popis foruma / Slovenija / karavanke / koča na ljubelju - polna peč - zelenica - palec
 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec
9.11.2007 - starakapa
Včeraj sem se podal na to pot,ki sicer ni markirana je pa zato zelo markantna in ,lahko bi rekel ,na nekaterih odsekih zračna.Po osojnih Avstrijskih kotanjah še leži nekaj snega toda nič takega kar se ne bi dalo zaobiti.Na najtežjih prehodih so vrli markacisti na novo pritrdili jeklenice.Na določenih mestih pa moraš biti zelo previden saj je ponekod pot zares ozka in prepadna,zato naj se poda na to pot le izkušen gornik.Na poti nisem srečal nikogar.Drugače pa naj povem,da kdor se bo podal na to pot bo nagrajen z čudovitim razgledon na dolini Zelenice,na Begunjščico in Avstrijski del Karavank.zavijanje z očmi
Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec1 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec koncentracijsko taborišče 2 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec Ljubelj3 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec4 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec Povna peč5 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec6 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec Proti Zelenici7 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec8 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec Varovala so na pravem mestu9 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec10 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec Da ne bi zgrešili11 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec Triglav12 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec Vrtača in Zelenjak13 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec Pri koči na Zelenici14
starakapa
9.11.2007
Pri objavi teksta za koncentracijsko taborišče je prišlo do neljube napeke ,tekst seveda velja za prvo sliko in ne za Dom
na Ljubelju.Za napako se opravičujem
Gost
10.11.2007
Meni se zdi ta pot ena najlepših, kar sem jih kdaj prehodila. Po njej sem šla pred mesecem dni in ravno včeraj sem jo hotela ponoviti, ampak ob osmih zjutraj je bilo na Ljubelju bolj žalostno vreme in sem si premislila. Ti si šel najbrž kasneje? Meni je bilo popoldne tudi žal, ker nisem šla. Po moje bi se po njej dalo iti tudi pozimi.
20.1.2008
Danes sva se z Ljubelja po stari cesti povzpela do koče na Ljubelju. Ker se sneg začne na višini 1200m trenutno cesta ni primerna za sankanje. Od koče sva nadaljevala proti Polni peči (1503m) do katere je pot kar lepo shojena. Razgled z vrha pa ob pomoči lepega vremena enkraten.
Lp Klemen in Tadej
Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec Begunjščica v jutranjem soncu.1 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec Veliki vrh od koče na Ljubelju.2 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec Koča na Ljubelju.3 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec Zasnežena Vrtača s Polne peči.4 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec Polna peč.5
starakapa
12.8.2008
Danes,12.avgusta sva z kolegico odšla na zgoraj opisano pot.Dom na Ljubelju je bil zaprt.Do Povne peči sva rabila dobre pol ure.Pot je lepa,lahka in Peč razgledna.Do Zelenice je nekaj kritičnih in nevarnih mest,vendar so jih vrli planinci dobro zavarovali z jeklenicami.Pot do Zelenice je zelo razgledna in razgibana in na nekaterih mestih atraktivna in zelozahtevna.
Na Zelenici je bila koča odprta in tako kot vedno v njej vedno dobro razpoložena oskrbnica. Popoti proti odcepu za Palec sva srečala nekaj starejših planink in planincev,seveda dobre volje in polni novih vtisov ,saj so se vračali iz Stola.
V Suhem rušju naju pričaka ZELO močan veter tako,da naju kar premetava.Veter ni popustil niti za trenutek in imela sva kar nekaj problemov z njim še posebno na poti proti vrhu.Pa vendar nama je uspelo.
Mislim,da je pot na Palec primerna samo za izkušene in izurjene planince predpogoj pa je ,da nimajo vrtoglavice.Pa tudi nekaj orientacijskega smisla je dobro imeti
LP Starakapa
Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec1 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec2 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec3 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec4 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec5 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec6 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec7 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec8 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec9 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec10 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec11 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec12 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec13 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec14 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec15 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec16
michael66
13.8.2008
Na Palcu sem bil 10 avgusta po običajni poti iz Zelenice.Kljub temu,da pot ni markirana,pa je steza dobro vidna.Sem pa na sedelcu med Zelenjakom in Palcem (kjer je podrta tabla za mejno območje)nadaljeval naprej-naravnost in ko sem mislil,da sem na vrhu Palca,sem videl,da je to Zelenjak.Seveda sem nazajgrede stopil še na Palec (približno 30 min. iz vrha Zelenjaka).Oba hriba sta skoraj enako visoka.Ne en in ne drug pa se mi nista zdela zahtevna in pot ne izpostavljena.Sem pa nazaj proti Zelenici(proti koncu melišča)našel ogromno planik.Toliko jih do sedaj še na nobeni poti nisem videl.Res neverjetno.Samo za gledat in slikat.
Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec Zelenjak 2028 mnm desno križ -vrh1 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec planika2 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec Palec iz Zelenjaka3 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec planike4 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec Vrtača 5 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec ne samo planike tudi druge rože so zanimive (Nasršeni kamnokreč)6 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec na vrhu Palca 2026 mnm7 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec Zelenjak 2028 mnm iz vrha Palca8 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec o tem sem govoril - morje planik9 Koča na Ljubelju - Polna peč - Zelenica - Palec a ni lepo,kaj lepo -krasno10
13.8.2008
Vlečejo me te planike, saj jih v moji foto zbirki še ni. Me pa zanima težavnost poti, zahtevna ali zelo zahtevna.
michael66
13.8.2008
Kakor za koga.Meni se pot iz Ljubelja čez Zelenico in na Zelenjak ter nato na Palec ni zdela ne dolga ne zahtevna in ne izpostavljena.Je pa res,da bi vsak od planincev pot ocenil drugače.zavijanje z očmi
jprim
Hvala za odgovor, sem že našla opis poti.
LP
Lj
13.8.2008
Meni se zdita vršna dela Palca in Zelenjaka vredna vsega spoštovanja. Zadnji del vzpona na Palec je ozka, drsna stezica, pa en skalni skok, čez katerega je traba kar malo poplezat. Še previdnejši je treba biti pri spustu. Zelenjak je bolj kompakten t.j. manj drsnega šodra, je pa pri vzponu treba uporabljat roke, pa pazit je treba da ne zgrešiš prave smeri in se "zaplezaš", kot sem se sama...zadrega
Srečno!
Biser gora
14.8.2008
Če se ti zdi vzpon na Palec pretežak lahko izlet zaključiš na Žlebu. Planike pa rastejo ob vznožju Palca, torej še pred Žlebom.
15.8.2008
Ko berem v vodniku, je omenjeno, da gre ponekod za plezanje II, kar pa se mi v tem trenutku še zdi pretežko. Ali je mogoče pot, ki ni markirana in se odcepi od markirane na Vrtačo in vodi direkt na Palec kaj lažja. Je že res, da smo izpolnili svoja pričakovanja, če ob vseh lepotah narave ob poti še osvojimo sam vrh.
Lj
17.8.2008
Kot je že povedal Biser gora, za to, da vidiš planike ni treba na vrh Palca ali Zelenjaka. Nemarkirana pot, ki se odcepi od markirane na Vrtačo je lahka in uhojena in te pripelje tudi mimo travnika s planikami. Pot postane zahtevna šele od sedla Žleb naprej t.j. zadnji vršni del Palca in Zelenjaka. Na tem sedlu, kjer se odpre pogled na avstrijsko stran se potem lahko odločiš še za vzpon na Palec, ali pa se raje obrneš nazaj in imaš tudi brez osvojitve vrha lep pohod v čudovitem planinskem okolju. nasmeh