Golica
2061alessio
17.5.2020
MPS, gorgeus! pa še eddie vedder mežikanje hvala za posnetek , bil sem na Hruški marca tisti dan ker je padel meteorit ,vetrovno prava burja pihala iz Avstrijie ker skoraj naz je izpihalo iz vrha ampak cisti užitek.
MPS
18.5.2020
2061alessio malenkost! nasmeh me veseli, da vam je filmček všeč. Res so lepi ti konci. Varen korak še naprej! nasmeh
Golica danes....pot mimo Korlnovega rova je vsa blatna in drseča. Zimska potka je dobro označena in večinoma suha. Le po skalah je malo drselo zaradi blatnih čevljev. V koči strežejo tudi notri, le z masko morate do mize. Na vrhu sta kraljevala megla in sonce, zanimivo. Tudi v nadaljevanju poti čez Krvavko in vse do sedla Suha je bilo tako. Belih princesk je zelo veliko in bodo na ogled še ves teden. Na Markeljnovi planini pa cveti regrat. Cesta čez Savske jame je lepša kakor je bila zadnjič mimo Pristave. Naj vam bo lepo, meni je bilo..nasmehnasmeh

Golica -   Triglav je bil viden le pri skalah1 Golica - Meglice in sonček, zanimivo2 Golica - Cvetoče poljane3 Golica  - belih princesk4
madeira
21.5.2020
Pa mi je le uspelo obiskati Golico v času cvetenja narcis. Od Planine pod Golico čez Markeljnov Rovt na sedlo Suha, nato pa po grebenu do Golice. Dol mimo koče in Korlnovega rova. Na grebenu čudoviti razgledi in čisto malo ljudi. Od sedla med Krvavko in Golico naprej pa čisto druga pesem. Ljudi ogromno.
Golica1 Golica2 Golica3 Golica4 Golica5 Golica6 Golica7 Golica8 Golica9 Golica10
drago40
22.5.2020
Od Križovca, kjer si komaj našel parkirno mesto na Malo Golico, ki je do vrha porastla z narcisami in Krvavko, kjer se cvetje praktično konča, na skalnem grebenu na avstrijski strani pa bohoti tudi avrikelj.
Golica na Križovcu1 Golica Pusti Rovt2 Golica Mala Golica3 Golica pod Malo Golico4 Golica vrh Male Golice5 Golica Krvavka6 Golica na avstrijski strani7 Golica avriklji8 Golica vrh Krvavke9 Golica10 Golica11 Golica12 Golica13 Golica14 Golica15
brett
22.5.2020
Danes smo si želeli ogledati to lepoto narcis, a je bilo na Planini pod Golico ob 9h že vse polno. Tako da vsem, ki boste šli za vikend v ta konec, predlagam zgodnje vstajanjejezik
funnyboy
23.5.2020
velocy
Jaz sem bil danes "primoran" iti gor - pa je skregan tako s priporočili NIJZ kot z zdravo pametjo - Šmarna gora v nedeljo ob 12h ni nič v primerjavi s tem mravljiščem - tako da iskreno odsvetujem
bos
10.7.2020
Danes smo šli moški po žig SPP za našega najmlajšega. Kako lepo je hoditi po Golici, ko ni nobene gnečenasmeh. Bil je lep dan, rahel veter in krasni razgledi.
Golica naše časovnice za krožno pot1 Golica rožnati gadnjak2 Golica jezni žandar straži mejo3 Golica sožitje4 Golica začetna strmina, kjer so v maju narcise5 Golica zdaj pa ivanjščice6 Golica ko se pot malo položi7 Golica Julijci in Koča na Golici8 Golica Triglav s sosedi9 Golica Pihavec, Bovški Gamsovec, Stenar, Križ in Razor10 Golica Špik, Frdamane police in Mangart11 Golica Hruški vrh, Klek in Dovška Baba12 Golica reka Drava pri sosedih13 Golica da ga ne odpihne14 Golica proti vrhu15 Golica na vrhu16 Golica bratca17 Golica bil je lep dan18 Golica pri koči19 Golica Struška20 Golica tam po grebenu gre Skalaška pot21 Golica pri koči22 Golica še ena za spomin23 Golica tu gor je v maju vse belo24 Golica in naš krog je sklenjen25