Golica
Lisica
31.1.2018
Včeraj sem šla iz Javorniškega rovta do Sedla Suha na Malo Golico, čez Krvavko in proti V. Golici, kjer sem na grebenu tik pred vrhom obrnila, se spustila do koče in šla po poti pod Golico nazaj.

Na Mali Golici je bolj malo snega, zaplate se da večinoma obiti, na Krvavki ga je že več potrebna je pazljivost ker se predira, spodaj so luknje, na V. Golici se mi pa vršni del ni zdel preveč zanesljiv in sem obrnila. Po južni strani je vidnih veliko plazov. Po poti nazaj pod Golico do sedla Suha sem prečila ene 5 plazov, 2 se mi nista zdela preveč varna.

Kdor se te dni odpravlja na te konce in gre gor iz Javorniškega Rovta, naj pazi na cesti. Cesta je prevozna še kakšen km za Pristavo, naprej je zelo poledenela in po pričevanju lokalcev baje vsak dan vlečejo koga ven. Opozorila na cesti ni...

Pa ene palice sem gor pozabila, če jih bo kdo najdu (nekje na grebenu pod vrhom ali pa v sedlu na poti do koče)... zavijanje z očmi
Golica peš do Križovca...1 Golica Pogled iz Pustega rovta proti M Golici in Krvavki2 Golica3 Golica zelo pognojeno za narcise ;-)4 Golica proti Krvavki5 Golica pogled nazaj6 Golica vrh Krvavke7 Golica vrh V Golice8 Golica pri koči9 Golica edina družba ob poti...10 Golica plazovito...11
Davidd
10.4.2018
Ali kdo ve kdaj bodo letos zacvetele narcise, oziroma če so že? V katerem obdobju ponavadi zacvetijo narcise na Golici?

Lp nasmeh
mirank
10.4.2018
Čebulice narcis zagotovo so, kdaj bodo ne vem ker imam stekleno kroglo v okvari. Kdaj bodo pa sam pobrskaj za nazaj-običajno začenjajo sredi maja, pri nas na Primorskem so tudi že zdajvelik nasmeh
slamca
11.4.2018
velik nasmehvelik nasmehvelik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh
Pa se je začelo. Vsako leto isto vprašanje.
11.4.2018
Tukaj piše (tudi) kdaj cvetijo. Časa, da ne boš ne prezgoden, ne prepozen, bo verjetno dovolj:

Če so žeeek
Nekje pod snegom verjetno cvetijo
jprim
17.4.2018
Ej, pa se poglejte! Koliko lepih odgovorov za eno preprosto vprašanje, se kar vidi sama prijaznost.zavijanje z očmi
Res, zelo težko je sprejeti nekoga, ki je nov na forumu, pa se še ne znajde, kje poiskati odgovor. Eni smo pač vsemogoči.
Lp!
exwannabe
17.4.2018
glej ga, glej...tukaj glavno je vodilo egotrip...tukaj "limajo se selfiji" in obvezno je čaščenje...kot bi gospoda rekli...tako po domače...pač pomanjkanje "marsičesa" in večno hrepenenje po potrditvi iz okolice... tako, da ne sekiraj se...
sonchk
Zdravo!Narcise na Golici bodo letos cvetele malo kasneje kot ponavadi. V Plavškem Rovtu in Planini pod Golico je ravno začelo poganjati zelenje, sem in tja je že kakšna v popku. Verjetno bodo pobelile pobočja čez kakšne 3-4 tedne, na Golici pa torej še kasneje. Verjetno v začetku junija nasmeh Za bolj točne informacije sem na voljo, če bo koga zanimalo mežikanje
serajko
sonchk
Hvala za info. Ko bodo skoraj v polnem cvetenju pa objavi,da te ne bomo dnevno napadali s prošnjamizmeden
misace
21.4.2018
Včeraj 20.4. po Zimski do koče skor ni treba na sneg (zadnja grapca pod kočo), na Letni bodo pa plazišča še vztrajala. Belo tudi na grebenu, vmes pa od belega žafrana mežikanje Kar je vmes snega so tudi votle "flehe" ki se neprijetno predirajo ali pa blatni tobogan. Še osamljeno in malo obiskano mežikanje