Goška Ravan
8.5.2011 - rs756
Sončno petkovo jutro 6.5.11, kot nalašč za lažji sprehod. Krožna relacija sp.Lancovo-Talež-Goška Ravan-Lancovo.Lepa gozdna, označena pot do Taleža.Nato nazaj po cesti do križišča poti na Vodiško planino.Nekaj časa po makedamski cesti, nato nas markirana pot usmeri v levo. Po gozdni poti zopet na cesto in tik nad njo planinski dom Goška Ravan.Do tu 2 uri.Naprej po glavni cesti, smer Vodiške planine.Po 500m v prvem križišču zavijemo z ceste levo na gozdno pot. Markacije in smerokazi nas vodijo nazaj na izhodišče poti.Nazaj urico in pol.Lep sprehod po delu Jelovice.Dom na Goški je odprt skozi vse leto.
Goška Ravan Pot1 Goška Ravan Potek poti2 Goška Ravan Navzgor3 Goška Ravan Pogled nazaj4 Goška Ravan Potek poti5 Goška Ravan Pozdrav6 Goška Ravan Dom7 Goška Ravan Prvi pozdrav8 Goška Ravan Sramežljivka9 Goška Ravan Ob domu10 Goška Ravan Razgled11 Goška Ravan Planina12 Goška Ravan Potek poti13 Goška Ravan Pogorišče lovskega doma nad Goško14 Goška Ravan Ob poti15 Goška Ravan Križišče16 Goška Ravan Potek poti17 Goška Ravan Pogled nazaj18 Goška Ravan Potek poti19 Goška Ravan Ob poti20 Goška Ravan Do izhodišča21 Goška Ravan Priboljšek za živali22 Goška Ravan Ob poti23
23.5.2019
Nekaj slik z današnjega izleta Kropa - Vodiška planina - Razpok - Goška Ravan - Razpok - Spodnja Lipnica - Kropa.
Prehojena pot je normalno prehodna, planinski dom na Goški Ravni pa je odprt vsak dan od 10. ure naprej.

Lp, Tadej
Goška Ravan Še ponoči1 Goška Ravan Kroparica2 Goška Ravan Zemljevid v bližini izhodišča3 Goška Ravan Kroparica4 Goška Ravan Ob možicu5 Goška Ravan Gams6 Goška Ravan Gams7 Goška Ravan Razgled, levo zadaj Kum8 Goška Ravan Pot9 Goška Ravan Partizanski dom na Vodiški planini10 Goška Ravan Narcisa11 Goška Ravan So med drugim kurili tudi konzerve in žarnice12 Goška Ravan Ob poti13 Goška Ravan Ob poti14 Goška Ravan Razgled z Razpoka15 Goška Ravan Na Razpoku16 Goška Ravan Ob poti17 Goška Ravan Kukova špica18 Goška Ravan Triglav19 Goška Ravan Julijske Alpe20 Goška Ravan Planinski dom na Goški Ravni21 Goška Ravan Razgled z Goške Ravni22 Goška Ravan Ob planinskem domu23 Goška Ravan Planinski dom na Goški Ravni24 Goška Ravan Julijske Alpe25 Goška Ravan Ob poti26 Goška Ravan Vrtača in Begujščica27 Goška Ravan Klop28 Goška Ravan Ob poti29 Goška Ravan V Kropi30 Goška Ravan Letnik 171031 Goška Ravan Kroparica32 Goška Ravan V Kropi33
24.5.2019
Še z mojega zornega kota bom predstavil najino raziskovanje širne Jelovice.Jelovica je območje širnih gozdov. Ima pa tudi več planin.Že pozimi sva obiskala Vodiško planino,sedaj pa nadaljevala na planino Goška Ravan.Zapeljala sva se v Kropo.Najino izhodišče je bilo že izven Krope pri bivšem plavžu, kje je sedaj muzejska točka.Nato nas smerokaz usmeri na Vodice.Pot je kar strma,je pa dobro označena. Do Vodiške planine nam bo vzela uro in pol.Od Vodiške planine greva prek rovtov Razpok in Ažmanovega rovta na planino najinega končnega cilja. Ažmanov rovt je pravzaprav počitniško naselje.Kar več kot uro sva rabila , da sva prišla iz Vodiške do Goške Ravni.Tu domuje Planinski dom.Nazaj pa po isti poti do Razpoka in od tam po malce slabše označeni poti v vasico Spodnjo Lipnico. Kar napešačila sva se do Krope. Pol ure nama je prihranila domačinka, ki naju je del poti peljala.Vzela sva si čas za ogled Krope-prelepa je.
Goška Ravan Tu se je začela najino pot.1 Goška Ravan Ne moremo zaiti.2 Goška Ravan Označeno.3 Goška Ravan4 Goška Ravan5 Goška Ravan Vodiška planina.6 Goška Ravan Lovska koča na Vodiški planini.7 Goška Ravan8 Goška Ravan Na Razpoku.9 Goška Ravan10 Goška Ravan Tu domujejo gozdarji, ki so nedavno tega praznovali.11 Goška Ravan Malo blata pa je le bilo.12 Goška Ravan Ažmanov rovt.13 Goška Ravan14 Goška Ravan Tu je pravo počitniško naselje.15 Goška Ravan Najin končni cilj.16 Goška Ravan Planinski dom.17 Goška Ravan18 Goška Ravan Nazaj v dolino.19 Goška Ravan Oznake za gor.20 Goška Ravan Kropa.21 Goška Ravan22 Goška Ravan23 Goška Ravan24 Goška Ravan25