Mrzli vrh (Loncmanova Sivka)
8.12.2012 - LidijaJesih
Le streljal od nekaj metrov višje Sivke stoji ta malo pod tisoč metri visok vršič, danes cilj izleta v (sprva) neznano s PD Medvode. Zjutraj malo zimske vožnje do izhodišča v Žireh, potem pa v celca in po dobrih dveh uricah smo stali na razgledišču Mrzlega vrha. Dan je zjutraj že kazal, da bo sončen, pa ni bil, precej je brilo, neslo sneg in otresalo smreke. No, zato pa je zima drugačna od drugih letnih časov in posebna. Morda bi jo človek res lahko imel celo rad? zavijanje z očmi Vrnili smo se po cesti in se ustavili na dobro kosilo na kmečkem turizmu Pr Jureč na Ledinah, kot sami pravijo, na meji voda Jadranskega in Črnega morja. Ker že težijo proti Idriji, ni šlo brez žlikorofov, ki so ob izjemni prijaznosti domačina in njegove žene teknili. Pozno popoldne pa spet v sneženju in skoraj že prazničnem vzdušju domov. Zaželeli smo si še veliko skupnih poti v novem letu, lepe bodo pa prav gotovo.
Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Začetek poti v Žireh1 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) ob poti, zadaj cerkev Sv. Ane2 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) vsake toliko časa so se smreke stresle na nas3 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) sem gor4 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) zima zima bela5 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) pot nekaj časa sledi grebenu6 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) barve narave so bile danes črno bele7 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) višje kot smo bili, več snega je bilo8 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) pogled v dolino9 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) pravijo, da nov planinski dom10 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) vesina, ki jo podira veter, motiv lep, manjka ostrine (razen od vetra :) )11 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) utrinek12 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) streljaj naprej je Sivka13 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) toliko je bilo razgledov, tale menda na Porezen14 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) nekaj informacij na poti 15 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) možiček ob poti16 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) prijeten zaključek poti17
miri
8.12.2012
@Lidija Jesih to o razvodju pa ne bo držalo.Hiša s katere teče voda v Jadransko morje in na drugi strani v Črno morje ,se nahaja na Razpotju.Stara hiša na križišču za Ledine ima ta primat.Nekje obstaja tabla te znamenitosti.Če jo bom našel ,bo objavljena.Le pridi še kaj v naše kraje,je polno znamenitosti.Lep pozdrav
LidijaJesih
Zna bit, napisala sem, da sami tako pravijo. Na njihovi zloženki tako piše. Siši se pa dobro, čeprav morda ni v nulo res, a ne? nasmeh Potrdilo prilagam.
Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) takole pravijo o sebi1
miri
8.12.2012
Sliko sem našel v PV 1975 08 STRAN 488.Hiša na skrajni levi je ta o kateri je govor.Lp
julius
Na sliki št. 14 ni Porezen, temveč Blegoš, desno od Blegoša pa Koprivnik in Mladi vrh.
V sredo 6. decembra smo prehodili pot od Ledin preko Sivke, Bevkovega vrha do Kladja. Gazili smo v celo. Bil je pa res lep sončen dan, z eno besedo prelepo.
Mrzli vrh (Loncmanova Sivka)1 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Pogled proti Blegošu2 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Pogled na Porezen3
8.12.2012
Bo treba enkrat še v soncu gor, pogledov iz tretje slikice sploh ni bilo. Za Porezen sem bila pa že kregana. zadrega
julius
Lidija, moj komentar ne vzemi kot kreganje. Sam imam že zavidanja vredno kilometrino, pa se še vedno najde kaj novega.
Je pa za tako načrtovano pot, kot smo jo izvedli mi, potrebna tudi ustrezna logistika. Najlažje se to izvede z najemom prevoza, ki te odloži tam kjer želiš in tudi pobere na dogovorjenem mestu.
Po tvojih slikah sodeč imaš dobro družbo za odkrivanje lepih kotičkov.
V prihajajočem noven letu želim tebi in tvojim sopotnikom obilo lepih trenutkov in varnih poti. Julius
8.12.2012
Saj nisem, prav je, da se napake popravijo. Tudi tebi same lepe želje, no pa vsem, ki berete to, tudi. Lepih kotičkov in prijetnih sopotnikov nam vsem pa zlepa ne bo zmanjkalo. Če jih bomo le iskali in prepoznali. nasmeh
6.1.2014
Malo se še zapeljem izven Žiri, nato pa direkt na Mrzli vrh po bregovih, mimo kmetije do Mrzlega vrha: https://plus.google.com/photos/114400986607884783562/albums/5965808431994143473?sort=1
Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) mimo kmetije1 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Žiri2 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Mrzli vrh3 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Kovk4
13.3.2018
Danes sem se s Sovodnja in mimo Koče Mrzl'k, povzpel na Mrzli vrh. Snega je še do okrog 30 cm.
Lp, Tadej
Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Izhodišče na Sovodnju1 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Prve oznake za Mrzli vrh že na Sovodnju2 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Ob poti3 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Ob poti4 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Razpotje5 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Meglice6 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Ob poti7 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Blagodišeči teloh8 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Pri koči9 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Pri koči10 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Pri koči11 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Koča Mrzlk12 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Pogled na Mrzli vrh13 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Blegoš14 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Razgled15 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Sneg16 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Žirovska kotlina še v megli17 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Na Mrzlem vrhu18 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Sivka19 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Mrzlik20 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Markacije21 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Ob poti22 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Pomladanski žafran23 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Ob poti24 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka) Ob poti25
otiv
8.4.2018
Žiri - Mrzli vrh 8.4.2018

Ko zacveti pomladanski žafran na Mrzlem vrhu nič ne odlašam z obiskom... čudovito je bilo videti to lila pravljico.
Mrzli vrh (Loncmanova Sivka)1 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka)2 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka)3 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka)4 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka)5 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka)6 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka)7 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka)8 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka)9 Mrzli vrh (Loncmanova Sivka)10
janez.novak
8.4.2018
Lepo!
otiv
Hvala, Janez.nasmeh

Čaroben je Mrzli vrh v pomladi. nasmeh