Jamnik
zlatica
11.12.2019
Danes po razglede na "balkon Gorenjske", do cerkve sv. Primoža in Felicijana na Jamniku.... In lepi pogledi na širni gorski svet niso izostali. nasmeh
Jamnik za ozadje greben Košute1 Jamnik veriga Karavank2 Jamnik3 Jamnik od grebena Košute preko Tolstega vrha, Storžiča do Kočne4 Jamnik Kočna približana5 Jamnik Kočna in Grintovec6 Jamnik Storžič7 Jamnik8 Jamnik9 Jamnik10 Jamnik11 Jamnik pogled na vas Jamnik12 Jamnik sv. Jošt13 Jamnik Golica14 Jamnik za konec še en pogled na Jmanik, v sredini pa kuka iznad ravnice sv. Jošt nad Kranjem15
Zvonček
17.12.2019
Zlatica, krasne fotografije. Prepričana sem, da so fotografije prepričale marsikoga, ki na tem "gorenjskem balkonu" še ni stal, da Jamnik tudi sam obišče. Lp
zlatica
18.12.2019
Zvonček, hvala. Ja, to je en kraj- lahko dosegljiv, ki ti omogoča čutit gore naokrog tudi, ko na žalost ne moreš več veliko hoditi. mrk poglednasmeh
30.12.2019
Nekaj včerajšnjih utrinkov. Lp, Tadej
Jamnik Košuta1 Jamnik Begunjščica2 Jamnik Ob poti3 Jamnik Večerni pogled v nebo4 Jamnik Vrtača5 Jamnik Cerkev sv. Primoža in Felicijana na Jamniku6 Jamnik Karavanke7 Jamnik Kočna in Grintovec8 Jamnik Stol9 Jamnik Storžič10 Jamnik Kalški greben11 Jamnik Košuta12 Jamnik Kočna in Grintovec13
skala123
20.3.2020
Nekaj včerajšnjih utrinkov z lepega sprehoda, brez srečavanja gornikov, na balkon Gorenjske.Izhodišče-Nemilje.Lep gorniški pozdrav.
Jamnik del poti1 Jamnik pogled s poti na obronke Jelovice2 Jamnik del poti3 Jamnik malo pod vrhom4 Jamnik lep pogled z vrha proti Stolu in ostalim vrhovom5 Jamnik pogled proti Košuti6 Jamnik Storžič,Kočna,Grintovec...7 Jamnik klopca na vrhu8 Jamnik cerkev sv.Primoža in Felicijana9 Jamnik žafrani10 Jamnik skladovnica brezovih drv11
bagi
30.3.2020
Ideja iz nahrbtnika za boljše dni, ki bodo zagotovo prišli nasmeh. Ima neomejen rok trajanja, razmere se lahko spremenijo le v primeru snega ali naravnih ujm.

Še obvestilo za vse internetne TROLE in TROTE ... opisan izlet ni bil izveden v času sedanjih vladnih zapovedi glede Covid-19 in jih zato udeleženci v ničemer nismo kršili. Namen opisa je razbiti sivino trenutne situacije in komu polepšati dan pri načrtovanju prihodnosti.

Torej, kako sem si zamislil pot ? Na Jamnik z razglednim balkonom Gorenjske zna priti skoraj vsak, če ne drugače, pa z avtom. Za hribovce ne gre tako enostavno, nekaj več je le potrebno prehoditi velik nasmeh. Po ogledu zemljevida se mi je zdela najbolj primerna krožna pot z začetkom in zaključkom v Lipnici. Vzpon je potekal čez Vodiško planino, kjer sva obrnila levo v smer Jamnika. Vmes sva obiskala še neizraziti Črni vrh in odlično razgledišče Zidana skala. Po temnih gozdovih sva nadaljevala do vasi Jamnik in cerkve Sv. Primoža in Felicijana na enkratni poziciji. Povratek je potekal po neizrazitem grebenu z obiskom Berigle in Kugle nad Kropo in se mimo tovarne v Lipnici zaključil na izhodišču. Vsega skupaj je naneslo za 17 km in 1000 višincev, vse lepo označeno in markirano nasmeh.

Koordinate izhodišča ( večje parkirišče ) : 46.305302, 14.208132

Jamnik Začela sva v Lipnici, nedaleč od avtobusne postaje1 Jamnik Po nekaj malega asfalta sva pri teh oznakah zavila levo v breg2 Jamnik Pot je bila vseskozi prijetna, prav nič blatna3 Jamnik Vsa pohvala avtorju teh oznak, ki jih je v nadaljevanju še mnogo4 Jamnik Partizanski dom na Vodiški planini5 Jamnik Oznake za planino in opozorilo na lipo, staro čez 500 let6 Jamnik Sneg se še ni poslovil, je pa bil na srečo pomrznjen7 Jamnik Tukaj je potrebno obrniti levo8 Jamnik Pogled nazaj na Vodiško planino9 Jamnik Odlično razgledišče Zidana skala10 Jamnik Simpatične oznake11 Jamnik Sva že v bližini vasi, pot je postala kolovoz12 Jamnik Redko videno, ravno so razdrli kopo13 Jamnik Razgrnjeno oglje, ki ga morajo občasno gasiti z vodo14 Jamnik Proti balkonu Gorenjske15 Jamnik Cerkev Sv. Primoža in Felicijana iz turških časov16 Jamnik Še uradno pojasnilo17 Jamnik Vračala sva se po desni strani18 Jamnik V ozadju Dobrča19 Jamnik Sem dol bo treba …20 Jamnik … naravnost v kanal :)21 Jamnik Simpatična oznaka Barigle, delo otrok iz vrtca22 Jamnik Še malo bolj uradne oznake23 Jamnik Komunikacijski stolp na Kugli …24 Jamnik … in že se mimo tovarne Mehanizmov vračava na izhodišče25 Jamnik GPS sled prehojene poti26