Blegoš
funnyboy
29.12.2017
Hvala obema nasmeh

@miri: sva te videla, ko sva se vračala domov, si ravno pohajal po Sp. Idriji.

P.s.: si videl "naš" plan izletov za 2018? Boš imel priložnost, da "poplačaš" dolgove. V tretje gre rado pravijo (govorim seveda o Kaludru)velik nasmeh
skala123
21.1.2018
Danes lepa krožna tura na Blegoš.Izhodišče Gorenja Žetina.Razmere za hojo dobre.(Po grebenski poti je dobro imeti male dereze).Pohodnikov veliko.Bilo je na momente precej vetrovno.Razgledi pa čudoviti.Lep pozdrav.
Blegoš oznaka za grebensko pot1 Blegoš del poti2 Blegoš bunker ob poti3 Blegoš grebenska pot4 Blegoš del poti proti Blegošu5 Blegoš vetrovno na vrhu6 Blegoš prekrasni razgledi7 Blegoš pogled na del poti proti Blegošu8 Blegoš zimska idila9 Blegoš malo pod vrhom10 Blegoš na vrhu11 Blegoš od Porezna do Črne prsti12 Blegoš pogled z vrha proti Stolu in ostalim vrhovom13 Blegoš Storžič v ozadju14 Blegoš pogled proti koči na Blegošu15 Blegoš muca rabi družbo16 Blegoš pogled od koče proti vrhu Blegoša17 Blegoš del poti18 Blegoš nekaj ovir na poti19 Blegoš razpotje20 Blegoš del poti po cesti21 Blegoš pogled proti Krekovi koči na Ratitovcu(približano)22 Blegoš Črna prst(približana)23 Blegoš nazaj po cesti do izhodišča24 Blegoš spodaj pa pomladne temperature25
dore
22.1.2018
Zanima me kakšna je cesta od Žetine do Kala?
skala123
dore-včeraj je bila cesta do gozda kopna naprej pa ledena,ampak je bilo precej avtomobilov parkiranih na parkirišču na Črnem Kalu,tako ,da z dobrimi gumami ne bo nobenega problema,do naslednjega sneženja.
dore
23.1.2018
Najlepša hvala.
24.1.2018
Danes na Blegošu občudovanje okolice, pozornost sta mi pa pritegnila tudi jadralca, pes in maček.
Blegoš proti Blegošu danes1 Blegoš pogled proti Triglavu, približan seveda2 Blegoš Krn se je videl3 Blegoš tale se je raje peljal4 Blegoš5 Blegoš6 Blegoš7 Blegoš8 Blegoš tudi Montaž na obzorju9 Blegoš črna prst10 Blegoš11 Blegoš od Porezna do Montaža12 Blegoš od Montaža do Plaskega Vogla13 Blegoš spredaj vrhovi nad Sorško planino, zadaj Kanjavec, desno Mišelj vrh14 Blegoš Mišelj vrh, pod njim Koštrunovec15 Blegoš16 Blegoš pogled na Blegoš izpred koče17 Blegoš hotel je še višje18
exwannabe
25.1.2018
Lepo!nasmeh
Hvala za mnenjenasmeh
Ljubica Š.
25.1.2018
Te lepe muce so postale maskota koče na Blegošu.
Ločanka, lepe fotke si napravila pa tudi vse razložila. Super.
26.1.2018
Hvala Ljubica. Ne bi si mislila, da lahko en mucek dobi toliko všečkovnasmeh.
pohodnica53
30.1.2018
28-1-2018 Blegoš; čudovit vzpon v sončnem zimskem brezvetrju (ki je bolj redkost), je na vrhu ponudil prelepe dalekovidne razglede številnim pohodnikom. Pristop iz smeri Črni Kal, cesta prevozna vse do parkirišča
Blegoš1 Blegoš2 Blegoš3 Blegoš4 Blegoš5 Blegoš6 Blegoš7 Blegoš8 Blegoš9 Blegoš10 Blegoš11
Nuši
30.1.2018
O,Pohodnica53, smo se videli v nedeljo gori. Ste le dobili Triglav brez sence oblakov :-) .
Res je bil prekrasen dan in začuda Blegoš brez vetra.
pohodnica53
30.1.2018
Oj, @ Nuši, kdor čaka, dočaka; hvala za prijeten klepet; lp nasmeh
6.2.2018
Popoldne Črni kal in po grebenski na vrh Blegoša. Lepo uhojeno in na vrhu skoraj brez vetra, snega 1m+. Sestop mimo koče nazaj do Črnega kala, tudi tukaj lepa gaz. Cesta splužena iz Žetine, z zimskimi gumami prevozna.
Blegoš1 Blegoš2 Blegoš3 Blegoš4 Blegoš5 Blegoš6 Blegoš7
15.2.2018
Danes občudovanje zimske idile na Blegošu. Iz Leskovice utrjena gaz proti Jelencem, po lovski pa sledenje stopinjam, saj gaz še ni utrjena, pa saj se za lovsko to spodobi. Zasledovalcev nisem imela, na celi krožni poti srečala le dva smučarja na vrhu, enega pohodnika, ki se je prišel vpisat pred kočo, pa enega, ki se je začel vzpenjati ob mojem povratku.
Razgled z vrha me vedno preseneti, saj vedno odkrijem kaj novega. Tokrat je bil na novo odkrit pogled na Škrlatico, čeprav je bila z muko določena šele doma. Odkrit v pogledu tudi Kal, ki pa se pokaže v smeri Montaža. oz. prav pred njim.

ja, presenetila je pa tudi megla, ki se je prav na vrhu dvignila iz smeri Porezna, pa se je na srečo nekako porazgubila.

Blegoš Leskovica zjutraj1 Blegoš2 Blegoš3 Blegoš4 Blegoš takole po stopinjah5 Blegoš proti vrhu6 Blegoš vedno mogočen7 Blegoš8 Blegoš9 Blegoš10 Blegoš11 Blegoš v daljavi Montaž, pred njim pa Kal12 Blegoš od Montaža do Plaskega vogla13 Blegoš14 Blegoš proti Grintovecm15 Blegoš proti Ratitovcu16 Blegoš od Košute do Grintovca17 Blegoš Kanjavec, Mišelj vrh 18 Blegoš ja, lahko bi bila Škrlatica tole19 Blegoš Storžič je tudi postaven20 Blegoš Črna prst21 Blegoš22 Blegoš koča s Poreznom v ozadju23 Blegoš24 Blegoš klopi zasnežene25 Blegoš26
Lisica
21.2.2018
Danes sem sla iz Zetine po grebenski na Blegos. Na vetru izpostavljenih delih je bilo treba gazit saj je bila pot zabrisana. Proti vrhu je kar konkretno napihanega snega. Na vrhu me ujame megla in se zgubim na poti do koce. eek Cez gozd sem zalutala na spodnjo markirano pot v smeri Hotavelj in sla nazaj proti koci. Tudi tam sledi ponekod zabrisane, zgleda kot da nekaj dni tam ni nihce hodil. Od koce spodnja pot do parkirisca je pa lepo shojena in zgleda tudi kar obiskana ceprav je bilo danes obiska malo. Koca je bila zaprta.

Pri koci naredim postanek kjer imajo lokalci vpisno knjigo in me pozdravita 2 macki. Prijazno delim konzervo rib z njima ampak se izkaze, da ju bolj kot hrana zanima moja pijaca. zmeden Spile smo ves nesladkani caj in vodo, ki je ze zmrzovala. velik nasmeh

Lepo prosim tiste ki te dni hodite gor da poskrbite da bosta prijazni muci dobili kaj za pit. Na klopi pod mizo je ostala skatla od rib kamor jima lahko nalijete Vodo. Hvala! nasmeh
Ljubica Š.
22.2.2018
Zelo lepo od tebe, ti si sigurno dober človek.