Rokovnjaška planinska pot
bos
30.3.2020
Še nekaj utrinkov z drugega dela poti Blagovica - Golčaj - Doline - Trojane - Špilk - Blagovica.
Rokovnjaška planinska pot najprej na Golčaj v ozadju1 Rokovnjaška planinska pot pot2 Rokovnjaška planinska pot Vranov let - znak Mednarodne spominske poti zavezništva3 Rokovnjaška planinska pot Golčaj, spodaj Blagovica4 Rokovnjaška planinska pot Sv. Neža5 Rokovnjaška planinska pot ob poti6 Rokovnjaška planinska pot zanimiv zvonik7 Rokovnjaška planinska pot prečenje pobočja Na škalah8 Rokovnjaška planinska pot klopca z razgledom9 Rokovnjaška planinska pot Doline10 Rokovnjaška planinska pot v to smer11 Rokovnjaška planinska pot malo s poti12 Rokovnjaška planinska pot je lep vikend13 Rokovnjaška planinska pot na Reber14 Rokovnjaška planinska pot Reber15 Rokovnjaška planinska pot in obvestilo16 Rokovnjaška planinska pot Doline17 Rokovnjaška planinska pot Doline18 Rokovnjaška planinska pot Doline19 Rokovnjaška planinska pot tam pa so Trojane20 Rokovnjaška planinska pot spomenik padlim Napoleonovim častnikom21 Rokovnjaška planinska pot Trojane in zadaj Čemšeniška planina22 Rokovnjaška planinska pot skrinjica na Trojanah23 Rokovnjaška planinska pot ob poti po dolini potoka Bolska24 Rokovnjaška planinska pot dolina potoka Bolska25 Rokovnjaška planinska pot za Lipovc26 Rokovnjaška planinska pot pred pašnikom Lipovc27 Rokovnjaška planinska pot pašnik Lipovc28 Rokovnjaška planinska pot malo zimske poti29 Rokovnjaška planinska pot Špilk30 Rokovnjaška planinska pot pogled nazaj na Špilk31 Rokovnjaška planinska pot je Slovenija dobila družbo32 Rokovnjaška planinska pot Pestotnikova kašča33 Rokovnjaška planinska pot so uživale na soncu34 Rokovnjaška planinska pot zvonik Sv. Petra v Blagovici in Sv. Neža na Golčaju35
Ninđa
30.3.2020
Markacija ptiča oz vrane je od:
Lp, Nino
30.3.2020
Ninđa fino za pojasnilo, sva jih videla na Rogli v smeri Lovrenških jezer, pa sva le ugibalanasmeh.
bos
Hvala za info, se vedno kaj novega in zanimivega naučimo. Popravim jezik.
matej712
17.5.2020
Tole je bilo v planu že nekaj časa, pa je vmes prišla karantena. Sobotno vreme je bilo kot nalašč za pot, ravno pravšnje temperature in tudi nekaj razgledov.
Pot sem začel na Trojanah v nasprotni smeri urinega kazalca. Tako, da sem imel v Lukovici možnost obnoviti zaloge pijače v trgovini.

Skupaj je naneslo 48km in 1600 višinskih metrov. Razen v okolici Gradiškega jezera in Limbarske gore pa skoraj nisem srečal pohodnikov. Cela pot je odlično označena. Malo pred koncem sem se srečal in par besed spregovoril še z avtorjem poti.

Še povezava do GPS sledi:

O poti 'Vranov let' je bil nekaj dni nazaj dokumentarec na TV SLO. Zanimiva oddaja.
Rokovnjaška planinska pot1 Rokovnjaška planinska pot2 Rokovnjaška planinska pot3 Rokovnjaška planinska pot4 Rokovnjaška planinska pot5 Rokovnjaška planinska pot6 Rokovnjaška planinska pot7 Rokovnjaška planinska pot8 Rokovnjaška planinska pot9 Rokovnjaška planinska pot10 Rokovnjaška planinska pot11 Rokovnjaška planinska pot12