Krpanova pot
27.4.2019 - velkavrh
Pisatelj Fran Levstik je napisal povest Martin Krpan. Svojega junaka je po ljudskem pripovedovanju postavil na pravo mesto in tako je nastala tematska pot -Krpanova pot. Imamo Krpanovo pot in Veliko Krpanovo pot.Mi smo prehodili Krpanovo pot in tudi to smo malo krajšali. Naš štart je bil pri čudovito urejeni okolici Bloškega jezera.Pot je označena .Poteka prek vasi Kramplje,Škrabče,Ravnik, Gradiško,Štorovo,Zavrh.Od vasi Zavrh se povzpnemo k cerkvi Sv. Urha. Tu je bil včasih grad Nadlišek in okrog njega protiturški tabor.Na to spominja še obrambni jarek.Nato smo se spustili v zaselek Pajkovo, kjer so razvaline graščine Pajkovo. Graščina je bila požgana v II. sv. vojni.Od tu pa smo pot malo krajšali prek vasi Hiteno in vasi Mramorovo pri Pajkovem. Imeli pa smo lokalnega vodnika, ki pozna te poti. Končali pa smo pri Sv. Trojici.
Krpanova pot Po Krpanovi poti.1 Krpanova pot Štart je bil pri Bloškem jezeru.2 Krpanova pot3 Krpanova pot Bloški smučar na jezeru.4 Krpanova pot5 Krpanova pot Okolica jezera je čudovito urejena.6 Krpanova pot Gremo na pot-proti vasi Kramplje.7 Krpanova pot8 Krpanova pot9 Krpanova pot Pred vasjo Škrabče.10 Krpanova pot Tematska Krpanova pot ima take oznake.11 Krpanova pot V vasi Ravnik.12 Krpanova pot13 Krpanova pot14 Krpanova pot V vasi Gradiško.15 Krpanova pot16 Krpanova pot17 Krpanova pot Vas Štorovo.18 Krpanova pot Vas Zavrh.19 Krpanova pot20 Krpanova pot21 Krpanova pot K Sv. Urhu.22 Krpanova pot Prek obrambnega jarka.23 Krpanova pot24 Krpanova pot25 Krpanova pot26 Krpanova pot27 Krpanova pot Razvaline grajščine Pajkovo.28 Krpanova pot Vas Hiteno-malo izven uradne poti.29 Krpanova pot Vas Mramorovo pri Pajkovem.30 Krpanova pot Zaključek naše poti -Sv. Trojica.31 Krpanova pot32 Krpanova pot33
bos
4.5.2020
Včeraj družinsko po Krpanovi poti v smeri Bloško jezero - Kramplje - Škrabče - Iška - Ravnik - Gradiško - Štorovo - Zavrh - Zales - Bočkovo - Sv. Trojica - Velike Bloke - Volčje - Bloško jezero.
Celotna pot, ki je dolga 23 km, je normalno prehodna in lepo označena.
Krpanova pot Bloško jezero1 Krpanova pot ob jezeru2 Krpanova pot po rdeči, z dodatkom rumene3 Krpanova pot v to smer4 Krpanova pot ob poti5 Krpanova pot nadaljevanje6 Krpanova pot Sv. Duh7 Krpanova pot ob poti8 Krpanova pot smo iskali Krpanovo kobilico9 Krpanova pot mojstra10 Krpanova pot smo šli desno po daljši 11 Krpanova pot je tudi šel proti Iški12 Krpanova pot skrita koča v Iški13 Krpanova pot Bašteč maln, požgan v petdesetih letih14 Krpanova pot levo za Ravnik15 Krpanova pot Krpanov curk16 Krpanova pot prihod v Ravnik17 Krpanova pot domačinke18 Krpanova pot 25. marca 1942 je bila požgana vas Ravnik19 Krpanova pot vaški vodnjak iz leta 189120 Krpanova pot Ravnik21 Krpanova pot zračni mehurčki so posebnost vodnjaka22 Krpanova pot v vasi Ravnik23 Krpanova pot tu pot zavije desno za Gradiško24 Krpanova pot se pokaže Veliki Snežnik25 Krpanova pot so se cel dan podili oblaki26 Krpanova pot tudi spominki se dobijo27 Krpanova pot v vasi Gradiško28 Krpanova pot najmlajši in najmanjši29 Krpanova pot Krpanova lipa, 22 m visoka in obsega 488 cm30 Krpanova pot in klopca pod njo31 Krpanova pot Štorovo32 Krpanova pot se je odprl33 Krpanova pot Zavrh34 Krpanova pot Bloški vol35 Krpanova pot hrastov kompas36 Krpanova pot pri cerkvi37 Krpanova pot levo Veliki Snežnik, v sredini Sv. Trojica (cerkev) in desno Slivnica38 Krpanova pot cerkev Sv. Urha39 Krpanova pot ko Krpan premaga Brdavsa40 Krpanova pot krpanov prag, v skrinjici je žig41 Krpanova pot v to smer42 Krpanova pot v vasi Bočkovo43 Krpanova pot vas Bočkovo44 Krpanova pot Sv. Trojica45 Krpanova pot Sv. Trojica46 Krpanova pot čez travnik47 Krpanova pot in čez Bloščico48 Krpanova pot proti Velikim Blokam49 Krpanova pot mimo spomenika50 Krpanova pot Volčje51 Krpanova pot Bloško jezero52 Krpanova pot Velike Bloke, Napoleonov most, dolžina 28 m, širina 6,2 m53 Krpanova pot še z druge strani54 Krpanova pot v Cerknici55