popis foruma / Slovenija / zasavsko - posavsko hribovje i dolenjska / gpp - grosupeljska planinska pot
 GPP - Grosupeljska planinska pot
29.4.2020 - bagi
Grosupeljska planinska pot s svojimi začetki sega v davno leto 1986 in njen namen je bil obkrožiti občino Grosuplje v vsej svoji veličini. Dandanes so meje občin drugačne, pot ostaja enaka. Dolga je 80 km z dobrih 2700 višinci in se jo da z minimalno logistike odlično izvesti v dveh do treh dneh.

Trasa je zelo raznolika ... nekaj je asfalta, nekaj makadama in nekaj gozdnih poti. Tukaj vsekakor ne osvajaš silnih vršačev, a to tudi ni smisel te poti. Spoznavaš hriboviti svet osrednje Slovenije in večini nepoznane kotičke. Priporočam ljubiteljem dolgih, potepuških poti nasmeh

GPP - Grosupeljska planinska pot Začetek najine poti je v Grosupljem, smer Magdalenska gora1 GPP - Grosupeljska planinska pot Po uvodnem bukovem gozdu sva kmalu zavila desno proti Kongu2 GPP - Grosupeljska planinska pot Mimo OMW bencinskega servisa sva hitro prišla na obrobje mesta3 GPP - Grosupeljska planinska pot Nekaj časa sva hodila po neprometni cesti ob Dolenjki4 GPP - Grosupeljska planinska pot Tukaj poteka tudi evropska pešpot od Baltika. Morda nekoč :)5 GPP - Grosupeljska planinska pot Na začetku je precej asfalta, a  po zanimivi pokrajini6 GPP - Grosupeljska planinska pot Vseskozi je ob poti polno vasic7 GPP - Grosupeljska planinska pot Šminker :)8 GPP - Grosupeljska planinska pot Kot se spodobi ... vsaka vas ima svojo cekev9 GPP - Grosupeljska planinska pot Greva levo ...10 GPP - Grosupeljska planinska pot Neizrazit vrh Kucel11 GPP - Grosupeljska planinska pot Ko si odmisliš *planinska* pot, popotovanje postane prijetno12 GPP - Grosupeljska planinska pot Skladovnica ob cesti13 GPP - Grosupeljska planinska pot Čisto vsaka vas ima prastare domačije14 GPP - Grosupeljska planinska pot Tudi tukaj poteka pot15 GPP - Grosupeljska planinska pot Sva že v Višnji gori16 GPP - Grosupeljska planinska pot Del poti je enak Jurčičevi17 GPP - Grosupeljska planinska pot Stari grad ...18 GPP - Grosupeljska planinska pot ... in njegovi ostanki19 GPP - Grosupeljska planinska pot Pogled v dolino20 GPP - Grosupeljska planinska pot Sv. Duh nad Polževim21 GPP - Grosupeljska planinska pot Detalj nad vhodnimi vrati22 GPP - Grosupeljska planinska pot Še ena od vasic na poti23 GPP - Grosupeljska planinska pot Rešitev za pošto brez reklam :)24 GPP - Grosupeljska planinska pot Spet nekaj malega asfalta25 GPP - Grosupeljska planinska pot Gradnja iz nekega drugega časa26 GPP - Grosupeljska planinska pot Kam, le kam .... naravnost :)27 GPP - Grosupeljska planinska pot Čušperk28 GPP - Grosupeljska planinska pot Povsod je videti žlebove, speljane v cisterno29 GPP - Grosupeljska planinska pot Če verjameš je vse res :)30 GPP - Grosupeljska planinska pot Vaška apnenica, ravno jo obnavljajo31 GPP - Grosupeljska planinska pot Ta vrh ni v Grosupeljski, a je vreden obiska32 GPP - Grosupeljska planinska pot Vrh, zelo razgleden, z oskubljeno zastavo33 GPP - Grosupeljska planinska pot V to smer greva ...34 GPP - Grosupeljska planinska pot Spet razvaline35 GPP - Grosupeljska planinska pot Čušperski grad36 GPP - Grosupeljska planinska pot Tukaj se zagotovo nahaja zaklad :)37 GPP - Grosupeljska planinska pot Greva proti dokaj neuglednem Limberku38 GPP - Grosupeljska planinska pot Hmmm ... tole je pa nekdo pozabil39 GPP - Grosupeljska planinska pot Izjemno lepo obnovljen grad Zavrh in objekti v bližini40 GPP - Grosupeljska planinska pot Ena od številnih vasic na poti41 GPP - Grosupeljska planinska pot Nič posebnega, a potem presenečenje ...42 GPP - Grosupeljska planinska pot Ogromno ptičjih hišic, vsaka s svojo oznako43 GPP - Grosupeljska planinska pot Vodomčeva učilnica, neobičajna izkušnja44 GPP - Grosupeljska planinska pot Poleg opazovalnih stolpov je na volju tudi prerez drevesnih sort45 GPP - Grosupeljska planinska pot Mogočna bukev ob poti46 GPP - Grosupeljska planinska pot Turistični del poti47 GPP - Grosupeljska planinska pot Taborska cerkev48 GPP - Grosupeljska planinska pot V bližini je tudi Županova jama,, kratka in sladka :)49 GPP - Grosupeljska planinska pot Spet stare domačije, med kateimi je kolovoz nadomestil asfalt50 GPP - Grosupeljska planinska pot Sem greva :)51 GPP - Grosupeljska planinska pot Ob poti52 GPP - Grosupeljska planinska pot Lepo postrojeni, vsi veseli  :)53 GPP - Grosupeljska planinska pot Grosupeljska pot GP, Knafeljc in Križev pot54 GPP - Grosupeljska planinska pot Sv. Ahac55 GPP - Grosupeljska planinska pot Kljub vsem peripetijam bo tudi 2020 srečno leto :)56 GPP - Grosupeljska planinska pot Da le ne bi obveljala tista o Indijancih in drveh ...57 GPP - Grosupeljska planinska pot Žal je tega vsako leto več58 GPP - Grosupeljska planinska pot Proti Udjem59 GPP - Grosupeljska planinska pot Potepuštvo ...60 GPP - Grosupeljska planinska pot Še ena od mnogoterih ...61 GPP - Grosupeljska planinska pot Zelo prvinski vtis  :)62 GPP - Grosupeljska planinska pot Stoletja ...63 GPP - Grosupeljska planinska pot Še na Pugled zavijeva...64 GPP - Grosupeljska planinska pot Nimam pojma, kaj dela gasilski priključek sredi polja ???65 GPP - Grosupeljska planinska pot Smer ... Pugled66 GPP - Grosupeljska planinska pot Vzorno ...67 GPP - Grosupeljska planinska pot Mali Lipoglav, sorodnik bližnjega Velikega Lipoglava :)68 GPP - Grosupeljska planinska pot Že 30 let čaka na škarpi :)69 GPP - Grosupeljska planinska pot Brez nje ne gre70 GPP - Grosupeljska planinska pot Proti vrhu vodi prijetna pot 71 GPP - Grosupeljska planinska pot Pugled72 GPP - Grosupeljska planinska pot Povratek, Sv. Magdalena73 GPP - Grosupeljska planinska pot Dolenjka74 GPP - Grosupeljska planinska pot Še malo ...75 GPP - Grosupeljska planinska pot Bela barva. Redkost76 GPP - Grosupeljska planinska pot Grosupeljska knjžnica, začetek in povratek77 GPP - Grosupeljska planinska pot GPS sled prehojene poti78
Janezs
29.4.2020

Zanimivo, nekaj mi je poznano od prehojene E-6 Bi bilo zanimivo poskusit, v 24 h, ker ni veliko višincev ne bi bilo pretežko. Kakšno ogledno turo in če je pot dobro označena, jo prehodit v enem zamahu. LP. J.