Brežiška planinska pot
26.6.2020 - bos
Več o sami poti (18 km) najdete na spletni strani PD Brežice.
Za izhodišče smo izbrali Čatež ob Savi in smo v gostilni Les, ki je tudi prva kontrolna točka, kupili dnevnik Brežiške planinske poti (2,5 €). Nadaljevali smo do druge kontrolne točke, do cerkve Sv. Vida od koder je lep razgled. Sledil je spust do vasi Žejno ter naprej do Sobenje vasi, kjer pot zavije levo navzgor proti tretji kontrolni točki, to je vrh Veliki ali Goli Cirnik, kjer si na klopcah lahko odpočijemo. Nato smo se mimo lovske koče na Malem Cirniku spustili v Globočice, kjer je na Turistični kmetiji Pri Martinovih četrtka kontrolna točka. Tu sta boljša polovica in naš petletnik zaključila pot, saj smo imeli rezervirano spanje, sam pa sem nadaljeval po poti proti Mrzlavi vasi ter okrog Šentviške gore do izhodišča po avto.
Celotna pot je normalno prehodna, lahko pa bi bila na določenih mestih boljše označena.
Brežiška planinska pot pred začetkom kavica ob Krki1 Brežiška planinska pot in osvežitev2 Brežiška planinska pot pri gostilni Les je info tabla o poti3 Brežiška planinska pot po stopnicah in levo4 Brežiška planinska pot lilije ob poti5 Brežiška planinska pot smo šli po daljši poti na Sv. Vid6 Brežiška planinska pot tam pa je naš starejši na taboru7 Brežiška planinska pot tam daleč je pa Sljeme8 Brežiška planinska pot ker je veliko stezic, smo bili včasih v dvomu9 Brežiška planinska pot prav smo10 Brežiška planinska pot po tej poti smo se povzpeli11 Brežiška planinska pot do Sv. Vida12 Brežiška planinska pot notranjost skozi luknjico13 Brežiška planinska pot pogled na Savo in Brežice14 Brežiška planinska pot na izhodišče in naš avto15 Brežiška planinska pot spust do križišča, nadaljujemo levo16 Brežiška planinska pot ko se odpre pogled na Veliki Cirnik17 Brežiška planinska pot v vasi Žejno18 Brežiška planinska pot in še ena19 Brežiška planinska pot Sobenja vas20 Brežiška planinska pot ob poti skozi vas21 Brežiška planinska pot se najde marsikaj zanimivega22 Brežiška planinska pot breskovolistna zvončica23 Brežiška planinska pot na križišču poti24 Brežiška planinska pot na Veliki Cirnik25 Brežiška planinska pot ob poti26 Brežiška planinska pot na vrhu pri Zavetišču vesela Micka27 Brežiška planinska pot Veliki Cirnik28 Brežiška planinska pot sestop do križišča29 Brežiška planinska pot in dalje na Mali Cirnik30 Brežiška planinska pot vse polno enoletnih suholetnic31 Brežiška planinska pot pri lovski koči32 Brežiška planinska pot zavetnik lovcev33 Brežiška planinska pot ko smo prišli iz gozda smo prvo zagledali te lepotce34 Brežiška planinska pot skoraj nič shojeno35 Brežiška planinska pot pa mi je uspelo36 Brežiška planinska pot Turistična kmetija Pri Martinovih37 Brežiška planinska pot Turistična kmetija Pri Martinovih38 Brežiška planinska pot ko pot pride na glavno cesto39 Brežiška planinska pot ob poti40 Brežiška planinska pot tukaj levo in takoj desno41 Brežiška planinska pot ob poti proti gozdu42 Brežiška planinska pot ob avtocesti in pred nadvozom potem desno v gozd43 Brežiška planinska pot Sv. Jurij in desno zadaj ...44 Brežiška planinska pot Sv. Vid45 Brežiška planinska pot pa sem na izhodišču46 Brežiška planinska pot levo gostilna Les in desno zgoraj Sv. Vid47 Brežiška planinska pot ko pridem na kmetijo pa zadiši48 Brežiška planinska pot več kot 300 let stara kmečka hiša49 Brežiška planinska pot je res lepo ohranjena50 Brežiška planinska pot Turistična kmetija Pri Martinovih51 Brežiška planinska pot bik52 Brežiška planinska pot osli53 Brežiška planinska pot mali lepotec54 Brežiška planinska pot skupinska55