Planina nad Vrhniko
5.1.2009 - flapho
Planina (733 m) nad Vrhniko je čudovita izletniška točka v vsakem letnem obdobju. Pozimi pa je še posebej lepa, je lahko dostopna in primerna za vse starosti. Za tiste, ki imajo kondicijo se ponavadi vzpnejo iz Vrhnike mimo bukve ali čez Špico in pa preko Starega malna in Lintverna. Lažja pot je preko Zaplane, kjer parkirajo svoje jeklene konjičke in jo peš mahnejo do koče. Pri koči stoji nov 22m visok razgledni stolp iz katerega je prelep razgled na Julijce, Karavanke, Snežnik, Nanos in do Kuma.
klavdipo
13.3.2010
Kakšne so razmere na krožni poti čez Špico in Lintvern? Je shojeno? Odpravljam se jutri.
Hvala! LP
andrejjerina
13.3.2010
Le brez skrbi, pot je vedno shojena. V koči si pa le privošči kaj slastnega izpod skrbnih rok oskrbnikov. Mislim, da ti ne bo žal. Jutri je napovedano lepo vreme. Če bo sreča mila, ti bo naklonjen čudovit pogled daleč naokoli. LP Andrej
flapho
5.12.2010
Takole nas je pričakala Planina nad Vrhniko danes zjutraj!
Planina nad Vrhniko Koča na Planini1 Planina nad Vrhniko Sončni vzhod2 Planina nad Vrhniko3 Planina nad Vrhniko4 Planina nad Vrhniko5 Planina nad Vrhniko Pogled na Kamniške planine6 Planina nad Vrhniko Pogled proti Julijcem7 Planina nad Vrhniko Ulovka8 Planina nad Vrhniko Pogled proti Javorniku9
20.12.2010
Nekaj utrinkov z včerajšnjega izleta Stara Vrhnika - Kuren - Planina nad Vrhniko - Stara Vrhnika. Poti so shojene, ponekod pa zaradi številnega obiska tudi malo poledenele.
Lp Esther in Tadej
Planina nad Vrhniko Stara Vrhnika.1 Planina nad Vrhniko Cerkev sv. Miklavža.2 Planina nad Vrhniko Pot skozi gozd.3 Planina nad Vrhniko Zavetišče na Planini nad Vrhniko.4 Planina nad Vrhniko Pogled na Ljubljansko barje.5 Planina nad Vrhniko Slovenska zastava na vrhu razglednega stolpa.6 Planina nad Vrhniko Razgledni stolp.7 Planina nad Vrhniko Zimski utrinek.8
1.2.2011
V nedeljo po sobotnem smučanju v Avstriji razgibavanje na krožni poti Stara vrhnika(Hames),čez Špico na vrh Planine, spust mimo Lintverna v Stari Maln in po cesti nazaj do avta. Pot v zgornjem delu malo ledena, snega cca.8cm na trdo podlago.Pri spustu potrebna previdnost, bolje z malimi derezami. Pohodnikov kljub nizki oblačnosti kar precej.Oskrbniki koče kod ponavadi zelo prijazni.l.p.
Planina nad Vrhniko Lintvern - klopca pri izviru1 Planina nad Vrhniko kuža2
klavdy6
27.2.2011
V petek popoldne sva po poti mimo bukve šla na Planino nad Vrhniko. Ponekod je po poti še nekaj snega, obiska je bilo veliko in tudi zavetišče je bilo med tednom izjemoma odprto. Na razglednem stolpu so bile stopnice zelo poledenele, bil pa je lep razgled na vse strani. Vračala sva se po poti čez Špico, ki je bila bolj ledena in tudi bolj strma. Bil je prijeten izletnasmeh
Planina nad Vrhniko Planina z razglednim stolpom od daleč1 Planina nad Vrhniko Pot na Planino2 Planina nad Vrhniko Poledenela pot3 Planina nad Vrhniko Razpotje4 Planina nad Vrhniko Planina nad Vrhniko5 Planina nad Vrhniko Razgledni stolp6
tisa
7.8.2011
Ker je nedelja dan, ko se navadno bolj posvetimo družinskim obveznostim, sva se podala popoldne z Zaplane do Zavetišča na Planini nad Vrhniko. Vreme je bilo soparno, razgled pa zato ne preveč jasen. Vseeno je bil sprehod prijeten tudi zato, ker sva poklepetala s simpatičnim oskrbnikom zavetišča. Prav gotovo se bova še vrnila, ker bi rada obiskala Stari Maln, za kar pa danes ni bilo več časa.
Planina nad Vrhniko1 Planina nad Vrhniko Ni jih bilo prav veliko.2 Planina nad Vrhniko Moram priznati, da mi ni bilo prijetno na samem vrhu.3 Planina nad Vrhniko Jesenski motiv v avgustu.4 Planina nad Vrhniko Ni sicer Eifflov stolp, zame pa vsekakor dovolj visok. 5 Planina nad Vrhniko Moje ljube rožice so naju spremljale vso pot. 6 Planina nad Vrhniko Tu sva spila fanto in cocto.7 Planina nad Vrhniko Cerkev sv.Miklavža v Korenu.8 Planina nad Vrhniko Dobro, da nisem hodila v pradavnini od Štirne do Bukve. 9
otiv
10.9.2011
Danes pa družinski izlet na Planino nad Vrhniko.Izbrali smo si krožno pot,da smo le malce utrudili noge,kajti Planina pač ni kako visok hrib,nudi pa vseeno tisto kar človek pričakuje.
Na Planino smo se povzpeli preko Storževega griča in se od zavetišča na Planini spustili mimo Lintverna (občasni izvir vode) ter Starega Malna vrnili na izhodišče.
Planina nad Vrhniko Stojijo v vrsti kakor hiše v Trsti.1 Planina nad Vrhniko Znanilci prihajajoče jeseni so tu.2 Planina nad Vrhniko Tja gori pojdemo, da kaj lepega doživimo.3 Planina nad Vrhniko Tudi zajle so na poti, lahko so pa nekomu tudi  napoti.4 Planina nad Vrhniko Ciklame še vedno cvetijo in prijetno dišijo.5 Planina nad Vrhniko Listje zeleno bo kmalu rumeno6 Planina nad Vrhniko Tošč in Grmada se še vidi, za kaj več pa Otiv drugič pridi.7 Planina nad Vrhniko Stolp, ki vabi na razgled, ki danes ni bil za vzgled.8 Planina nad Vrhniko Vredno ogleda, le pot se bolj strmo  spušča  k izviru.9 Planina nad Vrhniko Danes vode ni, ker ta izvir le občasno pokaže svoj nemir.10 Planina nad Vrhniko Klopca vabi,le sedimo, saj še nismo na koncu poti.11 Planina nad Vrhniko Ker vode prave ni,se mlinsko kolo ne vrti.12
11.9.2011
Prijeten izlet ni kaj! Lepo! Ciklam pa je verjetno dovolj!
Kokta
7.10.2012
Še par slikic z današnje poti. Vreme je zdržalo nasmeh
Planina nad Vrhniko1 Planina nad Vrhniko ob poti2 Planina nad Vrhniko varovala ob poti3 Planina nad Vrhniko4 Planina nad Vrhniko5 Planina nad Vrhniko stolp ob zavetišču6 Planina nad Vrhniko7 Planina nad Vrhniko roža na vrhu stolpa8 Planina nad Vrhniko  zavetišče na Planini nad Vrhniko9
otiv
2.7.2014
Danes nas je kar nekaj na Planino trimčkalo,
čeprav vreme opoldne se je malce skisalo.
Dežne kaplje obvisele so v drevju,
tako da ni bilo skrbi po zavetju.
Leseni stolp še vedno na vrhu stoji,
zato pa vse preveč bukev po tleh leži.nasmeh
Planina nad Vrhniko Zjutraj in opoldne je bilo oblačno1 Planina nad Vrhniko Posledice letošnje zime2 Planina nad Vrhniko Nekam zgodaj letos cvetijo3 Planina nad Vrhniko Nekaj mini plohic je bilo4 Planina nad Vrhniko Lep kontrast5 Planina nad Vrhniko Dekliško pisano6 Planina nad Vrhniko Za nekaj koristnega pa še služi zlomljena bukev7 Planina nad Vrhniko Močno prizadeta narava8 Planina nad Vrhniko Ja, tja gor gremo9 Planina nad Vrhniko Zvončice10 Planina nad Vrhniko Večji del poti je v gozdu11 Planina nad Vrhniko Pogled na KSA12 Planina nad Vrhniko Le kaj je vzrok temu?13 Planina nad Vrhniko Tega pa ne maram14 Planina nad Vrhniko Upajmo, da so dobro priviti vijaki15 Planina nad Vrhniko Pisana narava16 Planina nad Vrhniko Dobra ideja17 Planina nad Vrhniko Veliko so letali okrog nas18 Planina nad Vrhniko Na vrhu19 Planina nad Vrhniko Gozdna krvomočnica20
19.3.2015
Ulovka, nato še na stolp, je pa narava tod okol precej ˝okleščena˝.
Planina nad Vrhniko Ulovka1 Planina nad Vrhniko Planina nad Vrhniko2 Planina nad Vrhniko3 Planina nad Vrhniko4
27.12.2017
Bo treba počasi zamenjati sliko koče, nova koča je bila odprta v petek, 22.12.2017
Planina nad Vrhniko nova koča, slika je iz videa o izgradnji nove koče na YouTubu- Planina nad Vrhniko, od stare do nove koče. Novejše slike sledijo. 1
flapho
27.12.2017
Od podiranja stare koče v marcu do selitve v novo v decembru je čas hitro minil in tu so že fotografije nove.
Todi
16.3.2019
Danes na tekmovanju v Logatcu, izkoristili vmesni čas za skok na Planino, ... šli smo iz Zaplana (sv. Urh in sv. Martin) - Zavetišče
Planina nad Vrhniko1 Planina nad Vrhniko2 Planina nad Vrhniko3 Planina nad Vrhniko4 Planina nad Vrhniko5 Planina nad Vrhniko6 Planina nad Vrhniko7 Planina nad Vrhniko8 Planina nad Vrhniko9 Planina nad Vrhniko10 Planina nad Vrhniko11 Planina nad Vrhniko12 Planina nad Vrhniko13 Planina nad Vrhniko14 Planina nad Vrhniko15 Planina nad Vrhniko16
8.11.2019
Včeraj smo upokojenci sekcija PD Škofja Loka Četrkovci obiskali Planino nad Vrhniko. Štat je bil v vasi Rovte . Nato pa prek vasi Mizni Dol v vas Jamnik. Pri opuščenem smučišču Ulovka smo imeli postanek. Žal se nismo sprehodili prek vasi Zaplane, kjer je žvel naš pokojni predsednik Slovenije Drnovšek.Nekako po uri in pol smo prišli na Planino nad Vrhniko in pozdravil nas je velik lesen stolp in obnovljena planinska koča.Končali smo naš pohod v vasici Stara Vrhnika na Kurenu, kjer je cerkvica Sv. Miklavža in kmetija odprtih vrat Kuren.Do tja se gre tudi mimo koče LD Vrhnika.Pod kočo je celo bistri potoček, ki ga je treba ta čas kar preskočiti.V koči na Planini postrežejo celo z Cankarjevo kavico.
Planina nad Vrhniko Štart.1 Planina nad Vrhniko Freska na bližji kmetiji.2 Planina nad Vrhniko Živina je pa še kar na paši.3 Planina nad Vrhniko Pri čebelarju.4 Planina nad Vrhniko Malo prek travničkov.5 Planina nad Vrhniko Pri pasmah krav pa nisem doma.6 Planina nad Vrhniko Prek gozdička. 7 Planina nad Vrhniko V vasi Rovte.8 Planina nad Vrhniko Pot je vseskozi označena .9 Planina nad Vrhniko Zaplana je blizu.10 Planina nad Vrhniko Vasica Mizni Dol.11 Planina nad Vrhniko Celo osličke srečamo.12 Planina nad Vrhniko Vasica Jamnik.13 Planina nad Vrhniko Opuščeno smučišče Ulovka.14 Planina nad Vrhniko Ne obratuje  že kako leto.15 Planina nad Vrhniko Mimo koče lovcev.16 Planina nad Vrhniko Poznate ta sadež?17 Planina nad Vrhniko Še malo pa bo naš osrednji cilj dosežen.18 Planina nad Vrhniko Koča na Planini nad Vrhniko.19 Planina nad Vrhniko Stolp na Planini nad Vrhniko.20 Planina nad Vrhniko Na vrhu stolpa.21 Planina nad Vrhniko Pri srčku zaljubljencev.22 Planina nad Vrhniko Na Kurenu pri kmetiji odprtih vrat.23 Planina nad Vrhniko Gasilska .24
sh
8.11.2019
Sadež in drevo je nešplja.
9.11.2019
Čas bi že bil, da se na opisih izletov na Zavetišče na Planini nad Vrhniko zamenja sliko koče. Stare koče že par let ni več. mežikanje