Krožna nad Movraško valo
10.4.2020 - bagi
Ideja iz časov, ko nam Corona majstri še niso razbili Slovenije na nedotakljive vrtičke. Trenutne razmere so lahko še lepše zaradi prihoda pomladi, kaj drugega ni pričakovati.

Naš cilj je bil obhoditi globoko Movraško dolino ( Movraška vala, Smokavska vala ) po lepo prehodnih grebenih z edinim večjim spustom proti hrvaški meji pri Mlinih. Za to krožno varianto smo izbrali izhodišče v Kubedu. Pot je uživaška, z malo višinci, ki jih uspešno nadomestijo dolžinci velik nasmeh. Vsega skupaj je naneslo 23 km in 700 višincev. Poleg lepo označenih kucljev na eni in drugi strani doline smo obiskali še Veli Badin, za mene enega najlepših spodmol v naših krajih nasmeh.

Naj omenim še bistveno razliko glede stanja markacij sedaj in izpred nekaj let. Takrat je bilo težko opaziti kaj uporabnega, danes je vse lepo označeno za pohodnike in kolesarje. Pohvala zaslužnim za ta napredek.

Koordinate izhodišča : 45.519523, 13.869909

Krožna nad Movraško valo Sonce nas je pozdravilo že takoj na začetku1 Krožna nad Movraško valo Prijetna pot se vije po terenu, skrbno očiščenem kamenja2 Krožna nad Movraško valo Tole je zame novo. Štiri leta nazaj ni bilo sledu o teh oznakah3 Krožna nad Movraško valo Simpatično :)4 Krožna nad Movraško valo Stolp na Lačni, našem prvem vrhu5 Krožna nad Movraško valo Pogled navzdol … 6 Krožna nad Movraško valo … in naokoli7 Krožna nad Movraško valo Vse je lepo označeno8 Krožna nad Movraško valo Razgledi so se hitro odprli in tako je bilo večino dneva9 Krožna nad Movraško valo Smokavša in Moravška vala, vse to bomo obhodili10 Krožna nad Movraško valo Dan je bil izjemno prijeten, temperature ravno pravšnje za hojo11 Krožna nad Movraško valo Dan je bil zjemno prijeten, temperature ravno pravšnje za hojo12 Krožna nad Movraško valo Ščukovec, tudi Kuk poimenovan13 Krožna nad Movraško valo Tega mi ni uspelo dešifrirati14 Krožna nad Movraško valo Veliki Gradež15 Krožna nad Movraško valo Tole bolj poredko vidim … lepo urejena njiva v vrtači16 Krožna nad Movraško valo Približno takole smo se sprehajali večino dneva17 Krožna nad Movraško valo Še enkrat pogled na našo dolino iz druge strani18 Krožna nad Movraško valo Betonirana kolesnica za terence19 Krožna nad Movraško valo Bolj smo se spuščali proti Mlinom, več je bilo mahu20 Krožna nad Movraško valo Najnižja točka. Očitno je tu stalna vlaga21 Krožna nad Movraško valo Smerokaz za bližnjo naravno znamenitost22 Krožna nad Movraško valo Tole je po moje že hrvaška cesta23 Krožna nad Movraško valo Tole pa je zagotovo Hrvaška, verjetno Ugrini24 Krožna nad Movraško valo Veli Baldin, tudi Ušesa Istre25 Krožna nad Movraško valo Pogled izpod spodmola26 Krožna nad Movraško valo Delček notranjosti27 Krožna nad Movraško valo Res je lepo :)28 Krožna nad Movraško valo Še en pogled29 Krožna nad Movraško valo To sva pa midva, vse sorte poti so najin drugi dom :)30 Krožna nad Movraško valo Spodmoli iz drugega zornega kota31 Krožna nad Movraško valo Naravni most, na katerega opozarja bližnja tabla32 Krožna nad Movraško valo Kar nekaj časa nam je vzelo tudi fotkanje33 Krožna nad Movraško valo Poskrbljeno za vse34 Krožna nad Movraško valo Narava se počasi prebuja35 Krožna nad Movraško valo Sedanji časi36 Krožna nad Movraško valo Sv. Kirik, pretekli časi37 Krožna nad Movraško valo Kratek počitek in spet gremo naprej38 Krožna nad Movraško valo Nekdo je bil priden :)39 Krožna nad Movraško valo Sv Nikolaj v Gračišču40 Krožna nad Movraško valo Spet vse lepo označeno … desno prehod proti Hrastovljam41 Krožna nad Movraško valo Smo že skoraj na izhodišču. Asfalta ta dan skoraj ni bilo42 Krožna nad Movraško valo Pogled na Sv. Florjan s parkirišča43 Krožna nad Movraško valo GPS sled prehojene poti44