Mali in Veliki Snežnik
22.3.2020
petek, 20.3.2020

Čeravno sem vajen dolgih poti do izhodišča, so se mi dokaj bližnji Sviščaki tokrat zdeli daleč. Obe cesti, po katerih sva šla navzgor grede, sta bili bolj ali manj zasneženi, a je bil sneg utrjen in zato hoja prijetna. Spodnji del poti skozi gozd je bil kopen, višje zasnežen, a opreme kot so gamaše in derezice nisem potreboval. Varno in udobno je šlo ob gazi, po kateri je drselo, izven nje pač ne. Vreme je bilo čudovito, ko sva skozi rušje zmogla vrh Malega, je sonce prav pošteno grelo. Naprej do Velikega je bila pot uhojena, sneg ravno prav omehčan, da nama na starih stopinjah ni drselo in da se nama izven njih ni udiralo. Od stika s potjo, ki pripelje gor od obračališča, do vrha je bilo nekaj poledenelih metrov, tam sva šla ob strani ali po kopnih skalah ob poti. S tistimi, ki so že bili zgoraj, sva se pozdravila z nekajkrat večje razdalje od predpisane, potem pa našla samoten kotiček in si tam privezala dušo. Med malico sem imel obilo časa za spomine in razmišljanja, zanimivo, kaj vse se mi je motalo po glavi. Potem naju je čakal še sestop, ki nama takisto kot vzpon ni predstavljal težav. Kvečjemu užitek, čeravno je bilo zgoraj kar nekaj blata na in ob poti. Prijeten potep, dobre razmere in krasno vreme nasmeh

Mali in Veliki Snežnik1 Mali in Veliki Snežnik2 Mali in Veliki Snežnik3 Mali in Veliki Snežnik4 Mali in Veliki Snežnik5 Mali in Veliki Snežnik6 Mali in Veliki Snežnik7 Mali in Veliki Snežnik8 Mali in Veliki Snežnik9 Mali in Veliki Snežnik10 Mali in Veliki Snežnik11 Mali in Veliki Snežnik12 Mali in Veliki Snežnik13 Mali in Veliki Snežnik14 Mali in Veliki Snežnik15 Mali in Veliki Snežnik16 Mali in Veliki Snežnik17 Mali in Veliki Snežnik18 Mali in Veliki Snežnik19 Mali in Veliki Snežnik20 Mali in Veliki Snežnik21 Mali in Veliki Snežnik22 Mali in Veliki Snežnik23 Mali in Veliki Snežnik24 Mali in Veliki Snežnik25 Mali in Veliki Snežnik26 Mali in Veliki Snežnik27 Mali in Veliki Snežnik28 Mali in Veliki Snežnik29
22.3.2020
Dolge ture še zmore princeska. Naj bo še veliko daljših in krajših sprehodov. Glavno, da bosta uživala.nasmeh
Majda, hvala. Paziva, da je dovolj počitka med potepom, da ni prevroče ali premraz, prehrana je prava in še kaj, tako da se zverinica odlično drži za svojih skoraj petnajst let nasmeh
BaroA
21.5.2020
Koča na Snežniku bo ta vikend (23. in 24. 5.) zaprta zaradi vzdrževalnih del. Naslednji vikend pa spet odpira svoja vrata.
modrook12
15.6.2020
Pozdravljeni! Zanima me, katero pot priporočate. Vidim, da jih kar nekaj obstaja. Hvala za info
vandica1
Včeraj: izhodišče Sviščaki do vel. Snežnika in nazaj preko malege nazaj na Sviščake, lepa lažja tura, le na poti proti mal. Snežniku je potrebno biti malo pozoren, smo srečali 4 gade, enega črnega.
marco
16.6.2020
Iz bistriške strani je najbolje čez Mali Snežnik iz Grde drage, kajti na običajni pl. poti s Sviščakov se trenutno izvaja sečnja in je ta teden cesta zaprta - možen je sicer dostop po varijanti skozi gozd, ki poteka nad omenjeno cesto.
V ponedeljek bo obratna situacija - cesta se odpre, pot skozi gozd pa zapre.
Mirnejša varijanta je iz Loške doline čez Gašperjev hrib.
modrook12
16.6.2020
Ok.hvala za info. Lp
27.6.2020
25.6 smo bili na Snežniku. Ljudi kar dosti, vreme bolj slabo, ampak morje smo vseeno videlinasmeh
BaroA
29.6.2020
V nedeljo 28. 6. smo pred kočo na Snežniku našli foto objektiv ter torbico za fotoaparat. Kdor ju pogreša, naj pokliče na telefonsko številko 041234373.