Krim
27.2.2020
Hvala za odgovor.
16.3.2020
Dom na Krimu zaradi korona virusa do nadaljnjega ne obratuje.
A.D.K.
30.4.2020
V vednost in ravnanje. Čeprav so "padle" meje občin so nekatere omejitve še vedno v veljavi. Parkirišča v okolici Krima so še vedno zaprta (danes preverjeno - vse ovito v trakove).
zokipoki
30.4.2020
Hvala za info, sem se malo prej spraševal glede Krima. A. D. K. si šel gor, hotel iti ali si samo opazil? Zanimam se za Iško. Hvala za odgovor nasmeh
A.D.K.
Sem bil gor iz Iške, avto sem sicer pustil pri znancu. Bi bila pa morda varianta, v kolikor bo še zapora, da avto pustite nekoliko prej, na končni postaji LPP, tam nisem opazil nobenih trakov.
j.
30.4.2020
Jaz sem se malo pred zaprtjem cest in občin zapeljal po cesti proti Gornjemu Igu. Pri Petelinovem griču se desno odcepi gozdna cesta. Čez kakšen kilometer in pol prečka markirano pot na Krim, ki gre iz Strahomerja. Tam je prostora za nekaj avtomobilov. Lokacija parkirišča: 45°55'42,72" N 14°29'7,91" E

Z vožno do tja se izogneš približno 1/3 vzpona, kar ni ravno vzpodbudno, še vedno pa ostane nekaj hoje do vrha.

bongo
30.4.2020
Za Krim lahko parkiras v Podpeci pri trgovini in se gor podas prek Sv.Ane in Planince. Lustna pot. Na Jezeru so protitankovske barikade zavijanje z očmi, na Igu oz v obcini pa trakovi (velja tudi za Strahomer).
zokipoki
3.5.2020
Včeraj na Krimu kar pestro, kot ponavadi. Šel sem iz Iške, parkiral pa na zadnji postaji LPP. Na parkirišču so še trakovi. Lp
Krim Klasika na Krimu1
3.5.2020
Lepo. Občine zdaj ne ovirajo. Upajmo, da vaje ne bo treba ponavljati.nasmeh
Enka
No, glede na to, da so praktično še vsi parkingi pod zaporo s trakovi, res ne vem, po čem bi lahko sklepal, da občine ne ovirajo več obiska, primoza?
4.5.2020
Ne pretirano.nasmeh
8.5.2020
Dobra novica.
Na Krimu so dom odprli že pred nekaj dnevi.
Obratuje po običajnem delovnem času.
zajko
31.5.2020
Dne 22.5.2020 sem na "parkirišču" Gornji IG ob prebuvanju pozabil planinske čevlje.Prosim najditelja,da pokliče na tel.041 881 148.Hvala.
KarmenT
6.6.2020
Danes popoldan na Krim iz Preserja. Po približno 20 minutah naju je ujela ploha. Srečala več kot 10 pohodnikov. Na vrhu oblačno in brez razgledov. Gibanica odlična! Ob povratku se je začelo jasniti. Pri cerkvici na Planinci sva se malo ustavila in pogrela na sončku. Na bližnjem pašniku pasejo. Pot dobro označena in v celem poteku zelo dobro uhojena.nasmeh
Krim Leva pot iz Preserja, desna iz Strahomerja1 Krim Razgled na Barje - malo se začenja odpirati2 Krim Rumeni otočki3 Krim Ena od redkih jas ob povratku, večinoma je pot speljana po gozdu4 Krim Pot čez Ravne nisem našla v nobenem opisu. Morda kdo pozna5 Krim Razgled proti Ljubljani6 Krim ob povratki na Planinci vse več sonca7 Krim Razgledi s Planince8 Krim Na izhodišču še na Polhograjske9
11.7.2020
Na Krimu so danes namestili AED in tako poskrbeli za izboljšanje varnosti obiskovalcev.
Donator je bila občina Brezovica.

tomas
12.7.2020
V Iški in tam okoli pa bojo baje namestili parkomate.Verjetno tudi zaradi varnosti obiskovalcev.jezen
exwannabe
13.7.2020
Kaj ima pa parkomat z varnostjo mi pa ni jasnoeek...ampak vsak izgovor je dober, za lupljenje.zavijanje z očmi
julius
Parkomati so v domeni občine Ig. Na nobenem dostopu z Brezovške strani ni parkomatov. S parkirišč na Jezeru, Podpeči, Preserju itd. vodijo prav lepe poti na Krim.
ana
13.7.2020
Parkomati v Iški bodo zaradi piknikarjev, ki konec tedna navalijo tja in okupirajo celo sotesko, ne zaradi pohodnikov. Že nekaj let tam delajo red namesto parkomatov gasilci, nič novega