Krim
Http://www.domnakrimu.si/index.php?option=com_wrapper&Itemid=38
klavdy6
7.3.2011
V soboto 05.03 sva se odločila za pohod na Krim. V dolini je bila megla in komaj je bilo verjeti, da bo na Krimu jasno vreme. Pot sva začela z Jezera in nadaljevala mimo dveh kmetij. Hodila sva nekaj več kot dve uri. Na vrhu je bilo zelo lepo vreme s kar nekaj snega. Obiskovalcev ni bilo veliko, čeprav ura ni bila več tako zgodnja. Lpnasmeh
Krim Zima na Krimu1 Krim2 Krim Oddajnik3 Krim Dom na Krimu4 Krim5 Krim Še od daleč6
grantica
23.4.2011
živjo, čez kak mesec dni bova se bova s kolegico udeležile zlatorogove tranzverzale... ker še nisem bila na krimu me zanima katero pot predlagate oz katero izhodišče. vseeno nama je ali je strma ali dolga... rade bi da je čimbolj zanimiva in da še kaj vidiva... hvala za kakršnkoli namig :=)
BOSTJAN34
1.8.2011
Jaz pa bil včeraj gor iz osredka preko rakitne na krim spust v iški vintgar in ob iški nazaj v osredek.Lepa tura in kar dolga.
legenda
30.11.2011
Takole pa je bilo danes na Krimu...sončno,toplo +5 stopinj,brez vetra.Dom je odprt vse dni v tednu,razen ponedeljka.
Krim1 Krim2 Krim3 Krim4 Krim5 Krim6 Krim7 Krim8
Okmodko
24.12.2011
Je na Krimu kaj snega?
julius
Zelo malo in ne predstavlja nobenega problema.
Okmodko
27.12.2011
Ne problema...zarad lepote me zanima nasmeh
francimedved
V nadaljo sem bil gor, zelo lepo splača se.
Krim Krim1
julius
27.12.2011
Okmodko!
Lepota je vedno, probleme si pa sami naredimo.jezik
13.1.2012
Danes iz Iške na Krim. Snega do vrha ni nič!
Bojan_A
21.3.2012
Na Krimu še nisem bil. Danes pa sem izkoristil prost čas in odkolesaril ter odlaufal gor. Zelo lušten spomladanski izlet. nasmeh

Poročilo: http://bojanambrozic.wordpress.com/2012/03/21/krim/
Krim1 Krim2 Krim3 Krim4 Krim5
AVI
7.4.2012
Tokrat pa smo "obkrožili" Krim in ga 2x tudi zavzeli... velik nasmeh

LidijaJesih
22.4.2012
Krim me navadno pošprica (ni edini :jeziknasmeh, razlog pa je najbrž v tem, da pade v najožji izbor vedno, kadar je napoved bolj tako. Zjutraj sem zato fotografije delala že z avta, ko je še sijalo sonce, no, pa tudi prva dva posnetka sta kar lepa. Tudi jezero je še lepo poziralo, potem se je pa vreme obračalo v mokroto in na vrhu je že škrofilo. Pa je bil Krim z menoj prijazen, ni me opral, le veliko dela z oblačenjem in slačenjem je bilo. Današnje sonce je bilo tisto pekoče, prednevihtno, kadar se je pač pokazalo. Izberem si krog: gor z jezera, po njegovi desni strani, do kmetije Špelin in cerkvice sv. Tomaža na Planinci, nazaj pa po isti poti, spet do kmetije, tam pa do Ledene jame pokukat, če je še kaj ledu (ni bilo videt), pa nazaj dol do Jezera (to je sicer tudi vas). Prijetna turca, ki vzame kakšne štiri ure, ravno dovolj, da sem ušla črnini vseokrog. Posebnosti na poti ni, markirano pa je tudi lepo. Pa miško sem srečala. Sva se nekaj časa gledali, upam le, da ni zobna…. velik nasmeh
Krim1 Krim lep pogled na Krim s ceste proti Podpeči2 Krim Jezero v vasi Jezero. Tudi poleti lepo obiskano, danes pa samo lepo.3 Krim jezero je majhno, a prav lepo, okoli in okoli so kalužnice, velike, rumene4 Krim Tale drevesa! Prav fascinirajo s tole zeleno barvo 5 Krim Do kmetije je pot dolgčas6 Krim Preciznost. Ziher je devica po horoskopu. :)7 Krim zebra styl .Ji paše, tejle brezi, ni kaj8 Krim Fletne tele tablce. Ena od kač, npr.9 Krim Na vrhu je škrofilo, za posedat ni bilo več. Dom odprt.10 Krim Takle posnetek s Krima ne more manjkat, vse pove.11 Krim Kmetija, cerkvica in križišče, vse je na kupu. V cerkvi še bije12 Krim Dostop do ledene jame, ledu pa ni bilo ne videt, ne čutit.13
29.9.2012
Glede na delovno soboto otrok in kislo vreme smo se odločili iti na Krim po žig SPP, vmes pa še nabrati kako gobo. Parkirali smo nad Gornjim Igom in se podali na Krim po gozdovih preko Malinovca. Vrnili pa smo se kar po makadamski cesti do izhodišča. Gob žal ni bilo razen sirovk. Očitno so vse pobrali že zjutraj.
LidijaJesih
14.4.2013
Ob letu osorej, spet na Krim.Prepričevat mojega dragega, da ni velike verjetnosti, da bi srečali medveda je vzelo nekaj časa, pristal je šele, ko sva s seboj vzela še dve vabi. Prvi res pomladanski dan je bil danes v hribih, celo vroče je že bilo. Na plano so pokukali hribovci in Krim je bil obiskan, kot se spodobi. Proti vrhu je še kar nekaj snega, a seveda nič ne moti, hitro se tali in vsevprek poganjajo rožice. Jezero je zelo vodnato, popoldan pa tudi zelo obiskano, kar malo preveč gneče je bilo. Res lep dan je bil.nasmeh
Krim Tako lepa so oprana sveža pomladanska jutra1 Krim Precej čez običajne obale je segalo danes tole jezero2 Krim Od jezera mimo Špelina3 Krim Zraven kmetije Špelin je ta lepa cerkvica4 Krim Pogledi proti našim še belim goram5 Krim Ima vse, kar imajo veliki, tudi možice6 Krim Pod vrhom7 Krim Dom na Krimu, odprto in polno8 Krim Ledena jama, zanimivost ob poti, malo so jo skrili s posekanim drevjem9 Krim na dnu jame, no ni dno, pravzaprav je šele nad vhodom v luknjo10 Krim o, poglej ga, niso več le telohi in zvončki11 Krim Namesto nogometnega igrišča... Vaterpolo bi pa šel.12
aleksandra
12.10.2013
pa sem dočakala prelep sončen zahod nasmeh
Krim1 Krim2 Krim3 Krim4 Krim5 Krim6 Krim7 Krim8 Krim9 Krim10 Krim11 Krim12 Krim13
slavi0902
@aleksandra...splačalo se je čakatinasmeh
aleksandra
res je nasmeh
Laščan
12.10.2013
Bil sem blizu Krima, a brez fotoaparata - @aleksandra, hvala bogu, si ga imela ti!!!