popis foruma / Slovenija / kamniško savinjske alpe / koroška rinka (križ)
 Koroška Rinka (Križ)
1.12.2017
Višje je zimska pravljica, naravni okraski, ki se jih kar ne moreš nagledat.
blixabargeld
18.7.2018
Zdravo, a ima slučajno kdo kaj informacij, ali je pot na Rinke (Koroška, Štajerska, Kranjska) z Jezerskega kopna? Vem, da je snežišče pred vstopom v slovensko pot, zanima me pa, kako je višje.

Hvala
robert.v
19.7.2018
Včeraj sem bil na Križu. Pot je že nekaj časa kopna. Nekaj klinov ob jeklenicah je izpuljenih ampak nič problematičnega.
blixabargeld
20.7.2018
Super. Najlepša hvala za info.
dRM
17.8.2018
Včeraj obiskal Koroško Rinko (Križ) in Kranjsko Rinko iz smeri Ledin. Do Ledin preko Slovenske smeri, ki je zelo dobro označena in varovana, šel sem v čisti temi(brez lune) in ni bilo nobenih težav. Pri Kranjski koči na Ledinah je tabla, kjer piše, da pot na Koroško Rinko ni vzdrževana in je obisk na lastno odgovornost. To razloži marsikaj, namreč pot je v slabem stanju, predvsem pod vrhom (potrgane jeklenice, izruvani klini, itd...). Veliko je tudi nanosov kamenja po poti tako, da je na tej poti (vzpon in sestop) potrebna velika pazljivost, tudi pri tem, da ne prožimo kamenja. Drugače pa pot zelo zanimiva, za tiste z nekaj izkušnjami in brez vrtoglavice.

Kratek posnetek si lahko ogledate TUKAJ

P.S.: po poti tudi ni bilo preveč nadležnega mrčesa, tako da se da uživati v tišini nasmeh
molog42
17.8.2018
lepo. uživaj še naprejnasmeh
čebejla
Res škoda, za tako lepo pot, da se ne popravi
mrk pogled
hočo
18.8.2018
u sredo do ledin po slovenski, naprej na križ. ni mi jasno, v čem je težava, pot je brezhibna.
Bandzo
10.9.2018
Včeraj 09.09.2018 na Koroško Rinko iz Ravenske kočne. Štart malo čez 5 zjutraj, po Slovenski do Ledin in dalje na Koroško Rinko. Pot popolnoma brez posebnosti, tista dva izpuljena klina, ki držita zajlo ne predstavljata težav (glej sliko 12). Tik pod vrhom pri navpičnem vzponu je polno grušča in res moraš hoditi previdno, saj kamenje še prehitro sprožiš. Nekdo je imel srečo, da ga je v roko zadel le manjši kamen. Na vrhu dobra družba, lepi razgledi in zelo toplo. Povratek po plezalni nazaj. Sledil je še ovinek do Ledinskega vrha, nato pa po Lovski nazaj v dolino.
Koroška Rinka (Križ) Slovenska1 Koroška Rinka (Križ) Razgled nad Ledinami2 Koroška Rinka (Križ) Proti Rinki se gre...3 Koroška Rinka (Križ) Na hitro še do okna pogledati, kaj je novega na Solčavskem4 Koroška Rinka (Križ) Pogled proti Štajerski Rinki5 Koroška Rinka (Križ) Razgled nad Jezerskim je čudovit6 Koroška Rinka (Križ) Če ne greš navzgor, težko prideš na vrh...7 Koroška Rinka (Križ) Čakanje v vrsti8 Koroška Rinka (Križ) Z vrha proti Skuti in naprej9 Koroška Rinka (Križ) Razgledi 1A10 Koroška Rinka (Križ) Kranjska Rinka je tudi imela obisk danes11 Koroška Rinka (Križ) Počasi in previdno nazaj12 Koroška Rinka (Križ) Še na Ledinskega13 Koroška Rinka (Križ) Pogled na prehojeno pot14 Koroška Rinka (Križ) V dolini se pa vse pripravlja na jesen :)15