Dobrovlje

geppo30. 04. 2021 07:29:16
Zoki, si sedaj našel svoj peskovnikvelik nasmeh? lp
zokipoki30. 04. 2021 11:56:25
Lahko bi tako rekel.velik nasmeh
palček plezalček30. 04. 2021 19:14:13
Zokipoki, tale peskovnik bi tudi mene zanimal. nasmeh A je to tole na sliki?
zokipoki30. 04. 2021 19:47:26
Res je! In še tole kar sem dodal na fotki. nasmeh
palček plezalček30. 04. 2021 19:55:55
Krasno, hvala. nasmeh Se mi je zdelo, da bi lahko bile tudi tiste skalce naprej,saj si omenil sektorje.
zokipoki1. 05. 2021 18:46:54
Malenkost palček! mežikanje Ta del ti vzame dve uri, da poplezaš in obhodiš peči, tako na grobo, s postanki vred. Za prvič pa lahko tudi več, ker je treba poiskati primeren vstop na greben in se prav orientirati. Lahko ti pošljem kakšno fotko. Pa previdno, če boš šla, prvi greben je zelo krušljiv, vsako skalo je treba obvezno večkrat preveriti, vsak oprimek, vsak stop! Veliko jih kar tako naloženih in samo čakajo na malo sile, da se zakotalijo. Drugi del je bolj kompakten.
pohodnik381. 05. 2021 19:06:37
@zoki ti kar malo zavidam lepo je imet taki hrib v svoji bližini nasmeh
palček plezalček1. 05. 2021 19:23:11
Zokipoki, hvala. Ti pošljem ZS preden se odločim in odpravim. Jutri še ne, ker sem bila že danes v vaših koncih. velik nasmeh
zokipoki19. 10. 2021 13:40:56
Danes zjutraj v miru po Črnem grabnu do Destovške kapele, čez Grič 889m, ki ima po novem žig in vpisno skrinjico (zvezka še ni). Od tam do Janeza in Pavla na klopco. Kako je tu lepo!
Vrnem se po isti poti.

Zjutraj tega še ni bilo...no, vse najboljše!13
geppo13. 12. 2021 16:17:34
13.12.2021 Dobrovlje&Štrukljeve peči
Danes mi je Zoki razkazal Štrukljeve peči in del Dobrovelj. Začetek zgažen, ker je markirana, potem pa celec ( 50 - do 80cm južen ). Naprej sva imela živalske stečine, splužene odseke, brezpotja, zgaženo, plezanje dela peči itd. Skratka, bilo nama je toplo, ko sva gazila, zeblo v prste, ko sva plezala. Razgledi lepi, kljub temu, da ni bilo sonca. Uživanje v lepi naravi, ki jo imamo na domačem pragu, le zavedati se moramo tega!
Lipa1
Brčunov mlin33
Brčunov mlin34
zokipoki14. 12. 2021 09:44:02
Lepo si tole napisal Zlatko! Ta dežela je res polna hribivskih lepot! Ozreš se okoli in vidiš, da se ti ponuja morje skritih kotičkov, kjer lahko napolniš svojo pustolovsko srce, in srečen, če zdravje dopušča, da jih lahko obiščeš! Lp
zokipoki14. 10. 2022 20:25:58
Danes prvič na Šunc, 821m visok vrh na Dobrovljah. Večkrat sem šel pod njim, okoli, nikoli pa nisem šel na vrh. Moram priznati, da me je navdušil, saj so razgledi in pogledi na vrhu prekrasni! Dobra energija! Še se vrnem na ta čudovit plac!
Srečno!
panorama na Šuncu1
krasen razgled, sončni zahod od tu mora biti čudovit2
bazen kopriv3
jesenske vibracije4
lučka5
tudi puščica na kamnu se najde6
na razgledališču pod Šuncem danes razgleda žal ni bilo zaradi nasičenega ozračja7
za posedet8
ruševine v gozdu9
lepo so se napihnile :)10
po zaraščeni vlaki11
ko sem se vračal, sem opazil, da ga nosim v žepu, bravo jaz, za vsak slučaj ;)12
geppo11. 11. 2022 13:45:39
Grad Žovnek 11.11.2022 +7,5C
Na dan Sv. Martina se sprehodim do gradu in naprej do Lovske koče. Spust po sosednjem grebenu. Jezero je že pripravljeno na zimovanje ( delno izpustijo vodo ), nekaj je še ostane v spodnjemu delu jezera. Tu preživijo zimo številne ptice. Med potjo sem opazil osamljeno gobo -marelo. Drugače lepo jesensko.
Pogled na polovično izpraznjeno jezero z gradu Žovnek1
Žovneško jezero14
Pogled na grad16
zokipoki6. 12. 2022 21:24:38
Danes na popoldanski potep na Brdovski vrh iz Lok pri Mozirju in po Žagarjevem grabnu nazaj do izhodišča.
Srečno!
zokipoki31. 12. 2022 18:43:24
Za zadnji potep tega leta sem se odločil za Dobrovlje in že ves teden sem upal, da se bo poklopilo. Pa se je!
Včeraj sva se slišala s palčkomplezalčkom in predlagal sem, da pride v naše konce na nekaj uživaškega in že sva se dogovorila.
Potipala sva toplo skalo Štrukljevih peči, se lovila po temnih gozdovih Šentjoškega vrha in posedela na klopci pri Sv. Joštu. Dober zaključek leta! Hvala za družbo palček! nasmeh

Bodite zdravi, ker če si zdrav, si lahko tudi srečen! Srečno!
Na lovski pod pečmi1
na greben se povzpneva po levi, bolj senčni strani, mimo amfitetra2
tukaj pa neprijetno presenečenje, kljub težko dostopnem svetu, s sprejem umazane naravne lepote3
proti vrhu Štrukljevih peči4
Gervazij in Protazij17
Sonce je zašlo za rob18
geppo3. 01. 2023 08:42:02
Vidva po Dobrovljah nad Zadreško dolino, midva po Dobrovljah nad Žovnekom.

2.1.2023 s sinom od Žovneškega jezera mimo Rizmala, "Hlasteja". Do Strojaška sva padla v številne lovske zasede ( skupni lov LD Braslovče ). Potem po gozdni vlaki strmo navzgor, do travnikov pod cerkvico Sv. Janeza in Pavla. Do sem v kratkih rokavih. Ko prestopiva na zahodno stran naju je zahodnik skoraj pometel nazaj. Pod cerkvico kreneva levo po lepih travnikih in se spuščava proti globeli v gozdu. Tu naju veter ne doseže več. Na koncu travnikov v gozd in po vlaki levo, dokler je. Potem pa v temno globel po kateri v nevihtah dere voda. Lepo je prehodna in kmalu prideva na cesto in markirano pot. Pri lovski koči nad Žovnekom se vonja žar in lovci že veselo obračajo čevape in druge dobrote. Spustiva se proti gradu Žovnek, kjer naju zopet na trenutke lovijo sunki zahodnika. Po cck. dveh urah sva na izhodišču.
Pričnejo se travniki pod cerkvico Janeza in Pavla1
Jezero je delno izsušeno2
Travniki3
Pod cervico na zahodni strani po travnikih v globel4
Grad Žovnek5
Prehojeno6
zokipoki3. 01. 2023 12:25:43
Kaj pa češ? velik nasmeh Na Dobrovljah je zmeri fajn! velik nasmeh
geppo28. 03. 2023 15:45:06
28.3.2023 Parkiral pri deponiji peska za posipanje.

Zjutraj +3,5 C in močan SZ veter v sunkih.
Mimo Doma borcev in nadaljevanje po "novi varianti ".
Prejšnja je vodila čez dvorišča kmetij Ramšak, Rovtnik. Sedaj se po cesti spustiš nekaj 100m nižje in če zgrežiš prvi odcep levo, ki seka ovinek prideš malo nižje na steberno oznako, ki te popelje iz asfaltirane ceste na markirano pot. Nekaj je vmes še dodatno markirano z oranžnim sprejem. Zatem se spojo s staro varianto, ki te popelje do cerkvice Sv. Janeza in Pavla.
Gmade 898m ne obiščem, nima razgleda, na vrhu sem že večkrat bil.
Spustim se po zelenih travnikih pod cerkvico na katerih je bilo včeraj še cck. 5 cm snega -lep razgled!
Poiščem gozdno vlako in se spustim proti kmetiji Strojanšek. Žovneško jezero je popolnoma suho?
Malo pred kmetijo skrenem levo in poiščem gozno vlako, ki vodi na vrh Konjšek 793m. Nekaj po vlaki, nekaj po svoje do vrha. Nadaljujem po grebenu do kmetije Jug in potem še po grebenu naprej - Grohot 820m, Bezovec 857m.
Po cck. 11km in 3urah 20 min se moja pot spoji z jutranjo in v parih minutah sem na izhodišču.
Lepa krožna pot, ki vodi le skozi eno dvorišče kmetije - Jug. Jazbečarka malo laja ni pa nadležna. Drugače se pa izogneš vseh dvorišč in dobroveljskih psov, ki so lahko precej neprijetni, ker večina je prostoživečavelik nasmeh
Klopov nisem opazil na hlačah.
Sončno in močno vetrovno.
Proti Domu borcev na Dobrovljah1
Prehojeno17
geppo9. 11. 2023 09:53:14
8.11.2023 Hlastejeva jama
Dobrovlje v svojih nedrjih skrivajo precej jam in breznov. Večji del zabeleženih je v Katastru jam, verjetno bi se še našla katera neodkrita.
Za Hlastejevo jamo sem velikokokrat slišal, iskat jo nisem šel do letošnje pomladi. Nisem je našel.
Tudi danes sem potreboval nekaj sreče, da sem jo našel. V jamo se je potrebno spustiti po lestvi. Lestev je vlažna in spolzka - previdno!! V slučaju, da jo zlomiš, boš imel nekaj težav, da zlezeš nazaj na svetlo. Čez prvo zapreko iz mokrih, spolzkih skal imaš v pomoč moker in delno preperel prusik. Kam daleč naprej nisem napredoval, ker sem bil sam.
Ko sem zapustil jamo sem našel staro dobroveljsko pot, ki je nekdaj povezovala od kmetije Jug mimo Hlasteja do Žovneškega jezera. Sprva sem mislil, da je lovska. Sem potem izvedel od Jugovega Otija, da je to nekdanja povezava, ki so jo uporabljali prebivalci Dobrovelj. Sedaj pa verjetno le še lovci. Svoj potep sem nadaljeval od Juga do vrha Konjšek 793m in se do kmetije Strojanšek spustil po vlakah in nekaj povprek. Od Strojanška mimo Lovske koče do gradu Žovnek. Tu sem potem poiskal zopet staro napol opuščeno pot, ki me je po obrobju dobroveljskih strmin pripeljala do ribogojnice Mlinar. Od tu sem imel do izhodišča le še cck. 10 min in moja skoraj 13 km pot se je zaključila. Na izhodišču ob 14 uri +12C.
Nasproti kmetije Rak - izhodišče današnjega potepa1
Kmetija Jug10
Po grebenu do Konjška 11
Na poti in po vlakah veliko užitnih tintnic12
Žovneško jezero in izhodiščemojega potepa. Razgled med kmetijo Strojanšek in Lovsko kočo13
Grad Žovnek14
Ribogojnica Mlinar. Voda se skriva v notranjosti Dobrovelj in izvira iz skale malo višje od ribogojnice. Tu sestopim z dobroveljskih strmin15
Kataster jam16
andi24. 02. 2024 14:28:35
Ideja seveda kopirana od Zlatka, skoraj sva šla ob novem letu skupajnasmeh po lepih prehodih in potkah od Raka skoraj do Juga. Pa me je firbec vseeno premagal, tako da sem nato eno uro buljil v GPS in popraskan na koncu precej nižje le našel jamo. Nič, pa še enkrat nazaj gor na sonce. Do lovske koče pod Bezovcem, v nasprotni smeri kot markirana okrog njega, in po cesti do novega gasilskega doma. Malo naprej se mi je uspelo kar po svoje prezihotapiti čez krasne in strme travnike na gozdno cesto/vlako, ki se kasneje prerine v dolinici med Grmado in Konjškom do kmetije Strojanšek. Malo pod kmetijo zadenem še zaraščeno potko, ki me na koncu slikovito pripelje do ceste malo pod ribogojnico. V 5h skoraj nič po markacijah, zadovoljennasmeh Kakšen klop (ta majhen) se že najde. V prisojah cvetijo telohi, v osojah pa lepo hladi sneg. lp