Komen
Bbrina
19.2.2016
Proti vrhu Komna je verjetno okoli 40 cm snega,(po zadnjem dežju ga je lahko manj) pot iz Rastk preko Bezovca na vrh Komna je običajno shojena.Lepo markirana. S Komna navzdol do Travnika je pozimi zelo redko napravljena gaz, s Travnika preko Robnikove planine pa je pot tudi verjetno shojena. V danih razmerah vemo, da je sedaj vse bolj južno in mokro.
lakkon
Bbrina,
hvala za info... bodo prišle prav kdaj drugič ob podobnih razmerah... srečno nasmeh
ludri
21.2.2016
lakkon,

bil danes na Komnu, snega je vsaj 70,80cm morda ponekod tudi 1m. Je pa narejena super pot od sani in se prav lepo da hodit, jaz sem šel iz smeri koče na Smrekovcu. Lp in varen korak
22.2.2016
Ja,super pot, zato pa je to Natura 2000. Če ne bi moderator izbrisal postov in fotkic izpred nekaj let bi si lahko ogledal na fotkah, kako to izgleda, pa seveda prebral različna mnenja. Potem takem se že vsi strinjajo, tudi tisti odgovorni v dolini, da to ni več območje nature. Morda bi bilo potrebno kaj poslati tudi kam drugam, ...zmeden

22.2.2016
A tisti, ki povemo kaj po resnici smo zadirčni, glavna je trava,za živali pa nikomur mar...zavijanje z očmi
Pa tudi beseda zadirčen ni v pravem kontekstu.
ludri
jprim

Glej saj jaz sem samo želel povedati kakšne so razmere, ker sem pač tam hodil. To pa je vse. Meni je pač lepše, da ne gazim snega do zadnjice, pa mi je vseeno od koga je narejena "gaz". Sem želel samo sporočiti uporabniku dejanske razmere. Pač vsak ima svoje mnenje...če pa sem koga užalil s tem, bom pač drugič komentar zadržal zase. To pa je z moje strani vse, Lp
23.2.2016
@ ludri
... meni je vseeno ..., ker v naši Sloveniji marsikdo da takšno izjavo kot ti na primer,smo pač tam kjer smo.
Meni osebno pa je gaženje posebno doživetjenasmeh.
Komentarji so verjetno zaželeni, samo da niso žaljivi.
mlah018
6.8.2016
Danes na Komnu s Smrekovca in preko Krnesa. Lepa pot za sprostitev pred jutrišnjim težjim pohodom,
Komen1 Komen2 Komen3 Komen4 Komen5 Komen6 Komen7 Komen8 Komen9 Komen10 Komen11
23.11.2016
Danes na Komen po potkah Bbrina&Lojze.
Čudovito izhodišče pod domačijo Planinc. Mimo domačije po lepi gozdni potki do hotela Goba ( *****zvezdic ).
Nadaljevanje do bolnišnice Mrzle vode in naprej do Hlipovca. Vreme spomladansko, med potjo lisičke. Čudoviti gozdovi, obilica iskrivih potokov. Višje ko se vzpenjamo, več je meglic, ki jih sonce na trenutke presveti. Po grebenu nismo šli, ker je bil zraven štirinožec Čarli.
Komen v megli, na trenutke v soncu. Do vrha potrebovali 2,30min.
Gozdne vlake med potjo, kot bi jih prevozila tankovska divizija...
Zgornji del spusta gremo po markirani. Spodnji del vodi Lojze po skritih stezicah. Vodi nas do markantne pečine, kjer je razgled na izhodišče naše poti. Spodaj v globeli buči slap, ki se sliši daleč naokrog. Strmoooo se spustimo v globel im prečimo pod slapom. Čarli korajžno prebrede penečo, deročo vodo.
Po 5 urah smo zopet na izhodišču. Blatni do kolen.
Lep izlet s čudovitim ishodiščem. Snega le za vzorec. Obilica blata, nekatere vlake skoraj neprehodne. Zavetišče ( kapelica )na Komnu nima več zaščitnih vrat in notranjost kapelice je sedaj prepuščena vremenskim ujmam...
Lep dopoldanski izlet!!
Komen Tu je danes naše izhodišče1 Komen Med vzponom prečimo prijetno planino, ki sameva2 Komen Nekdo, nekoč, tole pozidal v gozdu?3 Komen Lisičke4 Komen Prečimo iskriv potoček5 Komen Pogled proti Travniku6 Komen Izvir v gozdu7 Komen Čarli ima težave8 Komen Mrzle vode - partizanska bolnišnica9 Komen Peca10 Komen11 Komen Kapelica je na vidiku12 Komen Malo pred pristopnem grebenu13 Komen14 Komen Čarli na vrhu 1684m15 Komen Vrh 1684m16 Komen Kapelica nima več zaščitnih vrat17 Komen Globoko spodaj dom. Planinc18 Komen Na razgledni pečini19 Komen Na razgledni pečini20 Komen Pred prečenjem21 Komen Prečenje22 Komen Razgledna pečina na kateri smo bili 23 Komen Planinc24
Bbrina
24.11.2016
Zelo lepe fotografije si naredil in tako še olepšal pot.
11.1.2017
Če so slapovi pred dvema mesecima šumeli v soteski je sedaj popolna tišina.
MH-elektrarne mirujejo, slapovi pa okovani v led.
Slap iz fot. 21 ( november 2016 ) še ni popolnoma zaledenel, ostali pa.
Lep izlet za cck. 3 ure potepa pri jutranji -17°C.
Komen Prvi slap je polovično zaledenel1 Komen Potem se pa prične ledena cesta2 Komen3 Komen4 Komen5 Komen6 Komen7 Komen8 Komen9 Komen10 Komen11 Komen12 Komen13 Komen14 Komen15 Komen16
vespuci
11.1.2017
geppo,potem se pa pri planinc ne hladi več pivonasmeh
12.1.2017
Je vse zamrznjeno, tudi bazenčeknasmeh
simonxsimon
14.1.2017
Iz Rastk pri Ljubnem je narejena gaz do vrha Komna. Ko zavijete pri cerkvi greste še malo naprej po cesti in nato pri rumeni tabli za gozdno cesto gor.
Janezs
8.2.2017

OD SLEMENA NA KOMEN IN NAZAJ

Včeraj sem šel pogledat razmere na Smrekovško pogorje. Do Kramerce ni pretiranega snega, sploh tam ki je pot speljana skozi, gost gozd.Na Smrekovcu je pa takole, kjer poteka pot po samem grebenu, je zelo veliko napihanega snega, hitro dobiš občutek velikih valov na morju. Spremljala me je tudi megla, tako, da križa in kapelice, na Komnu, nisem s prve najdel. Vrnitev je bila dosti lažja, kljub temo sem porabil 9 h hoje. lp.
Komen Izhodišče1 Komen   Ni pretiranega snega2 Komen3 Komen  Na trenutke precej gosta megla4 Komen Kramerca5 Komen Smrekovec-Dom6 Komen Debelina snega se občutno poveča7 Komen Pogled nazaj8 Komen   Megla ponekod sem moral iz misli najti pot9 Komen10 Komen Zameti, ko ne gre več, ko se ustavi, dobra volja, te v ritem spravi11 Komen12 Komen13 Komen14 Komen Komen15 Komen Kramerca16 Komen17 Komen Vrnitev18
Janezs
13.2.2017

SLEME, SMREKOVEC, LOKA.

Kar sem zadnjič začel jaz, smo danes Nejc in Jan donkočali.
Komen1 Komen2 Komen3 Komen4 Komen5 Komen6
6.5.2017
11.1.2017 je bilo vse vkovano v led.
Sedaj je pa situacija čisto drugačna. Slapovi glasno šumijo in slišati jih je že od daleč. Male hidroelektrarne pa veselo brnijo.
Se pa v soteski vidijo posledice močnega deževja, ki je bilo pred kratkem. Tudi gozdne poti so močno načete od hudourniških vod.
Komen Cilj je Komen1 Komen Peca skoraj čisto kopna2 Komen Greben do Komna3 Komen Greben4 Komen Pogled na greben z Komna5 Komen Pogled v sotesko. Slapovi se lepo slišijo6 Komen Pogled na pečino s katere sem poslušal slapove 7 Komen Slapovi8 Komen9 Komen10 Komen11 Komen12 Komen13 Komen14 Komen15 Komen16 Komen17 Komen18