Veliki Rogatec
BibaS
1.6.2014
Ni za kaj nasmeh Srečno!

Drugače pa upam, da oba vrhova v kratkem tudi sama obiščem...
ciklama
11.10.2014
Danes sva se glede na vremensko napoved, odločila za vzpon na Rogatec. Moram reči, da nisem pričakovala take strmine, na vrhu pa je še močno pihal veter. Čisto prave gorske razmere! Sicer pa pot lepa, urejena in na novo markirana. Srečala sva same prijazne ljudi! Naslednjič bova naredila krožno turo preko Lepenatke.nasmeh
Veliki Rogatec Začetek pri cerkvi sv. Lenarta1 Veliki Rogatec Kmetija na planini Zg. Špeh2 Veliki Rogatec Strmina vse do vrha ne popusti3 Veliki Rogatec Razgled z vrha - v daljavi Raduh4
MarkoK
23.11.2014
Čudovita dopoldanska turca na meni ljubo goro, razmere odlične, o snegu zaenkrat ne duha ne sluha (škoda), razgledi odlični, vreme pa itak. Štart iz Lenarta preko Špeha in po isti poti nazaj. Priporočam.
Veliki Rogatec1 Veliki Rogatec2 Veliki Rogatec3 Veliki Rogatec4 Veliki Rogatec5
ejti
26.1.2015
Da malo pobrišem prah s te teme. nasmeh Danes na Rogatcu od Lenarta mimo Zg. Špeha. Tam nekje se tudi začne omembe vredna snežna odeja. Ni prav debela, je pa drseča. Malo pod vrhom sva natikala dereze. Zgoraj je pihalo, razgledi na Kamniške pa oh in ah. Sledil je previden spust po poti vzpona, vendar samo kakih 5 minut. Na majhnem sedelcu sva zapustila markirano pot in se usmerila na vzhodni greben. Začetni vzpon terja nekaj previdnosti, treba je tudi malce poprijeti za skalo. Potem se greben spušča, midva sva mu nekaj časa sledila, na neki točki pa sva se off road spustila na levo (na podvolovlješko stran) v strm gozd in se spuščala toliko časa, da sva vdela lovsko stezo, ki vodi od lovske koče proti Kalu. Kratek postanek pri bivaku in povratek k Lenartu. Do cerkvice je cesta normalno prevozna.
27.1.2015
Nekaj mi ni čisto jasno?
Sta od vrha ( križa ) nadaljevala po grebenu ( kar običajno hodimo )ali imata kakšno drugo varianto, ki mi ni poznana..?
ejti
27.1.2015
Ojla! Ne po plezalni, ravno v drugo smer. Z vrha sva sestopila proti Špehu kakih 50 višinskih m, na sedelcu zapustila pot in se vrnila levo na greben. Poti ni, samo držiš se grebena. Najprej se vzpneš skoraj na višino vrha (to je tisti drugi vrh Rogatca), potem pa se greben spušča. Nisva šla do konca, ampak sva jo užgala kar levo dol po goši do lovske steze. nasmeh
Skovik
15.4.2015
Je še kaj snega na poti?
jprim
10.5.2015
Danes kar gneča na Rogaču. Seveda avrikelj je tisti, ki vabi po tej zelo zahtevni poti, vendar pa je tudi že veliko drugega svetja.

Veliki Rogatec1 Veliki Rogatec2 Veliki Rogatec3 Veliki Rogatec4 Veliki Rogatec dišimo5 Veliki Rogatec pisana paleta6 Veliki Rogatec Veliki Rogatec7 Veliki Rogatec spomladanski sviščevec8 Veliki Rogatec planšarija9 Veliki Rogatec proti planšariji10
28.1.2016
Greben V. Rogatca
Včeraj zvečer se meniva za nekajurno krožno okoli Čemšeniške. Zjutraj hodim okoli hiše in gledam zvezde se dogovorimo za Lepenatko. Potem pa prehodimo celoten greben Rogatca. Lepenatko pa gledamo le od daleč...cool
Cesta do Sv. Lenarta je kopna, ponekod so ledene plošče, ki pa ne ovirajo vožnje. Okoli cerkvice je pomrznjeno in ledeno +1C. Po gozdni cesti proti Zg. Špehu hitimo, da se ogrejemo. Pred Špehom po svoje…Uspe nam poiskati skrito stezico v gozdu in med tem se razidemo. Med tem že spremenimo načrt in lotili se bomo celotnega grebena. Dobimo se pri Zg. Klinarju, kjer je ograda za gojitveno jelenjad. Ob ogradi se strmo dvigujemo ( res strmo..). Ograde ni konca in konca. Ko prilezemo do navpične stene poiščemo prehod. Jeleni nas od daleč pogledujejo in se umikajo. Smo tiho in uvidevni, ker smo vsiljivci…
Najdemo prečnico pod steno, ki je na nekaterih mestih tako izpostavljena, da prečimo v tišini. Spodaj pa krepkih vsaj 100m zraka. Listje, pomrznjena zemlja, veje pod listjem,kamenje, ki nima obstanka..
Končno na grebenu in strmo navzgor. Greben ( celoten ) je lep, tudi ne preveč zahteven in dolg cck. 2,5km. Pri križu malicamo in proti Kalu naprej. Potem pa zopet malo po poti, malo po svoje navzdol..
Lepa tura, v sončnem vremenu. Ponekod je pomrznjeno in ostanki snega, drugače pa lepa turca.
Veliki Rogatec Sv. Lenart - precej bolj mrzlo kot v dolini1 Veliki Rogatec Nova pridobitev pri cerkvici2 Veliki Rogatec Najdemo potko3 Veliki Rogatec Po svoje4 Veliki Rogatec Pod steno ko iščemo dostop do grebena5 Veliki Rogatec Malo smo si podaljšali pristop6 Veliki Rogatec7 Veliki Rogatec Pod steno ko iščemo prehode do grebena8 Veliki Rogatec Greben9 Veliki Rogatec Janez pravi, da bi imel za celotno zimo kurjavo10 Veliki Rogatec Greben11 Veliki Rogatec Proti KSA12 Veliki Rogatec Greben13 Veliki Rogatec14 Veliki Rogatec Greben15 Veliki Rogatec Fotografa16 Veliki Rogatec Greben17 Veliki Rogatec Greben18 Veliki Rogatec Greben19 Veliki Rogatec Janez čisti vejevje20 Veliki Rogatec Vrh se že vidi21 Veliki Rogatec Proti vrhu22 Veliki Rogatec Greben malo pred vrhom23 Veliki Rogatec24 Veliki Rogatec25 Veliki Rogatec Greben od vrha naprej26 Veliki Rogatec Kašna planina27 Veliki Rogatec28 Veliki Rogatec Lepenatka29 Veliki Rogatec Kal30 Veliki Rogatec Spust proti Sv. Lenartu31 Veliki Rogatec Izhodišče32 Veliki Rogatec Edijevasled33
JTrogar
28.1.2016
Že markirane poti na Rogača so izjemno razgibane in razgledne, nemarkirana pot po celotnem grebenu pa je še posebej lepa. Z grebenom smo začeli na kapuci, nadaljevali čez čelo in zaključili na nosu. Na vrhu smo pozvonili na zvonu želja. Speči menih nam je danes pokazal spet nov čudovit pristop, pristop po grebenu, ki je vse prej kot lahek. Na eni strani grebena so strma pobočja, na drugi strani grebena prepadne in izpostavljene stene. Tudi dostop smo si dodatno začinili, kar je opisal že Zlatko. Vsekakor greben vreden ponovitve. No, ostalo naj povedo še slike.
Lp in varen korak izpod lepih Golt, Janez
Veliki Rogatec zjutranjim soncem obsijan Rogač1 Veliki Rogatec pokuk na Rogača z Špehovih pašnikov2 Veliki Rogatec Lepenatka, Rogač, Zg. Špeh3 Veliki Rogatec pokuk proti Raduhi4 Veliki Rogatec jeleni na kmetiji Zg. Klinar5 Veliki Rogatec jeleni na kmetiji Zg. Klinar6 Veliki Rogatec utrinek7 Veliki Rogatec utrinek na zelo zahtevni prečnici8 Veliki Rogatec razgled z grebena9 Veliki Rogatec utrinek na grebenu10 Veliki Rogatec Olševa, Raduha11 Veliki Rogatec Kalški greben, 12 Veliki Rogatec KSA13 Veliki Rogatec Zg. Špeh14 Veliki Rogatec utrinek na grebenu15 Veliki Rogatec lep vremenski pojav16 Veliki Rogatec tudi Velika planina povsem kopna17 Veliki Rogatec Kočna, Grintovec, Dolgi hrbet, Štruca, Skuta, Veliki greben, Kranjska Rinka, Brana, Planjava, Lastovec, Deska, planina Podvežak18 Veliki Rogatec utrinek na grebenu19 Veliki Rogatec pokuk proti Križevniku20 Veliki Rogatec Raduha21 Veliki Rogatec utrinek na grebenu22 Veliki Rogatec utrinek na vrhu Rogača23 Veliki Rogatec Ojstrica s Kopinškovo, Veliki vrh24 Veliki Rogatec Kočna, Grintovec, Dolgi hrbet, Štruca, Skuta, Veliki greben, Lastovec, Deska, planina Podvežak25 Veliki Rogatec Kalški greben26 Veliki Rogatec Luče27 Veliki Rogatec vrh Rogača28 Veliki Rogatec pokuk na prehojen greben29 Veliki Rogatec Ojstri vrh30 Veliki Rogatec Grintovec31 Veliki Rogatec  sestop po markirani na Kal32 Veliki Rogatec  sestop po markirani na Kal33 Veliki Rogatec sestop po markirani na Kal34 Veliki Rogatec sestop po markirani na Kal35 Veliki Rogatec dva s psom na Lepenatki36 Veliki Rogatec utrinek na Kalu37 Veliki Rogatec38 Veliki Rogatec39 Veliki Rogatec40 Veliki Rogatec41
jani58
10.12.2016
Včeraj prvič na Rogaču.Štartali pri Rogljevem mlinu mimo Sv.Lenarta na Lepenatko.Razgledi božanski.Potem pa spust na sedlo Kal in naprej na greben Rogača do vrha.Po takih razgledih,kar ne moreš nazaj v dolino.Povratek preko zg.Špeha in Sv.Lenarta do avta.
Veliki Rogatec1 Veliki Rogatec2 Veliki Rogatec3 Veliki Rogatec4 Veliki Rogatec5 Veliki Rogatec6 Veliki Rogatec7 Veliki Rogatec8 Veliki Rogatec9 Veliki Rogatec10 Veliki Rogatec11 Veliki Rogatec12 Veliki Rogatec13 Veliki Rogatec14 Veliki Rogatec15 Veliki Rogatec16 Veliki Rogatec17 Veliki Rogatec18 Veliki Rogatec19 Veliki Rogatec20 Veliki Rogatec21 Veliki Rogatec22 Veliki Rogatec23 Veliki Rogatec24
Trobec
29.1.2017
Danes ob čudovitem vremenu in inverziji idealen dan za hribe.
V Gornjem Gradu (pri tem, ko se je sonce trudilo, da bo prebilo meglo) še -10°C, proti Lenartu pa že -6, malo više pa hitro v pozitivnem. V planu je bila krožna tura čez Lepenatko, spust do Kala, Rogatec in nazaj.
Proti Lepenatki je pot lepo uhojena, z višino je sneg vedno bolj južen, tanjša se snežna odeja in vrh je zelen. Potem spust proti Kalu, snega je še vedno zelo malo, ni pa več južen. Proti Špehu (ja, šla sva naokoli) so razmere kar zimske, sneg se v vsem tem času ni predelal, ga je pa še vedno malo. Potem še vzpon na Rogatec...hja, kakih 100m pod vrhom pa malo bolj tehten premislek. Punca je imela samo male derezice in ob misli, da bo tu potrebno še sestopiti, sva se raje obrnila. Tako da nadaljna vprašanja glede nuje po zimski opremi mislim da niso potrebna.
Potem pa samo še kratek sestop nazaj do avta.
Veliki Rogatec1 Veliki Rogatec pogled proti Menini2 Veliki Rogatec Dleskovška planota, zadaj Ojstrica3 Veliki Rogatec4 Veliki Rogatec5 Veliki Rogatec6 Veliki Rogatec še ena malo bolj umetniška :)7
nincokl
30.1.2017
Trobec..Tudi jaz in še dva prijatelja smo se dan poprej v soboto 28.1.017.odpravili na to turo z izhodiščem pri starem mlinu.Do Sv.lenarta in naprej do Lepenatke in Kala brez problema,potem pa vzpon po zahtevni na Rogatec je pa bil kar tehnično zahteven,predvsem zaradi zimskih razmer in nihče še ni napravil gaza proti vrhu,na izpostavljenem mestu smo že razmišljali da bi obrnili ampak po temeljitem razmisleku vseeno nadeljevali do vrha,dereze seveda obvezne.Tudi spust proti Špehu je še močno zasnežen in spolzko in verjamem da tudi vzpon iz te strani je trenutno kar močno otežen..
Veliki Rogatec1 Veliki Rogatec2 Veliki Rogatec3 Veliki Rogatec4
t0183962
1.5.2017
Danes iz Ljubnega na Rogatec.
Iz Ljubnega do Sp. Špeha pot sicer slabo sledljiva vendar gre vsa zahvala markacistom PD Ljubno za markaciranje tega dela poti.Sicer pa trasa poti lepa.
LP
Veliki Rogatec1 Veliki Rogatec2 Veliki Rogatec3 Veliki Rogatec4 Veliki Rogatec5 Veliki Rogatec markacisti svoje delo opravljajo dobro6
Marx
28.9.2017
26.09.2017. drugič na Velikem Rogacu...

Vsekakor ena od najbolj lepih naravnih plezalnih poti...

Le ob planini Špeh nikakor nisam našel direktno pot do cerkvice Sveteg Lenarta... zato sam šel nazaj na sedlo Kal...
Veliki Rogatec Začetek na razpotju ob cerkvici Sveteg Lenarta1 Veliki Rogatec konec ceste2 Veliki Rogatec Vhod na Lepenatko3 Veliki Rogatec pojilo4 Veliki Rogatec Bivak na Kalu... Izjemen!5 Veliki Rogatec Zelo rad imam to plezalno pot. 6 Veliki Rogatec Drugi del plezalne poti... tukaj je tehnično najtežji kos poti7 Veliki Rogatec pomagajo nam klini... 8 Veliki Rogatec Meni osebno najtežji del poti. Izpostavljen grebenček ki res ni za vrtoglave...9 Veliki Rogatec Vzpon na vrh 10 Veliki Rogatec križ na vrh 11 Veliki Rogatec Veliki Rogatec ima kljub razmeroma majhni višini lep razgled , ampak ko je nastajal tisti selfie je vidnost le nekaterih sto metrov12 Veliki Rogatec Spust do planine Špeh.... Tukaj nisam našel pot do Sv. Lenarta , zato nazaj na sedlo Kal13
29.9.2017
Ko vidiš na desni strani opuščeno gospodarsko poslopje Zg. Špeh še malo naprej. Potem pa zagledaš kapelico, križ in po travniku desno do gozda - markacije te vodijo do Sv. Lenarta
Veliki Rogatec Na sedlu pred naslednjo vzpetino desno dol čez travnik v gozd1 Veliki Rogatec Zg. Špeh2 Veliki Rogatec Zg. Špeh3
18.12.2017
Danes od cerkvice mimo Zg.Špehove domačije na vrh.
Sestop seveda po isti poti.
Cesta do cerkve Sv.Lenarta je povsem normalno prevozna.nasmeh Snega je tukaj presenetljivo malo. Resen sneg se prične nekje na 1300 metrih in ga je veliko. Za vzpon toplo priporočam kompletno zimsko opremo, saj je zadnji del pod vrhom precej zahteven, iztek pa je daleč spodaj.
Veliko je tudi na poti podrtega drevja, kar precej otežuje napredovanje.
Drugače pa lepa tura, dobra družba, pa, kaj bi še več hotel.velik nasmeh
Veliki Rogatec Sv.Lenart1 Veliki Rogatec Zapora je že precej niže, he he.2 Veliki Rogatec Podrto drevje na poti3 Veliki Rogatec Čez poseko...4 Veliki Rogatec ...proti vrhu.5 Veliki Rogatec Razgledi so pa bili danes.6 Veliki Rogatec Kraljica...7 Veliki Rogatec ...in Kralj.8 Veliki Rogatec Zaradi sipkega nesprijetega snega zelo zahteven sestop.9 Veliki Rogatec Res lepi razgledi.10 Veliki Rogatec Na tem mestu je veliko podrtega drevja. Pot gre malo tamo malo onamo...11 Veliki Rogatec12
11.4.2018
Današnji vzpon na Rogatca je ponudil marsikaj.zavijanje z očmi
Do trate z opazovalnico je šlo v redu, za nadaljevanje poti pa sva izbrala vlako, ki se je seveda končala v grapi.jezen Nadaljevanje po svoje do bivaka na Kalu in naprej na vrh. Pot na vrh je brez snega, je pa ogromno podrtega drevja, ki precej otežuje napredovanje. Nekaj vej sva požagala, nekaj jih še čaka. mežikanje
Sestop sva opravila po isti poti čez greben, saj sva težave s podrtem drevjem že poznala. Proti Špehu je bil še sneg in tudi, ko sem lani tod hodil je bilo s te strani precej podrto. zadrega
Od bivaka na Kalu pa nazaj po markirani poti ob grabnu direkt do avta.nasmeh
Veliki Rogatec Mimo opazovalnice po vlaki, ki se je končala....1 Veliki Rogatec ...v tem neprehodnem grabnu.2 Veliki Rogatec Do stika z markirano potjo, ki pride od Špeha sva prišla po svoje.3 Veliki Rogatec Lep pogled na Rogača...4 Veliki Rogatec Vstopna grapa brez snega.5 Veliki Rogatec Greben povsem kopen, zadaj Lepenatka.6 Veliki Rogatec Takšno pa je nadaljevanje poti po grebenu.7 Veliki Rogatec Na tem mestu, kjer sem postavil možica je potrebno iti mimo njega po grebenu. tam , kjer je bila markirana  pot je neprehodno.8 Veliki Rogatec Panorama z vrha.9 Veliki Rogatec Proti Špehu še kar nekaj snega.10 Veliki Rogatec Je užival v soncu pri povratku.11 Veliki Rogatec Bivak v novi preobleki.12
Blake
15.4.2018
Včeraj opravil pot na Veliki Rogatec mimo Zgornjega Špeha. Pot je od Zg. Špeha težko prehodna saj je zelo veliko podrtega drevja. Drugače pa zelo dobro markirana pot.
JTrogar
23.4.2018
V soboto na Lepenatki in Rogatcu. Z mojo sva štartala pri Zg. Špehu. Prvo sva se podala na Lepenatko, saj je bila v planu samo ta. Pot po cesti do Kala je lepo prehodna, samo tik pred izhodom iz gozda na Kal je nekaj podrtega drevja, kjer pa je že lepo speljana pot mimo. Lepenatka je že v cvetju, vendar bo na tisto res pravo cvetenje še treba počakati kak teden ali dva. Na njenem vrhu sva dolgo uživala v res čudovitem razgledu. Vrhovi KSA so še vsi zelo zasneženi. Ni pa bilo videti obiska na njih, verjetno zaradi zelo visokih temperatur za ta čas. Po sestopu na Kal me moja preseneti, da bi šla še na Rogatec. In sva seveda šla. Spodnji plezalni del je lepo prehoden, potem pa se začne gimnastično premagovanje prek podrtih smrek.nasmeh Vendar to ne zahteva kakega večjega dodatnega napora in časa. Pohodniki smo že toliko polomili in porezali, da se da že kar lepo skozi vse to.nasmeh Na vrhu sva spet uživala v sončenju in razgledu. Zgornji del sestopa do Zg. Špeha je povsem ok, spodaj pa je spet podrto drevje. Tudi tam se da spet z malo dodatnega napora lepo iti skoz to. Oba malce utrujena sva polna novih doživetij zaključila turo po dobri 6ih urah uživaške hoje.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janez
Veliki Rogatec jeleni pri Sp. Klinarju1 Veliki Rogatec pokuk proti Raduhi in Komnu2 Veliki Rogatec jelen s kosmatimi rogovi pri Zg. Klinarju3 Veliki Rogatec na Kalu4 Veliki Rogatec utrinek s poti na Lepenatko5 Veliki Rogatec utrinek s poti na Lepenatko6 Veliki Rogatec utrinek s poti na Lepenatko7 Veliki Rogatec razgled z Lepenatke8 Veliki Rogatec9 Veliki Rogatec utrinek med potjo na Rogatec10 Veliki Rogatec utrinek med potjo na Rogatec11 Veliki Rogatec utrinek med potjo na Rogatec12 Veliki Rogatec13 Veliki Rogatec gasilska na Rogatcu14 Veliki Rogatec Kal15 Veliki Rogatec Kal in KSA16 Veliki Rogatec17 Veliki Rogatec KSA18 Veliki Rogatec KSA19 Veliki Rogatec20 Veliki Rogatec utrinek s poti na Lepenatko21 Veliki Rogatec utrinek s poti na Lepenatko22 Veliki Rogatec utrinek s poti na Lepenatko23 Veliki Rogatec utrinek s poti na Lepenatko24 Veliki Rogatec utrinek s poti na Lepenatko25 Veliki Rogatec utrinek na vrhu Lepenatke26 Veliki Rogatec utrinek na vrhu Lepenatke27 Veliki Rogatec KSA IN rOGATEC28 Veliki Rogatec utrinek na vrhu Lepenatke29 Veliki Rogatec utrinek na vrhu Lepenatke30 Veliki Rogatec31 Veliki Rogatec32 Veliki Rogatec33 Veliki Rogatec utrinek med potjo na Rogatec34 Veliki Rogatec utrinek med potjo na Rogatec35 Veliki Rogatec KSA36 Veliki Rogatec utrinek med potjo na Rogatec37 Veliki Rogatec utrinek med potjo na Rogatec38 Veliki Rogatec Križevnik, Olševa, Raduha39 Veliki Rogatec norice ob poti z Rogatca40 Veliki Rogatec utrinek med potjo z Rogatca41 Veliki Rogatec Zg. Špeh42 Veliki Rogatec43