Veliki Rogatec

BibaS1. 06. 2014 14:40:56
Ni za kaj nasmeh Srečno!

Drugače pa upam, da oba vrhova v kratkem tudi sama obiščem...
ciklama11. 10. 2014 21:07:29
Danes sva se glede na vremensko napoved, odločila za vzpon na Rogatec. Moram reči, da nisem pričakovala take strmine, na vrhu pa je še močno pihal veter. Čisto prave gorske razmere! Sicer pa pot lepa, urejena in na novo markirana. Srečala sva same prijazne ljudi! Naslednjič bova naredila krožno turo preko Lepenatke.nasmeh
Začetek pri cerkvi sv. Lenarta1
Kmetija na planini Zg. Špeh2
Strmina vse do vrha ne popusti3
Razgled z vrha - v daljavi Raduh4
MarkoK23. 11. 2014 18:08:53
Čudovita dopoldanska turca na meni ljubo goro, razmere odlične, o snegu zaenkrat ne duha ne sluha (škoda), razgledi odlični, vreme pa itak. Štart iz Lenarta preko Špeha in po isti poti nazaj. Priporočam.
ejti26. 01. 2015 22:08:14
Da malo pobrišem prah s te teme. nasmeh Danes na Rogatcu od Lenarta mimo Zg. Špeha. Tam nekje se tudi začne omembe vredna snežna odeja. Ni prav debela, je pa drseča. Malo pod vrhom sva natikala dereze. Zgoraj je pihalo, razgledi na Kamniške pa oh in ah. Sledil je previden spust po poti vzpona, vendar samo kakih 5 minut. Na majhnem sedelcu sva zapustila markirano pot in se usmerila na vzhodni greben. Začetni vzpon terja nekaj previdnosti, treba je tudi malce poprijeti za skalo. Potem se greben spušča, midva sva mu nekaj časa sledila, na neki točki pa sva se off road spustila na levo (na podvolovlješko stran) v strm gozd in se spuščala toliko časa, da sva vdela lovsko stezo, ki vodi od lovske koče proti Kalu. Kratek postanek pri bivaku in povratek k Lenartu. Do cerkvice je cesta normalno prevozna.
geppo27. 01. 2015 10:35:49
Nekaj mi ni čisto jasno?
Sta od vrha ( križa ) nadaljevala po grebenu ( kar običajno hodimo )ali imata kakšno drugo varianto, ki mi ni poznana..?
ejti27. 01. 2015 14:24:45
Ojla! Ne po plezalni, ravno v drugo smer. Z vrha sva sestopila proti Špehu kakih 50 višinskih m, na sedelcu zapustila pot in se vrnila levo na greben. Poti ni, samo držiš se grebena. Najprej se vzpneš skoraj na višino vrha (to je tisti drugi vrh Rogatca), potem pa se greben spušča. Nisva šla do konca, ampak sva jo užgala kar levo dol po goši do lovske steze. nasmeh
Skovik15. 04. 2015 11:09:01
Je še kaj snega na poti?
jprim10. 05. 2015 19:06:59
Danes kar gneča na Rogaču. Seveda avrikelj je tisti, ki vabi po tej zelo zahtevni poti, vendar pa je tudi že veliko drugega svetja.

dišimo5
pisana paleta6
Veliki Rogatec7
spomladanski sviščevec8
planšarija9
proti planšariji10
geppo28. 01. 2016 16:48:21
Greben V. Rogatca
Včeraj zvečer se meniva za nekajurno krožno okoli Čemšeniške. Zjutraj hodim okoli hiše in gledam zvezde se dogovorimo za Lepenatko. Potem pa prehodimo celoten greben Rogatca. Lepenatko pa gledamo le od daleč...cool
Cesta do Sv. Lenarta je kopna, ponekod so ledene plošče, ki pa ne ovirajo vožnje. Okoli cerkvice je pomrznjeno in ledeno +1C. Po gozdni cesti proti Zg. Špehu hitimo, da se ogrejemo. Pred Špehom po svoje…Uspe nam poiskati skrito stezico v gozdu in med tem se razidemo. Med tem že spremenimo načrt in lotili se bomo celotnega grebena. Dobimo se pri Zg. Klinarju, kjer je ograda za gojitveno jelenjad. Ob ogradi se strmo dvigujemo ( res strmo..). Ograde ni konca in konca. Ko prilezemo do navpične stene poiščemo prehod. Jeleni nas od daleč pogledujejo in se umikajo. Smo tiho in uvidevni, ker smo vsiljivci…
Najdemo prečnico pod steno, ki je na nekaterih mestih tako izpostavljena, da prečimo v tišini. Spodaj pa krepkih vsaj 100m zraka. Listje, pomrznjena zemlja, veje pod listjem,kamenje, ki nima obstanka..
Končno na grebenu in strmo navzgor. Greben ( celoten ) je lep, tudi ne preveč zahteven in dolg cck. 2,5km. Pri križu malicamo in proti Kalu naprej. Potem pa zopet malo po poti, malo po svoje navzdol..
Lepa tura, v sončnem vremenu. Ponekod je pomrznjeno in ostanki snega, drugače pa lepa turca.
Sv. Lenart - precej bolj mrzlo kot v dolini1
Izhodišče32
Edijevasled33
JTrogar28. 01. 2016 18:12:14
Že markirane poti na Rogača so izjemno razgibane in razgledne, nemarkirana pot po celotnem grebenu pa je še posebej lepa. Z grebenom smo začeli na kapuci, nadaljevali čez čelo in zaključili na nosu. Na vrhu smo pozvonili na zvonu želja. Speči menih nam je danes pokazal spet nov čudovit pristop, pristop po grebenu, ki je vse prej kot lahek. Na eni strani grebena so strma pobočja, na drugi strani grebena prepadne in izpostavljene stene. Tudi dostop smo si dodatno začinili, kar je opisal že Zlatko. Vsekakor greben vreden ponovitve. No, ostalo naj povedo še slike.
Lp in varen korak izpod lepih Golt, Janez
utrinek na grebenu15
lep vremenski pojav16
tudi Velika planina povsem kopna17
Kočna, Grintovec, Dolgi hrbet, Štruca, Skuta, Veliki greben, Kranjska Rinka, Brana, Planjava, Lastovec, Deska, planina Podvežak18
utrinek na grebenu19
pokuk proti Križevniku20
Raduha21
utrinek na grebenu22
utrinek na vrhu Rogača23
Ojstrica s Kopinškovo, Veliki vrh24
Kočna, Grintovec, Dolgi hrbet, Štruca, Skuta, Veliki greben, Lastovec, Deska, planina Podvežak25
Kalški greben26
dva s psom na Lepenatki36
utrinek na Kalu37
jani5810. 12. 2016 14:20:33
Včeraj prvič na Rogaču.Štartali pri Rogljevem mlinu mimo Sv.Lenarta na Lepenatko.Razgledi božanski.Potem pa spust na sedlo Kal in naprej na greben Rogača do vrha.Po takih razgledih,kar ne moreš nazaj v dolino.Povratek preko zg.Špeha in Sv.Lenarta do avta.
Trobec29. 01. 2017 20:54:38
Danes ob čudovitem vremenu in inverziji idealen dan za hribe.
V Gornjem Gradu (pri tem, ko se je sonce trudilo, da bo prebilo meglo) še -10°C, proti Lenartu pa že -6, malo više pa hitro v pozitivnem. V planu je bila krožna tura čez Lepenatko, spust do Kala, Rogatec in nazaj.
Proti Lepenatki je pot lepo uhojena, z višino je sneg vedno bolj južen, tanjša se snežna odeja in vrh je zelen. Potem spust proti Kalu, snega je še vedno zelo malo, ni pa več južen. Proti Špehu (ja, šla sva naokoli) so razmere kar zimske, sneg se v vsem tem času ni predelal, ga je pa še vedno malo. Potem še vzpon na Rogatec...hja, kakih 100m pod vrhom pa malo bolj tehten premislek. Punca je imela samo male derezice in ob misli, da bo tu potrebno še sestopiti, sva se raje obrnila. Tako da nadaljna vprašanja glede nuje po zimski opremi mislim da niso potrebna.
Potem pa samo še kratek sestop nazaj do avta.
pogled proti Menini2
Dleskovška planota, zadaj Ojstrica3
še ena malo bolj umetniška :)7
nincokl30. 01. 2017 20:45:54
Trobec..Tudi jaz in še dva prijatelja smo se dan poprej v soboto 28.1.017.odpravili na to turo z izhodiščem pri starem mlinu.Do Sv.lenarta in naprej do Lepenatke in Kala brez problema,potem pa vzpon po zahtevni na Rogatec je pa bil kar tehnično zahteven,predvsem zaradi zimskih razmer in nihče še ni napravil gaza proti vrhu,na izpostavljenem mestu smo že razmišljali da bi obrnili ampak po temeljitem razmisleku vseeno nadeljevali do vrha,dereze seveda obvezne.Tudi spust proti Špehu je še močno zasnežen in spolzko in verjamem da tudi vzpon iz te strani je trenutno kar močno otežen..
t01839621. 05. 2017 19:02:16
Danes iz Ljubnega na Rogatec.
Iz Ljubnega do Sp. Špeha pot sicer slabo sledljiva vendar gre vsa zahvala markacistom PD Ljubno za markaciranje tega dela poti.Sicer pa trasa poti lepa.
LP
markacisti svoje delo opravljajo dobro6
Marx28. 09. 2017 22:25:58
26.09.2017. drugič na Velikem Rogacu...

Vsekakor ena od najbolj lepih naravnih plezalnih poti...

Le ob planini Špeh nikakor nisam našel direktno pot do cerkvice Sveteg Lenarta... zato sam šel nazaj na sedlo Kal...
Začetek na razpotju ob cerkvici Sveteg Lenarta1
konec ceste2
Vhod na Lepenatko3
pojilo4
Bivak na Kalu... Izjemen!5
Zelo rad imam to plezalno pot. 6
Drugi del plezalne poti... tukaj je tehnično najtežji kos poti7
pomagajo nam klini... 8
Meni osebno najtežji del poti. Izpostavljen grebenček ki res ni za vrtoglave...9
Vzpon na vrh 10
križ na vrh 11
Veliki Rogatec ima kljub razmeroma majhni višini lep razgled , ampak ko je nastajal tisti selfie je vidnost le nekaterih sto metrov12
Spust do planine Špeh.... Tukaj nisam našel pot do Sv. Lenarta , zato nazaj na sedlo Kal13
geppo29. 09. 2017 07:59:41
Ko vidiš na desni strani opuščeno gospodarsko poslopje Zg. Špeh še malo naprej. Potem pa zagledaš kapelico, križ in po travniku desno do gozda - markacije te vodijo do Sv. Lenarta
Na sedlu pred naslednjo vzpetino desno dol čez travnik v gozd1
Zg. Špeh2
Zg. Špeh3
garmont18. 12. 2017 15:57:24
Danes od cerkvice mimo Zg.Špehove domačije na vrh.
Sestop seveda po isti poti.
Cesta do cerkve Sv.Lenarta je povsem normalno prevozna.nasmeh Snega je tukaj presenetljivo malo. Resen sneg se prične nekje na 1300 metrih in ga je veliko. Za vzpon toplo priporočam kompletno zimsko opremo, saj je zadnji del pod vrhom precej zahteven, iztek pa je daleč spodaj.
Veliko je tudi na poti podrtega drevja, kar precej otežuje napredovanje.
Drugače pa lepa tura, dobra družba, pa, kaj bi še več hotel.velik nasmeh
Sv.Lenart1
Res lepi razgledi.10
Na tem mestu je veliko podrtega drevja. Pot gre malo tamo malo onamo...11
garmont11. 04. 2018 14:50:50
Današnji vzpon na Rogatca je ponudil marsikaj.zavijanje z očmi
Do trate z opazovalnico je šlo v redu, za nadaljevanje poti pa sva izbrala vlako, ki se je seveda končala v grapi.jezen Nadaljevanje po svoje do bivaka na Kalu in naprej na vrh. Pot na vrh je brez snega, je pa ogromno podrtega drevja, ki precej otežuje napredovanje. Nekaj vej sva požagala, nekaj jih še čaka. mežikanje
Sestop sva opravila po isti poti čez greben, saj sva težave s podrtem drevjem že poznala. Proti Špehu je bil še sneg in tudi, ko sem lani tod hodil je bilo s te strani precej podrto. zadrega
Od bivaka na Kalu pa nazaj po markirani poti ob grabnu direkt do avta.nasmeh
Mimo opazovalnice po vlaki, ki se je končala....1
...v tem neprehodnem grabnu.2
Do stika z markirano potjo, ki pride od Špeha sva prišla po svoje.3
Lep pogled na Rogača...4
Vstopna grapa brez snega.5
Greben povsem kopen, zadaj Lepenatka.6
Takšno pa je nadaljevanje poti po grebenu.7
Na tem mestu, kjer sem postavil možica je potrebno iti mimo njega po grebenu. tam , kjer je bila markirana  pot je neprehodno.8
Panorama z vrha.9
Proti Špehu še kar nekaj snega.10
Je užival v soncu pri povratku.11
Bivak v novi preobleki.12
Blake15. 04. 2018 21:13:38
Včeraj opravil pot na Veliki Rogatec mimo Zgornjega Špeha. Pot je od Zg. Špeha težko prehodna saj je zelo veliko podrtega drevja. Drugače pa zelo dobro markirana pot.
JTrogar23. 04. 2018 14:41:15
V soboto na Lepenatki in Rogatcu. Z mojo sva štartala pri Zg. Špehu. Prvo sva se podala na Lepenatko, saj je bila v planu samo ta. Pot po cesti do Kala je lepo prehodna, samo tik pred izhodom iz gozda na Kal je nekaj podrtega drevja, kjer pa je že lepo speljana pot mimo. Lepenatka je že v cvetju, vendar bo na tisto res pravo cvetenje še treba počakati kak teden ali dva. Na njenem vrhu sva dolgo uživala v res čudovitem razgledu. Vrhovi KSA so še vsi zelo zasneženi. Ni pa bilo videti obiska na njih, verjetno zaradi zelo visokih temperatur za ta čas. Po sestopu na Kal me moja preseneti, da bi šla še na Rogatec. In sva seveda šla. Spodnji plezalni del je lepo prehoden, potem pa se začne gimnastično premagovanje prek podrtih smrek.nasmeh Vendar to ne zahteva kakega večjega dodatnega napora in časa. Pohodniki smo že toliko polomili in porezali, da se da že kar lepo skozi vse to.nasmeh Na vrhu sva spet uživala v sončenju in razgledu. Zgornji del sestopa do Zg. Špeha je povsem ok, spodaj pa je spet podrto drevje. Tudi tam se da spet z malo dodatnega napora lepo iti skoz to. Oba malce utrujena sva polna novih doživetij zaključila turo po dobri 6ih urah uživaške hoje.