popis foruma / Slovenija / kamniško savinjske alpe / savinjek, zabrložnica, matkovo okno
 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno
mlah018
9.11.2015
Zabrložnica - Turni - Matkovo okno in po lovski poti na Okrešelj. Čudovit dan za potepanje po teh lepih poteh.
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno1 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno2 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno3 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno4 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno5 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno6 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno7 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno8 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno9 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno10 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno11 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno12 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno13 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno14 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno15 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno16 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno17 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno18 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno19 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno20 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno21 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno22 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno23
9.5.2016
Danes v ta odmaknjen svet.velik nasmeh
Najprej mimo lovske koče na vrh Savinjeka, nato pa prečno do sedla in še na najvišji Turn. Matkovo okno sem zaradi snega izpustil.
Divje...in še enkrat divje.mežikanje
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Jutro, ki je obetalo.1 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Brložniški slap2 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Snežišče v grapi pod kočo, vode je dovolj.3 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Že visoko nad kočo..4 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Razgled iz Savinjeka5 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno ...pa proti Brani. Spodaj Turni, najin naslednji cilj.6 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Strme in izpostavljene trave pri prečenju7 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Proti sedlu v stranskem grebenu Turnov8 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Vzpon na Turne...dvojka.9 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Vrh redko doživi obisk10 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Lovska koča daleč spodaj11 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Še dosti snega pod Tursko goro12
mamut
23.5.2016
velik nasmehnasmeh
25.5.2016
Ker sem zadnjič zaradi snega opustil vzpon na Okno, sem se danes odločil zanj.mežikanje
Do okna po desni obvozni varijanti, sestop po normalki. Snega je malo in še ta se da obhoditi, tako, da ni več težav.
Okno vedno fascinira in seveda tudi danes ni bilo drugače.nasmeh
Iz sedla še nato po lovski do Okrešlja, kjer v taveliki grapi prečimo neproblematično snežišče in klobasa je bila zašpiljena.
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Na Zabrložnici skoraj nič več snega1 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno V zgornji krnici pa ga je še nekaj...2 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Desni prehod do Okna3 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Čez ozko škrbinico...4 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno ...in pod steno...5 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno ...do Okna.6 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Sestop7 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Snežišče se da varno obhoditi8 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Razgled s poti9 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Na lovski poti do Okrešlja10 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno11 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Orlovo gnezdo v novi preobleki12
vikir
25.5.2016
Čestitke za opravljeno turonasmeh
mamut
26.5.2016
velik nasmeh
rok.si
27.9.2016
V soboto sem se odpravil poblizu ogledati Matkovo okno, ki sem ga od daleč že občudoval s poti na Mrzlo goro. Od Doma planincev sem bil kmalu pri Logarskem kotu, kjer sem po malo iskanja našel stezico nad suho strugo. Lepo se ji je dalo slediti, ko je strmo cikcakala po gozdu ter me peljala nad meglo, ki je še vztrajala nad dnom Logarske doline. Izza Ojstrice so se prikazali prvi sončni žarki, čudovito. Mimo dvojnega okna do Zabrložnice, kjer sem, namesto da bi jo "obvozil" po gozdu, raje lomastil po požaganem ruševju in skalah. Bom vedel za drugič !
Kmalu sem bil na sedelcu med Turni in grebenom proti oknu, pogled na Brano in Tursko goro iz nenavadne perspektive je izvabil glasen "uau". Tura pa je tu postala še bolj zanimiva, saj je stezica, ki je vodila po grebenu na travnati strmali kar izginila, sem se spustil nazaj preveriti, če bi lahko vodila kam drugam, se odločil da ne in se vrnil ter pričel vzpenjati po travah, ravno takrat pa se je izza roba prikazala skupinica, ki se je spuščala od okna, torej sem na pravi poti. Za robom se je "poti" spet dalo slediti mimo dveh ali treh možicev, potem pa se je bilo treba vzpeti po strmih travah na greben in spustiti na drugo stran, kjer se je kmalu spodaj prikazalo tudi okno. Vendar, kako do njega ? Dvakrat sem se spustil med rušjem, kjer se mi je zdelo, da vidim sledove predhodnikov, pa sem se vrnil, ko je postalo prestrmo in preveč blatno, šele tretjič sem našel pravo smer, ki me je pripeljala do okna s krasnim pogledom na Matkovo kopo in modro nebo nad Matkovim kotom.
Po malici sem se vrnil in na sedelcu sem bil precej hitreje kot pa v obratni smeri. Spustil sem se proti Okrešlju, kjer sem se iz skoraj popolne samote znašel v vrvežu. Kmalu sem bil pri slapu in nato nazaj pri avtu. Res lepa, zanimiva in zahtevna tura, kljub temu, da ni vodila na noben vrh le do "skromnih" 1800 m.n.m.
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Vožnja v grozljivko Johna Carpenterja ?1 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Prvi sončni žarki nad meglo2 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Potka skozi dvojno okno3 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno gozd v jutranjem soncu4 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno sožitje5 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno nekoč je bil macesen6 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno pridne mravlje na Zabrložnici7 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno pogled s sedelca8 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno proti Oknu9 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno že čisto blizu10 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno pogled na drugo stran11 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno proti smeri prihoda12 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno adijo, Okno13 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno značilna točka na grebenu14 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno nenavadna perspektiva15 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno že skoraj na Okrešlju16 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno že skoraj pr slapu17 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno18 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno skoraj pri avtu19
medo*
30.9.2016
Lep opis tapravga raziskovalca brezpotij nasmeh Čestitke za turo!
Ko greš prvič tja gor, je to tisto ta pravo. Ko odkrivaš na novo, se loviš in na koncu najdeš.
Prvič iz smeri Savinjeka sva z bratom proti oknu planila kar naravnost navzgor čez skok in borovce. Zastonj nama je JTrogar mahal s Turnov, da ne greva prav...nasmeh
rok.si
7.10.2016
Hvala medo*, tudi zaradi tvojih opisov se lotim kakšne takšne ture, ki so poslastica, ker je treba biti ves čas s srcem pri stvari in še bolj pozoren kot na markiranih poteh (ki mi jih je neprehojenih v KSA ostalo bolj malo).
Če obvladaš verjetno marsikam prideš kar naravnost, za nosom, za začetek pa je tudi sledenje opisu kar izziv nasmeh
16.10.2016
V jesenskih barvah je pot do okna še bolj zanimiva...
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Izvir pod Zabrložnico.1 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Stari stan.2 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Proti oknu.3 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Obok okna.4 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Je lep pogled od zgoraj. Foto: M. P.5 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Z oboka proti Turnom.6 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Razgled z neimenovanega vrha nad oknom po grebenu nazaj in v Matkov kot.7 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Turni.8 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Greben proti Mrzli gori.9 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Mrzla gora in Krnička gora.10 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Matkova kopa.11 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Proti Ojstrici.12
31.12.2016
Za zaključek leta v ta divji svet...pa srečno 2017 !!
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Zamrznjen izvir pod lovsko kočo1 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Na vrhu Turnov2 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Le kdo ga ne pozna !?3 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Nič kaj decemberski razgledi..4 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Na lovski poti proti Okrešlju5 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Že nič kolikokrat slikano6 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno7 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Rinka8
17.6.2017
Danes smo planinci PD Škofja Loka osvojili Matkovo okno. Do zapuščene planine Zabrložnice gremo po lovski poti, ki je mestoma kar strma.Ta planina sedaj ponuja zatočišče lovcem,kajti tu stoji lovska koča. Pastirskega stana že dolgo ni več. Planina se je zaraščala in so jo zgleda ne tako dolgo nazaj temeljito očistili, tako , da spet ponuja sočno travo gamsom in srnjadi.Nevem kako je tu z jeleni.Pri lovski koči je pa konec veselja. Začenja se popolnoma pravo brezpotje po strmih dolgih travah,ob skalovju , prek ruševja.Nismo videli nobenega možica ,niti sledi morebitnih predhodnikov.Sledi verjetno zabriše vaskič deževje.Naša vodnika sta dobro poznala to brezpotje in sta točno vedela kje iti. Bilo pa je nevarno tudi zaradi krušečega se kamenja in dolgih strmih trav-pa še strmo je.Nekako smo pretelovadili do okna, ki je res veličastno stvarjenje narave.Po krajšem počitku pa smo se spustili na pot, ki vodi k Domu na Okrešlju.Tudi spust je bil izredno zahteven.Rahlo utrujeni smo prišli k Domu na Okrešlju in nato mimo slapa Rinke na parkirišče za Dom na Okrešlju.To je bilo vsaj zame najzahtevnejše brezpotje do zdaj.
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Okna pred planino Zabrložnico. naj bi bili pod okni nekoliko nižje lepi slapovi.1 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Planina Zabrložnica z lovsko kočo.2 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Do Matkovega okna.3 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno4 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno5 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno6 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Matkovo okno.7 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno8 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Gasilska za spomin.9 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno10 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Sedaj pa dol.11 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno12 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno13 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Dom na Okrešlju.14 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Naš čas prihoda .Bili smo kar hitri.15 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno16 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Dol k slapu Rinka.17 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Slap Rinka.18 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Slap Rinka in razgledišče.19
JTrogar
18.6.2017
Kratek komentar k Brankovem opisu: Od lovske koče do Matkovega okna pelje ena kar dobro sledljiva pot in ena malo manj. Tudi kakšen možic in sled predhodnikov se najde na njih. Seveda pa se da pristopiti tudi po brezpotju, ki pa ga poznajo samo dobri vodniki.mežikanje
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golt, Janez
19.6.2017
In če hočeš videti vse te "sledi" moraš hoditi prvi...mežikanje
mukica
Prejšnjo soboto se je zelo lepo sledilo in tudi možici na mestihmežikanje
karibu
24.6.2017
Danes prvič obisk Matkovega okna.
Prav res za spočit živce, saj razen naju dveh ni bilo žive duše tu gori nasmeh
Dostop iz Logarskega kota mimo Ik ter nato po desni poti na greben do okna. Sestop po levi poti na sedlo in po lovski na Okrešelj ter mimo Rinke nazaj do avta.
JTrogar hvala za nasvet cool
LP
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno jutro obeta veliko1 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno dvojno okno na poti do lovske koče2 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno tu nekje bo treba gor3 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno pogled na Matkovo kopo4 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno proti oknu5 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Matkovo okno6 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno pogled proti Kamniškemu sedlu7 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno najlepši pogled proti Krofički in Ojstrici8 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Rinka9