Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno
jprim
... žuža in edina

Lepo, super - sama paša za oči, morda v prihodnje me tja potegne.zavijanje z očmi
Čestitam, Edina!
Nekaj posebnega so ti vrhovi, kajne!
Nek poseben mir začutiš v tisth koncih. Upam, da bo tako tudi v prihodnje.
Z ženo sva bila gor 1. dan v letu. V gozdu pod lovsko kočo je bil trd sneg, nad njo pa prava "jesenska pravljica" brez snega.
Edina
dostop na vrh, imamo verjetno vsak malo po svoje...
ženske, nekam velik ste začele lomastiti po moških stopinjah...???
13.11.2011
Ojla geppo, zakaj misliš, da lomastimo?zmeden "Velik" je pa itak zelo relativno, menim da si ti letos malo poštrajkalnasmeh

Iprim res je zelooo lepo, v bistvu se razgleduješ daleč naokoli, doli v Logarski dolini vrvež in civilizacijo samo slutiš, Matkov kot in pogled vanj je pa itak od vsepovsod edinstvenvelik nasmeh

Dprapr ne boš verjel, da je skupina planincev rezervirala lovsko kočo za Silvestrovo in svojo namero vpisala kar v vpisno knjigo na Zabrložnici.
Lep pozdrav vsem in srečno na potkah še naprej!
13.11.2011
nasmehmalo sem se pohecal, drugače pa tako veš, da ti želim: še veliko pogledov v dolino iz teh odmaknjenih vrhov...( pa tudi z "Velikega" )
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno1
JTrogar
14.11.2011
Zame je bila številka 13 vedno srečna številka, zato verjetno tudi včeraj tako lep dan v hribih.velik nasmeh Parkiram v Logarskem kotu. Skoraj do lk na Zabrložnici hodim po senci, kar mi je kar prijalo. Je vsaj hrbet ostal suh. Pri lk pa sonce, zato se malo usedem in martinčkam ob prebiranju vpisne knjige. Nadaljujem navzgor na Savinjek, strogo po grebenu, pravo uživanje s kar nekaj adrenalina. Na vrhu Savinjeka se odločim, da se ne bom spustil nazaj do lk ampak, da nadaljujem kar po grebenu do Matkovega okna. Vmes se povzpnem še na meni imensko neznan vrh. Krasen vrh z čudovitim razgledom. Je bilo tudi nekaj borbe z ruševjem, kar je vedno zabavnovelik nasmeh. Z njega se spustim na pot, ki pride gor od lk in po njej nadaljujem do Matkovega okna. Pri Matkovem oknu srečam forumovca @anuk1. Skupaj se povzpneva še na obok okna, jaz na sam njegov vrh. Je bilo kar precej adrenalinskocool, ampak se je splačalo zaradi razgleda. Nato se spustiva na sedlo nad Zabrložnico in se povzpneva še na Turne. Tako sva sklenila čudovit krog po vrhovih okrog Zabrložnice. Ko sva na poti proti Okrešlju prešla v senco sva se šele dobro zavedela, kako enkratno je bilo zgoraj. Vinko, hvala za prijetno družbo.
Lep pozdrav in varen korak izpod lepih Golte, Janez
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Okna na poti na Zabrložnico.1 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Savinjek2 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Lk na Zabrložnici.3 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Razgled med vzponom na Savinjek.4 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Razgled med vzponom na Savinjek: Kamniško sedlo, Brana, Kotliči, Turska gora, Turni5 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Po tem grebenu na vrh Savinjeka.6 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Razgled s Savinjeka.7 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Jerebičje8 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Rinke, Latvica, Mrzla gora, Krnička gora9 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Krnička gora, Matkova krnica, Matkova kopa10 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno @anouk111 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno12 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Turska gora, Rinke, Latvica, Mrzla gora, Krnička gora.13 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Uršlja gora, Lanež, Mala Raduha, Velika Raduha, Strelovec, Movznik, Ute, Krofička, Velika Zelenica, Škrbina, Ojstrica, Rjavčki vrh14 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Utrinek na poti proti Matkovemu oknu.15 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Čudovit je razgled z vrha te pečine.16 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Pokuk na Matkovo stran.17 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Razgled z oboka nad Matkovim oknom.18 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Vinko(anouk1) točno nad Matkovim oknom.19 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Sedaj pa še na Turne.20 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno  Na Savinjeku pa Drago(dprapr) in njegov brat. 21 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Razgled s poti z Matkovega okna.22 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Matkovo okno s Turnov.23 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Matkovo okno s Turnov.24 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Razgled s Turnov.25 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Razgled s Turnov.26
14.11.2011
Ja, sem te slišal s Savinjeka, ko si bil prešerno razpoložen na oboku Matkovega okna.
Jaz pa sem vaju fotografiral na Turnih!
aonuk1
14.11.2011
Janez hvala za sliko,prijetno je bilo v tvoji družbi,upam da še kdaj.Tudi del nove poti si mi pokazal,skratka sem zelo užival.
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno1 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno JTrogar2 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno3
14.11.2011
JTrogar, spet ena huda, lepa in mal drugačna.velik nasmeh Čestitke, smo te malo pogrešali na forumumežikanje, tvoji prispevki so vedno posebni in z njimi navdušuješ tako zelo, da potegnejo. Srečno še naprej.
15.11.2011
Tudi midva z bratom sva v nedeljo pohajkovala v tem koncu. Turo sva začela pri Hotelu Plesnik in se nasproti kmečke hiše Ojstrica zapodila v strmo gozdnato teraso v desno proti grebenu.V začetku je grapa, ki pa sva jo takoj zapustila v desno in ko se je desno prehod zaprl, naravnost navzgor do normalnega gozda na terasi. V tem začetnem strmem delu so tanka drevesa, ki so nama bila v veliko pomoč pri napredovanju. Potem sva nadaljevala z dolgim prečenjem do grebena in po grebenu do Velikega vrha. Od V. vrha do Zg. Pavličevega kogla se celo pojavljajo oznake na skalah in drevesih (plave črtice). Malarji so izgleda povsod na delu. Seveda pa ne potrebujemo nobenih oznak, samo slediti moramo gamsom in verjetno tudi lovcem. Potka je namreč sledljiva po celem grebenu. Ko se pojavijo borovci, pa je celo očiščena do predvrha Savinjeka.
S Savinjeka sva potem nadaljevala s prečenjem do Matkovega okna oziroma do poraščene grape pod oknom. Po njej sva se povzpela do okna. JTrogar pravi, da sva zgrešila pravi dostop do okna po grebenu.
Nisva pa želela delati ovinka navzdol do sedla pri Turnih.
Od okna sva se potem spustila do lovske koče in navzdol v Logarski kot.
Greben je izredno pester in razgiban in ponuja lepe razglede.
Težaven teren je bil na začetku do prehoda na gozdnato teraso in na koncu v poraščeni grapi pod M. oknom.

Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Po poševni, rjavi gozdnati terasi v desno sva začela z vzponom1 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Na začetku izredno strm teren2 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Hotel Plesnik3 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Prečenje do grebena4 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Podrtija v grapi, ki sva jo prečila5 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno V ospredju Veliki vrh, zadaj greben do Matkovega okna in do Mrzle gore6 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Skalnati prehod pred V. vrhom7 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Matkovo okno je v zadnjem bolj poraščenem vrhu pred desnim delom Turske gore8 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Plave oznake, ki se pojavljajo od V. vrha do Zg. Pavličevega kogla9 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Greben je tudi takšen10 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Samo slediti moramo gamsom in verjetno tudi lovcem11 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Prve stene pred Savinjekom prečimo levo12 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Verjetno aonuk1 na neimenovanem vrhu nad Matkovim oknom13 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Savinjek s predvrha, do koder je posekano borovje. M. okno je v srednjem poraščenem vrhu14 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Domačin15 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Pogled s Savinjeka na prehojeni greben16 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Po travah sva našla prehod do grape pod M. oknom17 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Prečenje s Savinjeka do M. okna18 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Matkovo okno19 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Pogled čez Turne na Krofičko in na Ojstrico20
15.11.2011
Na te modre "markacije" sem se tudi jaz jezil. Izgleda pa, da so že stare?
Zadnje čase je pa kar oblegan ta del Logarskenasmeh
Fuksu, to ne bi bilo všeč..zavijanje z očmi
Fantje, kakšne so pa možnosti prečenje grebena od okna prot Mrzli??
15.11.2011
Modre "markacije" sem na V. vrhu opazil že zadnjič. So pa še nekaj časa po grebenu.
Ja, ta greben mi tudi gre na živce. Bo ga treba raziskati - naslednje leto prav gotovo. Sem ga pa ogledoval s vrha Hudega praska, pa se mi je zdel zelo poraščen. Verjetno bo borba z borovci.
aonuk1
15.11.2011
Za to turo nas je več kandidatov,bi lahko to opravili skupaj?(cela ta tema- nas pet)
Samo predlog...

He,he aonuk1
dobra ideja!!! Tudi jaz se ji pridružujem. Lahko bi se naslednje leto organizirali in se dogovorili.
15.11.2011
Glede na to, da nas je pet kandidatov, bi lahko koga poslali v izvidnico!!
Predlog ni slab, se strinjam.
JTrogar
1.4.2012
Včeraj v lepem sončnem vremenu na Zabrložnico. Parkirali smo v Logarskem kotu. S hojo smo začeli v senci, malo pod oknom pa nas je že prijetno grelo sonce. Pot je do Zabrložnice povsem kopna. Sneg se pojavi šele na Zabrložnici, pa še tam ga lahko obidemo po desni strani. Najbrž smo bili letos prvi na tej poti, saj je bilo na njej še vse suho vejevje in listje. Pot do Zabrložnice in naprej proti Okrešlju smo lepo očistili. Pri lovski koči smo se ločili. Moški del smo šli na Savinjek, nato prečili na Matkovo okno in se z ženskim delom ekipe dobili na sedlu pod Turni. Pot z Matkovega okna na sedlo pod Turni je od okna do grebena še vsa pod snegom, zato smo sestopili po poti pristopa do melišča in po njem do sedla. Turne smo včeraj spustili. Pri prečenju s Savinjeka do Matkovega okna je bilo spet nekaj borbe z ruševjem, kar je bila sploh zanimiva izkušnja za enega od nas kot fazana na takšnih brezpotjih.velik nasmeh Do Okrešlja je sneg samo še v dveh grapah in je potrebna samo malo večja zbranost pri prečenju. Je pa snega še kar precej na Okrešlju. Za raziskovanje grebena naprej proti Mrzli gori pa je še precej prezgodaj, saj je bilo naprej videti še veliko snega. Ob zaključku ture smo si bili enotni, da smo spet preživeli čudovit dan v gorah.
Lep pozdrav in varen korak izpod lepih Golte, Janez
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Utrinek na poti proti Zabrložnici.1 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Utrinek na poti proti Zabrložnici.2 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Okni 3 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Slapovi Zabrložnice.4 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno utrinek5 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Savinjek6 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Kar zahtevna hoja.7 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Sneg na Zabrložnici.8 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Tja gor smo namenjeni.9 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Uživaško poplezavanje na Savinjek.10 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Utrinek s poti na Savinjek. 11 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Travnik, Krofička, Ojstrica, Škarje, Rjavčki vrh, Škrbina, Klemenča jama12 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Utrinek tik pod vrhom Savinjeka.13 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Na Savinjeku.14 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Na Savinjeku.15 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Na Savinjeku.16 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Na Savinjeku.17 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Borba z ruševjem.18 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno utrinek19 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Vzpon na vrh med Savinjekom in Matkovim oknom.20 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Na vrhu med Savinjekom in Matkovim oknom.21 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Na vrhu med Savinjekom in Matkovim oknom.22 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Na vrhu med Savinjekom in Matkovim oknom.23 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Krasen pogled na Brano.24 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Kotliči25 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Turska gora26 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Lepo speljana smer na Tursko goro.27 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Vrh med Savinjekom in Matkovim oknom.28 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Pogled proti Ojstrici.29 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Matova kopa, Matkov kot30 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno utrinek31 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Uživanje pri Matkovem oknu.32 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Le kaj bodo rekli lovci na tole.33 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Sneg v grapi na poti proti Okrešlju.34 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Kamniško sedlo, Brana, Turska gora.35 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Utrinek s poti proti Okrešlju.36 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Turni smučarji v Turskem žlebu.37 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Utrinek s poti proti Okrešlju.38 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Počitek na Okrešlju.39 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Mrzla gora40 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno utrinek41 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Slapiča nad slapom Rinka.42
pika
3.5.2012
Spet je prišel majski čas, ko me je potegnilo v ta odmaknjen predel. Pot do Matkovoge okna je kopna (razen zbitega snežišča nad lovsko kočo), prav tako do Okrešlja, kjer je jeglič v polnem razcvetunasmeh.
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno1
5.5.2012
Zgodaj zjutraj (ob 5:40uri ) v megli parkiram pri P. domu. Zaradi megle ne vidim, kaj se dogaja višje in kolebam med Rjavčkim vrhom ( nazaj skozi Grlo v Kot ) in še nedokončanimi Turni na desni strani..???
Odločitev ni prava.., ker se odločim za Rjavčki vrh.
Višje ko se dvigujem razmišljam drugače. Ko me na ledeni plošči v med severno steno Ojstrice in Rjavčkim malo odnese in ko se prične ugrezanje, brez razmišljanja obrnem. Ob 8:40 uri sem pri avtu in se zapeljem višje. Kmalu se spogledujem s Turni. Pri lovski malicam , 11:15 sem že na enem..
Najvišji mi da misliti…. ampak, vseeno dogovoriva, da pogledam iz najvišje točke Turnov v dolino Logarske.
Vremenska fronta se hitro bliža. JZ veter pometa in na konici vrha se že moram paziti. Precej hitro se spustim v zavetrje. Hitim pred črnimi meglami in pred 13uro sem že na varnem spodaj. Zadaj se že precej temni….
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Turni popoldan1 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Logarska zjutraj2 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Turni dopoldan, ko še izbiram kam bom šel...3 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Megle se valijo preko Rink4 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Končno pogledam v Logarsko5 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Za hrbtom pa..?6 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno načrti...??7 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Konica najvišjega Turna8 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno9 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Pri lovski malica pred urco10
UROS1
11.5.2012
Nekaj fotk z današnje ture na Matkovo okno, Zabrložnico in Okrešlja.
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno1 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno2 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno3 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno4 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno5 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno6 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno7 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno8 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno9 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno10
23.12.2012
V zadnjem času, ki ga zaznamujejo množice in mrzlično nakupovanje, si človek zaželi miru in spokojnosti. In kaj je takrat lepšega, kot se odpraviti na kakšen vršac nad Matkovim kotom.
Z bratom sva začela v Logarskem kotu in se po sledi predhodnikov povzpela do lovske koče. Snega spodaj skoraj ni, na višini cca 1300m pa ga je kar naenkrat precej. Nad lovsko kočo sva nadaljevala z derezami po grebenu in ob njem na Savinjek. Mestoma se je udiralo, mestoma pa je bilo popolnoma ledeno oziroma trd sneg. Na vrhu pa razgledi - kaj bi govoril, saj sami veste, kako to izgleda.
Ker se nama še nikamur ni mudilo, pa še sonce se je vedno bolj prikazovalo, sva še prečila proti vrhu pred Matkovim oknom. Nekje sem zasledil, da se ta vrh imenuje Rdeči stolp (ne morem se spomniti, kje). Morda ima kdo kakšne informacije o tem hribu?
Razgled ima še bolj mogočen od Savinjeka. Iz Matkovega kota izgleda najbolj mogočen in prepaden. Ima pa dva vrha zelo blizu skupaj.
Vračala sva se navzdol v desno in po gozdu do lovske koče. Lovski koči so letos obnovili streho, ki je bila že zelo načeta.
Lepo, da še obstajajo takšni, ki ohranjajo objekte v teh samotnih predelih.
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Lovska koča, odeta v belino.1 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Nad lovsko kočo.2 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Mestoma se je neprijetno udiralo skozi debelo skorjo.3 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Končno malo sonca.4 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Naluknjan, ko švicarski sir!5 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Proti vrhu, zadaj Matkova kopa.6 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Na vrhu, zadaj poraščeni Rdeči stolp, Mrzla gora in Krnička gora.7 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Krnička gora - še eden od zaželenih zimskih pristopov.8 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Prečenje proti naslednjemu cilju, zadaj Savinjek.9 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Vrh in greben proti Mrzli gori.10 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Zlatko, se še spomniš?11 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Votlina pod vrhom.12 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Zafrajhana Ojstrica.13 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno In njena soseda.14