popis foruma / Slovenija / kamniško savinjske alpe / veliki vrh (veža), velika zelenica, molička peč
 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč
Janez Seliškar
6.11.2017
Ravni, lastnik jo je poimenoval davno pred kakršnokoli karto.
V soboto sem od domačina za Planino Poljšak prvič slišal reči Planina POLŠEK.
djimuzl
20.7.2018
Popoldanske ture so krajše, a so predvečerni razgledi vredni obiska. Na Veliko Zelenico sem se odpravil čez Dolge trate in Dleskovec, sestopil do markirane poti in sledil smerokazom proti Velikemu vrhu ter markacijam do sedelca med V. vrhom in Zelenico. Na planino Ravni sem se vrnil po poti čez Zelene trate.
Ob poti sem srečal dva pohodnika, ki sta zaključila prečenje Križevnik - Veliki vrh, ovce na Zelenici in gamsa pod Dleskovcem.
Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Startam na planini Ravni1 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč ..2 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Macesni3 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Prečenje pašne ograje4 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Pogled na Veliki Rogatec in Lepenatko, zadaj Menina5 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Utrta pot skozi rušje6 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč ..7 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Planina Dolga trata8 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Najvišji vrh Dleskovca je levo zadaj9 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Pogled nazaj s poti10 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Vrtačo prečim po levi11 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Na vrhu Dleskovca12 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Pogled proti Ojstrici, desno Veliki vrh in Velika Zelenica13 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Velika planina14 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Greben Device - Križevnik15 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Sestop do markirane poti Ravne - Zelena trata16 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Veliki vrh17 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Apnenčast skok ob poti18 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Pogled nazaj na Dleskovec19 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč ...20 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Se že bližam robu21 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Velika Zelenica22 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Ojstrica in Krofička, nad Škrbino Matkova kopa, zadaj Košuta s karavanško družbo23 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Rzenik, Vežica in Krvavec24 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Olševa, Peca in Raduha v ozadju25 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Robanov kot26 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Prepadni greben proti Križevniku27 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Deska in Velika planina28 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Deset dni nazaj sem tam hodil29 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Globine v Robanov kot30 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Veliki vrh z volneno podlago :-)31 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Še en pogled proti Ojstrici32 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Pot pelje okoli Dleskovca33 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Brlizgal je34 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Vzhodni rob Dleskovca35 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Tudi v to smer enkrat36 Veliki vrh (Veža), Velika Zelenica, Molička peč Nazaj na planini37