popis foruma / Slovenija / kamniško savinjske alpe / grebensko prečenje kranjska rinka - skuta
 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta
KlemenD
17.9.2014
Tako, pripravil sem še en film, tokrat čez celoten greben (30.8.2014)...link:

Je kar težko vse spraviti v nekaj minut, ampak za približno predstavo upam, da bo...nasmeh.

Lp, Klemen
JTrogar
13.9.2018
10.9.2018:
Turo Veliki greben, greben Kranjska Rinka-Skuta, Dolgi hrbet, Grintovec sva začela v V Koncu. Cesta do tja gor je na nekaterih mestih tako slaba, da ob povratku skoraj nisva verjela, da sva se pripeljala po njej.
Zelo močna rosa nama je malo otežila pot do Trat pod Koglom, kjer sva zavila desno na Veliki greben. Tam sva v grapi našla kozorožji rog, ki pa je tako smrdel, da sva ga zato pustila nekje na Velikem grebenu. Med prečenjem na Veliki greben nama je delalo družbo nekaj gamsov pod nama. Veliki greben sva zmogla brez težav. Najslajši del nama je bil seveda zgoraj, ko moraš biti pri hoji po njem kar dobro zbran, da te zračnost na obeh straneh ne spravi na vse štiri. Med vzponom proti Kranjski Rinki sva se še večkrat ozrla nazaj, saj se šele od daleč vidi kako lep je ta greben. Na travah pod Kranjsko Rinko malo posediva. Tam se Blaž odloči, da bo šel na Skuto kar po markirani in me tam počaka. Sam sem se povzpel na Kranjsko Rinko po njenem vzhodnem grebenu, ki mi je postregel z lepim plezanjem. Na vrhu Kranjske Rinke sem prešerno zavriskal in takoj dobil vrnjen vrisk Blaža, ki je bil ravno na grebenčku nad rampo pod Skuto. Sledil je najzahtevnejši del ture, greben na Skuto. Lepo mi je šlo po njem. Tudi prek Konja je šlo brez težav in pokonci. Plezanje prečnice in potem nadaljevanje skozi okno pa je bilo potem še eno samo uživanje ob stalnem razgledu na premagano za mano. Vrisk veselja je izrazil vso moje navdušenje pri zadnjih korakih na vrh Skute. Blaž je med čakanjem name oddremal kitico ali dve. Čakal me je cca pol ure. Na Skuti sva srečala prijaznega sogovornika Staneta. Potem sva nadaljevala prek Dolgega hrbta na Grintovec. Pod Mlinarskim sedlom sva občudovala tri kozoroge, ki so se ležerno predajali sončnim žarkom. Na Grintovcu sva uživala v igrivi družbi kavk. Sestop čez Dolge stene pa so popestrile ovce na njenih travinah. V koči na Kokrskem sedlo je spito pivo kar zacvrčalo po grlu, tako je prijalo. Ampak sva ga vsak samo pol, da so noge še ubogale pri sestopu. In so, saj sva bila v eni uri že pri avtu.
Pri pakiranju sva se kar naprej ozirala kvišku in zadovoljno debatirala o fantastični turi, ki nama je tako lepo uspela.
Varovala na omenjenih poteh so vsa ok, razen tiste delikatne skale pod Skuto.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janeznasmeh
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta lepo jutro se je naredilo na poti do Trat1 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na poti2 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta jutro na Trati3 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na prečnici na Veliki greben4 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta pokuk na Gamsov skret5 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Kalška gora, Mala vratca6 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na Velikem grebenu7 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na Velikem grebenu8 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na Velikem grebenu9 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na Velikem grebenu10 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na Velikem grebenu11 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na Velikem grebenu12 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na Velikem grebenu13 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na Velikem grebenu14 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na Velikem grebenu15 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta pokuk na bivak pod Skuto16 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na Velikem grebenu17 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta konec Velikega grebena, zadaj Dolge stene in Kogel18 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta greben Kranjska Rinka-Skuta19 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta na Kranjsko  Rinko po vzhodnem grebenu20 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na grebenu na Kranjsko Rinko21 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Kranjska koča daleč spodaj22 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Veliki greben z Kranjske Rinke23 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Koroška in Štajerska Rinka z vrha Kranjske Rinke24 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta proti Ojstrici25 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta greben na Skuto26 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta greben na Skuto27 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta greben na Skuto28 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta ledenik Skute29 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta greben na Skuto s Konjem in prečnico zgoraj30 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Konj31 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta pokuk nazaj 32 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta lep razgled z grebena33 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Mali podi, Veliki greben34 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Konj35 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Konj36 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta pogled nazaj s Konja37 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta in navzgor na prečnico38 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Jezersko sedlo39 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta prečnica40 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta pogled nazaj41 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta okno na grebenu Skute42 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta okno na grebenu Skute43 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Matkova kopa44 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta okno45 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta okno še od zgoraj46 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta pogled na premagan greben47 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta razgled s Skute48 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta razgled s Skute49 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na Dolgem hrbtu50 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Grintovec, Kočne51 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta kozorog52 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta53 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta54 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na poti55 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Kočna56 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta  utrinek na Grintovcu57 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta kavke na Grintovcu58 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta se greje59 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta naj mi ne bo zamerjeno60 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta del prehojenega 61 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Mlinarsko sedlo62 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta ovce na Dolgih stenah63 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta bivak pod Grintovcem, Kogel64 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Dolgi hrbet, Štruca, Skuta, Veliki podi 65 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Grintovec66 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Štruca, Skuta67 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Cojzova koča68 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta do naslednjič69
Bandzo
14.9.2018
Odlično! Bravo!
ejti
Janez, čestitam!
janez.novak
14.9.2018
Bravo Janez - same težke ture!
TamaraTP
15.9.2018
Čestitke Janez; krasne fotografije, lepo prikazano in zapisano.
Gorska planika
Joj, Janez, to sta pa super turo naredila! nasmeh Bravo!
JTrogar
16.9.2018
Hvala vsem!
Vladka, ti tako veš, da tam gori ni prav lahko, ampak je zato pa zelo lepo.
Neža, tebe to še čaka pa oprosti, saj veš zakaj.