Javorca(Golte)
26.2.2018
Javorca me spet ni razočarala. Včeraj je bil pravi zimski dan(-12°C) za potepanje tam gori. Snega je minuli teden spet veliko zapadlo. Do kolen in še krepko čez sem ga gazil. Do bivaka sem se komaj prebil, tako je zasulo dostop. Nazadnje je bilo toliko snega 2013. Med sončenjem pri bivaku sta prišla še dva znanca in smo prijetno klepetali medtem, ko so nam delale družbo ptice. Prvič to zimo sem slišal peti planinsko pevko. Res ima zelo lep in prodoren zven. Tudi zakurili smo si. Za sestop sem izbral še eno ne gaženo pot in ob tem užival zimo.
Gaz po markirani z Žekovca je lepo narejena, cesta na Golte tudi super splužena.
Lp in varen korak izpod lepih Golte, Janez
Javorca(Golte) kidanje parkinga za ogrevanje1 Javorca(Golte) zimska idila pri Mozirski koči2 Javorca(Golte) utrinek na poti3 Javorca(Golte) utrinek na poti4 Javorca(Golte) na Odstreljeni peči še nobenih sledi5 Javorca(Golte) Prepasana peč, Javorca, do bivaka bo kar težka6 Javorca(Golte) utrinek na poti7 Javorca(Golte) preboj do bivaka8 Javorca(Golte) še malo ...9 Javorca(Golte) ...pa bom...10 Javorca(Golte)  ...pri...11 Javorca(Golte) ...bivaku12 Javorca(Golte)13 Javorca(Golte) preboj do bivaka14 Javorca(Golte)15 Javorca(Golte) planinska pevka16 Javorca(Golte) Javorca17 Javorca(Golte) ograja skoraj pod snegom18 Javorca(Golte) pokuk proti lovski opazovalnici19 Javorca(Golte) Javorca20 Javorca(Golte) Medvedjak21 Javorca(Golte) utrinek na Javorci22 Javorca(Golte) utrinek na Javorci23 Javorca(Golte) utrinek pri bivaku24 Javorca(Golte) utrinek pri bivaku25 Javorca(Golte) utrinek pri bivaku26 Javorca(Golte) utrinek pri bivaku27 Javorca(Golte) utrinek pri bivaku28 Javorca(Golte) uživanje v zimi29 Javorca(Golte) tam kjer gams leži ....30 Javorca(Golte)31
26.2.2018
Janez - lepo! A ni fajn, ko je zima res zima. Mi starejši se kar malo raznežimo im naše misli poromajo v našo mladost.
jax
Snega ni nikoli premalo!
Jany
27.2.2018
Se strinjam s predhodniki. Živimo v lepi deželi, ki ima 4 letne čase in sedaj je zima. Čas za sneg in mraz.
1.3.2018
Lepo vreme me je včeraj spet zvabilo na Javorco. Prej je ponoči snežilo in spet sem moral kidati za avto.nasmeh Temperatura doma je bila -18°C, na Planinski ravni -16°C, pri bivaku pa prijetnih -5,9°C. Na soncu še nekaj stopinj več. Nov puhast sneg, sibirske temperature, še nobenih človeških sledi, zajtrkovalnica zajcev, gams pod dinozavrovo glavo, ki si je s kopanjem iskal hrano in še kaj, mi je na poti do bivaka in nazaj nudilo obilo užitkov. Utiranje dostopa do bivaka medtem, ko so se mi pod nogami ves čas prožili manjši plaziči, pa je tako vedno poseben užitek. Ptic tokrat ni bilo na spregled, sem jim pa napolnil že skoraj povsem prazno krmilnico. Srečal nisem nikogar, le sledi dveh turnih smučarjev ob povratku, so bile na novo. Sedaj, ko tole pišem in med tem pogledujem proti Javorci, spet sneži in me ponovno vabi gor.mežikanje
Lp in vsem varen zimski korak izpod lepih Golte, Janez
Javorca(Golte) temperatura na Planinski ravni1 Javorca(Golte) spet kidanje za ogrevanje2 Javorca(Golte) utrinek na poti3 Javorca(Golte) utrinek na poti4 Javorca(Golte) tukaj so zajtrkovali zajci5 Javorca(Golte) gams pod dinozavrovo glavo6 Javorca(Golte) gams pod dinozavrovo glavo7 Javorca(Golte) pokuk proti Medvedjaku z dinozavrove glave8 Javorca(Golte) dinozavrova glava9 Javorca(Golte) tu čez se je kar težko zbasati10 Javorca(Golte) greben s Knafljičevim breznom11 Javorca(Golte) utrinek na poti12 Javorca(Golte) lepo je pozimi13 Javorca(Golte) tu ven piha topel zrak in sem si ogrel prezeble roke :)14 Javorca(Golte) vsaj 2m snega, sem se komaj zbasal čez15 Javorca(Golte) utrinek na Knafljičevem grebenu16 Javorca(Golte) zimska idila na Javorci17 Javorca(Golte) pokuk proti Medvedjaku18 Javorca(Golte) pod bivakom nobenega gamsa19 Javorca(Golte) utrinek na Javorci20 Javorca(Golte) dostop do bivaka je spet zasul sneg 21 Javorca(Golte) majhni plaziči22
3.3.2018
Danes gazili po "Janezovemu kraljestvu".nasmeh
Od Mozirske koče do Starih stan, pa proti Boskovcu in nato pod Hleviško planino nazaj.
Za vrh Boskovca ni bilo volje...in moči.jezik
Gaz sedaj je, ampak vseeno je za pešake hudo.zadrega
Javorca(Golte) Več kot 120 let praznuje1 Javorca(Golte) Stare Stane2 Javorca(Golte) Naša četica koraka....3 Javorca(Golte) Lepo4 Javorca(Golte)5
23.3.2018
Včeraj so bile čudovite razmere za skok na Javorco. Star sneg se je namreč sesedel in pomrznil, nanj pa je zapadlo 10-15cm pršiča in hoja je bila res prijetna. Gor sem se povzpel mimo brezna pod Verbučevo kočo. Videl grede gamsa in jerebico. Na Javorci sem srečal prijaznega pohodnika s katerim sva skupaj stopila do bivaka in se tam zaklepetala kot kakšne vaške opravljivke.nasmeh Klic naju je opomnil, da bo treba v dolino. Klicale sta najine boljše polovice, ki sta končale s smučanjem. Skupaj sva sestopila do Mozirske koče. Naprej sem sestopil mimo Mesarske lope. Markirana pot za Rečico je v delu pod Okencem z malo več previdnosti že lepo prehodna.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janez
Javorca(Golte) Javorca1 Javorca(Golte) utrinek v Požganiji2 Javorca(Golte) utrinek v Požganiji3 Javorca(Golte) utrinek v Požganiji4 Javorca(Golte) utrinek v Požganiji5 Javorca(Golte) utrinek v Požganiji6 Javorca(Golte) utrinek v Požganiji7 Javorca(Golte) pokuk proti Menini planini8 Javorca(Golte) Mozirska kotlina9 Javorca(Golte) gamsovo ležišče10 Javorca(Golte) Javorca11 Javorca(Golte) Javorca12 Javorca(Golte) utrinek pri bivaku13 Javorca(Golte) utrinek pri bivaku14 Javorca(Golte) Medvedjak z Javorce15 Javorca(Golte) na Odstreljeni peči16 Javorca(Golte) pot pod Okencem17 Javorca(Golte) Mesarska lopa18 Javorca(Golte) Mesarska lopa19 Javorca(Golte) Mesarska lopa20 Javorca(Golte) ostenje pod Okencem21 Javorca(Golte) ostenje pod Okencem22
27.3.2018
Včeraj so me spet premamile Tirske peči. Sneg je še vedno dober za hojo. Do ped pršiča čez trdo staro podlago. Hodil še ni nihče, le sled lovca s psom se pojavi malo pred Malinskim vrhom. Tam sem skrenil dol na cesto zaradi vetroloma in po njej proti Stonu. Tam so na polno brnele motorne žage in vlečni stroji. Stopil sem do spomenika. Pot navzgor po vlaki je neprehodna, zato sem poskusil po markirani za Ljubno. Tudi ta je od jase nižje dalje neprehodna. Uberem jo prečno proti Cmonku, kar se pokaže za kar dobro in kmalu sem na stezi proti grapi. Pod grapo si nadenem dereze in v roke cepin. Grapa je lepe zalita. Tudi zgornji ledni skok se da premagat z enim cepinom. Skobe so še ravno toliko ven, da so uporabne. Po skoku na Lopno peč se usmerim na sedlu desno za Štenge. Vzpon sem začel kar po kopnem ob steni, saj so po običajni poti ovira podrta drevesa. Gamsji vrt je skoraj povsem kopen in avriklji čakajo samo še na otoplitev, da zacvetijo. Na Konjskem vrhu me pričaka leden veter in pospešeno odhitim do Žlajferja na okusen golaž in kavo. Seveda pa sem moral skočiti še do bivaka na Javorco, da vidim če je vse kot mora bit. Med sestopom se podam še skozi Okno, kjer vidim štiri gamse. Za zaključek pa mi med vožnjo v dolino cesto prečka lep srnjak s kosmatimi rogovi in mi tako še polepša lepo turo.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janez
Javorca(Golte) Mozirska koča in gondola1 Javorca(Golte)2 Javorca(Golte) vetrolom  pri spomeniku NOB3 Javorca(Golte) spomenik NOB4 Javorca(Golte) tudi na markirani za Ljubno vetrolom 5 Javorca(Golte) moja prečnica6 Javorca(Golte) grapa na Lopno peč lepo zasuta s snegom7 Javorca(Golte) spodnja varovala8 Javorca(Golte) že prek spodnjega skoka9 Javorca(Golte) zgornji skok10 Javorca(Golte) varovala lepo uporabna11 Javorca(Golte) pogled v grapo navzdol12 Javorca(Golte) utrinek 13 Javorca(Golte) pogled navzdol14 Javorca(Golte) grapa15 Javorca(Golte) grapa16 Javorca(Golte) na Lopni peči17 Javorca(Golte) utrinek18 Javorca(Golte) levo proti Štengam19 Javorca(Golte) podrta drevesa prek Šteng20 Javorca(Golte) najlažje je gor ob steni21 Javorca(Golte)22 Javorca(Golte) tik pod Gamsjim vrtom23 Javorca(Golte)24 Javorca(Golte) varovala prek Gamsjega vrta so vsa ok25 Javorca(Golte) Gamsji vrt26 Javorca(Golte)27 Javorca(Golte) podrto drevo na polovici Gamsjega vrta 28 Javorca(Golte) Gamsji vrt29 Javorca(Golte)30 Javorca(Golte) sledi zajca31 Javorca(Golte) pogled na Konjski vrh32 Javorca(Golte) Pri treh plotih33 Javorca(Golte) Pr Žlajferju34 Javorca(Golte) Medvedjak in Jure35 Javorca(Golte) pokuk proti Javorci36 Javorca(Golte) stvaritev Masterchif kuharja Jernejca37 Javorca(Golte)  38 Javorca(Golte)39 Javorca(Golte)40 Javorca(Golte)41 Javorca(Golte) Javorca že povsem kopna42 Javorca(Golte) utrinek43 Javorca(Golte)44 Javorca(Golte) gamsi pri Oknu45 Javorca(Golte) Okno46 Javorca(Golte) Okno47 Javorca(Golte) Okno48 Javorca(Golte) srnjak s kosmatimi rogovi49
17.4.2018
V soboto se nam je lepo dogajalo na Golteh. Za ogrevanje smo malo potipali oprijem po skalah in travi po eni od poti do bivaka prek Požganije. Je bilo tudi kar nekaj adrenalina, sploh pri ženskem delu ekipe.mežikanje Vendar smo vse plezalne probleme ob veliko šale lepo zmogli. Vreme nam je streglo in smo imeli med vzpenjanjem ves čas lepe razglede. Po daljšem postanku pri bivaku z obvezno degustacijo vsebine sodčka, smo sestopili do Mozirske koče in pozdravili novega oskrbnika Osamo Bin Ladna.nasmeh Nadaljevali smo proti Starim stanom, kjer je pot še vsa pod snegom, ki pa se vidno topi. Tam smo vsi uživali ob pogledu na zasnežene vrhove KSA, Karavank in gora Avstrije. Postanek pri Žlajferju z dodatno postrežbo k pijači nam je dal novih moči za zabaven sestop po zasneženem Medvedjaku mimo zaprtega hotela, kjer smo spet stopili na kopna tla. Grede dol smo si ogledali še Okno in Mesarsko lopo in oboje je bilo zanimivo. Tura je bila tako pestra, da je trajala skoraj cel dan.nasmeh
Hvala vsem za res prijetno druženje.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janez
Javorca(Golte) utrinek v Požganiji1 Javorca(Golte) utrinek v Požganiji2 Javorca(Golte) utrinek v Požganiji3 Javorca(Golte) utrinek nad Knafljičevim breznom4 Javorca(Golte) utrinek nad Knafljičevim breznom5 Javorca(Golte) pri bivaku6 Javorca(Golte) pokuk na še zasneženo smučišče na Medvedjaku 7 Javorca(Golte) utrinek na Prepasani peči8 Javorca(Golte) utrinek na Odstreljeni peči9 Javorca(Golte) na enem od razgledišč10 Javorca(Golte) utrinek na Na skalci11 Javorca(Golte) trobentice pri Mozirski koči12 Javorca(Golte) nov oskrnik: Osama Bin Laden13 Javorca(Golte) razgled s Starih stanov na KSA14 Javorca(Golte) pokuk proti Peci15 Javorca(Golte) na Starih stanih16 Javorca(Golte) Pri treh plotih17 Javorca(Golte) Medvedjak, zadaj Javorca18 Javorca(Golte) hotel Golte je trenutno zaprt19 Javorca(Golte) kapelica  Jezusa Dobrega Pastirja20 Javorca(Golte) utrinek pri Oknu21 Javorca(Golte) preizkušanje plezalnih spretnosti22 Javorca(Golte) utrinek pri Oknu23 Javorca(Golte) utrinek pri Oknu24 Javorca(Golte) utrinek pri Oknu25 Javorca(Golte) sestop pod ostenjem Okenca26 Javorca(Golte) sestop pod ostenjem Okenca27
panda
17.4.2018
vi pa niste od muh. Ala vam vera.mežikanje
20.4.2018
Janez - prihodnji teden greva z ženo na Golte. Povej mi, kako se pride do okna. Lani sem šel skozi Alpski vrt - tako je pisalo na vhodu, a nisem nikamor prišel.
24.4.2018
Janez, imaš zasebno sporočilo.
Sicer sem pa v nedeljo spet užival tam gor. Avriklji že lepo cvetijo.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janez
Javorca(Golte)1 Javorca(Golte)2 Javorca(Golte)3 Javorca(Golte)4 Javorca(Golte)5 Javorca(Golte)6 Javorca(Golte)7 Javorca(Golte) pokuk na Javorco8 Javorca(Golte)9 Javorca(Golte)10 Javorca(Golte)11 Javorca(Golte) ožgan štor od požara leta 195112 Javorca(Golte) prijetno srečanje pri bivaku13
24.4.2018
Janez - kje pa najdem to sporočilo?
25.4.2018
Janez, zgoraj desno ob Najdi na rdeči podlagi je z belim tiskom na zeleni podlagi napisano: Odstrani oglase Profil Zasebna sporočila Moji opisi Navodila. Klikni Zasebna sporočila in ti jih bo odprlo. Seveda pa moraš biti prijavljen. Upam, da ti uspe.
Lp in varen korak izpod lepih golte, Janez