Velika planina
skymark
19.3.2018
Velika planina;19.3.2018
Velika planina1 Velika planina2 Velika planina3 Velika planina4 Velika planina5 Velika planina6 Velika planina7 Velika planina8 Velika planina9 Velika planina10 Velika planina11
22.3.2018
Skymark, če si se že slikal, bi se vsaj malo odmaskiral!nasmeh
Groza. Konec marca, pa opozarjajo na plazove III. stopnje nad 1500 m. Kam drugam, kot na Vel'ko. Tokrat sem s sabo vzel fotiča, saj je bil napovedan božanski dan in res je bilo tako.
Do Primoža blato močno pomrznjeno, malce višje beli poprh, nad 1000m pa zima, ki bi si jo želeli januarja. Pri nekdanji Mickini bajti je boljša varianta proti Pirčevmu vrhu, saj je manj nevarnosti, kot po spodnji poti. Prihod v jarški dom sem tako tempiral, da sem prispel pred začetkom planiških kvalifikacij...
Velika planina Pet minut po Domnovem izpadu v kvalifikacijah1 Velika planina Proti domu2 Velika planina Črnuški dom na hribu3 Velika planina Planšarija Kisovec4 Velika planina Od Krvavca do Brane s Pirčevga vrha5 Velika planina Le kdo ju ne pozna6 Velika planina Štruca in Skuta7 Velika planina Pogled proti Velki8 Velika planina Modro in belo9 Velika planina Obeležje, kjer je nekoč stala Mickina bajta10 Velika planina Pot11 Velika planina Tihožitje12 Velika planina Le kako so ljudje lahko tako zanikrni13
Leo888
24.3.2018
Se pride brez krpelj?
Krpelj ne rabiš, steza je dobro uhojena. Svetujem malce več previdnosti tik pod Pirčevim vrhom, kjer lahko zdrsne na ledeni podlagi pokriti s pršičem.
michael66
25.3.2018
Včeraj bil na Veliki planini iz Kranjskega Raka...točneje od parkirišča pri kamnolomu.Cesta sicer snežena a prevozna z zimskimi gumama.Pot naprej vse do Gradišča prehodna brez težav.Je pa bila Planina včeraj še povsem zimska, v soncu,pohodnikov pa bolj malo.nasmeh
Velika planina Gojška pl.1 Velika planina Jarški dom2 Velika planina Marija Snežna3 Velika planina4 Velika planina Velika pl.5 Velika planina6 Velika planina Gradišče7 Velika planina8 Velika planina Zeleni rob9
zamet
25.3.2018
Jaz sem bil pa zvečer,pohodnikov nič,motornih sankačev pa kar nekaj.Snega je pa res še ogromno,. Velika planina je zakon.
Velika planina1 Velika planina2 Velika planina3 Velika planina4
andrej Lj
25.3.2018
Danes 25.3., sem se odločil, da jo mahnem (kljub megli)na Veliko planino. Štartal iz Kranjskega raka. Do Gojške planine uporabljal male dereze-zelo priporočljivo.Na Mali in Veliki planini pa je suh sneg, tko da se kar "melje" pod nogami.Kljub gosti megli, ki ni dopuščala nobenega razleda srečal kar nekaj pohodnikov. Na zelenem robu popil čaj in nazaj po isti poti do izhodišča. Z današnjo zimsko turo zelo zadovoljen-čeprav je bilo vreme slabonasmeh. Kot je že napisal "zamet" je snega res še ogromno. In v poduk vsem, ki se odpravljate nad 1200m.n.v., TAM JE ŠE VEDNO ZELO ZELO ZIMSKO!!jezik
Varen korak še naprejnasmeh
14.4.2018
Ker je boljša polovica še vedno malo bolna, Ajda pa je bila na šolskem taboru, sem izbral kar tipično trening varianto in sicer tek Stahovica - Velika planina. Na vršini je še kar nekaj snega, ki je bil zjutraj pomrznjen, kljub temu pa sem prisopihal na vrh v 1 uri 28 min. Žafrani že cvetijo.
Velika planina Malce prešvican na vrhu1 Velika planina Sneg na vršini2 Velika planina Sneg na vršini3 Velika planina Sneg na vršini4 Velika planina Žafrani5 Velika planina Sneg na vršini6 Velika planina Žafrani7
arnika
19.4.2018
Prosim za informacijo ali je cesta do Ušivca prevozna (brez snega). Hvala!
otiv
20.4.2018
Človek ostaja brez besed ob pomladnih lepotah Velike planine... nasmeh
Velika planina Jutranja zarja na Gojški planini1 Velika planina Lila tepihov je toliko, kolikor si jih srce poželi.2 Velika planina Velikana KSA3 Velika planina Celo dopoldne sem se sprehajal med pomladnimi lepotami4 Velika planina In še malo rumenega za ravnovesje. :)5
JTrogar
20.4.2018
Vito, zelo lepo. Najlepša pa je tretja.
Lp in varen korak vama želim izpod lepih Golte, Janez
lino
20.4.2018
Vito, vsaka slika je po svoje čudovita. Velika planina vedno znova prijetno preseneča. Meni je pa najbolj všečna prva slika. Še veliko lepih posnetkov in čudovitih doživetij želim. Srečno!
Todi
Vito, smo se srečali. Res je, čarobno sedaj tule gori, ni kaj za dodati, ...
Velika planina1 Velika planina jutro2 Velika planina odsev3 Velika planina4 Velika planina utrinek5 Velika planina trava kot na golf igrišču6 Velika planina Domžalski dom7 Velika planina8 Velika planina9 Velika planina10 Velika planina11 Velika planina Tinky - legenda12 Velika planina klasika13 Velika planina v dolino14 Velika planina pastirski stan15 Velika planina nekdo manjka16 Velika planina17 Velika planina še sonček 18 Velika planina19 Velika planina20 Velika planina teloh21 Velika planina22 Velika planina štruklji na Zelenem robu, kjub temu da šele ob 11:00 odpira, vsa pohvala23 Velika planina Grintovec24 Velika planina odprto 25 Velika planina26 Velika planina tu smo27 Velika planina28 Velika planina29 Velika planina30 Velika planina kaj vse za dobro sliko31 Velika planina Kamniško sedlo zadaj Mrzla gora32 Velika planina Vrh 1666m nmv33 Velika planina v koči34 Velika planina35 Velika planina36 Velika planina37 Velika planina Cerkuca38 Velika planina39 Velika planina40 Velika planina41 Velika planina lepoooo42 Velika planina ni 43 Velika planina kaj44
tinky
20.4.2018
Verjamem da bo te dni še veliko Velike planine, pa vseeno še nekaj mojih.
Velika planina1 Velika planina2 Velika planina3 Velika planina4 Velika planina5 Velika planina6 Velika planina7 Velika planina8 Velika planina jst9 Velika planina Todi10 Velika planina mi211 Velika planina12 Velika planina13 Velika planina Vetrnice zabite s snegom14 Velika planina  15 Velika planina Črnuški dom16 Velika planina17 Velika planina Jarški18 Velika planina19 Velika planina20 Velika planina Rogatec, Lepenatka21 Velika planina22 Velika planina23
otiv
20.4.2018
Janez, hvala... Danes mi je pogled ušel tudi proti Skuti, spomnil sem se tvojih podvigov. nasmeh Ob tvojih lastovkah na vseh mogočih špicah mi gredo pa kar lasje pokonci. nasmeh
Lep pozdrav

Lino, hvala in srečno tudi tebi. nasmeh

Todi, ja smo se in upam, da se bomo še kdaj.

Velika planina1
Todi
21.4.2018
Čarobna Velika Planina https://youtu.be/C5alyXb7Jcc
bogi
Velika planina v vsej svoji lepoti - cvetje, sneg, sonce, dobra volja in vesela družba, ......nasmehnasmehmežikanje
Velika planina1 Velika planina2 Velika planina3 Velika planina4 Velika planina5 Velika planina6 Velika planina7 Velika planina ksa8 Velika planina Ojstrica9 Velika planina10 Velika planina Gradišče11 Velika planina na vrhu -  Gradišče 1666 m12 Velika planina zg. postaja sedežnice13 Velika planina14 Velika planina15 Velika planina Zeleni rob16 Velika planina srečanje s prijatelejm.....17 Velika planina18 Velika planina19 Velika planina domžalski dom20 Velika planina jarški dom21
bos
24.4.2018
Čeprav je včeraj zjutraj padlo celo nekaj kapelj dežja, se je nato naredil lep dan, presenetljivo sem na celotni poti užival v samoti.
Sprehodil sem se po poti Pl. Marjanine njive - Gojška pl. - Mala pl. - Gradišče - Zeleni rob - Na jamah - Pl. Konjščica - Pl. Dol - po cesti do Ušivca in naprej do izhodišča.
O trenutnih lepotah je že vse napisano, sama pot je do Zelenega roba kopna, naprej do Pl. Dol je še nekaj snega na poti, na cesti do izhodišča pa je še veliko snega. Avti so bili parkirani cca. 100 m pred parkiriščem Za Ušivcem.
Velika planina sonce se prebija skozi oblake proti Rogatcu in Lepenatki1 Velika planina cvetje ...2 Velika planina Gojška planina3 Velika planina vijolična preproga4 Velika planina Mala planina5 Velika planina utrinek6 Velika planina proti KSA7 Velika planina res je lepo8 Velika planina Velika planina9 Velika planina planšarski stan10 Velika planina bela izginja, prihaja vijolična11 Velika planina proti najvišjemu vrhu12 Velika planina bela vsiljivca13 Velika planina od Kočne do Brane14 Velika planina Rinke15 Velika planina Kamniško sedlo ter Mrzla gora16 Velika planina na tej strani pa je več snega17 Velika planina Na jamah je še kar nekaj snega18 Velika planina žafrani19 Velika planina za Pl. Dol20 Velika planina še je snega na poti21 Velika planina šopek22 Velika planina Pl. Konjščica23 Velika planina tudi ti se najdejo24 Velika planina Pl. Konjščica25 Velika planina Pl. Dol26 Velika planina Kalški greben v soncu27 Velika planina še pogled nazaj na Pl. Dol28 Velika planina najprej še gre malo po kopnem29 Velika planina pogled s ceste na Desko in Lastovec30 Velika planina še je veliko snega na cesti31 Velika planina parkirišče Za Ušivcem32 Velika planina me je sonce še enkrat potegnilo na planino33 Velika planina in se je splačalo še malo povzpet34 Velika planina kje se konča vijolična?35 Velika planina vijolično36 Velika planina in pisano37 Velika planina Rogatec in Lepenatka38 Velika planina Pl. Marjanine njive39 Velika planina Pl. Marjanine njive40