Planjava
miro krivec
22.9.2018
Ne moreš zgrešiti.V Klinu,preden se pot začne vzpenjati zaviješ desno po lepo vidni stezi.To je tudi odcep za Kamniškega dedca(včasih je tam na deblu pisalo ta pot ne vodi na kamniško sedlo )Pot je vseskozi lepo vidna,za pomoč je na težjem mestu tudi jeklenica.Pri tolmunih imaš tudi odcep za Staničev vrh ti pa greš samo naravnost navzgor.Težav z orientacijo ne sme biti saj imaš vseskozi na desni greben Zeleniških špic.
Hvala za odgovor!nasmeh
grega_z_brega
22.9.2018
Janez, ko prideš nad tolmuni iz gozda in malo po potki naprej do stene, tam samo dovolj visoko čez tisto skalo, pa ni nobenega problema.
Hribko
23.9.2018
Nedavno nazaj sem šel proti Jermanci, ... in, vidi se, da je cesta bila popravljena , ... Ampak, ... je že spodaj, pri Krvavškem mostu na novo Takooo Razrita, da sem bil prisiljen vklopiti 4x4 . vmes je dokaj Dobro zrihtana, le na zadnjem Levem ovinku pri Jermanci, je Zopet Takooo Kratersko Razrita, da sem spet skoraj nasedel . kaj ko bi se enkrat spravili, in vsaj na Kritičnih mestih vlili malo betona ? Hvala za razumevanje . Lep pozdrav.
skymark
Planjava; 5.10.2018
Planjava1 Planjava2 Planjava3 Planjava4 Planjava5 Planjava6 Planjava7 Planjava8
vse leponasmeh
janez.novak
Prosim še za drugo mnenje glede ceste na Jermanco. Ali se s pametjo dati priti gor z navadnim avtomobilom, ki je standardno nizek.
skymark
Počasi se da....
JTrogar
7.10.2018
4.10.2018:
Turo: Kaptanski greben na Brano-po Šiji na Jermanova vrata-po smeri Drenovcev in SZ grebenu na Planjavo-Zeleniške špice, sva začela na Jermanci.
Jutro je bilo ravno prav hladno za prijetno hojo. Pod Bosovo grapo se je naredil lep dan. Ravno ob vstopu na Kaptana so naju ujeli prvi sončni žarki, ki so ustvarili prijetno ravnotežje mrzlemu vetru. Do vrh Kaptana sva si našla nekaj začinjenih detajlov. Na njegovem grebenu sva videla tudi nekaj gamsov in skalnega plezalčka, ki ga je Neža videla prvič. Na vršnih travinah Brane sva opazovala trop 17ih gamsov in stopila na kakšno fliko prvega snega. Z Brane sva pogledovala na najin naslednji cilj, Planjavo. Medtem se je začela pojavljati megla, ki nama je potem večkrat mešala štrene na turi. Sestop po Šiji sva opravila brez težav. Malo nad Sedlom so nama pozirali trije kozorožji letošnji mladiči.
Med pavzo pred kočo je megla vse bolj zakrivala steno Planjave. Dostop na Kunaverjevo polico sva zato v prvo zgrešila, a ga v drugo zlahka našla. Grapa v kotel pod Brinškovim kaminom je kar zoprna za spust vanj, izhod iz njega na Kunaverjevo pa prav luštno plezanje. Na koncu police sva tudi midva nadaljevala kar navzgor in višje dostopila na SZ greben. Ob dostopu nanj sva občudovala tri kapitalne kozoroge, ki so se leno predajali sončnim žarkom. Tudi po grebenu nama je lepo šlo. Ustavilo pa se nama je ob prehodu na severno stran, saj je bilo preveč poledenelo, da brez derez sploh pomislila nisva na napredovanje po tisti strani. Že sva mislila obrniti, ko se nama porodi ideja poiskati pot po južni strani. Iskanje prehodov nama je lepo šlo in sva na vrh prišla na predvrhu zahodnega vrha Planjave. Od navdušenja, da nama je kljub oviram tako lepo uspelo, sva kar poletela na vzhodni vrh in tam v zavetrju uživala dobrote iz najinih nahrbtnikov.
Zeleniške špice so bile naslednji najin cilj. Zaradi megle je bil njihov začetek prav čaroben. Pogled skozi okno Najvišjega roba in ležanje na njegovih travah še posebej. Malo manj pa potem nižje, ko nama je megla kradla vidljivost. Kar dolgo sva čakala, da bi se napovedano razkadila, vendar se ni in ni. Zato sva nadaljevala sestop v njej. Malo pod Nebeško lojtro se je le razkadila, vendar malo prepozno za lepe posnetke. Na Staničevem vrhu se je namreč naredila noč in sva tako v soju svetilk sestopila do Jermance in tako zaključila še eno krasno turo.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janeznasmeh
Planjava jutro pod Bosvo grapo1 Planjava utrinek v Bosovi grapi2 Planjava prvi sončni žarki na Brani3 Planjava pokuk proti Kaptanu4 Planjava sončni vzhod na Kaptanu5 Planjava utrinek na grebenu Kaptana6 Planjava pokuk proti  Vrhu Korena, Kompoteli in Mokrici7 Planjava utrinek na grebenu Kaptana8 Planjava greben Kaptana9 Planjava utrinek na grebenu Kaptana10 Planjava utrinek na grebenu Kaptana11 Planjava utrinek na grebenu Kaptana12 Planjava vrh Kaptana že blizu13 Planjava Kalški greben14 Planjava utrinek na grebenu Kaptana15 Planjava utrinek na vrhu Kaptana16 Planjava utrinek na vrhu Kaptana17 Planjava sestop s Kaptana na škrbino18 Planjava sestop s Kaptana na škrbino19 Planjava lepe so naše gore20 Planjava prve meglice21 Planjava Brana in Planjava22 Planjava utrinek na travinah Brane23 Planjava utrinek na Brani24 Planjava  utrinek na Brani25 Planjava  utrinek na Brani26 Planjava  utrinek na Brani27 Planjava Brana28 Planjava  utrinek na Brani29 Planjava lepi grebeni in lepi spomini30 Planjava Planjava 31 Planjava Brana32 Planjava  utrinek na Brani33 Planjava sestop po grebenu Šije34 Planjava  utrinek na grebenu Šije35 Planjava  lep razgled 36 Planjava    utrinek na grebenu Šije37 Planjava  utrinek na grebenu Šije38 Planjava  utrinek na grebenu Šije39 Planjava  utrinek na grebenu Šije40 Planjava  utrinek na grebenu Šije41 Planjava Jermanova vrata42 Planjava  utrinek na grebenu Šije43 Planjava  utrinek na grebenu Šije44 Planjava Jermanova vrata45 Planjava mističnost megle46 Planjava  utrinek na grebenu Šije47 Planjava Jermanova vrata48 Planjava greben Šije49 Planjava kozorožji mladiči50 Planjava nadležna a hkrati lepa megla51 Planjava mavrica gloria 52 Planjava sestop v kotel pod Brinškovim kaminom53 Planjava Kunaverjeva polica54 Planjava utrinek na Kunaverjevi polici 55 Planjava utrinek na Kunaverjevi polici 56 Planjava utrinek pri prečenju na SZ greben Planjave57 Planjava SZ greben planjave58 Planjava božansko59 Planjava že skoraj na SZ grebenu Planjave60 Planjava61 Planjava SZ greben Planjave62 Planjava SZ greben Planjave63 Planjava na Glavi se sončijo kapitalni kozorogi64 Planjava Rdeči kup65 Planjava Rdeči kup66 Planjava Rdeči kup67 Planjava sneg na sončni strani ni bil problem68 Planjava za mano se vidi stena najinega pristopa na vrh Planjave69 Planjava utrinek na SZ grebenu Planjave70 Planjava utrinek na SZ grebenu Planjave71 Planjava utrinek na SZ grebenu Planjave72 Planjava v ostenju na južni strani73 Planjava utrinek na SZ grebenu Planjave74 Planjava utrinek na SZ grebenu Planjave75 Planjava utrinek na SZ grebenu Planjave76 Planjava v ostenju na južni strani77 Planjava SZ greben Planjave78 Planjava SZ greben Planjave79 Planjava SZ greben Planjave80 Planjava vzhodni vrh Planjave81 Planjava SZ greben Planjave82 Planjava vršni greben med vrhovoma Planjave83 Planjava utrinek na Planjavi84 Planjava utrinek na Planjavi85 Planjava utrinek na Planjavi86 Planjava pokuk na sestop87 Planjava severna stran prezahtevna danes88 Planjava utrinek na Planjavi89 Planjava utrinek na Planjavi90 Planjava Najvišji rob Zeleniških špic91 Planjava Planjava92 Planjava sestop na Zeleniške špice93 Planjava  pokuk nazaj94 Planjava Ojstrica95 Planjava okno  v Najvišjem robu in midva96 Planjava tukaj sva še imela jasnino 97 Planjava to je res užitek98 Planjava utrinek na Zeleniških špicah99 Planjava utrinek na Zeleniških špicah100 Planjava gloria na Zeleniških špicah101 Planjava utrinek na Zeleniških špicah102 Planjava utrinek na Zeleniških špicah103 Planjava utrinek na Zeleniških špicah104 Planjava utrinek na Zeleniških špicah105 Planjava utrinek na Zeleniških špicah106 Planjava utrinek na Zeleniških špicah107 Planjava utrinek na Zeleniških špicah108 Planjava utrinek na Zeleniških špicah109 Planjava planike na Zeleniških špicah110 Planjava čakanje na jasnino, ki pa je ni in ni bilo111 Planjava utrinek na Zeleniških špicah112 Planjava utrinek na Zeleniških špicah113 Planjava Staničev vrh114 Planjava dan se poslavlja115 Planjava utrinek na Staničevem vrhu116
piotr
7.10.2018
Čestitke za veleturovelik nasmeh; kamin pa najbrž Brinškov.mežikanje
gams1
8.10.2018
uff, … takle maraton pa bi še Redbull, če bi, komaj zvozil pred temo; vsa čast vama tudi na vztrajnosti, saj bi tudi zaradi vremena in meglin marsikdo že prej sestopil in odnehal. zmeden
mukica
Vauuuu, kolk faj tura..nebeška ni samo lojtra kjer se je vama razkadilo , je kar cela trasa ki sta jo opravila...
Vse čestitkenasmehnasmehnasmeh
Urbban
8.10.2018
Dvomim da danes še kdo solira Brinškov kamin, ki je krušljiv in previsen in težji od tehnične ocene ki jo nosi...
steleu
9.10.2018
Čestitke JTrogar za turo. Opozoril bi samo, da na sliki 7 ni Kalška gora... Varen korak vsem!
janez.novak
Mislim, da je na tej sliki pogled proti Vrhu Korena, Kompoteli in Mokrici.
Bandzo
10.10.2018
Da, točno te tri se vidinasmeh Janez (Trogar), bravo za turo in še mnogo lepih in varnih korakov! velik nasmeh
JTrogar
Hvala za čestitke vsem. Tudi tekst pod številko sedem sem že popravil. Tura je res bila izjemno lepa in jo priporočam. Seveda samo tistim, ki so dovolj fizično in psihično sposobni ter vajeni plezanja takšnih grebenov.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janeznasmeh
10.10.2018
Evo pa sem se danes opogumil in šel na Planjavo skozi Repov kot. Za to turo so me spodbudili tudi forumaši. Pot je dejansko zelo lepa, vidi se, da se po njej veliko hodi. Samo malo pod sedlom je potrebno poiskati pravo pot, a ni panike, teren ni pretežak in tudi možici pomagajo. Vreme je bilo lepo, se pa pozna da je že oktober. Cesta na Jermanco (cca 3,5 km)je čisto v redu in prevozna z vsemi nobel avtomobili. Seveda pa je tudi alternativa za tiste, ki jim je škoda avtomobila - vzpon iz Kamniške Bistrice. Pa še to: ena gospodična je na Jermanci pozabila tangice.
Planjava Repov kot1 Planjava Taka je pot skozi gozd, pa tudi do vrha Srebrnega sedla je dobro vidna2 Planjava Tolmuni3 Planjava Gladke plošče4 Planjava Tod je potrebno biti bolj pazljiv, a ni panike5 Planjava Srebrno sedlo6 Planjava Od leve proti desni greben od Planjave proti Ojstrici7 Planjava Zahodni, nemarkirani vrh Planjave8 Planjava Brez Bab ne gre9 Planjava Melišče - v 15 minutah zmernega tempa se spustiš 350 m10 Planjava Popoldanski pogled z Jermance11
seinfeld
10.10.2018
Torej sva bila danes vsaj dva. Sem bil precej zgoden, ob pol enajstih na vrhu in je močno pihalo. Prve planince sem srečal na poti proti sedlu. Tangice sem zgrešil, je pa nekdo prišel z mopedom.
Prejšnji Janez;
Pod sedmico bi moral še pripisat, da so navedeni od desne proti levimežikanje