Storžič
heinz
4.6.2018
Menda "bolj" cepin "pride prav" šele ko ŽE zdrsneš zaradi NEuporabe derez. "Previdnost" pa se menda vsakič ne izkaže ravno s 100-timi %, a glava je vendar vedno (le) ena sama. mežikanje
bos
8.6.2018
Po poti Mače - Kališče - Storžič - Bašeljski vrh - Mali Grintovec - Srednji vrh - Cjanovca - Hudičev boršt - Mače.
Celotna pot je lepo označena ter normalno prehodna.
Dan super za hojo, ne pa za razglede.
Storžič  lep smerokaz1 Storžič  jutranji pogled proti vrhu2 Storžič  jutro v dolini3 Storžič  ob poti4 Storžič  se je sramežljivo skril5 Storžič  Dom na Kališču6 Storžič  Storžič s kapo7 Storžič  proti Julijcem8 Storžič  se je odkril9 Storžič  Dom na Kališču10 Storžič  tudi ta se je mučil11 Storžič  pogled proti vrhu12 Storžič  potem pa je bilo na vrhu tako13 Storžič  svišč14 Storžič  pot od Kališča, nad njo Bašeljski vrh, levo Mali Grintovec in zadaj Srednji vrh15 Storžič  Bašeljski vrh ter zadaj Mali Grintovec16 Storžič  Bašeljski vrh in Storžič17 Storžič  pot na Srednji vrh18 Storžič  Mali Grintovec19 Storžič  miniatura Hudičevega boršta20 Storžič  pogled s Srednjega vrha nazaj na Mali Grintovec21 Storžič  Srednji vrh22 Storžič  tu gori jih nobeden ne moti23 Storžič  proti Cjanovci24 Storžič  Kočna in Grintovec25 Storžič  proti ...26 Storžič  Hudičevemu borštu27 Storžič  Kranjska lilija28 Storžič  ali Zlato jabolko29 Storžič  zgodba o Hudičevem borštu30 Storžič  zavetišče v Hudičevem borštu31 Storžič  izhod iz Hudičevega boršta, levo v Mače, desno na Kališče32 Storžič  Mačenska pot33 Storžič  levo Storžič, desno Hudičev boršt34 Storžič  Hudičev boršt in zavetišče35
Hribko
10.6.2018
Hvala, Bos nasmeh
karlin
12.6.2018
Danes sem šel na vrh Storžiča skozi Žrelo. Snežišča ni več nikjer, tako da je pot lepo prehodna brez uporabe cepina.
janez.novak
15.6.2018
Danes na Storžič skozi Žrelo, sestopil pa preko Škarjevega roba. Do vrha Žrela razmere zelo dobre, po grebenu pa je kar močno pihalo, tako da je bilo potrebno biti zelo previden. Na vrhu sem pozabil knjižico z žigi - najditeljici se prav lepo zahvaljujem.
Storžič  Strmi del pod izstopom iz Žrela, kjer bi prav prišla kaka varovala1 Storžič  Detajl na Psici2 Storžič  Pot po grebenu3 Storžič  Križ na vrhu4 Storžič  Pogled na prehojeni greben z vrha5 Storžič  Cerkev v Lomu6
ales1
23.6.2018
Danes sem na poti na Storžič čez Škarjev rob našel brezrokavnik.
Kontakt 051 355 363
dRM
5.7.2018
Današnji obisk prelepega Storžiča, smer Laško - Storžič (čez Kališče).
Prvič iz smeri Laško do Kališča. Pot je dobro označena tako, da ni bila težava niti hoja ponoči. Zahtevnejši deli imajo varovala. Makadamska cesta je na začetku precej “groba”, ampak od prvega parkirišča (pod Lovrencem) naprej je veliko boljša.
Zaradi hoje ponoči se posnetek prične na Kališču.
Klik za ogled posnetka
1.10.2018
Včeraj se je dogajala že šesta ponovitev 'Storžič vertikal kilometer'. Odvija se po manj znani in obiskani, ter izredno strmi poti skoraj do vrha gore. Izhodišče je Gamsov raj, prijetna izletniška točka. Stezica je lepo uhojena in je ni moč zgrešiti. Samo gorvelik nasmeh. Zaradi lepega dneva se je na popolnoma pokakanem vrhu trlo obiskovalcev, največ seveda iz smeri Kališča. Vračali smo se po isti poti, saj nas je v Gamsovem raju čakala malica in podelitev.