Raduha
Janezs
13.2.2017

LOKA, RADUHA, BUKOVNIK.

Danes smo Nejc,Jan in jaz prečili Raduho. Z Loke je potka, kar zgažena proti vrhu. V Grohot, pa še ni bilo kakšnih sledi. Če se sprašujete kako smo prišli na Loko. Čez Smrekovško pogorje. Lp. Janez.
Raduha1 Raduha2
slainter
22.2.2017
Vceraj iz Kosmacevih Rastk na Raduho. Pot na zacetku poledenela, visje gor moker sneg. Med potjo se nekaj tanke oblacnosti, na vrhu soncno in brez vetra. Z vrha cudoviti razgledi v dolino, kjer se je podila gosta megla in smog.
Raduha Pogled v dolino1 Raduha Razgled2 Raduha Bila je lačna3 Raduha4 Raduha5 Raduha6
8.3.2017
Danes od Radušnika na vrh.
Sneg se prične na cca 1300 metrih in ga do koče niti ni veliko. Nad kočo pa je povsem druga stvar. Do cca 1700 metrov je še bila sledljiva gaz predhodnikov, nad to višino gazi ni bilo več in sva jo s kolegom "urezala" povsem na novo. Novega snega je tukaj vsaj 40 cm, tako, da se je ugrezalo...pošteno. mrk pogled
Na vrhu je pihalo, ampak razgledi so odtehtali garanje.mežikanje
Raduha Do koče ni veliko snega1 Raduha Tukaj je bila gaz še sledljiva...2 Raduha ...od tu naprej pač ne več.3 Raduha Po živalskih sledeh proti vrhu.4 Raduha Vse še nedotaknjeno.5 Raduha Na vrhu...lepo.6 Raduha7 Raduha Drago, ta je zate.8 Raduha Pri povratku sva gaz še utrdila.9 Raduha Samo še spust do Radušnika in na p...10
voluhar
8.3.2017

20.3.2017
Ta vikend se je odvijal že 27. Arničev pohod na Raduho. S skupino prijateljev sem se ga udeležil tudi sam. Mislim, da je to eden redkih tradicionalnih pohodov, ki se je še obdržal v tej digitalni dobi. Tradiciji se nisem hotel izneverit, zato se pridružim Rajku in skupaj štartava iz Luč. Sneg se začne šele malo pod kočo in kljub krajšemu obvozu (ob množici usmerjevalnih tebel sva med debato zgrešila pot) po uri pedeset doseževa kočo. Seveda smo se vsi podali na vrh, po gnilem snegu hoja ni bila nič kaj prijetna. Sonce se je občasno sramežljivo prikazovalo, tako tudi slike niso najboljše.
Raduha Vrh Raduhe z Akcijo1 Raduha Pogled proti KSA2 Raduha Dleskovec,Vel. vrh in Vel. Zelenica in čisto desno Lučki dedec3 Raduha Ojstrica, Planjava in Brana, spredaj Krofička.4 Raduha Turska gora, Skuta, Rinke in Kočna s Kolesom, ter Mrzla gora.5 Raduha Olševa6 Raduha Peca7 Raduha Dobro obiskan vrh.8 Raduha Vel. vrh - Vel. Zelenica9 Raduha Skuta, Kr. in Kor. Rinka, ter Kočna10 Raduha Naja, gornica z dušo.11 Raduha Moji današnji sopotniki12 Raduha Koča na Grohatu13 Raduha Čakanje (zopet) na Akcijo14
JanK
11.4.2017
Lep pozdrav! Kakšne so kaj razmere na Raduhi - bo konec tedna šlo brez derez in ostale zimske opreme? Hvala za odgovor!
geppo
12.4.2017
Če boš šel od Koče na Loki ne bo prevelikih presenečenj in bo šlo brez derez. S severne strani (Grohot) so verjetno čisto druge razmere..
Raduha Takole je izgledalo v soboto 8.4.20171
rozka
12.4.2017
kakor je že povedal Gepponasmeh...
Do parkirišča pod Loko se (seveda) da pripelajti z avtom in na celem "krogu" ( Radušnik-Loka-Lanež-mala-Vlka Raduha-pl.Arta-Loka) ne potrebuješ zimske opreme, kljub nekaterim še vztrajajočim zaplaticam snega proti vrhu...čez Durce je še sneg ( fotko prpopam kasneje) in po moje oprema ni odveč, sploh v jutranjih urah ( tako je blo v soboto)...
Bbrina
17.4.2017
Kosmačeve Rastke-pl.Javorje-Lanež-Raduha-Loka in na izhodišče nazaj. Na planini Javorje je bilo presenetljivo kar nakaj snega in proti Lanežu že več kot 10 cm. Izgleda da je Javorje in Lanež ujela snežna ploha, ker je bilo proti Raduhi nato manj sneženo. Vrh Raduhe so okoli 12h končno zajele megle in rahlo sneženje ampak bilo je zopet fajn.
Raduha pl.Javorje1 Raduha utrinek2 Raduha3 Raduha4 Raduha5 Raduha6
mladen1964
13.5.2017
Kakvo je stanje poti iz smeri Grohota - zanima me plezalna tj . zelo zahtevna pot ? Kak je s snegom , ima li leda ' Hvala za odgovor i lp iz Varaždina !
19.5.2017
18.05.17
Plezalna pot nima težavnosti glede snega. Najde se kakšna flika na katero moraš stopiti, a v prihodnjih dneh še te ne bo več. Z.oprema se ne potrebuje. Sestopil sem preko Arte nazaj. En hiter predslužbeni krogmežikanje
Srečno
Raduha1 Raduha2 Raduha3 Raduha4 Raduha5 Raduha6 Raduha7 Raduha8
mladen1964
23.5.2017
Hvala redbull, prošli smo ju bez težav ,sam dve naznake snega !
primozg
4.6.2017
Plezalna suha in prehodna brez težav. Krasno vreme po poti in na vrhu. Več slik na https://gorskimoz.wordpress.com/2017/06/04/raduha-po-zavarovani/
Raduha1 Raduha2
bogi
19.6.2017
Včeraj opravili turo na Raduho. S pohodom smo pričeli pod kočo na Loki pod Raduho, se povzpeli na Lanež ter se čez Durce spustili do doma v Grohatu. Po krajšem počitku pa vzpon po plezalni poti na vrh Raduhe ter nato spust na Loko in izhodišče.
Celotna pot je brez posebnosti, na plezalni so varovala v dobrem stanju. Za sladek zaključek pa na Koči na Loki odlični borovničevi štruklji.

Raduha na izhodišču1 Raduha Koča na Loki2 Raduha proti Durcam3 Raduha murka ob  poti4 Raduha mimogrede še na Lanež5 Raduha na vrhu Laneža 1925 m6 Raduha ob poti7 Raduha proti Grohatu8 Raduha urejena pot9 Raduha Koča v Grohatu je še daleč spodaj10 Raduha proti koči GRS11 Raduha pri koči v Grohatu12 Raduha Koča na Grohatu 1460 m13 Raduha pogled na vrh Raduhe14 Raduha tu desno - na zelo zahtevno pot15 Raduha na poti proti vrhu Raduhe16 Raduha zahtevnejši del poti17 Raduha prve jeklenice18 Raduha na zahtevnem delu poti19 Raduha svišči ob poti20 Raduha pod vrhom, na izhodu iz zahtevnega dela poti21 Raduha Velika Raduha - 2062 m22 Raduha lepi razgledi...23 Raduha ...vse do Triglava24 Raduha pogled nazaj na vrh25 Raduha proti koči na Loki26 Raduha na koči dosti obiska,...27 Raduha ... tudi takega na štirih nogah28 Raduha še borovničevi štruklji29
Domch
26.6.2017
Par sobotnih, ko je bilo vroče ko pas.
mlah018
8.7.2017
Danes na Raduho mimo Grohata, gor po varovani, nazaj čez Durce. Danes prav prijetno, brez pretirane vrocine.
Raduha1 Raduha2 Raduha3 Raduha4 Raduha5 Raduha6 Raduha7 Raduha8 Raduha9 Raduha10 Raduha11 Raduha12 Raduha13 Raduha14 Raduha15
jprim
12.7.2017
Glede poti čez Durce: pred leti super pohvale za to na novo nadelano pot, sedaj pa je že v slabem stanju, potrebna številna popravila.

Lp!
suzys
18.7.2017
Boqi naredili ste lep krog. Koliko znese časovno?