Kriška gora
ŠpRo29
20.1.2018
Žig med tednom je kje zunaj ali samo v koči? Hvala.
mukica
21.1.2018
Žig je tudi zunaj na steni pod streho pri klopeh, pri drvarnici cool
ŠpRo29
Hvala Mukica.
skala123
5.2.2018
Danes med mojim obiskom je bila Kriška gora ovita v gosto meglo.Izhodišče pri zavetišču v Gozdu,po normalni poti(dobro je imeti male dereze).Prvotno sem hotel iti na Tolsti vrh od Kriške gore proti Tolstemu vrhu,ampak sem na grebenu obrnil zaradi zelo goste megle.Lep pozdrav.
Kriška gora pogled proti Kriški gori1 Kriška gora pogled na del prehojene poti2 Kriška gora ob poti3 Kriška gora klopca ob poti4 Kriška gora del poti proti Kriški gori5 Kriška gora huda zima,polena so pošla6 Kriška gora del poti7 Kriška gora Štefanova klopca8 Kriška gora del poti9 Kriška gora razpotje10 Kriška gora pri koči11 Kriška gora koča na Kriški gori12 Kriška gora pri koči13 Kriška gora drevesa ovita v jekleni oklep14 Kriška gora del poti proti Tolstemu vrhu15 Kriška gora ob poti16 Kriška gora pot proti Tolstemu vrhu17 Kriška gora pogled proti zavetišču v Gozdu18 Kriška gora zavetišče v Gozdu19
skala123
11.2.2018
Danes napovedano lepo vreme v gorah,bilo je pa ravno obratno,v dolini malo sonca gor pa gosta megla.Vse eno je bil lep pohod.Pot brez posebnosti(male dereze je dobro imeti).Pohodnikov veliko,kot ponavadi na Kriški gori.Izhodišče koča v Gozdu.Lep pozdrav.
Kriška gora spodaj sonce.Kriška gora pa ovita v gosto meglo1 Kriška gora pogled na del prehojene poti2 Kriška gora ob poti3 Kriška gora še malo modrinr na nebu4 Kriška gora ob poti5 Kriška gora klopce6 Kriška gora pri koči7 Kriška gora koča na Kriški gori8 Kriška gora drevje ovito v ledeni oklep9 Kriška gora del poti10 Kriška gora pogled proti vasici Gozd11 Kriška gora razpotje12 Kriška gora razpotje13 Kriška gora cerkvica v vasi Gozd14
Todi
25.2.2018
Bi bilo škoda zamuditi, tako lepo sončno nedeljo. In smo se v družbi Miha, Teja in jaz odpravili na Kriško. Za izhodišče smo si danes izbrali Golnik in nato po gozdni lepo uhojeni poti do Gozda, ter po klasiki naprej do Kriške gore. Obiskovalcev danes res ni manjkalo. Na vrhu res lepo, toplo in brezveterje, ... ni kaj za dodati. Za sestop pa priporočam vsaj male dereze.
Kriška gora proti Komendi, sneg na cesti1 Kriška gora izhodišče Golnik2 Kriška gora začnimo3 Kriška gora utrinek4 Kriška gora pogled nazaj5 Kriška gora6 Kriška gora7 Kriška gora Gozd8 Kriška gora konjiček9 Kriška gora 3glav10 Kriška gora na polovici11 Kriška gora12 Kriška gora13 Kriška gora utrinek14 Kriška gora klopc je 15 Kriška gora dost za počivat16 Kriška gora17 Kriška gora pogled na Tolsti vrh18 Kriška gora pogled v dolino19 Kriška gora koča20 Kriška gora še iz druge strani21 Kriška gora sonček nas je razvajal dans22 Kriška gora23 Kriška gora24 Kriška gora25 Kriška gora shojeno, ...26 Kriška gora to je to27
malimiha
25.2.2018
Res je bil super dan brez vetra in prijetno toplo nasmeh
Otto
26.2.2018
Danes pa precej drugače. Veter, da vse leti po zraku, cca. -16 stopinj na vrhu. In še to, nobene pretirane gneče oz. če sem natančnejši nobenega nisem srečal.
Todi
3.3.2018
Danes sva se z mojo podala v zimskem ambientu na Kriško, prav lepo. Z Gozda po klasiki gor in dol, za sestop do nadaljnjega še vedno priporočljive male dereze, ... no pa še z Jožem sem malo poklepetal, ki ni imel gneče
Kriška gora1 Kriška gora2 Kriška gora3 Kriška gora4 Kriška gora5 Kriška gora6 Kriška gora7 Kriška gora8 Kriška gora9 Kriška gora10 Kriška gora11 Kriška gora12 Kriška gora13 Kriška gora14 Kriška gora15 Kriška gora16 Kriška gora17 Kriška gora18 Kriška gora19 Kriška gora20 Kriška gora21 Kriška gora22 Kriška gora23 Kriška gora24