popis foruma / Slovenija / kamniško savinjske alpe / velika planina čez rigelj
 Velika planina čez Rigelj
21.3.2020 - lijaneja
Da ne bi zmotil trenutnega šopirjenja na temo Velika planina, sem sklenil odpreti novo, pa tudi iskalnik Riglja še ne prepozna.
Dokler nas novi virus popolnoma ne priklene v lastne dnevne sobe, sem se danes odločil za obisk sosednjega hriba. Kakšnega super vremena nisem pričakoval, visokogorje je bilo zares ves čas zavito v oblakih. Na parkirišču pod gondolo in Kraljevem hribu vlada mrtvilo, na moji stezici pa popolna samota.
Avto pustim 50m od ceste v smeri Kraljevega hriba, kjer je tudi smerna tabla za pot čez Dolški graben, kjer se bom vračal. Namesto proti gostišču, zaviješ po makadamski cesti desno, mimo kapelice, pred ostrim levim ovinkom jo zapustiš in nadaljuješ v isti smeri (proti jugu).Vzpenjat se začne, ko zapustiš poljane čemaža (marec, april)višje se pojavi nekaj preprek zaradi žledoloma, ki je bil pred leti, vendar ne predstavljajo velike ovire. Stezica se vedno bolj vzpenja, višje naletimo na edini odcep, mi se držimo levo. Malce pod vrhom se v bukovem gozdu stezica rahlo izgublja, vendar nam ob malo večji pozornosti ne sme delati težav. V tem času je tam rahla ovira tudi na debelo nanešeno bukovo listje in nam v strmini pridejo pohodne palice zelo prav. Tik pred izstopom na planoto je dobro biti malce glasnejši, saj se za robom radi zadržujejo divji prašiči.
Lepa, samotna, čudovita potka.
Od tu ponavadi podaljšam do Zelenega roba, ter čez planini Konjščica in Dol nazaj do avta.
Velika planina čez Rigelj Štart poti čez Rigelj1 Velika planina čez Rigelj Ko cesta močno zavije levo, gremo rahlo desno (ne naravnost)2 Velika planina čez Rigelj V tem času se po desetih minutah znajdemo v plantažah čemaža.3 Velika planina čez Rigelj Lepe serpentine v strmi travi4 Velika planina čez Rigelj Tudi to je Velika planina5 Velika planina čez Rigelj Mini naravni bivak, obložen z mahom in listjem6 Velika planina čez Rigelj Eleganten razglednik (če je dobra vidljivost)7 Velika planina čez Rigelj Županje njive s Calcitom in kamnolomom.8 Velika planina čez Rigelj Največje mravljišče na svetu9 Velika planina čez Rigelj Izhod na Rigelj 140910 Velika planina čez Rigelj Čez nekaj metrov že uzreš prve vikende11 Velika planina čez Rigelj Terciar, kambrij?....12 Velika planina čez Rigelj ...Ne, černobil!13 Velika planina čez Rigelj Zeleni rob. Trenutno ima dva gosta14 Velika planina čez Rigelj Snega vsaj za sankat15 Velika planina čez Rigelj Pred eno od koč lična ptičja krmilnica16 Velika planina čez Rigelj Lesa zaklenjena, grem pa drugje17 Velika planina čez Rigelj Na Konjščici še sneg,...18 Velika planina čez Rigelj Na planini Dol, 200m nižje, ga ni več19 Velika planina čez Rigelj Planina Dol 130820 Velika planina čez Rigelj V Dolskem grabnu21
21.3.2020
Lepa turca. Čestitke. Dobro izkoriščen dan pred spremembo vremena.
parenzo
22.3.2020
Fotka št. 17 s komentarjem je TOP.
Za razstavo in razmišljanje.

Namesto LP, po novem OZ.
(ostani zdrav)
23.3.2020
Dobro opazuješ, Milan!
Zadeva je sicer kar razumljiva. S temelji stebričkov se je nekdo kar dobro potrudil, tudi železna vrata so praktično neuničljiva, leseni količki levo in desno od vrat pa so kratkega daha, ali polomljeni in ležijo pod snegom ali so zgnili.
En lep OZ tudi tebi.
Sorok
23.3.2020
Da malo presekam debato - tako je v tem trenutku na Kranjskem Raku; krasno, ampak -7 in veter (moja ocena) okrog 30 km/h. Jaz sem obrnilzavijanje z očmi
Velika planina čez Rigelj1
iUnknown
24.3.2020
Aha, no dobro da zdaj vem, ker sem ravno razmišljal, ali je ta pot prehodna ali ne, ker bi šel takoj, ko se vreme popravi.

Pri tisti standardni poti mimo Primoža je v teh časih problem. Do Primoža hodijo nekatere osebe, ki so kot teleta. Lahko se jim full umikaš, da bi držal razdaljo, pa jim sploh ne kapne, da bi se držali svoje strani, ampak hodijo po 2, 3, 4 vštric.
24.3.2020
Le pojdi! Super trasca. Zaradi strmine so palice dobrodošle. Mali težavici (spodaj podrto drevje in zgoraj listje) sta kratkega daha, 5 do 10 minut.

Ja, proti Primožu je pa božja pot.eek
iUnknown
24.3.2020
Hvala. Po tej poti sem sicer bil že dvakrat, ampak poleti. Zdaj pa me je malo skrbel možen sneg in led.

Enkrat sem šel tudi po lovski poti iz smeri planina Kisovec proti spodnji postaji žičnice mimo lovske koče. Ta pot je pa šele problematična zaradi podrtega drevja. Na določenih krajih se moraš prav ustaviti in razmisliti, kje bi potegnil pot, ker enostavno izgine.
Lukito
26.3.2020
Sorok, jaz sem sel 24.3. pa je tut grdo pihalo in hladilo. Sem se malo bolj oblekel, priporocam visoke cevlje ker je na vrhu sneg in na mestih napihano. Socialno sem se distanciral ko sem srecal se nekaj planincev.

Derez/derezic nisem rabil, samo ko precite kak kolovoz zna biti kje kak kos ledu.