Turska gora
8.6.2020
Lokacija je tam res super, Dejan. Pa kelnarce ne rabijo bit zamaskirane tam gor, saj tja pridejo samo zdravi ljudje. Sem pa sprva res mislil, da počivajo in prežvekujejo dol krave...zmeden
Vem, Vladka. Simon in Jerca sta zaključila, upam, da ju nadomesti ravno tako prijeten par, kot sta bila ona dva.
Ja, mislim na neelastičnost (mojega) društva, ki se drži urnika, kot pijanec plota.
Hvala, Zoran. Prijetno s koristnim, čeprav sem računal, da bo vreme slabše, kot je bilo dejansko.Je pa tem kar nekaj in vsak lahko naštudira svoj pristop na goro.
xxxyx
26.6.2020
Pozdravljeni kakše so kaj razmere skozi turski žleb predvsem proti vrhu, ko prideš iz stene je še seng ali se da normalo brez zimske opreme.

26.6.2020
Po mojem videnju (in prepričanju) bo tam železje aktualno vsaj še kak teden.
billy boy
Turski žleb je prehoden brez derez... Treba je biti le previden in se malo "stisnit" k steni pa gre lepo skozi.
26.6.2020
A je kdo hodil na Tursko goro preko Kamniškega sedla čez Kotliče? kako je s snegom? Hvala za odgovor. LP
Med mojim obiskom je bilo edino snežišče v Boštjanci (sl. 39), ki pa ga sedaj zagotovo ni več, saj je bila že takrat le tanka plast snega.
Stas
26.6.2020
Pred dvema dnevoma sem sel v nasprotni smeri... V kotličih je še eno snežišče ki pa se ga da brez problemov obiti... Srečno!
27.6.2020
Lijaneja in Stas hvala vama za odgovora.
čebejla
28.6.2020
Lep pozdrav, pot skozi žleb opravil včeraj 27.6.2020. Za pot ni potrebna zimska oprema, ne cepin , ne dereze. vse skupaj stopite 1m na sneg. Vreme odlično, veliko ljudi na vseh vrhovih. Varovala OK. Potrebno je pa pazit 30m pred koncem novo napeljane jeklenice, tam čaka nekaj skal, da zgrmijo navzdol
Turska gora1 Turska gora2 Turska gora3 Turska gora4 Turska gora5 Turska gora6
bogi
28.6.2020
Včeraj smo se iz kamniške strani čez Žmavčarje in mimo bivaka pod Skuto povzpeli na Tursko goro. Pot je v celoti kopna. Je pa nad gozdno mejo na poti veliko kamenja in grušča. Previdno, da ga ne sprožite na pohodnike pod vami.
Sestop po isti poti.
Turska gora1 Turska gora2 Turska gora3 Turska gora4 Turska gora5 Turska gora6 Turska gora7 Turska gora8 Turska gora9 Turska gora10 Turska gora11 Turska gora12 Turska gora13 Turska gora14 Turska gora15 Turska gora16 Turska gora17 Turska gora18 Turska gora19 Turska gora20 Turska gora21 Turska gora22 Turska gora23 Turska gora24 Turska gora25 Turska gora26 Turska gora27 Turska gora28 Turska gora29 Turska gora30 Turska gora31 Turska gora32 Turska gora33 Turska gora34
28.6.2020
Danes iz Jermance do Kamniškega sedla preko Kotličev na Tursko goro in nazaj. Snežišče v Boštjanci se z lahkoto obhodi.Sicer pa pot brez posebnosti. Čelada obvezna. Non stop leti z Brane in s Turske. Meni sta dva gamsa v zahvalo za fotkanje poslala izdateno dozo kamenčkov v čelado in samo enega v koleno.
PivičkoNaKoči
30.6.2020
Včeraj opravil krožno Turski žleb - Turska gora - Kotliči. Tako kot so že predhodniki zapisali, je pot v celoti kopna.