Pohorje
pohodnik38
15.2.2020
Danes opravljena kar lepa in dolga pot "čez Pohorje" do Maribora.Začetek v Slivnici pri Mariboru do Mariborske koče naprej na Bolfen in v dolino.Vreme fantazija.

SLIKE in osebni vtisi z poti

Lp! Tonenasmeh
Pohorje Opravljena pot cca 18 km in 4 ure in pol....1
zokipoki
16.2.2020
Čudovita tura Tonček
bos
7.4.2020
Danes po Rečki zeleno modri poti, glede na zemljevid občine Hoče - Slivnica, čez njen najvišji vrh - Ledinekov kogel (vojaški objek viden iz doline) in potem še dodatek z iskanjem najvišje točke občine, ki je del vrha Sedovec, kateri je pa že v drugi občini. Malo zapletenojezik, a zato zanimivo iskanjenasmeh.
Pohorje beli stolp, Ledinekov kogel 1181 m, je moj prvi cilj1 Pohorje na levi pri črki S je najvišja točka občine, pod vrhom Sedovec 1231 m2 Pohorje skozi Zgornje Hoče3 Pohorje bilo je nekoč4 Pohorje po desni gor in po levi dol5 Pohorje današnji krog6 Pohorje bela žoga je še daleč7 Pohorje Sv. Lenart, prva točka Rečke zeleno modre poti8 Pohorje dalje za Belvi9 Pohorje kmetija Visočnik, druga točka10 Pohorje stara solnica11 Pohorje proti tretji točki12 Pohorje kmetija Breznik13 Pohorje proti četrti točki14 Pohorje propadajoča Hočka koča15 Pohorje pri lovski koči nadaljujemo po zgornji cesti16 Pohorje peta točka17 Pohorje Belvi18 Pohorje cerkev Sv. Bolfenka iz leta 150119 Pohorje po meji občine, senčna hočka in sončna mariborska stran20 Pohorje šesta točka, tokrat samo z razdalje21 Pohorje Ledinekov kogel, najvišji vrh občine Hoče - Slivnica22 Pohorje lepa žoga23 Pohorje na vrhu je žal uničena tabla Rečke zeleno modre poti24 Pohorje sedma točka25 Pohorje pogled nazaj, s kolovoza zavije pot levo na cesto proti Mariborski koči26 Pohorje zavijem še na Sedovec in poiščem ...27 Pohorje predvidoma najvišjo točko občine Hoče - Slivnica cca. 1210 m28 Pohorje ki je zgleda tudi pod kamero:)29 Pohorje osma točka30 Pohorje Mariborska koča31 Pohorje pri koči32 Pohorje deveta točka, Framski slap ali slap Skalca33 Pohorje igra narave34 Pohorje barve35 Pohorje tudi ti se še najdejo36 Pohorje žabe bodo tudi letos37 Pohorje v to smer38 Pohorje deseta točka, Petkovo sedlo, proti Belviju39 Pohorje pa tja proti ...40 Pohorje domači vasi41 Pohorje enajsta točka42 Pohorje dvanajsta točka, nekoč znano pohorsko gostišče Veronika43 Pohorje do glavne ceste in levo na pot44 Pohorje trinajsta točka, Kapla - Polana45 Pohorje tu dol, Ledinekov kogel se še komaj vidi46 Pohorje mimo Frankove kapelice47 Pohorje in krog je sklenjen48 Pohorje že dolgo ne več49 Pohorje Rečki smuk50
Janezs
7.6.2020

V spomin Ivanu, se je nas, 14 pohodnikov zbralo, pri Gradiškem križu v SG. Pot nas je vodila na Pohorje, in po Pohorju v MB. Nekje se je kar poznal petkov naliv. V bližini " strateških" točk je bilo veliko ljudi. So pa tudi mesta, ki se več Km. ne sreča nikogar.V poznem popoldnevu, smo se spustili v vznožje strmega "brega".
Pohorje Partizanka1 Pohorje Pri Ribniški2 Pohorje3 Pohorje4 Pohorje Pesek5 Pohorje Imeli smo 4 dekleta6 Pohorje Pohod zaključen7 Pohorje Odpravljamo se domov.8
pohodnik38
26.7.2020
Danes malo za ohranitev kondicije skok na Mariborsko Pohorje.Vreme fantastično ljudi pa še kar nekaj.Razgledni stolp na Mariborskem Pohorju je do nadaljnega zaprt zaradi dotrajanosti mrk pogled

Lp! Tonenasmeh
Pohorje V strmino1 Pohorje Razgled2 Pohorje Sv Bolfenk3 Pohorje Ograja poškodovana in dotrajano še vse drugo4 Pohorje Razgledni stolp zaprt do nadaljnega5 Pohorje Pogled na kočo Luka in Maribor v ozadju6 Pohorje Trasa opravljene poti7
4.8.2020
@pohodnik je na prejšnji strani omenjal štirikolesnike in pohodnike s palicami, pa me je zadeva vzpodbudila, da se oglasim.
Prejšnji teden smo se (za bone)nekaj dni mudili na Pohorju.Obiskali smo Črno jezero, Osankarico, ter prehodili celo Urškino pot in si prislužili vsak svojo sadno rezino.nasmeh Šli smo tudi do Mariborskega razglednika, najprej sem mislil, da je zaprt zaradi korone, potem pa ugotovim, da zaradi dotrajanosti.mrk pogled Pred več kot 100 leti so ga postavili Nemci, pa jih Štajerci očitno čakajo, da ga pridejo obnovitvelik nasmeh.
Zadnji dan smo se zapeljali na Roglo in jo po levi poti mahnemo proti Lovrenškim jezerom. Kaj štirikolesnik in pikarji. Najtežji gozdarski stroji so orali po razmočenem terenu, da me je bilo ob pogledu na opustošenje groza. A si gozdarji res lahko privoščijo vse. A imajo ti ljudje sploh dušo? Narava si desetletja ne bo opomogla, pa tudi voda bo tam naredila svoje. Velik traktor mi je za nekaj sekund ušel, drugače bi slikal tudi njega.
Pohorje Množica turistov1 Pohorje Baje je vzponina 10€2 Pohorje Ličen razglednniček, ki pa je prenizek, da bi se videla Lovrenška jezerca...3 Pohorje ...ampak samo stezica proti njim.4 Pohorje Krasni lokvanji5 Pohorje6 Pohorje Mariborski razglednik pa le popravite, Štajerci.  Spodnji podest še ni dotrajan, na zgornjem se deske že vihajo, ograja pa razpada. Kovinska konstrukcija bo pa še za naslednjih 100 let.7 Pohorje In to so sledovi vrlih gozdarjev8 Pohorje Groza9
5.8.2020
Narava si hitro opomore, prej kot si mislimo. Ostanki človeških zgradb pa ostanejo kar dolgo. Če ne bodo stolpa obnovili, ga naj pa odstranijo. Drugo je verjetno misija nemogoče, če pomislimo na vse dotrajane vlečnice, obilico zajl, ki so služile za pomoč pri gradnji in podobna navlaka, ki je prisotna povsod po Sloveniji.
Še najmanj škode bo s temi razoranimi gozdnimi vlakami. Tudi pohodniki "orjemo" povsod, posebej pa še na hišnih hribih v naši okolici. Tam je to še bolj kočljivo, ker delamo strme bližnjice, ki so potem ugodne za erozijo tal ob nalivih.