Popis foruma / Slovenija / Karavanke / Drameljska planinska pot

Drameljska planinska pot

bruny27. 02. 2011 18:27:24
...nasmeh Prvi izvoz iz avtoceste med Mariborom in Celjem pod ,,tuneloma,, je seveda Dramlje. Pred časom sem naletel na nasmeh podatek, da obstaja Drameljska planinska pot, ki povezuje svet oziroma pokrajino med Dramljami in Žičko kartuzijo...
....V mesecu januarju sem v snegu in megli na predogledu pohodniško na hitro opravil s polovičko cca.14km preko Straže na Gori...Včeraj v soboto povratek in jasen cilj prehoditi celotno pot...Startal sem ob 12:30 v kraju Špitalič, ker mi je logistično najbližji in v dobrih treh urah pohodniško opravil s potjo na relaciji Špitalič-Žička kartuzija-Slemene-Svetelka-Dramlje-Vodule-Sv. Uršula-Grušce- Špitalič....Trasa je zelo zanimiva - teren - mešan: asfalt, makadam, gozdne in travniške poti...V soboto je bil preplet zasneženo-poledenele, blatne in suhe poti...Skupaj 18 kilometrov in slabih 800 višinskih metrov...
... Drameljska planinska pot je odlično dosegljiva in zaradi razdalje primerna za hojo oziroma tek tudi ,,po dopoldanskem šihtu,,...Vsekakor priporočam.
...Kot zanimivost naj omenim, da po delu trase Drameljske poti potekata tudi Pot 14. divizije in Slomškova romarska pot...
...Zanimivosti: naselje Špitalič, Žička kartuzija, rojstna hiša narodnega heroja Miloša Zidanška, naselje Dramlje, cerkev Sv. Uršula na Vodulah, strmina v Grušce...

...nasmehPredvidoma - ampak ne vem še kdaj ponovitev z gorskim kolesom...

Lp bruny
Drameljska planinska pot 22
Drameljska planinska pot ...Šola v Špitaliču...23
frenk4527. 02. 2011 18:38:48
zanima me, če je pot označena saj je na portalu ne najdem. lahko jo označiš pofotografiraš, dodaš opis kot novo pot in mislim, da bi bila zanimiva še za marsikoga
bruny27. 02. 2011 19:08:28
...Več o poti je na straneh PD Dramlje....

PD Dramllje
bruny31. 10. 2011 21:16:20
Danes v ponedeljek pohodniško po celotni Drameljski planinski poti iz izhodišča Špitalič...Ker je bila nedelja za hojo ugodna še dodatek iz Spodnjih Slemen do Svetega Tomaža nad Vojnikom in nazaj v Spodnje Slemene...Družbo mi je delal sosed Vinko in ob pogovoru o tem in onem ter opazovanju igrivih jesenskih barv v naravi ob poti je ob lahkotnem koraku hitro prišel zaključek nazaj v Špitalič. Razmere za hojo ugodne...Danes tako povezala Drameljsko planinsko pot z odsekom do Svetega Tomaža nad Vojnikom 444 m.n.v in nazaj v eno celovito in pregledno pot...Veliko domačinov ob poti je opravljalo jesenska dela na poljih, vinogradih, sadovnjakih, gozdovih...

GPS Drameljska pot & Sv. Tomaž nad Vojnikom, 31.10.2011
...Sv. Uršula, Vodule nad Dramljami...1
...Po delu Drameljske poti odcep v Spodnjih Slemenah desno za Sv. Tomaž nad Vojnikom...2
...med Spodnjimi Slemenami in Sv. Tomažem...5
...Sv. Egidij v Šentilju - Dramljah...24
...ena od naj točk na Drameljski planinski poti...25
...utrinek iz naselja Grušce...26
...utrinek iz poti in sledil je le še finalni sestop  v Špitalič in konec poti za dvojico, ki jo je preživela na  poteh med Špitaličem,  Sv. Tomažem in Dramljami.....27
bruny3. 02. 2013 17:04:46
03.02.2013 pohodniško po Drameljski planinski poti iz izhodišča Špitalič. Drameljska planinska pot je vsekakor odlična izbira za vpogled v svet med Žičko kartuzijo in Dramljami oziroma v nižje hribovje nekoliko bolj južno od vrhov oziroma masiva Konjiške gore. Primerna točka po sobotnem deževju in omogoča hitro napredovanje. Najbolj markantni točki vsekakor Žička kartuzija in Sv. Uršula, ki nekako zaznamujeta to pot in pa pot XIV. divizije in Slomškova romarska pot, ki tudi vodita delno po trasi DPP. Pot dobro označena, delno je bila danes v snegu in tudi blatu. Med Dramljami in Špitaličem v drugem delu poti tudi na momente nadležen severni veter. Srečal nikogar, pot mežikanje ,,živi bolj umirjeno življenje,, vendar bo mežikanje ,,zaživela,, že v soboto...PD Dramlje. Ja prijeten popoldan, ni kaj! Fotkanje ni bilo potrebno, ker je bila današnja kulisa poti identična prvi fotogaleriji zgoraj.
Trasa GPS:Drameljska pp, 03-02.2013 Lp Bruno/bruny
bruny1. 04. 2013 18:50:39
V rahlem naletavanju snega in temperaturi okoli ledišča, brez vetra in nekaj milimetrih snega na staro podlago za nasmeh prijetno vzdušje med Kraberkom na vzhodu in Starimi Slemenami na zahodu iz izhodišča Žička kartuzija lahkotno pohodniško mežikanje nekako v treh nalogah. Prvič, da opravim dejavnost nad AC predorom Pletovarje, katerih predorski cevi sta dolgi nekaj več kot 700 metrov. Pletovarje je drugi dvocevni predor v smeri Maribor-Celje. Drugič - povezal Drameljsko planinsko pot in Loško-zbelovsko planinsko pot in to prvič na 3,50 kilometrov dolgi povezavi Kraberk-Pletovarje-Jazbine-Grušce. Skupaj v celotni aktivnosti bi merili cca. 45-47 kilometrov in 2000 višincev v metrih in vsekakor izziv za prihodnost, ker obe trasi poznam sedaj v nulo.Tretjič-povezava je bila še zadnji odsek, ki mi je mežikanje manjkal na relaciji Slovenske Konjice- Rogatec preko vzhodnih vršacev Karavank...med Konjiško goro-Bočem-Plešivcem-Donačko goro - Macljem. Na območju Grušc tudi vzpon na dva vrhova - koti praktično neposredno ob poti in sicer 575 metrov visoki BAbček in 601 metrov visoko ZIdarično. V nadaljevanju še proti skrajnemu severozahodu Drameljske planinske poti do najvišje točke pri domačiji Kumšek za delni krožni zaključek nazaj do Žičke kartuzije. Pot delno zasnežena in tudi delno blatna.

Trasa GPS:Kraberk-Stare Slemene, 01.04.2013 Lp
bruny5. 02. 2015 11:31:48
Včeraj pot iz Ponikve v smeri Drameljskega hribovja je bila tudi stik z Drameljsko planinsko potjo. To je v razpotju Vodule neposredno pod cerkvijo Sv. Uršule...VIR. Ta del je tudi Slomškova pot, ki pa se nadaljuje v smeri Žičke kartuzije preko Grušc. V nadaljevanju proti zahodu po poti do centra Dramelj oziroma cerkve Sv. Marije Magdalene, kjer se pridruži pot 14.divizije...Bilo bi zanimivo ,,obrniti,, to planinsko pot z izhodiščem in ciljem v Ponikvi. Celotna kombinacija že kar spodobne dolžine 30 kilometrov in tudi višinci se višje v Drameljskem hribovju prijetno nabirajo...Vsekakor morda kdaj v planu ali pa komu za idejo...Ob povratku v Ponikvo še trije manjši odseki izven osnovne planinske poti za kratko spoznavo terenov in sicer v Šedini, Razborju in proti samemu centru Ponikve. Bilo je nekaj časa in zakaj ne bi to s kolegom, ki je bil zraven izkoristila...Rahel sneg, temperatura okoli ledišča in dovolj je bilo naravne svetlobe kljub prosojni oblačnosti zaradi lune, ki je bila pri polni moči včeraj...
Trasa poti...Lp
Sv Uršula/Vodule nad Dramljami.1
bruny30. 06. 2019 18:25:42
Kratka med Sv. Ilijo in Sv. Magdaleno. Iz naselja Dramlje tja in nazaj. 100% jasno in okoli 30 Celzija je bilo...
Strava/Dramlje DPP,30.06.2019
bruny24. 12. 2019 15:02:24
Kratka aktivnost po Drameljski planinski poti danes okoli poldneva Iz naselja Dramlje čez/skozi Šedino do Svete Uršule/Vodule. Povratek nazaj po direktni povezavi/asfaltni v celoti v Dramlje Jasno z nekaj oblačnosti, brez vetra in nekaj stopinj nad lediščem je bilo...nasmehPot v obliki zanke/vozlja oziroma ,,El laso,, je to bila! mežikanjeBilo je že nekako čutiti prihajajoči višek božičnega časa...
Strava/Sveta Uršula nad Dramljami,24.12.2019
Sveta Uršula/Vodule1
Sveti Ilija/Dramlje2
S. Marija Magdalena/Dramlje3
bagi26. 03. 2020 11:12:25
Drameljska pot je po številu zapisov na tej strani precejšna neznanka. Zanjo sem vedel že nekaj časa, a sem se je zaradi obilice cest malce izogibal. Napaka velik nasmeh. Izkazala se je za eno lepših krožnih poti v teh koncih, s podaljškom na bližnj Stolpnik vred. To je območje hribčkov in dolinc, vinogradov in zidanic, vse prijetno prepleteno z večinoma makadamskimi cestami in planinskimi potmi. Markacij je povsod dovolj, izgubiti se je skoraj nemogoče. Vsega skupaj je naneslo 27 km in 1400 višincev. Za zaključek … z užitkom prehojeno, sem se bomo še vračali nasmeh.

Koordinate izhodišča ( Dramlje ) : 46.272413, 15.391605

GPS sled prehojene poti54
Ninđa26. 03. 2020 14:17:44
@bagi, bravo. DPP ne razočara. Markacije so od poti sv. Martina:

P.s. zdaj vam pa toplo priporočam, da obiščete Dobrno in naredite krog Od Miklavža do Miklavža

Lp, Nino
bagi27. 03. 2020 09:06:44
Nino hvala za info, Miklavževa pa je že nekaj časa na spisku želja nasmeh. Imaš še ZS od mene.

bruny14. 06. 2020 15:33:41
V kratki razdalji po Drameljski planinski poti med Sv. Ilijo in Sv. Marijo Magdaleno v naselju Dramlje. Vroče tudi rahlo soparno je bilo in iz Pohorja in Konjiške gore so se že zavijanje z očmi,,valili,, prvi nevihtni oblaki v nižji svt Drameljskega hribovja...
Strava/Dramlje,14.06.2020
bruny28. 06. 2020 14:34:21
Kratka aktivnost danes kmalu po poldnevu po trasi Drameljske planinske poti v ožjem območju naselja Dramlje. mežikanjeVroče in prav soparno je bilo...
Strava/Dramlje,28.06.2020
Pešpoti/Dramlje,28.06.2020
bruny20. 03. 2022 15:58:22
Nekaj sto metrov po Drameljski planinski poti v naselju Dramlje, Sončno z nekaj vetra...
Strava/Dramlje,20.03.2022
bruny20. 11. 2022 17:25:21
Iz naselja Dramlje do Sv. Ilija in ob povratku še do cerkve Sv. Marije Magdalene v centru naselja Dramlje. Kratka v sončnem vremenu ob nekaj oblačnosti po nočnem dežju...

Strava/Dramlje,20.11.2022
bruny8. 07. 2023 14:38:30
Iz naselja Dramlje čez Šedino vzpon do Sv. Uršule/Vodule. In nazaj. Sončno z nekaj vetra in temperatura okoli 27 Celzija...

Strava/Sv. Uršula nad Dramljami,08.07.2023
bagi9. 01. 2024 14:11:03
Po nekaj letih sva ponovno obiskala Drameljsko planinsko pot z dodatkom Stolpnika vred. Tokrat sva tu hodila že drugič in čeprav ni kaj posebno novega lahko še vedno rečem, da je to ena lepših poti v teh krajih. Drameljska je ravno prav zahtevna, tempo enakomerno porazdeljen, hkrati pa razgledna in še na sončni strani hribovja poteka. Toplo priporočam nasmeh.

Koordinate izhodišča ( Dramlje - pokopališče ) : 46°16'24.5"N 15°23'21.4"E
Zapeljeva se v Dramlje in parkirava pred parcelami za večni počitek1
Vremenska napoved je točna, vzhod države je obsijan s soncem2
Drameljska tu zavije desno. Zaradi GPS sledi smerokazom ne posvečam posebne pozornosti3
Tu so lepi kraji in za nameček se nahajajo na sončni strani :)4
Kljub temu je mraz, komaj nekaj stopinj nad nulo5
Ravnokar greva mimo živalskega vrta v malem6
Skoraj vsi hribčki so poseljeni, povsod se najde tudi kakšna brajda trte7
Zakorakava mimo lovcev, ki se zbirajo v vasi. Malo čudno naju gledajo, pozdraviva in greva svojo pot8
Pri tej hiši so se žigosali  tudi borci 14. divizije :)9
Kmalu zapustiva originalno Drameljsko in naredva ovinek proti Stolpniku10
Pot je prijetna, sonce pa je končno ogrelo ozračje11
Kmalu prečiva vasico Kamna gora12
Proti Stolpniku pa se pot obrne navzgor in dolgo, dolgo ne popusti13
Malo po markacijah, malo po svoje prideva do vrha z ogromim stolpom14
Stolpnik je s 1012 m najvišji vrh Konjiške gore, še dodatnih 25 m mu doda stolp15
Pogled navzdol na zaklenjen bivak16
Ni da ni, za vsakogar nekaj :)17
Midva nadaljujeva v smeri Žičke kartuzije18
Pri treh križih19
Sledi še nekaj zaraščenega kolovoza in strm spust v dolino20
Žička kartuzija. Tu se spet pridruživa Drameljski poti21
Objekt je odprt za obiskovalce, tudi gostilna Gastuž obratuje22
Sledi nekaj asfalta vse do Špitaliča, ki je bil nekoč špital (bolnica) v sklopu kartuzije23
Tudi prav posebna cerkev Marijinega obiskanja iz leta 1190 je del tistih časov24
V vasi zavijeva desno in se strmo povzpneva na razgleden greben25
Še nekaj malega in kmalu bova na drugi strani hriba26
Tam pa sonce in kot je za te kraje običajno … trta :)27
Pred leti smo tu počivali trije. Te dni je ravno obletnica, ko se je za vedno poslovil prijatelj Slavko28
Dan je kratek, sence že dolge. Pohiteti morava …29
Še zadnji vzpon, tokrat na Sv. Uršulo30
Cerkev Sv. Uršule in stara mežnarija poleg nje31
Ta je sedaj preurejena v planinsko postojanko. Zgoraj je zaprto, v kleti odprto32
Večerno sonce. Vse žari v  čudovitih barvah škrlata33
Zadnje slovo dneva. Še kratka minutka in objel naju bo mrak34
Na izhodišču. Ker je to bolj osamljeno parkirišče, nama je avto čuval sosedov muc :)35