Jeruzalem SPP
18.10.2014 - primoza
Danes smo kljub lepemu vremenu preživeli dopoldne v plezalni dvorani avstrijskega mesteca Fuerstenfeld. Nazaj grede smo se odpeljali še pod Jeruzalem in se sprehodili do vrha po asfaltirani cesti. Morda bi kdo rekel, da taki vrhovi ne sodijo v razširjeno SPP, vendar temu ni tako. Namreč SPP je namenjena prav temu, da spoznamo tudi kotičke Slovenije, ki niso nujno zveneča gorska imena, vendar pa so z vidika spoznavanja slovenske krajine zelo pomembni. Tako je tudi pri tem ljubkem Jeruzelemu, ki je posebno lep oktobra.
Jeruzalem SPP 6c na pogled1 Jeruzalem SPP Atraktivna 7b na pogled2 Jeruzalem SPP Idilično popoldne na sprehodu proti Jeruzalemu3 Jeruzalem SPP Tu je res veliko za videti4 Jeruzalem SPP Oktober v Jeruzalemu5 Jeruzalem SPP Oktober v Jeruzalemu6 Jeruzalem SPP Detajl7 Jeruzalem SPP Oktober v Jeruzalemu8 Jeruzalem SPP Pogled proti resnim hribom9
Nekaj slik z včerajšnjega izleta iz Ljutomera na Jeruzalem. Lp, Tadej
Jeruzalem SPP Ob poti1 Jeruzalem SPP Ljutomerski ribniki2 Jeruzalem SPP Ljutomerski ribniki3 Jeruzalem SPP Kostanj4 Jeruzalem SPP Grozdje5 Jeruzalem SPP Pot6 Jeruzalem SPP Razgled7 Jeruzalem SPP Vinograd8 Jeruzalem SPP Donačka gora9 Jeruzalem SPP Jeruzalem, točka razširjene SPP10 Jeruzalem SPP Razgled z vrha11 Jeruzalem SPP Ob poti12 Jeruzalem SPP Ob poti13 Jeruzalem SPP Ob poti14 Jeruzalem SPP Ob poti15 Jeruzalem SPP Ob poti16 Jeruzalem SPP Ljutomerski ribniki17
Gorska planika
8.8.2017
Zelo lepo...zanima me, kje ste startali, je pot označena, koliko časa ste hodili? Hvala za info nasmeh
Parkiral sem ob pokopališču v Ljutomeru. Le malo stran poteka Pomurska planinska pot, do katere se prispe v nekaj minutah. Od tam naprej je pot dobro označena. Časovno je okrog ure in pol.
Parkira se lahko tudi v bližini Ljutomerskih ribnikov.
Gorska planika
8.8.2017
Super, najlepša hvala za podatke! nasmeh in srečno še naprej nasmeh
22.2.2020
Danes sva seveda ostala blizu doline. In se odpravila na ta lepi konec Slovenije. Najprej sva šla na Zavrh v Slovenskih goricah in se povzpela na razgleden Maistrov stolp. Nadaljevala sva do Jeruzalema in se sprehodila po vrhnjem slemenu pred dvorcem, ki ga je zapečatil FURS. Nato sva se odpeljala še do Sela in si ogledala zanimivo starodavno Rotundo. Obedovati sva hotela v gostišču pri Rotundi, kjer pa so imeli kolektivni dopust. Za nasvet sva vprašala google, ki naju je pripeljal k odličnem in poceni gostišču Aleksander. Tako sva se naužila še Prekmurske kulinarike. Po mojem mnenju je Slovenska planinska pot s točkami v Prlekiji in Prekmurju odlična za spoznavanje Slovenije v celoti. Tako se krepi zavedanje, da Slovenija ni le nekaj par km ven iz Ljubljane. Mislim, da bi si Prekmurje zaslužilo še en žig razširjene SPP, tam nekje na tistih Bregih. Mišljen je bil najvišji vrh Prekmurja Sotinski breg, ki je po meni neznanem ključu izpadel iz razširjene SPP, a bi si definitivno zaslužil vključitev.
Jeruzalem SPP Maistrov stolp1 Jeruzalem SPP Na Maistrovem stolpu2 Jeruzalem SPP Jeruzalem3 Jeruzalem SPP Zapečaten dvorec Jeruzalem4 Jeruzalem SPP Pomlad v Jeruzalemu5 Jeruzalem SPP Selo z Rotundo6 Jeruzalem SPP Dve juhi v gostišču Aleksander7 Jeruzalem SPP In glavna jed8