Od klopce do klopce
25.10.2019 - velkavrh
Planinsko društvo Slivnica pri Celju je v okolici Gorice pri Slivnici uredilo in opremilo planinsko rekreativnoučno pot z imenom Od klopce do klopce. To je zanimiva edinstvena pot označena z Knafeljčevimi oznakami speljana prek več vasi, po travnikih, gozdičkih, mimo vinogradov prek idilične pokrajine. Z njo so povezali zanimive vrhove. Teh točk je devet,pri šestih so klopce z obveščevalnimi panoji.Pri klopcah so tudi veternice, skrinjice z vpisnimi knjigami in žigi teh vrhov oziroma točk. Celotna pot je dolga nekako okoli 20km.Lahko jo prehodimo naenkrat v celoti, ne glede kje začnemo ali po etapah. Mi smo tokrat obiskali samo štiri točke poti. Točk je kot sem navedel devet-Gorica pri Slivnici-276m, Gradišče -433m-tu so klopce,Peseke-428-tu so klopce,Svete Helena -528-tu so klopce,Bukovje-419m,Paridol-474m,Turnče-595m-tu so klopce,Col-550-tu so klopce in Gaj-419 -tu so klopce.Vmes je še kup drugih vasi. Mi smo naredili 16km.Bilo je zanimivo. Kako leto nazaj smo prehodili že tudi ostale točke.
Od klopce do klopce Začeli smo pred vasjo Voduce.1 Od klopce do klopce Tik pred vasjo.2 Od klopce do klopce Če ne posnamem hišnih številk vasi si ne bom zapolnil njihivih imen.3 Od klopce do klopce Pri znanem vinogradniku.4 Od klopce do klopce Ima kup zlatih medalj za svoja vina .5 Od klopce do klopce K Sveti Heleni.6 Od klopce do klopce Table in klopc tu nisem posnel.Tu je bila prva naša klopca.  Tudi druge pri mi uspelo posneti.7 Od klopce do klopce Prek vasi Slivnice pri Celju.8 Od klopce do klopce Pri Polutnikovi kajži iz leta 1796.9 Od klopce do klopce10 Od klopce do klopce Pri kajži.11 Od klopce do klopce Na Colu.12 Od klopce do klopce Vas Paridol.13 Od klopce do klopce Kmetici pri starem kmečkem opravilu.14 Od klopce do klopce Vso pot so poti označene.15 Od klopce do klopce Potekajo po travnikih.16 Od klopce do klopce Po gozdičkih.17 Od klopce do klopce Med vinogradi po teh holmčkih.18 Od klopce do klopce Na najvišji točki poti-Turnče .19 Od klopce do klopce20 Od klopce do klopce21 Od klopce do klopce Pogled z grička Turnče.22 Od klopce do klopce Prek vasi Repuš.23 Od klopce do klopce Tudi njivo buč imajo.24 Od klopce do klopce Naša gasilska.25 Od klopce do klopce Še preko vasi Slatina pri Dobjem.26 Od klopce do klopce Predzadnja vas , ki smo jo prehodili-Presečno.27 Od klopce do klopce Zadnja vas naše poti je bila Jelce.28 Od klopce do klopce Veliko smo videli te stare zapuščene hiše v teh vaseh.Bile so lesene. Svoj čas so imele še slamnato streho.29
tinky
25.10.2019
Kje so pa klopce?
Šlo je nekako prehitro, uspel sem posneti samo klopco na hribčku Turnče.Bo treba it to zanimivo pot enkrat v celoti bolj počasi prehodit in si vzeti v zakup cel dan.
bagi
3.4.2020
Še ena ideja iz nahrbtnika za prihodnost brez občinskih in bogsigavedikaterihše omejitev. Ima neomejen rok trajanja, razmere se lahko spremenijo le v primeru snega ali naravnih ujm.

Obvestilo za vse internetne TROLE in TROTE ( in PRAVIČNIKE … Klik ) ... opisan izlet ni bil izveden v času trenutnih vladnih zapovedi glede Covid-19 in jih zato udeleženci v ničemer nismo kršili. Namen opisa je razbiti sedanjo hribovsko psihozo in komu polepšati dan pri načrtovanju bodočih izletov nasmeh.

Od Klopce do klopce, krožna pot po obronkih nad Gorico pri Slivnici … nekaj je napisal že @Velkavrh, ostalo bom še jaz. Ima devet kontrolnih točk, vse je lepo označeno in tu gre pohvala zaslužnim za izvedbo te tematske poti. Vrhov se tu ne boste naužili, točke so bolj povezovalne sorte. Klopce v nasprotju s pričakovanji niso na vseh kontrolnih točkah. Veliko je cest vseh sort, nekaj kolovozov, še najmanj gozdnih stez. Pot je ponekod razgledna, drugje spet ne. Morda so to malce pozabljeni kraji, a za marsikoga je ravno v tem čar. Vse skupaj nanese 23 km in 1200 višincev, vrhova sta Gaj in Gradišče. Več v fotozgodbi ...

Koordinate izhodišča ( osrednje parkirišče pri tablah ) : 46.187928, 15.429796

Od klopce do klopce Informacijska tabla na parkirišču1 Od klopce do klopce Poleg so smerne table, posebej zanimiva je spodnja :)2 Od klopce do klopce Izhodišče Gorica pri Slivnici, smer Slivnica pri Celju3 Od klopce do klopce Pogled nazaj na edina vrhova te poti ... Gaj in Gradišče4 Od klopce do klopce Najprej je nakaj asfalta, nato pot zavije v gozd5 Od klopce do klopce Nekaj začetne strmine se kmalu unese 6 Od klopce do klopce Nadaljevanje je veliko bolj zložno in precej manj blatno7 Od klopce do klopce Kmalu smo prišli do Slivnice 8 Od klopce do klopce Še živa domačija9 Od klopce do klopce Lojtrnik ( za tiste, ki ne vedo imena tega prevoznega sredstva :)10 Od klopce do klopce Kot na akvarelu, pa je le navadna fotka :)11 Od klopce do klopce Še obvezna cerkev. Po številu cerkva na prebivalca smo verjetno med rekorderji12 Od klopce do klopce Polja so zorana, narava se bo tudi še prebudila13 Od klopce do klopce Taka je prehodnost naših planinski poti v Covidovem času :)14 Od klopce do klopce Gori, doli ….15 Od klopce do klopce Pogled na okoliške kraje16 Od klopce do klopce Ne, niso zvončki ali telohi. Sneg je :)17 Od klopce do klopce Zaselek nad Paridolom. Najbrž spada kar pod njega18 Od klopce do klopce Družba na prvi klopci ta dan19 Od klopce do klopce Južna pobočja. Brajd na tej poti ni prav veliko20 Od klopce do klopce Informacijska tabla v Paridolu21 Od klopce do klopce Nenavado obeležje22 Od klopce do klopce Toplar pred Paridolom23 Od klopce do klopce Na poti24 Od klopce do klopce Kar nekaj objektov je podobno temu … nedokončanih25 Od klopce do klopce V tem kanalu smo na debelo gazili listje26 Od klopce do klopce  … in še en vzpon27 Od klopce do klopce Takih gozdnih poti je malo, stezic še manj28 Od klopce do klopce Bukovje pri Slivnici29 Od klopce do klopce Ob cesti …30 Od klopce do klopce Proti cerkvi Sv. Helene je strmina z veliko začetnico31 Od klopce do klopce Sv. Helena32 Od klopce do klopce Še nekaj malega vzpona do počitka33 Od klopce do klopce He, he … znajti se je treba :)34 Od klopce do klopce Od tam smo prišli35 Od klopce do klopce Nadaljevanje proti Javorju36 Od klopce do klopce Pogled na Gorico37 Od klopce do klopce Slivniško jezero38 Od klopce do klopce Prvi vrh tega dne … Gradišče39 Od klopce do klopce Prijeten, nič prestrm vzpon40 Od klopce do klopce Tik pod vrhom, ki je nekaj naprej na levi strani41 Od klopce do klopce Vrh42 Od klopce do klopce Spustili smo se po dobro uhojeni lokalni potki43 Od klopce do klopce Smer proti Gaju gre tod mimo44 Od klopce do klopce Obrobje Gorice45 Od klopce do klopce Po kilometrih asfalta končno odcep za Gaj46 Od klopce do klopce Tik pod vrhom47 Od klopce do klopce Zadnja tabla tega dne. Vrh je še malo naprej za hišo48 Od klopce do klopce GPS sled prehojene poti49
ejti
3.4.2020
Mazzini je car! Točno tako je.