4 ferate
1.2.2020 - primoza
Danes sem se v solo postavi podal na pomladansko razmigavanje na soncu. Začel sem v ferati Železna kapla D/E, kjer sem bil sam. Varovala bp. Skala suha. Odlične razmere za plezanje. Sestopni del je po snegolomu še vedno le zasilno urejen. Nadaljeval sem v ferato Griffen E, kjer so bile razmere za kratke rokave. Varovala so tu odlična. Sama ferata sicer ne bo preveč všeč tistim, ki ne marajo prečnic. Ker je ena sama prečnica. Nato sem nadaljeval do Labota in preplezal še to kratko C/D ferato. Zaključil pa sem v Gonžarjevi peči D/E. Nato pa sem se spet odpeljal v oblake, ki so danes prekrivali zahodno polovico Slovenije. Omenjene ferate so odlična kombinacija za trening vzdržljivosti v moči.
4 ferate Začetek Turške glave1 4 ferate Skoki2 4 ferate Na vrhu ferate Turška glava na selfie placu3 4 ferate Razsuti sestop4 4 ferate Nevarnosti pri sestopu5 4 ferate Pogled na ferato Griffen6 4 ferate Vstopni del7 4 ferate Strmi detajli8 4 ferate Prečnice9 4 ferate Počivanje v previsih10 4 ferate Simpatičen mostiček pred koncem ferate Griffen11 4 ferate Na vrhu ferate Griffen12 4 ferate Razgled na Griffen13 4 ferate Še na ferato Labot C/D14 4 ferate Na vrhu ferate Labot15 4 ferate Še na ferato Gonžarjeva peč D/E16 4 ferate Teloh bo že kmalu odcvetel17 4 ferate Gornji skok v Gonžarjevi peči18 4 ferate Na vrhu ferate Gonžarjeva peč19
panda
2.2.2020
Bravo, nisi od muh Primož. nasmeh
Hvala. To varianto sem obiskal prvič. So pa v nekem logičnem zaporedju, ki omogoča dober trening, pa še vse so obrnjene na jug, Kapla celo na vzhod. To je cel dan si na soncu, pa začneš z drugo najtežjo, nato pa je ta težka Griffen, vmes lažji Labot, da se spočiješ, na koncu pa še težka a kratka Gonžarjeva peč, ki je v soncu do zahoda. Tisto ferato Griffen mi je svetoval en kolega, ki je ful nabildan, ker je res "atletska". Jaz sem moral ene 15 krat počivati. Ampak me pa vsaj ni "našutala". Pri teh feratah je podobno kot pri plezanju najpomembnejše, da se naredi načrt za plezanje preko detajla in se potem ta načrt čim hitreje izvede. Najhuje je, če obtičiš sredi detajla. Prednost ferat je, da so vmesna počivališča vidna vnaprej, to so klini, kar pa pri plezanju ni vidno vedno. Kdaj kako šalco vidiš, kdaj pa ne.
9.2.2020
Danes sem kar ponovil ta solidni trening feratanja. Razmere odlične pomladansko vreme in vse suho. Tako sem najprej spet splezal ferato Turška glava, nadaljeval v težki ferati Griffen, se spočil v ferati Labot in zaključil na Gonžarjevi peči. Spet odličen športni dan, ki navija roke. Na koncu pa še cukr davk v obliki kremšnite s Trojan za mojo boljšo polovico.
4 ferate Detajl v Turški glavi1 4 ferate Na vrhu ferate Turška glava2 4 ferate Počivanje v ferati Griffen3 4 ferate Zahtevne dolge prečnice4 4 ferate Utrujen, a ne izčrpan na vrhu ferate Griffen5 4 ferate Ferata Labot6 4 ferate Razgled z vrha ferate Labot7 4 ferate Gonžarjeva peč8 4 ferate Spodnja plata9 4 ferate Na vrhu ferate Gonžarjeva peč10 4 ferate Cukr davk11
16.2.2020
Zdaj sem vezan malo bolj na dolino, tako da pridejo dolinske ferate še kako prav. Ponovil sem obisk 4 ferat, dopoldne najprej sončno Turško glavo D/E, nadaljeval v Griffnu na E se spočil v Labotu C/D in zaključil na Gonžarjevi peči D/E. Povsod vrhunske razmere, sončno, toplo vreme. Čista uživancija. Super plezalni trening za solo izvedbo.
4 ferate Na vrhu ferate Turška glava1 4 ferate Ferata Griffen2 4 ferate Griffen E3 4 ferate Začetek4 4 ferate Odlična možnost umika pred težkim delom5 4 ferate Prečke6 4 ferate Počitek7 4 ferate Previsi8 4 ferate Ker prešvican na vrhu9 4 ferate Razgled z vrha Schlossberga10 4 ferate Ferata Labot11 4 ferate Razgled z vrha ferate Labot12 4 ferate Do Gonžarjeve peči13 4 ferate Pro vpisni knjigi na polovico ferate14 4 ferate Seveda še po cukr na Trojane15
miri
4/4,3/4,2/4,solo zmeden
1/4.velik nasmeh
16.2.2020
Pa dolinske ferate so odlične za solo.
23.2.2020
Kdo bi si mislil... Še četrto nedeljo zapored ta kombinacija ferat. Moram pač ostati bližje dolini in izvesti turo na obroke... To pot sem se na krog podal v nesolo postavi. Vse je potekalo gladko. Mali pa je dokazal, da je v dobri formi in se je tudi pri njem marsikaj prijelo kljub hudemu odporu odgovornih. Pri varovalih v Turški glavi bi bilo treba v detajlu zaliti kline s cementom, ker se je en začel majati. Vzrok je verjetno voda, ki pronica pri nezacementiranih klinih globlje v skalo in jo razganja. Ostale ferate so brezhibno varovane. Po zacememtiranih klinih odstopa res zgledno urejena Griffen. Tako smo z različno utrujenimi, tudi ožuljenimi rokami turo končalo v analizi v piceriji Nekropolis.
4 ferate Ferata Turška glava1 4 ferate Začetni skok2 4 ferate Izstop iz detajla D/E3 4 ferate Na vrhu ferate Turška glava4 4 ferate K ferati Griffen5 4 ferate Vstop6 4 ferate Počitek7 4 ferate Spusti8 4 ferate V previsu9 4 ferate Počitek10 4 ferate Še čez mostiček11 4 ferate Na vrhu ferate, grad Schlossberg12 4 ferate Pustni sprevod v Griffnu13 4 ferate Ferata Labot14 4 ferate Labot15 4 ferate Gornji skok ferate Labot16 4 ferate Razgled z vrha ferate Labot17 4 ferate Na vrhu ferate Labot18 4 ferate Še Gonžarjeva peč D/E19 4 ferate V vrhnjem skoku20 4 ferate Na vrhu ferate Gonžarjeva peč21
GITA
23.2.2020
Bravo, krasno vas je videti spet enkrat skupaj... nasmeh
Hvala. Če bi odrasli delovali kot odrasli, bi bilo še hitreje. Tako pa se to dogaja z manjšo zamudo ob času, ko se počasi dobiva lastna pamet. Nekaj je sicer kolateralne škode, ampak bo že kako.
panda
bravo ekipa. nasmeh
Hvala. Saj se bomo še od kod javili. A ne morem začeti kar s Triglavom, čeprav je letos zelo popularen.nasmeh Te dolinske ferate so ravno prave za začetek.
lino
24.2.2020

Primož, vidim, da si popolnoma resno in odgovorno obrnil nov list na časovnici življenja. Čestitam in srečno družini Auersperger in obnovljeni 4/4 zasedbi. Srečno!
Mcgiver
Primož osebno te sicer ne poznam, tvoji družinski ulomki s prehojenih poti me niti malo ne zanimajo niti brigajo, tvoje ture pa občasno z veseljem preberem. Mi je pa dan prav zares polepšala objava ture z "malim" in sem vesel, da "odžagana veja" lepo raste, napreduje in je del krošnje. Ne dvomim, da še marsikomu...
Lepo, bravo nasmeh
24.2.2020
Hvala za lepe želje. Saj bo še marsikateri našel mesto tu. Poleti je itak v planu oz. rezervirana že od novembra Tirolska. Saj je vse imelo svoj namen, pa še uspešen je bil.velik nasmeh