Puštalski krog

vencelj117. 11. 2013 20:45:13
Letos že četrtič, krožna tura z izhodiščem v Puštalu (Šk. Loka), Sv. Andrej- Sv. Ožbolt- Selo- Sv. Jedert- Tošč- Gontarska planina- Osolnik- Puštal
Mrki25. 11. 2013 20:11:33
Danes sem drugič v letošnjem letu prehodil Puštalski krog, kakor ga je imenoval Vencelj 1. Startal sem na parkirišču v Puštalu in se v prijetnem - glede na zadnje dneve v idealnem, čeprav malo vetrovnem vremenu sprehodil po trasi naj-naj malega maratona.Lepa tura po suhem terenu z izrednimi pogledi na zasnežene Julijce, Karavanke in Kamniško Savinjske alpe. Krog je dolg kar 21,6 km s 1.325 m vzponov.
Bo držalo: Škofja Loka1
Ne vem, če se taki jablani tudi reče viharnik.20
Spust proti Loki21
lukapet25. 11. 2013 20:22:21
Koliko ur pa je potrebnih za tak korg, za eno povprečno hojo. Pa morda še to, kje se lahko parkira avto, saj na opisu piše, da na izhodišču ni parkirišča in da je najbolje avto pustiti v Škofji Loki.
Mrki25. 11. 2013 20:54:47
Jaz sem danes v zmernem tempu hodil 6 ur. Gorski tekači so spomladi potrebovali le 1 h 45 min (najboljši).
Za izhodišče sem vzel kar Škofjo Loko oziroma Puštal, kjer je ob Poljanski Sori in ob nogometnem igrišču parkirišče (na sliki 1 - desno).
vencelj125. 11. 2013 21:37:29
Ime Puštalski krog ni z mojega zelnika, prvič sem nanj naletel v reviji Tek plus (april/maj 2013)
članek Puštalski krog na 20. strani
Mrki, lepe fotke!
Za krog smo na oglednih turah rabili okrog 3 ure, prejšni teden sem solo s postankom v brunarici pod Osolnikom rabil 3,5 ure (povezava v začetnem prispevku), ja, na tekmi (s štartom na Sv. Andreju in zaključnim vzponom s Puštala na izhodišče) pa najboljši 1:45, kot je napisal Mrki, moj čas je bil 2:15...
Sicer je pa članek iz revije dokaj natančen glede trase (in tudi parkiranja).
Zanimivo, da Sv. Andreja, Sv. Ožbolta in Osolnika, ki bi "po ljudski logiki" spadali v Škofjeloško hribovje, vodnik Škofjeloško in Cerkljansko hribovje ne zajema ampak jih očitno "posoja" polhograjcem...
vencelj125. 01. 2015 14:10:37
Današnje dopoldne sva z Markom izkoristila za en lep krog.
Trasa
in fotke:
Bojan_A11. 03. 2015 23:08:44
Vencelj, ali misliš da je trenutno na tej progi še kaj snega?
vencelj112. 03. 2015 06:35:39
Mislim, da ne prav veliko, morda v kakšnih senčnih legah. Sedaj ga hitro pobira, par dni nazaj je bil tisti klanec pod Ožboltom še bel...
V soboto je menda imela ena skupina ogled, pa nimam nobenih informacij.
Bojan_A16. 03. 2015 18:26:59
Trenutno je na Puštalskem krogu res lepo, same rožce, mehka proga. nasmeh Zelo luštno! Priporočam. Tudi za pohodnike zelo primerno - ca. 7-8 ur hoje. Poročilo: https://bojanambrozic.wordpress.com/2015/03/16/pustalski-krog/
Mrki20. 01. 2016 20:39:04
Danes sem ponovno - petič - prehodil celotni Puštalski krog, po katerem poteka vsako leto Naj Naj mali maraton. Startal sem na parkirišču pri nogometnem igrišču v Puštalu in šel preko Andreja do Sv. Ožbolta in dalje skozi Selo nad Polhovim Gradcem na Tošč. Z najvišje točke sem se vračal po gozdnih poteh čez Gontarsko planino na Osolnik in z njega nazaj v Puštal.
Pot je pomrznjena, z malo snega na severnih pobočjih in v senčnih grapah. Razgledi na vse strani so izredni.
Pr' Burjuc, kjer gre pot v gozd proti Andreju1
Na Osolniku24
Povratek v Loko25
Mrki20. 04. 2017 20:36:29
Posamezne točke na tem območju – Sv. Andreja, Sv. Ožbolta, Tošč, Gontarsko planino in Osolnik – obiščem pogosto, celotni Puštalski krog pa opravim vsaj enkrat na leto. Danes je bil pravi dan za obhod, saj je bil močan veter le na nekaterih izpostavljenih mestih, sicer pa mirno, s toplim pomladnim soncem in lepimi razgledi.
zdenkaj21. 04. 2017 07:47:37
Lep krog.Tudi jaz ga prehodim
enkrat letno.Lphttp://www.hribi.net/slike/biggrin.gif
Edina3. 04. 2018 13:20:03
Višincev in kilometrov je še vedno, kot jih je bilomežikanje, potka čudovita, razgledi navdušujoči, pomlad v razcvetu ... Zelooo priporočam in srečno na potkahnasmeh

ločanka3. 04. 2018 18:39:17
Edina, pozdravljena v naših koncih! Nisi si najbrž mislila, da je na teh poteh čez te hribčke skromnih višin toliko lepot, kajne? Vsekakor delim s tabo to mnenjenasmeh
Samo premalokrat hodimo to preverjat.
Edina4. 04. 2018 07:05:26
Res je, mene je presenetilo vse; od številnih lepih poti in prijaznih ljudi do pogledov in razgledov, ki jih na tej višini ne pričakuješ, ter "okolšne", ki te res prevzame. Še pridemmežikanje
bagi12. 04. 2018 10:54:30
Za Puštalski krog je bilo zadnje čase toliko reklame, da smo morali preveriti kaj je na stvari. Malce je k temu pripomogla tudi bolj humana ura vstajanja zaradi bližine izhodišča nasmeh.

Začeli smo v Puštalu, na parkirišču blizu Sore. Ker smo bili tukaj prvič, smo v uvodu pogrešali kako markacijo več. A kakih posebnih težav ni. Gremo desno po lokalni cesti v smeri obvoznce, tik za njo prečimo potok Hrastnica in se za njim spet držimo desne ceste. Tam je na drogu dobro vidna markacija in teh je v nadaljevanju dovolj.

Pot je lepa nasmeh. Prve polovice nihče od nas še ni hodil in smo bili lepo presenečeni. Ravno prav je razgibana, zanimiva in razgledna, da smo jo že rezervirali za prihodnje leto velik nasmeh. Skoraj bi ji lahko rekli romarska pot, saj vodi od cerkve do cerkve. Je tudi kondicijsko zahtevna, saj se je nabralo okoli 25 km in 1700 višincev. Je pa res, da smo jo v sestopu nekaj malega podaljšali po oznakah Jakobove poti in prišli ven pri Sv. Križu zavijanje z očmi.

Koordinate parkirišča : 46°09'40.3"N 14°18'36.2"E

Proti prvi cerkvici te *romarske* poti8
Sv. Andrej9
Pot je postala zanimiva, marsikaj je bilo novega10
Nadaljevanje poti je v bistvu grebenčkanje. Malo gori, malo doli, ampak vseskozi nekje po vrhu11
Še ena kmetija na poti12
Škofja Loka in povratek na izhodišče mimo Sv. Križa35
Zemljevid prehojene poti36
bagi10. 01. 2019 20:54:30
Veter je krojil naše cilje in tokrat smo ponovno izbrali Puštalski krog. Za spremembo smo ga naredil v obratni smeri kot leto prej. Preko Osolnika smo se povzpeli na Tošč, nadaljevali proti Sv. Ožboltu in se od tam spustili v dolino. Vsem skupaj je bila ta varianta bolj všeč kot v obratni smeri. Razmere za hojo so več kot ugodne in popotovanje po škofjeloških hribčkih in dolincah je bilo pravi užitek nasmeh

Koordinate parkirišča : 46°09'40.3"N 14°18'36.2"E

Začeli smo v Puštalu, na parkirišču ob nabrežju Poljanske Sore. V ozadju Škofjeloški grad1
Cerkev Sv. Križa, kjer se začne strm vzpon proti Mrtančovi planini2
V ozadju ravno prehojeni Tošč12
Še ena od prastarih domačij tod okoli13
Popotna družba14
Proti naslednji cerkvi. Poštalski krog bi se lahko imenoval tudi *Od cerkve do cerkve* ... :)15
Sv. Ožbolt16
Počasi začenjamo sestopati. V ozadju snežne nevihte17
Še ena cerkev ... Sv. Andrej18
Smo že skoraj na izhodišču19
GPS sled prehojene poti20
bagi15. 01. 2020 15:08:59
Puštalski krog je za nas postal že kar tradicionalna obhodnica, rezervirana za slabše razmere v visokogorju. Ravno prav je naporen in lep, da se z veseljem vračamo. V dolini je stiskal mraz, le malce višje pa je bilo ravno prav prijetno za udobno prečenje gori, doli, naokoli. Snega ( še ) ni, tudi poledenelih odsekov ne. Bi pa Puštalskem krogu mirne duše lahko rekli tudi * Pot od cerkve do cerkve * velik nasmeh. Priporočam.

Štartali smo v Puštalu in nadaljevali v smeri Sv. Andreja1
Puštal. Počasi zaključujemo našo krožno pot27
GPS sled prehojene poti28
Kranj15. 01. 2020 18:28:06
Hej bagi,kao je kaj z markacijami?
bagi15. 01. 2020 20:47:56
@Kranj ... Puštalski krog v celoti poteka po markiranih poteh. Markacije so vse sorte ... stare, nove, velike in majhne, tudi prav posebne nasmeh. Če rabiš, ti lahko pošljem tudi GPS sled.
Posebej srčna markacija :)1
Kranj15. 01. 2020 21:54:23
Zaenkrat ni potrebno pošiljati,se bom znašel.