Polhograjska Grmada in Tošč

viharnik17. 02. 2011 18:24:24
Tud fajn,važno je,da se zmigamo.
ljubitelj gora6. 01. 2012 17:03:50
Danes vse tri Grmada - Tošč - Sv.Lovrenc. Začnem v Božni pri P.G. najprej na Grmado po neoznačeni stezi do Gont od tam proti Grmadi, spust in vzpon na Tošč, spustim se v Polhov Gradec in od tam še vzpon na Sv.Lovrenc v manj kot 25 minutah na vrhu, poti so brez posebnosti.

Prilagam še video iz Tošča
Okmodko6. 01. 2012 19:33:33
Že drugo leto ko mi ne rata it v zasnežene polhograjce. Je tega potem konec zaradi globalnega segrevanja? mrk pogled
Lunatic7. 01. 2012 18:07:30
Bo treba umetnegaeekeekeek
GITA31. 01. 2012 22:03:10
Danes popoldne sva se šla malo »prevetrit« - dobesedno!!! mežikanje v bližnje Polhograjce. Na koncu Polhovega Gradca (v smeri proti Črnemu vrhu) zavijeva desno in parkirava v bližini razcepa Tošč – Polhograjska Grmada. Ubereva jo na desno proti Grmadi čez Setnico. Z vrha se spustiva proti kmetiji Gonte, nato na Tošč, povratek na Gonte in sestop skozi Mačkov graben nazaj na izhodišče. Mraz je rezal do kosti, pihalo je tudi precej, to, da je vrh Tošča porasel z gozdom in zato sicer slabše razgleden, pa je bilo danes dobrodošlo nasmeh, saj je bilo na vrhu skoraj brez vetra in sva celo za kratek čas posedela. Imela sva tudi nekaj sončka in v zavetrnih legah je bilo na trenutke prav prijetno nasmeh. Bolj samevali so danes ti konci, nekaj pohodnikov, ki se niso ustrašili mraza in vetra, sva pa vseeno srečala…Super sva se imela, se vrneva, ko zapade kak meter snega… nasmeh

Prijetna pot proti Setnici...1
Še en pogled na Polhograjsko Grmado med sestopom s Tošča...15
Utrinek med sestopom...potok v Mačkovem grabnu je delno okovan v led...16
VanSims24. 03. 2012 21:46:50
Za ogrevanje za letošnjo sezono sem danes opravil krožno pot po Polhograjskih Dolomitih.

Kolo sem pustil v gozdu blizu Legastije, nato pa do Rovtarja in po Via Dida na Tošč. Pot je v spodnjem delu malo strma, to pa je tudi vse. Sicer tehnično ni zahtevna. Morda je malo zoprna v mokrem.

Iz Tošča se spustim nazaj na sedlo in na Gonte. Tam pojem eno solatko, nato pa na Grmado. Iz Grmade pa potem na Topol, spotoma pa še na Goljek.

Iz Topola pa na Jakoba, spotoma si ogledam še cerkev Sv. Katarine. Cerkev na Jakobu je bila zaprta. Tam potem študiram kako bi čimprej prišel do Legastije, da me ne ujame tema da bom še našel kolo. Na razcepu pod Jakobom grem v smeri Kozemera in pridem v vas po imenu Tehovec, tam pa opazim smerokaz za Legastijo, do katerega je še 35 min. Nato pa po kolo in domov.

viharnik8. 04. 2012 18:30:47
Malo je tistih, ki se ob Jezusovem vstajenju zavedo svojih globljih duhovnih esenc, smisla življenja, pomoči drugim, solidarnosti, prijateljstva, srčnoti...vse to kar je on nekoč predstavil ljudem v njegovem zemeljskem življenju, model Božjega svetega sina.Po takšnih načelih deluje vse stvarstvo, nenazadnje se le s takšnimi zakoni vrtijo naše čakre zavesti in od njih je odvisno naše zdravje, prihodnost, tudi politični sistem, ki je prav zaradi teh obratnih načel prišel na stran pota in v recesijo.
Tako sem danes posvetil čas samemu sebi v tihi, neomadeževano beli pokrajini Polhograjcev.
Čudovito in redko pobeljeno Velikonočno nedeljsko pot pa naj opišejo slike.nasmeh
Snežni metež na začetku poti1
Vrh Tošča12
Povratek prek Via Dida steze, snežilo je nad 600m.13
AVI12. 11. 2012 15:04:05
Grmada, Tošč in še nekaj "malega"...

v glavnem sem ga poimenoval kar Polhograjski krog. nasmeh

Narava v jesenki preobleki pa itak kar kliče...nasmehnasmeh
pantani113. 11. 2012 11:30:48
Smo se srečali,ko sta bila tik pod Toščem velik nasmeh,če sta opazila belo rjavega hrta,ko sem se spuščal iz Tošča!!!zavijanje z očmi
AVI13. 11. 2012 16:50:48
Mislim, da se te spomnim, no, psa se vsekakor spomnim...hehehehehehe. nasmeh Sta bila pa Tošč in Grmada v tem dnevu kar lepo obiskana. velik nasmeh
zamet20. 11. 2012 16:33:54
Zjutraj se zapeljem do Belice,tam na drugi strani ceste parkiram in jo mahnem v megleno jutro proti grmadi mimo gont in na tošč.Po dobrih petih minutah pa ze zalutam in namesto levo cez mosticek(desko)grem kar naravnost po kolovozu.Bilo je se temno in z lucjo se bol slabo vidijo markacij,ampak sem jo kar kmalu nasel oziroma prvo sem nasel desko cez potok.Razgledov pac danes ni bilo...
AVI26. 11. 2012 21:33:03
Ponovno na Polhograjskem krogu:

Tega se pa človek res ne naveliča...hehehehehe velik nasmehvelik nasmeh
viharnik9. 12. 2012 14:53:12
Danes sem s turo na Polhograjce zadel čisto desetko, pa ne tisto poneumljeno na TV.Temperatura na izhodišču nad Legastjem -12,5°C, obilo novega snega, ponekod v zametih tudi čez 60cm, krasno sonce in lesket belo odete pokrajine.
Gor grem po varianti prek kmetije Omejec, kjer sem gazil frišen lahak puhec.Pot je ena najlepših zimskih pristopov na Tošč in še ni obljudena.Tu čez bi se dalo narediti tudi smuško turo.Tudi pri razpotju s tablami je bilo nekaj stare gazi s smeri Gont, a so se po 10m kar naenkrat končale.Tako sem zagazil tudi tu do glavnega grebena, kjer pa je pot zgledala že bob steza.Z vrha še na Polh.Grmado in po Via Didi sestopim k Rovtarju.
Tovrstno turo vedno rad naredim v takšnih snežnih danostih, bila je več kot krasna in jo je treba doživeti.Gorskih navdušencev, da se sprostijo v naravi tudi danes ni manjkalo, kljub mrazu in novem snegu.nasmeh

Zjutraj je mraz  kar pokazal zobe 1
Malo v celec, kjer sem kar plaval s koleni21
Sestop po Via Didi22
romanv9. 12. 2012 16:51:35
Viharnik,hvala za sliko z Grmade.Mudilo se mi je še naprej do Jakoba.Drugače pa zelo lep zimski dan.
AVI3. 01. 2013 13:49:55
Tura še v starem letu...Grmada in Tošč pa sta bila le vmesna postaja pri povezavi treh oz. štirih naljubših hribov v okolici Ljubljane... velik nasmeh

viharnik3. 02. 2013 13:28:53
Zjutraj parkiram v Ločnici na zg.parkirišču in jo peš mahnem v dolino k Rovtarju, tam pa prek Via Dide na Tošč.Strmina nad slapom je bila danes lepo prehodna, če se bo pa stopljeni sneg spemenil ponoči v led, bo pa že druga pesem.Višje v dolgem grabnu leži še debel star sneg, nad njim pa je zapadlo nad 10cm gostega suhega snega.Na trasi sem moral zaradi od požledi in snega povešenih vejah naredit stranski obvoz, ko pa se poti delijo na y, sem ubral levo z manj vejevja motečo pot.Tam sem po kratki strmi čistini hitro prišel na gozdno cesto, ki drži na grebensko markacijo tabel za Tošč.Shojena trasa se je pojavila šele na zg. grebenu Malega Tošča.Ječanje krošenj bukev me je predhodno opomnilo, da zgoraj nekaj precej piha in res je vleklo kot za stavo.Z vrha Tošča sta dva gorska tekača oblečena samo v neke tanke drese takoj popihala, rekoč:To je pa noro!.Ja, kakšen rukzak bo treba s seboj vzeti, sem jima dejal.Ker se je na Gorenjskem že jasnilo, sem v idiličnih zimskih razmerah odšel še na Polh.Grmado.Vračal sem se po spodnji prečnici na Gonte in po cesti do Rovtarja.Tura zelo lepa in jo priporočam!nasmeh
Didina klopca1
KSA in Sv.Jakob21
Hiška Janko in Metka na Gontah22
pantani11. 03. 2013 19:02:01
Današnja tura je bila res nekaj posebnega,od malih plazov,do hoje po celem snegu :P!!!
Štart1
Pogled proti Storžiču19
Na Katarini20
trnjulcica17. 03. 2013 15:34:38
Danes sem okrog pol 10 iz Dvora krenila na Grmado in nato na Tosc. Vmes je zacelo sneziti, a se je dalo lepo hoditi, tudi ljudi je bilo veliko, proti pricakovanjem. Ze nekje na zacetku vzpona iz Dvora, tam, kjer pot zavije nekoliko levo strmo v hrib, sem izgubila fotoaparat Olympus, v crnem plascku. Pogresila sem ga sele mnogo kasneje, pregledala vso pot, a ga ni bilo nikjer najti. Baje so ljudje, ki hodijo v hribe, posteni. Torej pozivam in prosim postenega najditelja, da mi ga vrne, saj je v njem veliko mojih spominov. Hvalezna vam bom, ce me boste poklicali na 040 630880.