Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?
      
John / Zadnje poruke

John - Zadnje poruke

Pokrenute teme:
John27. 09. 2016 13:39:20
U blizoj (možda još ove godine) ili ne tako blizoj budućnosti (sljedeća godina) želim popeti ovu feratu.
Kad čitam komentare i različite opise ne dobijam prave informacije ili ne mogu izvući objektivno mišljenje. Na jednoj strani puno hvalisanja i širokoustenja, na drugoj dosta pretjerivanja o težini i o ne znam kakvoj snazi u rukama i o (za neke) zloglasnom za druge opet potpuno lako prevjesu itd.

Ukratom, molim za što objektivnija i realnija mišljenja o težini ove ferate odnosno mišljenja je li prikladna za odraslog muškarca u početku srednjih godina, prosječne snage, koji je već penjao uz obruče i naviknut na "poplezavanje" po stijenama smile.

Kao što sam već rekao želim popeti i neku (sportsku) feratu i negdje treba početi...

Hvala i lp te siguran korak.
Komentari:
John27. 07. 2020 08:15:37
@KLAN
Istina, koliko je staza fizički i psihički naporna relativno je, ovisi o pojedinca. Apsolutno ni jedna staza, naročito u visokogorju, nije za podcjenjivanje.
Kopiščarova na Prisojnik dosta zračna u dijelovima, ne samo kamin, možda kamin najmanje problematičan. Ali kao rečeno sve relativno mežikanje. Moje mišljenje. Ako nemaš iskustva i ako nisi dobro opremljen i pripremljen, odvraćam.

Sretno.
John18. 08. 2019 10:21:49
Ne, da ne bude nesporazuma, s moje strane nije bilo osuđivanja nikoga, svako neka radi što hoće.Svako je odgovoran za svoja djela (iako posljedice često utječu i na ostale).
Moj cilj je uvijek izraziti mišljenje i to ne znači napadanje, "foušarije", moraliziranje itd. nego samo mišljenje. Nekoliko sam puta primijetio da ako ovdje izraziš svoje mišljenje koje nekome nije po volji ili se s njim ne slaže, onda si stvarno "napadnut"...kao da trebamo samo hvaliti, pisati kako neki žele, ponekad biti pokroviteljski itd...
I još nešto o zajlama i fizici...istina, fizika nije moja "jaka strana" ali po nekoj logici mi se čini da da se recimo svatko objesi na taj način na zajlu, neki "servis" bi bio potreban mnogo prije nego inače. Ne slažem se da su te zajle namijenjene takvom načinu obješanja drugim riječima "afnanju".
Ukratko, u određenom okruženju, određenim situacijama ponašamo se adekvatno. I takvo obješavanje (afnjanje) možda je stvarno nedužno, zabavno i smiješno, po mom mišljenju pa neprimjereno i suvišno.

Lp i sretno!
John17. 08. 2019 10:51:45
U ovom zezanju nije toliko stvar sigurnosti, dame su konkretno ukvačene s odgovarajućom opremom.
Što se samog ponašanja tiče, potpuno neprikladno, ovo nije zabavni park i te uže nisu namijenjene takvom vješanju, vješati se s punom težinom na užad....žalosno, nepromišljeno. Kraj krajeva, takvim se zezanjem uže ranije ili kasnije olabavi itd.
Apsolutno lijepo da su ljudi veseli, razigrani, ali treba znati se ponašati primjereno aktivnosti....u adrenalinskom parku nije to ništa sporno, na sportskoj ferati potpuno neprikladno.

Sretno!
John14. 08. 2019 10:46:05
Ako mene pitaš, na slici je više ultra planinski trkač nego penjač mežikanje
John14. 08. 2019 08:00:14
Moje mišljenje je da je glede korištenja SK stvarno više prostora za "debatu". Svako se opremi kako misli da mora ili ne mora nasmeh... nadam se na osnovu iskustva, fizičke sposobnosti, psihe.
Glede kacige nema dileme, pod stijenama, u kamenju obvezna.
Ne znam zašto bi se s kacigom udarao o stijen, ako se već, kaciga najviše ublaži udarac, ako ti znoj curi po licu opremi se trakama za brisanje znoja, trakom, krpom itd...Zašto bi se SK zakačio za klin ili stijen? Kad nije u upotrebi vezan za petlje plezalnog pojasa, pri penjanju treba biti ionako potpuno koncentriran i fokusiran.
Istina je, nesreća nikad ne spava. Čak i najbolje opremljenom i pripremljenom može se dogoditi...ali to ne smije biti "izgovor" da se ne opremimo primjereno.

Sretno!
John13. 08. 2019 13:10:47
Koliko je trenutak protiv 30 godina... istina, praktički ništa. Može biti sudbonosan.
Kaciga u visokogorju je samoumevna ne samo za djecu nego i za odrasle.

Sretno!
John9. 08. 2019 07:40:37
Prilično sam u tim krajevima i uvijek ima problema nasmeh
Vikendom prije šest definitivno.
Tijekom tjedna prilično slično.
Rujna i listopada lijepim vremenom slično.

Ali možeš probati sreću i slučajno nađeš neku rupu ili se netko upravo vrati s ture i dobiješ parking.
John26. 07. 2019 06:28:08
No tako ja, #ljubitelj gora. To je objava kako se spodobi (slikovni materijal) nasmeh.
John25. 07. 2019 17:59:48
No kakve informacije nikad ne štete.
Da ne bude nesporazuma, nisam započeo ovu debatu da bih lakše odlučio kako u Stenu. To sam bio jako brzo odlučio, bez brige nasmeh Ali zanimaju me iskustva drugih, kao što sam rekao par puta. Ako je to čudno, nadležno, suvišno...pa neka bude.mežikanjenasmeh
John25. 07. 2019 17:19:18
Ok. Pa gdje je problem Climber91? Pač pitam za iskustva, skupljam informacije, možda ću još godinu ili ne više i s obzirom na ton u tvojim postovima, pretpostavljam da te to muči odnosno nervira nekako. Predlažem da jednostavno ignoriraš.mežikanje Ukratkos, htio bih čuti samo iskustva iz prve ruke. Sretno!
John25. 07. 2019 10:30:18
Spoštovani #Climber91#, ako još jednom pažljivo pročitaš moju objavu vjerojatno ćeš shvatiti da ne izjednačujem slovensku s bilo kojom feratom.
time što sam napisao da mi ferate ne uzrokuju problema htio sam reći da mi kretanje po stenama i stjenju nije potpuno strano...i da, svjestan sam da je i slovenska smjer u Steni prava plezarija. Zato i moje pitanje odnosno želja za informacijama, iskustvima itd.
John25. 07. 2019 09:52:54
Pozdrav #taubi4#,

možeš li molim napisati još nešto o slovenskoj smjeru u sjevernoj triglavskoj. Već neko vrijeme stvarno želim "osvojiti" sjevernu stijen po slovenskoj. Ja sam gorštak, najzahtjevnije ferate u našim planinama mi ne čine problema, ali slovenska u sjevernoj stjeni je potpuno druga pjesma...većina kaže.
Kad mi je došla ideja o slovenskoj smjeru, prvo sam pročitao puno članaka na internetu i drugoj literaturi...i prema svemu pročitanom i viđenom sam u dilemi. To da je orijentacijski jako zahtjevna je činjenica. Zahtjevnost "penjanja" tu pak različita mišljenja...neki se smjeru lote bez konopca ili osiguranja, drugi tvrde da u stijen bez vodiča koji osigurava na kritičnim dijelovima itd. Ukratko zanima me tvoje mišljenje o napisanom ili tvoje detaljnije iskustvo koje mi može pomoći. Hvala i sretno!
John19. 06. 2019 11:32:48
Ako mene pitaš... čista jeba...mežikanje
John17. 06. 2019 14:49:49
Nisam siguran. Ali gore je još zima. Budite vrlo oprezni i apsolutno dobro opremljeni.
John17. 06. 2019 11:49:38
Apsolutno! Bez pitanja. Bolje ostanite u dolini sedmicu ili dvije. mežikanje
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići