Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?
Anketa
Ali ste že bili na Jančah (792 m)?
Glasaj
Planinski venci / Kamniško Savinjske Alpe / Kamniška koča na Kamniškem sedlu / Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu

Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu

Print
Ishodište: Jermanca (900 m)
Širina/Dužina: 46,3349°N 14,5848°E
Vrijeme hodanja: 2 h 30 min
Zahtijevnost: laki označeni put
Visinska razlika: 964 m
Visinska razlika po putu: 964 m
Zemljovid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000
Preporučljiva oprema (ljeto):
Preporučljiva oprema (zima): cepin, dereze
Pogleda: 188.248
 7 osoba voli ovu objavu
Broj slika: 16
Broj komentara: 106
Pristup do ishodišta:
Vozimo se do Kamnika i nastavljamo cestom prema dolini Kamniške Bistrice. Od doma u Kamniškoj Bistrici nastavljamo vožnju šumskom cestom koja nas više dovodi do raskrižja gdje nastavljamo desno prema Jermanci (ravno polazište za Kokrsko sedlo). Ovu mjestimično malo strmiju cestu pratimo do parkirališta koje se nalazi malo prije kraja ceste.
Od Planinarskog doma u Kamniškoj Bistrici do Jermanca sada je zabranjena vožnja (prometni znak), što produžuje put za dobrih sat vremena.
Opis puta:
Sa parkinga nastavljamo cestom uz koju smo parkirali. Nakon nekoliko minuta cesta završava, a mi nastavljamo pješačkom stazom bez velikih uspona i spustova. Staza koja prelazi veliki broj jarkova nakon toga spaja se sa stazom iz Kamniške Bistrice (niže polazište). Ovdje treba obratiti pažnju na spust, da idemo istom stazom kojom smo i došli. Dobro označena i relativno strma staza, koja se još neko vrijeme uspinje kroz šumu, više nas dovodi do ugodnog bunara (u sušnim razdobljima presuši). Od bunara slijedi kraći uspon i staza nas dovodi do poznatog odmorišta Pri Pastirjih, gdje se nalazi hitni bivak.
Nastavljamo ravno markiranom stazom koja zatim brzo izlazi iz šume na prostranu panoramsku livadu. Iza livade staza prelazi u stazu borova, gdje se ponovno počinje strmiji uspon. Staza koja naprijed vodi po prisojnoj bočnoj padini sa sve ljepšim pogledom nakon dobrih sat vremena hoda od mjesta Pastirji dovodi nas do planinarskog doma Koča na Kamniškem sedlu.
Jermanca - Pri Pastirjih 1:15, Pri Pastirjih - Kamniška koča 1:15.
zemljovid puta - Kamniška koča na Kamniškem sedlu
Ob poti: Pri Pastirjih (1430m)
Možemo produžiti putovanje na sljedeće destinacije: Turska gora (2 h 15 min), Brana (1 h 15 min), Planjava (2 h)
Preporučujemo: izleti s istog polazišta, slični izleti, panorama, upisna knjiga
Slike:
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu1
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu2
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu3
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu4
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu5
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu6
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu7
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu8
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu9
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu10
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu11
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu12
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu13
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu14
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu15
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu16
Rasprava o izletu Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu
Prikaži starije poruke
jax24. 09. 2012 00:00:00
panda

Tu se strinjam. Mislim pa, da bi bilo pobiranje cestnine za cesto v takem stanju res oderuštvo. Sem takoj zato, da se jo uvede, vendar potem bi bilo pač potrebno cesto redno vzdrževat in po možnosti nekatere najstrmejše dele betonirat. To bi bilo pa ok.
panda24. 09. 2012 00:00:00
jax: apsolutno, da spada k ureditvi parkirišča tudi ureditev ceste do tja. nasmeh
dprapr24. 09. 2012 00:00:00
Pri vseh teh zaporah cest pogrešam predvsem alternativno rešitev. Najlažje je tja postaviti znak in prepovedati promet. Potem pa pešači ali se pelji in tvegaj plačilo kazni. Kot, da nas nekdo preizkuša, koliko si upamo. Zapor verjetno ne postavljajo več zaradi nesreče v Tamarju.
Nihče pa ne razmišlja o alternativni rešitvi, ki bi izboljšala stanje v dolini. Spominjam se lanskega vikenda mobilnosti, ko so pred Logarsko dolino sposojali kolesa z električnim pogonom. V dolino se je peljalo zelo malo avtov, veselje pa je bilo opazovati cele družine na kolesih. Zakaj je to samo dan ali dva v letu? Če bi bila takšna ali podobna alternativa (morda kakšen kombi, ki bi prevažal planince) ves čas (vsaj poleti), bi tudi tistih nekaj vozil, ki bi se peljalo v dolino že zelo zgodaj zjutraj, ne predstavljalo večjih obremenitev za dolino.
Če pa vsi vsak vikend z vozili "navalimo" v doline, pa se ne smemo čuditi, če tu in tam kakšno zaprejo. Dokler bo tako, bodo doline samo zapirali, mi pa bomo pešačili, kot nekdaj.
skuta625. 09. 2012 00:00:00
Namesto, da bi turizem razvijali si ga z zapiranjem cest samo zatiramo. Sem prepričana, da bi vsakdo z veseljem odštel nekaj € za uporabo ceste oz. parkiranje na Jermanci, kar še posebej veliko pomeni, če se v Kamniške alpe odpraviš po kateri od krožnih-daljših tur.
tol26. 09. 2012 00:00:00
Mogoče je pa obstoječa situacija pač na meji vzdržnosti za okolje? Ne vem, če si želim asfalt na Jermanco in s tem kolone avtomobilov ...

Dolgoročno je za okolje veliko boljši "nerazvit" turizem.... tu je potem vprašanje kaj hočemo? Množičnost?
urbancek26. 09. 2012 00:00:00
Ne vem zakaj bi položili asfalt, saj ga še v Vratih nizavijanje z očmizavijanje z očmimežikanje.
cenc26. 09. 2012 00:00:00
Avtomobilov v tistem koncu zaradi asfalta verjetno ne bo več, saj "turisti " tam nimajo kaj početi. Nisem strokovnjak , vendar menim, da z vožnjo po asfaltu manj uničuješ okolje, kot pa z vožnjo po makadamu.
Še enkrat pa pravim , če nekdo misli resno z zaporo ceste , naj postavi rampo, ki velja za vse.......
panda26. 09. 2012 00:00:00
zapora za vse brez izjeme, ali prost dostop vsem, ki si to želimo, da si skrajšamo turo.nasmeh
tol26. 09. 2012 00:00:00
Slaba cesta marsikoga odvrne da bi se peljal do Jermance. Tudi sam se velikokrat odločim, da avto raje pustim v dolini...

Če bi bila cesta asfaltirana sem prepirčan, da bi bilo sigurno 50% več prometa....

jax26. 09. 2012 00:00:00
Ja, ampak fora je v tem, da bi tudi 50% več prometa po urejeni cesti gotovo imelo na okolje manj vpliva kot pa sedanje ritje in kopanje po makadamu. Ob ustrezni cestnini bi večina izletnikov ne imela interesa vozit gor, planinci na dolgih turah, ki jim tista ura kaj pomeni, pa bi imeli možnost.
Jaz mislim, da moramo vsi pazit, da se okoljevarstvo ne sprevrže v smer, ki ji jaz rečem moralistično okoljevarstvo. To bi lahko strnili v maksimo "vsaka človekova aktivnost je slaba, vsaka divjina je dobra". Ne drži. Človek je v naravno okolje posegal že od nekdaj in danes je divjine v resnici precej več kot nekoč. Zato nima smisla človeku prepovedovat vstop v naravno okolje (tudi z avtom), pač pa ga omejit in regulirat. In žali bog, v visokogorskem izhodišču prepovedat promet na višini 600 metrov je kar precej fašistična fora. Jermanca in Žagana peč pa sta na okej lokaciji in mislim, da bi se cesto dalo uredit tako, da bi se lahko po njej varno in zanesljivo pripeljali, z urejenimi parkirišči pa tudi minimizirali vpliv na naravo.
tol, in če tebe slaba cesta odvrne, da bi se peljal do Jermance, bo mene tisti teksas nad kočo prej odvrnil od tega, da bi sploh šel v Kamniško Bistrico. Saj če grem proti Kokrskem sedlu, itak mnogo raje štartam v Kokri, Kamniško je pa problem, ampak - saj tam gor res ni nekaj tako nepozabno lepega ...
tol26. 09. 2012 00:00:00
Jaz bil po fašištično uredil zaprtje ceste v KB že pri gondoli na Veliko planino,na pohodniška izhodišča pa naj vozi neko okolju sprejemljivo vozilo.... zakaj pa ne bi tržili neokrnjene narave? Zakaj bi morali degredirat okolje. Če ti je to všeč pač zahajaj k sosedom pa se pripelji z avtom na 2000 m +.

Glede tvojega znanstvenega mnenja o človekovem posegu v naravo sploh ne bom izgubljal besed...



main26. 09. 2012 00:00:00
Če se prav spomnim je cesta razrita zaradi dežja, nalivov, ki cesto odnašajo in ne zaradi avtomobilov. Odgovorni naj cesto vzdržujejo pa bo brez posebnosti.lp
dprapr26. 09. 2012 00:00:00
Pa kaj bi se sekiral? Ta dolina me nikoli ni preveč privlačila.
Tam imam planirani samo še dve turi - potem pa me itak ne bodo več videli. Vsaj dokler se stvari ne uredijo!
tol26. 09. 2012 00:00:00
Cesta je razrita zaradi prometa. Ljudje pač ne znajo voziti po strmem makadamu. GUme kopljejo, bremzajo sunkovito...in se pač naredijo valovi...

@drap: Skormnost je lepa čednost...lepše poglede pa lahko najdeš v kakšnjem novo zgrajenem nakupovalnem centru....
dprapr26. 09. 2012 00:00:00
Ja, @tol, še posebej, če je zgrajen kje v bližini lepih gora!
Hotel sem reči, da obstajajo še druge varijante. Lahko se preprosto za nekaj časa izognemo takšnim neprijaznim koncem. Morda bodo pa takrat začeli razmišljati drugače!
Kar se pa tiče vožnje - ja, običajno "drugi" vozijo grdo, mi pa seveda najboljše.
Lp
cenc27. 09. 2012 00:00:00
V zvezi z obiskom se kar pridružujem mnenju oz. pojasnilu dprapr. Zame ima ta ukrep malo povezave z varovanjem okolja. Narejen je tako, da deli ljudi, odgovornim pa dopušča kontrolo izvajanja ukrepa po njihovih željah in potrebah.
ljubitelj gora27. 09. 2012 00:00:00
Saj je znak prepovedano v obe smeri.
bostjanp27. 09. 2012 00:00:00
Zakaj bi se pa morali vedno in povsod pripeljati čimbližje cilju? Slabih 45 minut s parkirišča pred domom v KB do Jarmance al pa žičnice za Cojzovo je lih prav, da se človk mal ogreje in nauži jutranjih lepot okoliških gora pred vstopom v premnoga izhodišča na Kamniško-Savinjske gore.
Sicer pa imajo tudi Kamniške alpe prav tako kot vse ostale alpe pri nas svoj čar, ki pa ga moraš začutit, ne videt.
ljubitelj gora27. 09. 2012 00:00:00
Je kar daleč, če greš na Planjavo in še na Brano narediš kakšnih 2200 višinskih. Je vseeno bolje se zapeljat višje, kot pa da od utrujenosti tvegaš padec po tistih skalah nad domom in kličeš GRS.
turbo28. 09. 2012 00:00:00
Ja, ja. Tudi iz Planice v Tamar in naprej na Jalovec in nazaj ni prav blizu.
Bicikel, z bicikelnom od P do začetka peš poti, tam bicikel v grmovje in pot pod noge.
Tudi od P v Zadnjici do zatrepa in naprej na Dolič recimo ni prav blizu. Tudi tam se da goljufati z bicikelnom.
In še kje, in še kje in še kje . . .
Upati, da se bo vseslovensko uredilo parkiranje na gorskih izhodiščih še za časa našega življenja pa je, milo rečeno, utopično. Ali pač ne ?!
marinka6720. 05. 2013 00:00:00
Dodala bi še, da se moramo nekateri do teh lepih alpskih dolin pripeljati s Prekmurja ali Prlekije, cca 2,5 ure, narediti turo 6,7 ur, potem pa še zbrano voziti domov (nove 2,5 ure). Vedno pa tudi ni možnosti (časovnih ali finančnih), da bi prespali. Nam, ki se pripeljemo tako daleč, tista urica do Jermance veliko pomeni, pa ne zaradi lastne lenobe.Marsikatera tura je nam oddaljenim zaenkrat še nedosegljiva(otroci ne zmorejo, cene bencina...)
Je pa fino, če se pelješ pol urice, parkiraš in ves dan planinariš, nato si v pol urce spet doma.
Mi bi z veseljem plačali parkirnino in se peljali po urejeni cesti, tako kot v Avstriji, Švici in še kje.
balon5. 07. 2013 00:00:00
Marinka Balonček se vam/ti pridružuje. nasmeh Prosim odgovorne/lastnike zemljišč naj na si na mestu zapornice postavijo stolček in bo vsaki pohodnik rade volje "prispeval" € ali dva za "amortizacijo" cestišča, pa še oskrbniku se bo v blagajni poznalo. V razmislek.mežikanjenasmeh
Jorge86022. 08. 2013 00:00:00
Glede ceste do Jermance, bi dodal le to, da glede na to da sem prespal v domu, sem imel kar precejšnje probleme z spanjem. stvar je namreč taka, da ko sem se zvečer vrnil iz hribov so me že od 4 ure zjutraj naprej zbujale kolone in kolone avtomobilov, ki so dobesedno noreli proti Jermanci. Mislim, da bi bilo od vseh nas, ki hodimo v hribe obzirno, da vsaj mimo doma peljemo bolj počasi, ker je res norija kar se tega tiče. konec koncev pa najbolje, da predlagamo državi naj naredi na Kamniško sedlo, kar avtocesto...
Takole, malo v razmislek vsem, ki radi hodite v hribe, dodal bi pa še, da ko grem v hribe, si zato vzamem čas... tako, da mi teh 45 minut ne pomeni čisto nič, plus to, da je za spanje z izkaznico treba plačati 11 eur, pa premislite kaj je bolj smotrno
Lep pozdrav vsemnasmeh
etandet24. 09. 2013 00:00:00
Naj podam še svojo misel in pogled. Jermanca bi morali biti odprta! tako kot je vedno bila. Pohajalci, ki hodijo gledat spominski park imajo markirano pot in nobene potrebe hoditi po cesti. Za nas, ki pa po službi želimo na hitro skočiti v hribe, pa je Jermanca edina možnost, da osvojimo kakšen vrh, še posebej sedaj, ko bo zopet kratek dan. Že tako moraš s čelko s sedla. Naj živi Jermanca!!! To je čista svinjarija, da so jo zaprli (prepovedali promet). Imamo pač vsak svoje poglede in potrebe. Dalo bi se urediti tudi drugače. LP Tomaž
balon18. 03. 2014 00:00:00
Jorge, samo se fo bom dodal, da imamo nekateri pohodniki tudi otroke, katerim se po 3-4 urah hoje 45 min zelo pozna.

Ce so/te hrup vozil moti, d nabavi cepe za usesa pa bo.
petruša29. 06. 2014 00:00:00
Mene samo zanima, če je cesta do sem odprta in če je dovoljeno parkirat, da ne bi ko bomo prišli nazaj imeli kakšno kazen. In če je cesta v še kar v solidnem stanju. Hvala že v naprej in lp
pemi29. 06. 2014 00:00:00
danes prehodila to pot, cesta je odprta, na/v Jermanci veliko avtomobilov, kazni nobene. Jaz sem ga pustila malček nižje ob eni jasi kjer je tudi opazovalnica, do sem je cesta več kot v solidnem stanju, do parkirišča Jermanca imaš 5 minut hoje.
PINOKIO20. 02. 2015 00:00:00
A mi kdo zdaj lahko pojasni kako je s to cesto do Jermancev, a se da priti do tja z avtomobilom al se ne da. Vsi ostali komentarji so že kar precej stari, zato me zanima sedanje stanje. Hvala za odgovor.zavijanje z očmi
Branee20. 02. 2015 00:00:00
mas pod trenutne razmere/KSA/grintovec
subaru23. 02. 2015 00:00:00
Če imaš 4x4 se lahko pripelješ do križišča Žagana peč x Jermanca. Naprej ne bo šlo, oziroma ti ne priporočam. Spodnja plast je poledenela.Gor bi še morda prlezu, bolj kriza bo potem za dol.
blazzz12. 06. 2015 00:00:00
Kako je sedaj s to cesto do jemrance? je možen dostop do tja z avtom ali je še vedno zaprta za javni promet?
dkecma011. 07. 2015 00:00:00
Ravnokar sem klical v dom v kamniški bistrici in mi je gospa rekla, da se ljudje normalno vozijo gor, pa tudi znaka "na lastno odgovornost" naj ne bi bilo. Cesta naj bi bila normalno prevozna do Jermance, čeprav jim pa to ni najbolj všeč... Se vidimo najbrž za vikend nasmeh
sagarmatha30. 05. 2016 00:00:00
Vožnja do tega parkirišča, omenjenega na dostopu do izhodišča, je po novem prepovedan. Glej sliko:
rokjohan12. 06. 2016 00:00:00
Lepa slika velik nasmeh zmeden
petruša19. 05. 2017 00:00:00
Zanima kako je s cesto do Jermance, se da priti z avtom. lp
petruša19. 05. 2017 00:00:00
Zanima kako je s cesto do Jermance, se da priti z avtom. lp
Enka19. 05. 2017 00:00:00
Brez težav.
Frijoze7. 06. 2017 00:00:00
Je koča med tednom že odprta? Kdo mogoče ve, kdaj se odpre tudi čez teden?
AndrejS8. 06. 2017 00:00:00
Koča bo stalno oskrbovana od te sobote, 10.06. dalje, oskrbnik pa isti kot zadnjih 7 let - Simon!
Pekana29. 05. 2018 00:00:00
Kvajdej! Sva šla z našo u ndelo na Kamnšk sedu, prav pr bistrc naša, dej pejd do Jermance, jes nom holdila 3:45, sn djau prou.Sm biu tud jest čist zgonn. No poj sm pa ksn kilometr al pa dva pred Jermanco prkeru, semje škoda auta zdeu, je pa ze tečnart začela, da nou tok hodila kje mela mačka ksmo ga bandal ponoč. Sn djau mn pij, pa več drugm nalij, če že piknike delaš. Se ga je nažokala k sto matr, kje Real zamagou u fuzbalh, naša je za Real...No poj sva pa u 3 urah komi gor prlezla pa še dš najaj dobiu. Gor pa akcija, dežja nkol konc, sva pa perčkat začela, omadona je blo fletn, sn djau čej to kriza nej kr traja...Smo že plesal u družbi plezaucou, je bla enmo naša tuko ušeč, da jo je majstr kr s karabinam zataknu. Sn dju, majstr, ti jo kr zpni, sam dat slučajn nou cepin is hlač pogledu...je kr zelen velik nasmeh ratou. Nč, poj pa dol usa naberglana, sva se kr porit vozila. Umes sva se še parkat skregala..dam pa spat, zutri sm mogu že u 5th u Milano na sstank...

Aja za vse tiste k vs pot zanima, veje drevja na določenh mesth segajo na pot in pa tud trave ter grmičevja, zato sm tud klopa fasou!!! Nej te baba pregleda k čvouk dam pride...mejte se
darinka429. 05. 2018 00:00:00
Ko sem jaz hodila v šolo pred 40 leti so nas učili pisat v pravilni slovenščini. V dialektu pa se ne spomnim, da bi kdaj pisali.velik nasmeh
magroman29. 05. 2018 00:00:00
Meni je pa všeč tale dialektnasmehjezik
ivan2. 04. 2019 00:00:00
Pozdravljeni, mogoče kdo ve, v kašnem stanju je cesta do Jermance?
Planinecizgg29. 10. 2019 00:00:00
Pozdravljeni,
razmišljam, da bi šel v četrtek 31.10.2019 na Kamniško sedlo. Kakšna je cesta do Jermance in ali je na tej poti kakšna težava če je 5cm snega, kajti napovedano je rahlo sneženje te dni.
Lep pozdrav.
bposl31. 10. 2019 00:00:00
Jermanca je na višini Črnivca ... kamera na Prelazu Črnivec kaže zasneženo cesto. Če si šel na to pot, pa le sporoči, kako je šlo, morda pa ga je na tem koncu vendarle manj. Hvala.
Planinecizgg1. 11. 2019 00:00:00
bposl
Ker je bilo potem včeraj slabo vreme, se nisem odpravil na pot.
Lep pozdrav.
anicav24. 09. 2021 22:33:04
Pozdravljeni,danes 24.9 2021 sem pozabila na parkirišču na Jermanci pohodne palice Kilimandžaro,s plutastimi ročaji. Če jih kdo najde naj me prosim pokliče 031856576
valerija11224. 09. 2021 23:04:41
FB Ideje kam v hribe poglejte.Najditelj vam jih je malo skril.
anicav25. 09. 2021 09:06:52
Najlepša hvala,super stenasmeh
Lenore17. 10. 2021 11:32:54
Na Jermanci parkirala včeraj...
V bistvu prikazane slike ne prikazujejo parkirišča, kjer se dejansko parkira.. ok, seveda se lahko parkira tu, lahko pa se parkira tudi višje, kjer na levi zagledate travnik in ste pod odprtim nebom (ni več gozda).
ampak POZOR!!!!
Na Jermanco ne rinite, če imate avto z nizkim podvozom. Ker je makedam in na nekaterih delah ZELOOO luknjasto.. in tudi če se premikate milimeter po milimeter, boste s podvozjem udarili v tla. En ovinek v levo (gor grede) je tudi tak, da nisem bila ziher, a bo avto sploh zvozil ali ne..
Ampak to ni največji dvom.. že nekako pride.. ampak teren- luknje.. na nekaterih delih je čisto zares obupno.
Kakorkoli, upam, da sem komu pomagala avto rešit nasmeh
     
Copyright © 2006-2023 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Kolačići