Popis foruma / Italija / Ostali planinski masivi - Italija / Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti

Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti

bagi9. 05. 2017 10:07:44
V nestabilnem vremenu je Cima Capi hvaležen vrh. Čudovit razglednik je, vzpon in sestop ne trajata predolgo, ferata F. Susatti (B/C) je dobro varovana nasmeh. V bližini tega vrha je še polno drugih, vse pa je povezano z označenih potmi, ki potekajo po starih vojaških dostopih iz WW1. Povsod je polno ostankov kavern, galerij, stražarnic in podobnih ostankov tistih časov. Za raziskovanje tega območja si je potrebno vzeti najmanj en dan, raje dva. Toplo priporočam nasmeh.

Eno od izhodišč je vasica Biacesa, koordinate : 45°51"56.7"N / 10°48"25.5"E

Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Še zadnje priprave ...1
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Poti so lepo označene2
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Začetek poteka po strmi, s kamenjem tlakovani poti3
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti V prevodu .... pot kozlov :)4
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Vasica Biacesa, v ozadju se že nabira mokra pošiljka5
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Pomladno vreme želi upravičiti svoj sloves6
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Pot do ferate je udobna, kot je večina vojaških pot7
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Na tej poti je veliko spodmolov8
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Enega od spodmolov so vojaki spremenili v zaklonišče9
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Ali bo dež ali ne ???10
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Nebo se je odprlo in na srečo vedrimo v starem vojaškem zaklonišču11
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Dež je ponehal, nadaljujemo proti ferati12
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Gardsko jezero z Riva del Garda13
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Danes ima jezero malo obiska jadralcev. Običajno jih je vse polno14
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Spet se nabira, prihaja nova mokra pošiljka15
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Začetni del ferate. V celoti ni težka, le redko doseže C16
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Nekateri deli ferate potekajo tudi po potkah17
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Še fotka za spomin ...18
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Pogled za fotko19
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Napredujemo20
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Razgledi ob žici21
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Pot se postavlja pokonci22
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Dežne zavese se na srečo zlivajo na sosednjem hribu23
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Ups ... prihaja tudi nad nas24
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Ferata25
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti In smo ga spet dočakali .... dež26
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Pogled pod noge jemlje dih. Globoko, globoko pod nami je stara cesta *Strada Ponale*27
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Riva del Garda v dežju28
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Na vrhu29
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Pogled v dolino30
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Nadaljujemo po atraktivni poti31
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Tukaj se odcepimo in sestopimo po drugi ferati32
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Vse je lepo označeno33
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Ostanki položajev iz WW134
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Posebna feratarska pelerina ... :)35
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Končno je tudi sonce posijalo na nas36
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Izstop iz ferate je bolj nabrušen, vendar še vedno brez težav37
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Oznaka sestopne ferate38
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti Zaključek pri cerkvi nad Biacesso. Od tu je samo še sestop v vas po tlakovani poti39
Cima Capi – razglednik nad Gardo po ferati F. Susatti 40
džana9. 05. 2017 21:32:34
cool
JORDAN9. 08. 2017 10:30:06
Tudi midva sva koncem julija prehodila-preplezala opisano ferrato v isti smeri z izhodiščem v Biacesi,Vsekakor je farrata Susatti posebno doživetje in je vredna obiska.
Ferrata je zelo dobro varovana,ni pretežka,več previdnosti pa je potrebno na poteh katere so
zelo razgledne vendar prepadne.Po sestopni ferrati Mario Foletti katera je v rangu Susattija sva sestopila do bivaka Arcioni.
V bivaku so bili ravno starejši domačini in smo malo poklepetali.Popila sva kavo in pivo
(dve turški kavi + malo pivo=4€ nasmeh.Od bivaka sva takoj za ovinkom prišla do cerkvice in od tam nadaljevala še na vrh Cime Rocce.Pot poteka skozi rove iz 1.svetovne vojne.Najprej sva šla na vrh,potem pa čez vrh na drugo stran in skozi daljši rov pod vrhom na razcep koder sva prej zavila gor.
Vse je lepo markirano in zavarovano.Super izlet.
razpotje1
galerij22
pot od Biacese do cerkvice betonirajo23
bagi22. 11. 2017 15:26:05
Cima Capi je kljub razmeroma skromni višini ( 909 m ) najbolj izpostavljen vrh neposredno nad Gardskim jezerom in zato odličen razglednik. Nanj po južnem pobočju vodi netežavna ferata, dostopi do nje pa najmanj trije. Mi smo izbrali *Pot kozlov*, oziroma Sentiero del Bech z oznako 470. Njeno nadaljevanje je pot Sentiero Susssati , ki smo jo imeli namen prehoditii v celoti. To sva namreč deloma prehodila že spomladi, a naju je z nje pregnal dež.

Kozlovska pot in vzpon na vrh Cima Capi je prijetno pohajkovanje po starih vojaških stezicah. Nikoli ni preveč strmine in nikoli ni dolgčas nasmeh. Marsikaj se da videti že v spodnjem delu poti, z višino se odpirajo še čudoviti razgledi na Gardsko jezero. Ferata ni težavna in prehodi jo lahko vsak z nekaj ustreznih izkušenj.

Nadaljevanje po Sentero Susatti ( oznaka 405 ) je bilo izjemno zanimivo in razgledno velik nasmeh. Za bližnjim razpotjem pot preide v strma skalnata pobočja Cima Rocce in kot že velikokrat doslej smo se lahko samo čudili imenitno in atraktivno speljani stezici. Vseskozi nas je varno vodila v ostenjih bližnjih vrhov vse do sedla Bocca di Enzima. Tu se Sentiero Susatti zaključi in se preko 404 A pridruži vezni poti Garda-Brenta 404. Po njej smo se povzpeli do vršnega sedla Bochet dei Concoli, kjer se pobočja dokončno prelomijo na nasprotno stran.

Zaradi rahlega dežja smo se na izhodišče vrnil po najkrajši možni poti sestopa z oznako 417. Že večkrat sem opazil, da v primeru nestabilnega vremena iz smeri jezera Lago di Ledro hitro prinese nekaj mokrote. Ravmo zato je ta predel idealen za raziskovanje. Na voljo so kratke in malo manj kratke poti, ki se jih lahko sproti prilagaja razmeram in zalogam energije. Vsekakor priporočam nasmeh.

Še nekaj uporabnih podatkov :

Izhodišče : Biacesa … 45°51"56.7"N / 10°48"25.5"E ( Google Maps_Android )
Dolžina poti : 13 km / Vzpon po poti : 1100 m

To smo mi :)5
Gardsko jezero6
Cima Capi. Tja gor gremo po nezahtevni ferati7
Opozorilo na ferato- Večina ni imela SVK-ja, a svoje zmožnosti naj presodi vsak sam8
Ferata vodi po navidez težavni steni, a prehodi so vojaško udobni9
Kljub atraktivnim posnetkom ni večje izpostavljenosti10
Kljub poznemu datumu se tukaj lahko vedno zgodijo zastoji. Ti nizki hribi so namreč prehodni skoraj vse leto11
Vzpon na Cimo Capi je en sam užitek, sploh v tako lepem vremenu kot je bil na začetku12
Na tem pomolu pač ne gre brez skupinske :)13
Zemljevid poti31
Googlov pogled na prehojeno pot32
malimiha6. 06. 2018 20:06:32
Prvi dan potepanja pri Gardskem jezeru sva si izbrala za cilj Cima Capi in Cima Rocca. Za gor sva izbrala pot st 470 sestopila pa sva po udobni mulatjeri. Oba vrhova sta zelo lepa razglednika na Gardsko jezero in jih resnicno priporocam.
Trobec17. 08. 2021 15:51:43
Po Dolomitih pa malo osvežitve na Gardsko jezero. Kar se tiče temperature vode, je res bila osvežitev...hribolazenje tu okoli pa vse prej kot to.

Od štarta v Biacesi gre še nekaj časa v senci, čeprav je vročina že pritiskala. Ferata Susatti pa je obrnjena naravnost proti JV in tu soncu ne pobegneš. Sredi poletja je tako res smiselno iti čim bolj zgodaj. No, zanimiva izkušnja bi znala biti tudi proti večeru.

Vsekakor izjemno slikovita in razgledna pot, dobro varovana, priporočam vsakemu zračnosti vajenemu ljubitelju razgledov, ki se potika v teh koncih.