Popis foruma / Slovenija / Julijske Alpe / Prečenje Ceria Merlone- Leva- Montaž

Prečenje Ceria Merlone- Leva- Montaž

bbugari123. 09. 2018 20:02:11
Strinjam se z tabo, gorska planika je odšla direkt po mulatjeri gor (slika 3), ne na sedlo Scalini in ne na Škrbino prednje špranje. To pojasnjuje vreme od 8,45 ur.
Kakorkoli, tura gorske planike je bila odlična!
mirank23. 09. 2018 20:14:21
O tem da je tura ki sta jo opravila ena najlepših v zah Julijcih ni nbenega dvomanasmeh. Vsekakor čestitke saj sta jo dobro začinila
dprapr23. 09. 2018 20:46:02
bbugari1, to pa res pojasnjuje čas ture.nasmeh
Če bi šla še na Škrbino prednje Špranje, bi pa hodila 8h50min.mežikanje

Res je to lepa tura. Vem, da sta uživala. Meni je sicer bolj všeč v nasprotni smeri.
Gorska planika24. 09. 2018 08:25:23
Ojej, ojej! Hvala za te podatke! Sedaj gledam zemljevid in vidim, da je res, kar pravite nasmeh zmedlo me je, ker je malo višje od Krnega dola bila tablica desno proti koči Corsi, midva pa sva se odločila, da greva kar po potki levo- misleč, da se združita zadrega
Super, uganka v moji glavi je rešena! Hvala vsem nasmeh
Pot je res fantastična in čas se tu ustavi, noge pa hodijo kar same od sebe...
janez.novak24. 09. 2018 11:56:21
Gorska planinka - bodi ponosna na to kar sta prehodila. Ni važno, če nista začela na Škrbini prednje Špranje. Prehodila sta večino poti Cerio Merlone, pot Leva in še na Montaž - kaj še hočeta več?
Gorska planika26. 09. 2018 08:25:44
Janez, se strinjam z vami! Sama sem navdušena nad potjo v vsakem primeru in to je bil tudi moj cilj - spoznati in občudovati. Hvala za te besede...
bos28. 10. 2019 20:08:13
V petek sva se podala po poti Pecol - Findeneggov ozebnik - Montaž - Pipanova lestev - pot Leva - Špik Hude police - Pot Ceria Merlone do Cregnedulske škrbine - Pl. Krni dol - Pecol.
Krasen dan v družbi kozorogov na prekrasni poti, ki je lepo označena ter normalno prehodna, le na Pipanovi lestvi se je odtrgala ena stopnica.
od koče Brazza proti Montažu1
spust v večernem soncu74
proti Pl. Krni dol75
bbugari128. 10. 2019 21:30:00
Tura vrednega vsakega spoštovanja!
Čestitam!
janezs7329. 10. 2019 13:18:31
Čista poezija! Čestitam.
dprapr29. 10. 2019 17:21:21
Res je dobra ta tura čez Špike. Meni je bilo pred dvema letoma samo žal, da jih nisem vseh obiskal.
Je vama to uspelo?
bos29. 10. 2019 17:28:48
Nisva se povzpela na vse vrhove, razlog več za vrnitevnasmeh.
bagi5. 08. 2020 11:00:50
V soparnem vikendu smo poiskali čim bolj odprto sceno in očitno je bilo veliko enako mislečih velik nasmeh. Toliko ljudi naenkrat še nikoli nisem srečal v teh krajih, vsaj ne ob tej uri. Lezli so povsod, tudi tam, kjer običajno komaj kakega srečaš.

Mi smo izbrali prečenje Montaža z nadaljevanjem po poteh Leva in Ceria Merlone, ter zaključnim spustom na planino Krni dol. Na celotni poti so varovala obnovljena, razen proti Findeneggovem ozebniku in Pipanove lojtrice. Slednja je bolj problematična zaradi padajočega grušča in težavnega srečevanja, kot pa njenega stanja.

Sestop po zaraščeni mulatjeri proti planini Krni dol je že dobro uhojen, le začetka se ne sme spregledati. Planina je letos v obratovanju, tudi raznorazna okrepčila se da dobiti. Plačilo je hecno … daš, kar daš, s tem da se od tebe pričakuje najmanj ustrezno vsoto nasmeh. Povratek po cesti do izhodišča ni nekaj navdušujočega, a smo se tega že navadili. Vsega skupaj je naneslo 21 km / 2060 višincev. Več pa v fotozgodbi ...

Parkirišče je bilo nenavadno polno za tako zgodnjo uro1
Na lojtri smo jo dobro odnesli, uspeli smo sestopiti brez umikanja :)15
Nadaljevali smo po poti Leva in njenih atraktivnih poličkah16
Tukaj ni toliko obiska, zato je bil ta domačin bolj radoveden17
Špik hude police, pred katerim sledi globok sestop, nato seveda krepko navzgor18
Okamenela deklica z otožnim pogledom v Zajzero19
Špik hude police in pričakovano obilje pohodnikov vse sorte20
Zajzera21
Planina Montasio, pogovorno bolj znana kot Pecol22
Smo že na Merlonki23
Pogled nazaj na še eno čudovito pot. V ozadju spet Strma peč24
Atraktiven prehod, eden od mnogih25
Špik nad Nosom v daljavi in bivak na njegovem vrhui26
Ta je doživel že marsikaj. Glede na obnašanje je v pozni jeseni svojega življenja27
Na poti proti zadnjem vrhu tega dne28
Špik nad Nosom in bivak Luca Vuericha. Ta alpinist je preminil v stenah našega Prisanka29
Eden lepših bivakov, po vseh letih obstoja še vedno izjemno urejen30
Viš, Nabojs, Koštrunove špice37
Ceria Merlone … na fotki se vidi pot, ki poteka malo pod sredino38
Približno takole izgleda poličkanje39
Tegale se še drži puhec :) Mladosti primerno je bil radoveden in prestrašen hkrati40
Pogled nazaj na Merlonko in čudovite prehode po policah41
Po nekaj kilometrih ceste smo že v fotofinišu :)48
GPS sled prehojene poti49
glorija125. 08. 2020 23:12:24
Res krasna tura in super opis. Imela sem v planu v kontra smeri, zdaj pa vidim, da je opisana smer bolj priljubljena.
jaz5. 08. 2020 23:42:37
Luca Vuerich je umrl v Prisanku, ko ga je odnesel plaz, njegov prijatelj je ostal živ, vendar je tudi on umrl kasneje. Pri smučanju z Jalovca je padel v Loški žleb. Spomin nanju še živi. Lp!
velkavrh6. 08. 2020 06:53:06
Kako leto nazaj smo šli z društvom-PD Škofja Loka samo od planine Pekol na Špik nad Nosom, ker so bile v nadaljevanju jeklenice potrgane.Bivak na gori je res prelep.Vse nas je navdušil.Naredili ste res prečudovito turo.Tri leta nazaj smo šli na Montaž iz Zajzere po ferati -bila je res dolga in nato na ozebnik na Montaž.Takoj na začetku ozebnika je tisti zoprn skok, ki ga malo težko preplezam,naprej ni težav.Že trikrat sem šel prek ozebnika v preteklih letih na vrh in tisti skok mi vedno dela težave -imam prekratke roke.Letos smo hoteli iti na planino Pekol upokojenci že spomladi,pa je bila cesta zaradi popravila zaprta.Ko sem prvič pred kakimi desetimi leti šel iz planine Pekol po poti Ceria-Merlone sem ravno tako sestopil na planini Krni dol, ker je bila predolga za nazaj, če bi jo opravil v celoti, ker sem imel avto na izhodišču.Takrat sem srečal mojega kontrolorja, ki pazi , da ga pri opisu mojih gorskih poti preveč ne lomim.
AI30. 08. 2021 20:02:38
Ker letos še ni bilo reportaže s, po mojem mnenju enega najlepših, vsekakor pa najbolj atraktivnega prečenja v Julijcih, dodajam svojo z dne 21.8.
Zaradi snežnih razmer na severu (Amalia) sem šel tokrat gor raje z juga. Na tako dolgo pot je kar problem nesti še snežno opremo.
Start s Pecola nekaj če osmo uro, gor klasika po Findeneggu, kjer ni bilo nikogar pred menoj, zato se mi ni bilo treba izogibati padajočemu kamenju. Lojtra je bila prazna, zato sem jo dol mahnil kar po njej namesto po stari poti. Na poti Leva je bilo nekaj več pohodnikov, na srečo so me prijazno spustilo mimo. Na Špiku Hude police se je drenjalo kar veliko ljudi, zato sem ga kar izpustil. Na Ceria Merlone pa potem blažen mir.
Pod Špikom nad Špranjo pa sem doživel nekaj res unikatnega, vsaj meni se to še ni zgodilo. Prikorakam okoli skale in na polici, kakih 50m metrov pred menoj, se je na skalni polici drenjalo pet(!) beloglavih jastrebov. Ko so me zagledali, so trije odjadrali, dva pa sta ostala na polici. Malo slabe volje, ker sem imel s seboj le telefon, ne pa mojega Oly-a z 12-100, sem naredil nekaj oddaljenih slik, potem pa se kot miš pritihotapil po poti do police in se s telefonom "na gotovs" približal polici. Uspel sem narediti nekaj fotk, preden sta odjadrala.
Vsa varovala so v dobrem stanju, sploh Ceria Merlone je res vrhunsko zavarovana.
Sestopil sem po mulatjeri, ki se z Vrha Krnega dola spušča do planine. Sem velik "fan" mulatjer, ki so po navadi mojstrsko speljane in zelo prijetne za hojo navzdol. Kljub temu, da se spušča počasi, sem rabil do planine Krni dol le uro in četrt. Ko sem po njej hodil pred leti, je bila mestoma kar težko sledljiva, sedaj pa očitno pridobiva na priljubljenosti in je že dobro shojena. Bistveno boljša varianta kot spust do ŠPŠ.
Edini malo zoprni del je tistih tri kilometrte pešačenja po cesti nazaj do Pecola.
Vse skupaj je trajalo okoli 11 ur, s počivanji vred.