|
| redbull2. 04. 2015 07:33:26 |
AdA a što ako je skrbnik Marky
|
|
|
|
| Marky2. 04. 2015 08:15:33 |
Ada, žao mi je, griješiš. Nijedan pravilnik ne kaže da psi ne smiju biti u planinskim kućama, restoranima itd.. Piše samo da ako se servira hrana, moraš dobiti od svakog gosta u prostoru dopuštenje da se slaže s prisutnošću psa. Kod nas na Lisci psi dobrodošli u predvorju kao i kod šanka, ali u blagovaonicu nemaju ulaz! Imali smo već inspekciju zbog toga jer su nekome mali dlakavci u nos otišli, ali nažalost ili srećom nije dobio što htio. Inspektoricica samo rekla što sam gore napisao, popila kavu i otišla 
| (+8) |  | |
|
|
|
|
| pemi2. 04. 2015 12:40:46 |
Ovdje se oglašavam i ja.. većinom problem ići s kužem čak na jednodnevnu turu recimo zimi jer te ne puste u kuću. Razlika naši susjedi, velik znak- zabranjeno psima, al me je vlasnik sam pozvao unutra. Imam pritlikavog pinča kao prethodnike koji su se oglasiLI u ovoj debati. Mogu reći da na Zlenici puste bez problema u kuću, Osolnik je jedna takva i, kuća u Krnici, pa još bi se ih našlo.
| (+7) |  | |
|
|
|
|
| VanSims2. 04. 2015 12:42:38 |
Ali ćemo morati još stoti put: ako ima vlasnik kuće, lokala, restorana... na ulazu jasno napisano da psu ulaz zabranjen, onda nije i basta. Ako ništa nije napisano onda je dopušten i osoblje ne smije opovrgavati! Istina da psi nemaju ulaz u kuće PZS (ako je kuća na Lisci privatna drugačije). Ako je bila inspektorica državna onda s gledišta države res ništa loše, ako bi bio netko od PZS onda bi morao označiti kršenje.
|
|
|
|
| mukica2. 04. 2015 13:44:11 |
VanSims, pitam se zašto vas pas toliko smeta, većinom oni kužki koji su u kućama socializirani i ne prave problema za razliku od mnogih gostiju koji su često preglasni i jako smetaju ostalim posjetiteljima kuće 
| (+7) |  | |
|
|
|
|
| GregorC2. 04. 2015 14:12:50 |
Ginko šator bolje postavljaj dalje od koča, jer nisam siguran da bi oskrbnici s veseljem promatrali "kamp prostor" pred koćom. I bolje toga ne objavljuj na netu. Big brother nadzornika je pozoran... Lp
| (+6) |  | |
|
|
|
|
| VanSims2. 04. 2015 14:32:52 |
@mukica: ne radi se o tome smetaju li ili ne. Ja sam samo rekao kako je po zakonu. I mene takvi psi više ne smetaju, čak ponekad nekog i pomazim jer sam se dosta navikao na njih. Jer su nekad smetali i mene i bojao sam se ih mogu razumjeti ljude kojima smetaju. Kao što sam gore napisao, razlozi su različiti, nije nužno strah.
|
|
|
|
| Bernard Štiglic2. 04. 2015 17:53:48 |
Svakako psi nisu za planinsku koću. U stanu neka radi svatko što hoće, planinska koća je okupljalište više ljudi, neki se možda boje pasa, neki psi su nevaspitani i trčat će i po kuhinji gdje se priprema hrana. Onda će psi, jer puno pasa ima nevaspitane vlasnike ležati i na posteljama. Bilo bi dobro da negdje kraj koće bude prostor gdje bi pas mogao spavati u zaklonu.
| (+13) |  | |
|
|
|
|
| Marky3. 04. 2015 12:11:19 |
Sto ludi, sto čuda... VanSims, to prvi put čujem da ako je koća "imovina" PZS-a, da psi ne smiju unutra. Je li to zapisano u nekom "pravilniku"? No, inače Lisca nije imovina PZS-a, nego općine i inspektorica je bila od države. Ja sam mišljenja da ovisi o skrbniku/najmu da li će odlučiti da će psi imati ulaz u koću ili ne. Ako odluči ne, to se radi (kao što je rečeno) znakom na vratima, ako nema, onda drugačije. Opazujem da ima sve manje znakova "ulaz psima zabranjen" na vratima lokala, trgovina, ... itd. I to pozdravljam. Životinja je živo biće i tko ne voli životinje, ne voli ljude! Bernard, jedno je dopustiti psu ulaz u "lokal" gdje može počivati kraj stola i raditi "društvo" svom gospodarju, drugo je njegovo letanje po kuhinji itd. što se naravno ne smije, jer tu je hrana... itd. Inače, ja imam kod kuće dva psa i oba spavaju s nama na krevetu i kauču. Jesam li dakle nevaspitani vlasnik ili ljubitelj životinja kojima nudim udobnost, ljubav, igru, ...?
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| pikica13. 04. 2015 13:05:14 |
Kočnice su građene s ciljem sigurnog skloništa od vremenskih neprilika koje mogu iznenaditi pohodnika na njegovom putu. Nažalost kočnice postaju gostionice, planinari plijen zarade. Pod nekom drugom temom može se pročitati što sve se događa po tim koćama. Jako opijeni i razulareni mnoštvo veseljaka do kasno u noć. S takvim ponašanjem nastavljaju i u spavaonicama. Tamo se stvar toliko zaostruje da dolazi čak do prijetnji fizičkim obračunom. Naravno žrtva je planinar koji je htio "u miru" prespavati u koći. I tko sve to radi? Ljudi, to razumno i čisto biće koje je lijepo uzgojeno i zna kako se ponašati u koći gdje se okuplja više ljudi. I primjer modela koji se drži zemaljskim bogom i popne na kulu na Triglavu. Svoj ponosan nad svojim djelom maše zastavom države kojoj pripada. Ide čak tako daleko da to svoje djelo objavi na nekoj drugoj web stranici. Znači, u trenu je pogazio tri stvari, kulturno dobro, poštovanje prema gori na koju se popelo, i povrh još ismijava zastavu. Nema većeg izroda na zemlji od čovjeka, pa ćete vi nosovi dizati nad psima u planinskim koćama. Zadržite te visokogorske gostionice ako hoćete. Nema boljeg od užine na nekom razglednom vrhu u ugodnom društvu ili usamljenosti, uopće nije važno. Par kišnih kapi i malo vjetra pa i mi "vremenski" preživljavamo nema đavo. Mi smo i u dolini na terenu u svakom vremenu. Neću šutjeti kad netko napiše kako nevaspitani psi, ljudi su problem. Čak i tamo gdje pas nije takav kao što se tvrdi, kriv je čovjek.
| (+10) |  | |
|
|
|
|
| mukica3. 04. 2015 13:31:09 |
Pikica se odmah potpisuje, gore sam navela slično...
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| VanSims3. 04. 2015 16:02:48 |
Pikica kad bi ti znala česa su sve životinje sposobne. I ja volim životinje ali mi je tu ljubav naš lokalni kozji pastir precej omaglio. Česa su sve sposobne. Umor iz ljubomore, mobbing doslovno do smrti slabijeg člana stada, pohlepa,... Sad mi komp pokvaren pa ću polupisati kasnije više.
|
|
|
|
| GregorC3. 04. 2015 18:11:40 |
Moje mišljenje je, da je ovo s psima već malo otišlo predaleko. Jednostavno se ih je u zadnje vrijeme previše socializiralo, na što upozoravaju i sami kinolozi. Ali nemam ništa protiv pasa, naprotiv. Živim u bloku pa ga nemam iz jednog razloga: pas u zatvorenom prostoru mi je žao i mislim da ga voditi nekoliko puta dnevno van nije dovoljno (naravno ovisi o rasi). U planinskim koćama nisam baš oduševljen da bi psi ulazili u koće, posebno ne u prostore gdje se poslužuje hrana i spava. Zašto? Zbog vlasnika i njihove nesposobnosti kontroliranja svojih četveronožnih prijatelja. Naravno ne vrijedi za sve, ali nažalost sposobnih vlasnika koji poštuju i druge vrlo malo. Ništa nemam protiv ako je pas negdje pod stolom ili kraj njega kod vlasnika, ali iz iskustva znam da ih puno takvih nije, nego se šetaju među gostima. Neki to smetaju ili se boje pasa. I onda samo nedostaje vlasnik s onim klasičnim: "Pa čega se bojite, on vam ništa neće!" Mislim, oprosti, ali tvog psa ne poznam i ne znam kako reagira, i nijedan vlasnik mi neće reći da svog psa poznaje 100%. Vjerujem da ga možeš vrlo dobro poznavati, ali pas je i dalje pas i ima svoje muhe (kao i čovjek, jer smo oboje živa bića). Što radite kod kuće je vaša stvar i nije mi stalo, ali kad dođete drugdje, samo imajte na umu da niste sami i da tu vrijede druga pravila nego kod kuće. Slažem se da bi se stvar lepo mogla riješiti i dodijeliti određeni dio koće i za one s pasjim prijateljima. Vau!
| (+26) |  | |
|
|
|
|
| jax3. 04. 2015 21:13:42 |
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| Žiga223. 04. 2015 22:35:54 |
Lepo napisano Gregor. Težava je što većina vlasnika svog psa vaspitava i tretira kao čovjeka. Pas je životinja i tako se ponaša. I ja sam nekad imao psa (ovčara).
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| Misantrof3. 04. 2015 23:31:02 |
A onda ako važi za pse, mogu li ja doći s vijetnamskom praščićem i leguanom također? Pa oni su baš pridni i ništa ne rade.
|
|
|
|
| Hribovc884. 04. 2015 00:00:39 |
Neki ste gore od onih župnika i starih tercarki na misi. Ježeš... 
|
|
|
|
| slavkovoda4. 04. 2015 07:56:27 |
....kar šimfajte me, evo vam ga... Sicer se slažem s Gregorjem. Ova dlakavac je bio već po mnogo mjesta, u koće ga ne vodim, vani si nađe primjeren prostor i uživamo.
1
| (+10) |  | |
|
|
|
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo
registrirati.