Ali ste že bili na Boču (978 m)?

Golica

Parkeljc7. 05. 2011 20:29:46
Težko, da jih bo še kaj več,... Ponavadi jih je največ od koče desno pod Malo Golico, pravi beli tepihi..
tinky8. 05. 2011 17:30:35
Parkeljc mislim da to niso slike 7. 5. 11, ker danes nikjer nisem videl toliko narcis.
rs568. 05. 2011 18:32:12
tinky če greš iz sedla Suha na Krvavko boš videl te tepihe
Parkeljc8. 05. 2011 18:33:11
"tinky", res je, opravičujem se za nenapisan pomemben podatek, so slike LANSKE zadrega !! Letos jih je precej manj, želel sem samo pokazati kje jih je največ.
Hribovc888. 05. 2011 18:48:51
Pravkar sem prišel z Golice. Danes smo se planinci ter planinke PD Slovenj Gradec ter PD Mislinja (bilo nas je kar za štiri kombije), podali na izlet oz. na pohod na Golico (1835 m). Izhodišče je bilo ob osmih zjutraj pred domom Pristava v Javorniškem Rovtu (975 m). Pot nas je nato vodila skozi bele preproge ključavnic, vendar bolj kot smo se bližali vrhu, manj jih je bilo, je pa sicer tudi drugih rožic ob poti veliko (encijan, avrikelj ali lepi jeglič, pogačica...). Po dobrih treh urah hoda smo prispeli na vrh, razgledi so bili danes res veličastni, saj je bila vidljivost res enkratna, na levi strani smo imeli očaka kot na dlani, na desni strani pa smo imeli prečudovit razgled na dolino reke Drave ter na mogočno Vrbsko jezero. Danes je bil prečudovit razgled tudi na avstrijske tritisočake, Sonnblick (3106 m) ter Grossglockner (Veliki Klek, 3797 m) sta bila tako blizu, da bi se ju lahko dotaknilvelik nasmehnasmeh
V senčnih legah po grebenu oz. sedlu so še vedno kar ogromni zameti snega, sicer je bilo toplo, na soncu že kar vroče, vendar je na vrhu zaradi snega še vedno potegnil kar hladen veter. Gneča na vrhu je bila nepopisna, tako je bilo, kot da jutri Golice ne bo večnasmeheek. Po malici, štemplanju ter skupinskem fotografiranju smo sestopili proti koči, kjer smo ostali do 13:00, nato pa sestopili proti Planini pod Golico (950 m), kjer so nas čakali kombiji. Ko smo prišli do Planine pod Golico pa se je kar hitro pooblačilo, med sestopom smo srečali nemalo mladih družin, ki so se vzpenjale proti Golici, nekateri očitno hribov ne jemljejo dovolj resno oz. se na pot podajo razmeroma pozno, kljub neobetavni vremenski napovedi za popoldne (možnost ploh). Tiste zamudnike je moralo kasneje kar pošteno prati na poti na Golicozavijanje z očmieek
Sicer pa je bila danes res prekrasna nedelja, kdor ni bil na Golici oz. kje drugje v planinah mu je prav gotovo lahko žal, nekateri planinci, ki so bili na Golici že večkrat so dejali, da moraš imeti res srečo, da takšno vreme ujameš, kot je bilo danes in da že dolgo ni bilo tako lepega razgleda kot je bil ravno danes (ja eni vemo, kdaj je treba iti v hribevelik nasmehnasmehjezikmežikanje)

Fotografije sledijo jutri oz. v prihodnjem tednu enkrat.

Lep narcisni pozdravnasmeh
giti8. 05. 2011 19:31:26
Včeraj z devet letnim sinom in možem prvič na Golici. Vzpon v smeri Križovec po grebenu na vrh Golice, sestop do koče na okrepčilo in pod grebenom po markirani poti do avta. Največ narcis je s sedla Suha, drugje posamezne narcise. Kratka strmina poti s sedla na greben kar poštena, se pa vzpon splača, saj pot ponuja zelo lepe razglede. Sinu so pot popestrili mejni kamni -z eno nogo v Sloveniji, z drugo pa v Avstriji. Imeli smo se prav lepo, otrudila nas ni niti dobri dve uri dolga vožnja do doma. Pa še nekaj slikic. LP, Giti.
Nad sedlom Suha1
Pa tako blizu ga je bilo videti3
Samo prav ga je potrebno gledati.10
Zalas8. 05. 2011 20:13:18
Danes sem bil gor iz križovca! Ljudi se je trlo zelo veliko! Drugače pa vreme enkratno!!!!!!!!!! Veter je prav pasal saj drugače bi bilo pa prevroče!
Irina8. 05. 2011 23:22:34
Hribovc88 - 8.5.2011

Tudi midva sva se danes "drenjala" na Golici. Ljudi je bilo kakor na procesiji....fotografije sledijo.

K tvojemu komentarju sem želela dodati, kdaj se nekateri odpravljajo v gore in to z malimi otoci.
Ker se nama ni nikamor mudilo, so naju ob pol štirih popoldne prve kapljice dežja nagovorile, da sva se odpravila v dolino. Ni bilo sile in nisva bila mokra, ker je res samo občasno rosilo.

Ampak, če ste vi ob dveh srečali mlado družino na poti navzgor, me zanima kaj bi rekel, če bi jih srečal ob pol petih, ko je že bolj resno rosilo? In bili so šele na začetku poti. Otroka sta bila stara približno pet in šest let. Če me moj ne bi zadržal, bi odprla kljun in staršema povedala kar jima gre. Če bi bilo v moji moči bi jih nagnala nazaj. A, žal nimam te moči. Ja, tako nekateri izzivajo in očitno jih bo izučila šele osebna nesreča.
Belo cvetje in beli Očak1
Bele lepotice2
Rožice povsod, tudi na zidovih3
Tudi me smo bele, pa nismo rožice4
Jaz pa nisem ne rožica in ne bel, sem pa vseeno zanimiv5
Hribovc888. 05. 2011 23:39:17
No lepo, da sta se obrnila, edino pravilno, nekateri bi pa radi za vsako ceno gor prišli, pa tudi če bi prekle dol letele. Da ne govorim o tem, kako pomanjkljivo so bili nekateri obuti, enih par sem opazil, da so bili v tistih natikačih oz. opankih za na plažoeekzavijanje z očmimrk pogledjezen, kot da gredo na Šmarno goro ali pa na kakšen drug kucelj, pa še za na tovrstne kuceljčke oz. hribčke je potrebna primerna obutev, res ne vem kaj jim ni jasnozmedeneek

Promet: sam osebno bi prepovedal vožnjo z motornimi vozili že od naselja Planina pod Golico naprej, namreč danes se je trlo avtomobilov, kot po avtocesti. Sicer pa sami neki dobri avtomobili, seveda večinoma z LJ registrskimi oznakami, pač "hoštaplerske hoh" lublanske srajce pač morjo rit prnest čist do svojga vikenda, bohnedi, da bi se malce pretegnali oz. sprehodilizavijanje z očmieekmrk pogledjezen
Zalas8. 05. 2011 23:46:10
Lepo je bilo!
jprim9. 05. 2011 06:35:07
Golica!
Uspelo uresničit željo, da vidim Golico v belem. Gneča, gužva, nepretrgane kolone, ...okupacija Goliceeekeek
Okrog 9. ure smo bili pri domu, potem pa se je začelo ...

ps
Pa vidim, da nas je bilo veliko forumcev na Golici, bi lahko kar imeli srečanje.nasmeh
LP in varen korak.
ob poti1
razgled2
kolona na progi3
tinky9. 05. 2011 08:31:45
Če bi bili na vrhu Golice malo po osmi uri zjutraj se nebi bilo treba nič drenjati!!!
Laščan9. 05. 2011 08:40:55
No,tudi jaz z družbo sem danes obiskal Golico.Mislim da tako silne gužve pa spet ni bilo,razen okoli koče in pa na samem vrhu.Če izbereš manj obljudeno pot, pa je kar prijetno.Mi smo dovolj zgodaj začeli pot mimo Savskih jam,po Markljevem rovtu na sedlo Suha,po grebenu(mimi gada) na vrh. Tam nas je bilo zares precej, a sem doživel pred leti že hujša obleganja.Na nadaljevanju poti pa ni bilo za srečati skoraj nikogar,nekaj posameznikov.Spustili smo se namreč na Jekljevo sedlo,pod Klekom nadaljevali do Rožce,se spustili na Jeseniško planino in po lepem gozd,polnem bodočih borovnic,mimo rastišč narcis nazaj v direndaja polno Planino pod Golico.
damijanp9. 05. 2011 13:08:33
V soboto smo tudi mi krenili na Golico, in sicer mimo Savskih jam in Markljevega rovta do sedla Suha, nato pa po grebenu na Golico. Od sedla naprej je bila res kar precejšnja gneča, še huje pa je bilo na vrhu in pri domu. Kljub temu je bil izlet lep - največ narcis je bilo pod Malo Golico in na travnikih nad Planino pod Golico. Nekaj slik je na:

Golica
atomsic9. 05. 2011 17:03:59
8.5 v nedeljo,smo se tudi mi odpravili proti Golici. Dopoldne je bilo vreme čudovito. Popoldne pa nas je,oziroma je ujel moje prijatelje,sam sem prišel predčasno v dolino.
Narcise še cvetijo.
gorski svizec10. 05. 2011 21:57:59
Danes sem odšel na Golico in povem, da je bilo kaj videti, saj je bilo vreme res lepo, brez oblačkov, s čudovitim pogledom na Julijce, ki so še pokriti s snegom. Sploh pa je bilo fajn, ker ni bilo nobene gneče. Skratka dobro izkoriščen dan.
Ni potrebno komentarja, a ne?1
po grebenu4
Pričakal me je na grebenu tik pod vrhom5
Pogled z vrha proti Dovški babi in Kepi6
petruša11. 05. 2011 09:12:52
Ta vikend smo se nameravali odpraviti z družino na Golico pogledat kako je ko so travniki pokriti z narcisami. Ker pa pravijo dež me zanima kako dolgo cvetijo tu narcise, ker čez 14 dni bo prepozno. Ali še mislite da bodo cvetele? Kdo je kje v bližini doma sigurno ve kako dolgo prebližno cvetijo tu narcise?lp
otiv11. 05. 2011 20:58:42
Le kam drugam,kakor na Golico,se gornik poda v mesecu maju.Izbral sem delavnik,da je bilo malo več prostora po stezah, klopcah na vrhu in ob koči.Krenil sem po malo daljši poti in sicer preko Markeljevega rovta in po grebenu na vrh Golice.Začel sem na Planini pod Golico in tudi končal, ta nepozabni cvetoči krog.
Jutranje sonce, ji daje še večji čar.1
Letšnja pomlad, je pa res pravi zaklad.11
Šopek za nevesto.12
Še se je našla prazna klopca na vrhu.13
Na samem vrhu seveda ni narcis,te so malce nižje v vetru plesale svoj pomladni ples.14
Sneg, seveda na sosedovi strani,lahko ga vzamete,nihče vam ne brani.15
otiv12. 05. 2011 06:04:32
@petruša
Nisem ravno pod Golico doma,sem pa bil včeraj na Golici in lahko rečem,da čez 14 dni res nebo več cvetoče pravljice.Bodo še cvetele narcise,samo ne v tako velikem številu,kakor te dni ko je belo,kakor bi sneg ležal.Je pa letošnja pomlad na Golici tudi bolj zgodnja,kakor v dolini.
Lep pozdrav in več sreče v prihodnjem letu.
petruša12. 05. 2011 08:48:07
Hvala za informacije, bomo videli kakšno bo vreme to soboto, kaže samo oblake popoldan dež, pa bomo vidli, ker otroci si zelo želijo, ko vidijo te prelepe poglede na cvetoče travnike. lp