Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?
  
Anketa
Ali ste že bili na Ciprniku (1745 m)?
Glasaj
Tomco / Zadnja sporočila

Tomco - Zadnja sporočila

Začete teme:
Tomco22. 01. 2025 18:16:24
Vsi morebitni uporabniki modela žolne NEO BT PRO proizvajalca ARVA bi morali takoj prenehati z uporabo in poslati svojo napravo na preverbo proizvajalcu!

Proizvajalec je objavil “prostovoljni odpoklic” - namreč gre za morebitno napako na eni od komponent, zaradi katere naprava lahko med uporabo preneha z delovanjem.

Več informacij tukaj:

https://www.arva-equipment.com/en/content/1488-recall

V Arvi bodo vse posamezne naprave preverili in po potrebi zamenjali komponento ob lastnem strošku, vključno s stroški pošiljanja.

Jaz sem kot registrirani uporabnik prejel obvestilo direktno od proizvajalca in sem svoj primer že poslal v FR. Postopek je bil precej jasen in enostaven.

P.S. Objavo sem naredil zato, ker ne vem po kakšnem kanalu naj bi prišlo obvestilo do morebitnega uporabnika naprave, ki se ni registriral in pustil svoje podatke na Arvi.
Komentari:
Tomco1. 03. 2026 09:40:17
Hvala za odgovore. Ja, v ta drugo sva potem šla po stopinjah, ki jih je dan prej naredil Hike00. Na mestu na moji sliki 6 se namesto nadaljevanja desno po smeri Y, odcepiš v žleb še bolj levo in to potem ni več smer Y. Sprva je razmeroma enostavno in zalito, potem se od enega spodmola naprej najdeš na zelo zahtevnem skalnatem terenu.

Ni čudno, da sva obrnila. Sem popravil svoj zapis in komentarje pod slikami.
Tomco28. 02. 2026 18:01:12
EDIT: medtem sem izvedel,da varianta, ki sva jo danes naredila,ni desni ampak levi krak.

Potem ta druga varianta, ki sva jo dodatno poskusila, ni levi krak ampak neka bolj plezalno obarvana smer še bolj levo. Ceprav so nama na terenu povedali,da je tist kao levi krak. zmeden

Lahko kdo glede na slike pomaga korigirati morebitno zmesnjavo? Da ne bom z objavo zavajal ali širil dezinformacij.

Hvala!
Tomco28. 02. 2026 15:18:36
Danes 28.2. po Y žlebu na Begunjščico.

Zjutraj sneg do Zelenice beton, tudi višje se ni dosti udiralo. Dnevni spomladanski cikel lepo dela.

Razmere v Y grapi so zelo dobre. Vstopila sva po strmejši desni varianti, gor do grebena po levem kraku. Štapne so vse do vrha in ni zahtevno. Sva na veliko delih kar namenoma šla zraven štapen, kjer je bil fajn sneg.

Ker je bilo razmeroma enostavno, sva šla nazaj pogledat še eno varianto, za katero sem takrat zmotno mislil, da je to levi krak (tudi en mimoidoči mi je zmotno pritrdil, da gre tja levi krak). V bistvu sa se znašla v neki varianti, ki gre bolj levo tja proti Trolku. Uh tam je bilo popolnoma drugače. Ravno v strmini med skalami je bil mokast sneg, popolnoma zanič, sva kar zaplavala do skal. Ni bilo smisla nadaljevati v takem in sva obrnila. Sledi nekaj nejevolje boljše polovice zaradi zoprnega ritenskega sestopa u mokastem snegu in bojkot ponovnega vzpona po desnem kraku, da bi šla do vrha. Tako da sva kar sestopila po Y nazaj. Kot po navadi, ob pivu pri koči se je vse poglihalo. velik nasmeh

Pod črto, pogoji v grapah Begunjščice so zelo dobri. Obiskovalci poročajo, da je tudi v Lenuhovi odlično.
Tomco26. 02. 2026 17:03:01
Živjo,

kdo ve, kako je sedaj s dostopom z avtomobilom na Vršič? Bega me, ker AMZS pravi popolna zapora, ampak po kamerah vidim, da je bilo včeraj spluženo in tudi avti so parkirani pri Erjavčevi koči.

Dodatno vprašanje. Kakšni so kaj občutki glede Mojstrovk za nadeljo (po Pripravniški)? Po celem tednu odjuge naj bi se že splazilo, nedelja bo tudi končno malo hladnejša, tako da naj bi jutarnja skorja že morala fejst držati. Saj vem, težko reči dokler nisi gor, pa tudi prerez pod Pripravniško ne bo odveč.

No, če bo kdo hodil, se ponižno priporočam za poročilo o razmerah nasmeh
Tomco18. 02. 2026 18:55:14
Super izgleda! Hvala za poročilo, lepo videt po daljšem "sušnem" obdobju brez poročil iz visokogorja (sicer upravičeno).nasmeh
Tomco10. 02. 2026 19:58:52
Zelo lepo je ofrajhano...!
Videti je, da ste pokurili kar nekaj kalorij nasmeh
Tomco2. 02. 2026 18:33:38
Podrta gora je pravilno. nasmeh Nadaljujte.
Tomco2. 02. 2026 16:31:42
Zelo blizu.
Tomco1. 02. 2026 16:01:54
Tomco1. 02. 2026 12:09:23
Kam sem gor?
Tomco1. 02. 2026 12:00:23
Ja, seveda, tudi to. So pa subtilne razlike med modeli. TX4 naj bi bil malo bolj tehnično/plezalno usmerjen; MTN trainer naj bi bil bolj podložen za dolge ture v visokogorje... A to je na papirju. Glavno merilo je iti v trgovino(e), reči prodajalcu kaj rabiš, isprobati več varint in zbrati tisto, ki ti najbolj sede na kopito. Ne se zožat na specifično znamko in model nasmeh
Tomco1. 02. 2026 12:00:23
Ja, seveda, tudi to. So pa subtilne razlike med modeli. TX4 naj bi bil malo bolj tehnično/plezalno usmerjen; MTN trainer naj bi bil bolj podložen za dolge ture v visokogorje... A to je na papirju. Glavno merilo je iti v trgovino(e), reči prodajalcu kaj rabiš, isprobati več varint in zbrati tisto, ki ti najbolj sede na kopito. Ne se zožat na specifično znamko in model nasmeh
Tomco1. 02. 2026 12:00:23
Ja, seveda, tudi to. So pa subtilne razlike med modeli. TX4 naj bi bil malo bolj tehnično/plezalno usmerjen; MTN trainer naj bi bil bolj podložen za dolge ture v visokogorje... A to je na papirju. Glavno merilo je iti v trgovino(e), reči prodajalcu kaj rabiš, isprobati več varint in zbrati tisto, ki ti najbolj sede na kopito. Ne se zožat na specifično znamko in model nasmeh
Tomco1. 02. 2026 10:41:07
Martin,

da ne bo pomote. TX4, Mescalito, MTN trainer ipd. niso trail čevlji. So t.i. "dostopni" čeljvi, polnokrvi robustni planinski čevlji in o teh govorimo za tvoj namen. Če vzameš TX4 ali Mescalito s GTX membrano (odvisno, kaj si želiš), boš bolj kot ne pokrit za vse poletne scenarije.

Trail čevlji, katere sem omenil na koncu svojega posta in o katerih govori tudi Lamps, je drugačen tip čevlja. To je bolj superga in za tvoj namen takih ne glej.

Sicer najbolje, da admin združi to temo s turbovim linkom. nasmeh
Tomco1. 02. 2026 10:41:07
Martin,

da ne bo pomote. TX4, Mescalito, MTN trainer ipd. niso trail čevlji. So t.i. "dostopni" čeljvi, polnokrvi robustni planinski čevlji in o teh govorimo za tvoj namen. Če vzameš TX4 ali Mescalito s GTX membrano (odvisno, kaj si želiš), boš bolj kot ne pokrit za vse poletne scenarije.

Trail čevlji, katere sem omenil na koncu svojega posta in o katerih govori tudi Lamps, je drugačen tip čevlja. To je bolj superga in za tvoj namen takih ne glej.

Sicer najbolje, da admin združi to temo s turbovim linkom. nasmeh
     
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Kolačići