Konec ceste na Pokljuki - Triglav (čez Planiko in Mali Triglav)
Ishodište: Konec ceste na Pokljuki (1340 m)
Širina/Dužina: | 46,3386°N 13,9045°E |
| |
Ime puta: čez Planiko in Mali Triglav
Vrijeme hodanja: 6 h
Zahtijevnost: veoma zahtjevan označeni put
Visinska razlika: 1524 m
Visinska razlika po putu: 1650 m
Zemljovid: Triglav 1:25.000
Preporučljiva oprema (ljeto): čelada, komplet za samovarovanje
Preporučljiva oprema (zima): šljem, komplet za samoosiguranje, cepin, dereze
Pogleda: 275.491
 | 11 osoba voli ovu objavu |
Pristup do ishodišta:
A) Gorenjsku autocestu napuštamo na izlazu za Lesce, a zatim pratimo putokaze za Bled i Pokljuku. Dalje vozimo kroz Gorje i pored skijaške staze Zatrnik do Rudnog polja na Pokljuki, gdje je veliki parking koji se plaća, au blizini su i vojarna i streljana. Odavde nastavljamo ravno makadamom koji nas malo dalje dovodi do raskrižja na kojem nastavljamo desno (lijevo Uskovnica). Pratimo ovu cestu do bivšeg parkirališta Za Ribnico koje se nalazi na kraju ceste (u blizini su putokazi za planinu Konjščica).
Sada je zabranjeno parkiranje na kraju ceste, pa parkiramo već na Rudnom polju, što produžuje stazu za cca 40 minuta, ali je bolje izabrati markiranu stazu koja počinje već na Rudnom polju.
B) Iz Železnika ili Podbrda vozimo se do Bohinjske Bistrice, a zatim nastavljamo vožnju u smjeru Bleda. Ubrzo nakon benzinske postaje Petrol, koja se nalazi tek malo nakon Bohinjske Bistrice, nastavljamo vožnju lijevo u smjeru Pokljuke i Jereke. Dalje se cesta najprije strmo uspinje, a nakon Korita se postupno spušta i dovodi nas do raskrižja uz autobusnu stanicu, gdje nastavljamo desno u smjeru Pokljuke, Koprivnika i Jereke (ravno Srednja vas). Odmah nakon raskrižja dolazimo do Jereke, a od raskrižja ispred crkve nastavljamo ravno prema Pokljuki (lijevo Podjelje). Nakon Jereke cesta se ponovno počinje strmije uspinjati, a više se spušta i nastavlja uz potok Mrzli potok. Kada se uključimo na cestu od Bleda idemo lijevo i vozimo se do Rudnog polja, gdje se nalazi veliki parking koji se plaća, au blizini su i vojarna i streljana. Odavde nastavljamo ravno makadamom koji nas malo dalje dovodi do raskrižja na kojem nastavljamo desno (lijevo Uskovnica). Pratimo ovu cestu do bivšeg parkirališta Za Ribnico koje se nalazi na kraju ceste (u blizini su putokazi za planinu Konjščica).
Sada je zabranjeno parkiranje na kraju ceste, pa parkiramo već na Rudnom polju, što produžuje stazu za cca 40 minuta, ali je bolje izabrati markiranu stazu koja počinje već na Rudnom polju.
Opis puta:
S bivšeg parkirališta na kraju ceste nastavljamo širokim i u početku uzlaznim kolovozom u smjeru planine Konjščica. Kolovoz, koji odmah prelazi u gustu šumu, brzo se izravnava i nakon nekoliko minuta laganog hoda prelazi u pješačku stazu koja nastavlja lijevom obalom potoka Ribnice. Kada se staza sasvim približi spomenutom potoku, skreće blago udesno i strmije se uspinje. Više se put ravna i iz šume nas dovodi na podnožje prostrane Konjščice. Tu staza skreće blago ulijevo, prelazi potok i nakon nekoliko dodatnih koraka dolazi nas do sirnice na planini Konjščica.
Od sirnice nastavljamo ugodnim putem koji nas za nekoliko minuta laganog uspona dovodi na gornji rub planinskog pašnjaka. Ovdje staza ide nizom borova i grmlja te se postupno počinje sve strmije uspinjati. U gornjem dijelu uspona prema Jezercu s desne strane se uključuje staza iz Rudnog polja, a mi nastavljamo ravno srednje strmom stazom, koja nas za nekoliko minuta dodatnog hoda dovodi do Jezerca, gdje se staza spušta i skreće lijevo. .
Slijedi lagana šetnja do putokaza koji označava glavno područje TNP-a, a zatim se staza počinje umjereno uspinjati uz bujicu (isprva bunar). Staza više prolazi desnom stranom bujice (gledano iz smjera uspona) i zatim se koso uspinje do Studorskog prevoja.
Sa sedla, odakle se otvara lijep pogled na bohinjsku stranu, nastavljamo ravno (lijevo Ablanca, desno Veliki Draški vrh i oštro desno sedlo Srenjski preval) stazom koja se počinje spuštati i nakon nekoliko koraka spusta skreće desno. Slijedi kraći spust, a potom staza nastavlja u križanju, najprije padinama ispod Velikog Draškog vrha, a kasnije Tosca. Dolaskom na neobrasle južne padine Tosca doći ćemo do manjeg križanja, gdje se desno odvaja nemarkirana staza na Tosc (odvojak je markiran). Tek nekoliko koraka naprijed, slijeva se gotovo neprimjetno uključuje na stazu s Uskovnice.
Nastavljamo ravno panoramskom stazom koja sve više počinje skretati udesno i pritom prolazi sve strmije padine Tosca. Naprijed dolazimo do umjetno isklesanog stjenovitog ruba, preko kojeg vodi široka i kamenju izložena staza (oprez - aktivan odron!). Navedenu izbočinu hodamo u blagom spustu, a potom staza skreće lijevo i nakratko se uspinje malo užom stazom. Dalje se staza izravnava i prolazi manje strmim padinama. Tek nešto dalje dolazimo do označenog križanja, gdje se s lijeve strane spaja staza iz doline Voje. Nastavljamo ravno u smjeru Vodnikovog doma (blago lijevo Velo polje) blagom stazom s koje se ubrzo otvara lijep pogled na Triglav. Staza se dalje vraća ispod obronaka Tošća i prelaskom sipare za nekoliko minuta dolazi do planinarskog doma Vodnikov dom na Velem polju.
Od doma nastavljamo ravno u smjeru Triglava (desno gore Bohinjska vratca). Staza naprijed je umjerenog uspona i prelazi preko padina ispod Vernara. Ubrzo nailazimo na prvu čeličnu sajlu koja nam pomaže da prijeđemo preko kratke izbočine. Staza naprijed se uspinje po siparu, a zatim nas dovodi do strmog kamenog skoka. Dobro osigurana staza po strmim stepenicama dovodi nas do vrha te skakaonice. Slijedi nekoliko metara prijelaza po strmoj padini, a zatim nas staza dovodi na velike padine u blizinu prevoja Konjsko sedlo na koje dolazimo nakon kraćeg spusta.
Sa sedla nastavljamo lijevo u smjeru Planike (ravno Kredarica i Staničev dom, desno Krma) relativno strmom stazom koja se koso uspinje prema zapadu. Više, sve razglednija staza dovodi nas na neizrazit greben, gdje skreće udesno i neko vrijeme se malo spušta. Naprijed markirana staza s desne strane zaobilazi veću vrtaču, a zatim počinje skretati ulijevo. Slijedi cca 10 minuta uspona i staza nas dovodi do planinarskog doma Planika ispod Triglava.
Od Planike nastavljamo desnom stranom planinarskog doma markiranom stazom u smjeru Triglava (lijevo Triglav preko Triglavske škrbine, desno Kredarica). Staza naprijed najprije se blago spušta, a zatim se počinje postupno uspinjati. Nakon nekoliko minuta laganog hoda dolazimo do kratkog kamenitog dijela, gdje se koso uspinjemo po blago eksponiranoj izbočini. Staza naprijed skreće malo udesno i sa stjenovitih litica prelazi u šljunčani teren preko kojeg se uspinjemo do ulaza u penjački dio.
Već iz daleka vidljive staze usmjerava nas u izrazitu jarugu kroz koju se uz pomoć čeličnih sajli uspinjemo na lijep vidikovac. Staza naprijed skreće lijevo, najprije se strmo uspinje, a zatim nastavlja po surovim stijenama. Mjestimično vrlo strma i na svim težim mjestima također dobro osigurana staza, više nas dovodi na greben Malog Triglava, gdje se s desne strane uključuje malo teža staza s Kredarice.
Nastavljamo ravno grebenskom stazom, koja nas u nekoliko 10-ak koraka dodatnog hoda dovodi do vrha Malog Triglava. Od Malog Triglava, odakle se otvara lijep pogled na vrh i veći dio staze koji je pred nama, staza se blago spušta, a potom nas dovodi na neizrazito sedlo između oba vrha. Put naprijed ponovno počinje uspon, po dobro osiguranom grebenskom putu. Ovu vrlo panoramsku, a na nekim dijelovima i vrlo strmu stazu slijedimo dalje sve do vrha Triglava.
Polazište - Konjščica 30 minuta, Konjščica - Studorski preval 1:30, Studorski preval - Vodnikov dom 1:00, Vodnikov dom - Planika 1:30, Planika - Triglav 1:30.

Slike:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
Rasprava o izletu Konec ceste na Pokljuki - Triglav (čez Planiko in Mali Triglav)
Prikaži starije poruke
|
Gost30. 04. 2007 00:00:00 |
Tam ko se gre ob tisti steni ko je prepad me zanima če je dobro zavarovano npr. s kakšno jekleno vrvjo za držat.
In ali so kdaj poleti kakšni skupni izleti na Triglav?
|
|
|
|
Gost30. 04. 2007 00:00:00 |
Pot od Planike do vrha je dobro zavarovana, če pa misliš prepad pod Toscem, tam pa je pot široka 2m in ni varovana, saj varovala tam niso potrebna. Organizirani izleti na Triglav so, kdaj pa se je najbolje obrniti na planinska društva.
|
|
|
|
Gost20. 06. 2007 00:00:00 |
Gre isti na Triglav s otrokom, sinom, 7 let kot ma dobro fyzično kondicio? Plan poti - Pokljuka čez Dom Planika (nočevanje),drugi dan Triglav, dol pak Triglavski jezera, Savica. Opravičujem se za slovenštino, sem iz Češki.
|
|
|
|
Gost20. 06. 2007 00:00:00 |
Pokljuka - dom Planika 5h, Planika - Triglav - Jezera - Savica 10h. Če ima dobro kondicijo bo šlo. Kaj pa zajle (jeklenice), je vajen hodit po težkih poteh?
|
|
|
|
kvak20. 06. 2007 00:00:00 |
na jeklenicah še ni bil, kondicije pa ima verjetno več koi foter

|
|
|
|
Gost21. 06. 2007 00:00:00 |
V lani bil v Luknji z Alžejova domu, v tomto letu smo šli technično zahtevne poti na slovaške (Rohače, Vysoké Tatry), no nebil tak visoko kot so Juljske Alpy, na jekelnicah ešte nebil, no mam za njego ferratovi "úvazek" i čelado.
|
|
|
|
Gost27. 08. 2007 00:00:00 |
Kako je zavarovan del od Planike do Malega Triglava? Je pot dobro zavarovana s zajlami tako da je mogoæe uporabljati komplet za samovarovanje ali pak su na nekih mestih samo klini? Je pot Planika-Mali Triglav-Triglav najlažji pristop na vrh (oz. najmanj izpostavljen)?
|
|
|
|
Gost28. 08. 2007 00:00:00 |
Pot od Planike do Malega Triglava velja za enega lažjih dostopov na Triglav. Meni osebno se zdi, da je pot dobro zavarovana. Po moje, kompleta za samovarovanje skoraj ne potrebuješ, ker ti bi prišel bolj malo prav- nekje so klini ali pa ni varoval, ker pač niso najbolj potrebna. Od Malega Triglava naprej pa imaš skoraj povsod jeklenice. Osebno mislim, da je bolj važen miren in siguren korak, pa gre. To je seveda moje subjektivno mnenje! Polona
|
|
|
|
Gost28. 08. 2007 00:00:00 |
Pletenice (zajle) so na voljo na manj kot polovici vzpona od Planike na vrh Triglava.Samovarovalni komlet torej ne rešuje stiske (psihološke tesnobe)tistih pristopnikov na vrh,ki niso vajeni prepadnih sten.Občutek za višino in s tem varnost pridobiš (če nimaš vrtoglavosti) z rednim obiskovanjem gora.Ne gre se torej zanašati na to,da bo samovarovalni komplet rešil vse težave,saj pri klinih,ki so kar pogosti, ni uporaben.Sicer pa tudi skalni oprimki niso nič manj uporabni od klinov. Vsekakor bi bilo prav,da se pohodniki na Triglav prej preizkusijo na kaki izpostavljeni poti,ki jih je dovolj po naših gorah. Vzpon iz Planike na Mali Triglav je na videz lažja (subjektivna presoja,ki pa je psiholološko odločilna),kot pot s Kredarice,glede varovanja pa ni razlike,saj sta obe poti maksimalno dobro varovani.Na poti s Kredarice je za neizkušene pohodnike (teh je morda kar polovica) strašljiv pogled na steno Malega Triglava in na pot ,ki se pne naravnost v nebo.Vsekakor pa je poleg dobre telesne kondicije odločilna tudi psihološka pripravljenost pohodnikov na vrh Triglava.
|
|
|
|
Gost28. 08. 2007 00:00:00 |
Vse pohvale gostu pred menoj za zelo dober in pošten komentar. Takih komentarjev si želim več. Vsem pa srečno, pametno in varno!
|
|
|
|
Gost28. 08. 2007 00:00:00 |
Tudi moje pohvale za komentar. Po mojemu mnenju stopnji (nezahtevno, zahtevno, zelo zahtevno) nisu dovolj dobr opis poti. Tudi gost ki je zelo dobro komentiral psihološko pripravljenost je spomenil izpostavljene poti ki ih je dovolj naj bi poslužili za preizkušanje. Bi bili tako dobri da ih nekoliko naštejete? Verjetno su klasificirane kot zahtevne poti takoj kot je to pot Planika-Mali Triglav-Triglav sicer su manj zahtevne.
|
|
|
|
Gost28. 08. 2007 00:00:00 |
Kakšna je pot od Kredarice do Planike- zahtevnost in čas? z vrha bi šli na kredarico, potem pa do Planike?
|
|
|
|
Gost29. 08. 2007 00:00:00 |
Po od Kredarice do Planike ni zahtevna. cca 1 - 1,5 h.
|
|
|
|
Gost29. 08. 2007 00:00:00 |
Glede "gorskega imagea" pohodnikov na Triglav bi verjetno pravo sliko pokazal odgovor na vprašanje,koliko od njih bi se brez obotavljanja povzpelo na sleme svoje hiše ali kozolca če ga imajo!? Pa šalo na stran!Bodimo stvarni,nesmiselno je stališče,da naj bi bili pristopniki na Triglav skoraj alpinisti,vendar bi bilo nujno,da so se pred pohodom na Triglav povzpeli vsaj na nekaj 2000-čakov,in da so se obvezno že srečali z fiksnimi varovali kot so pletenice in različne variante klinov.Nekaj takšnih gorskih cijev zunaj (razen Krna)Julijcev: Peca-zavarovana pot po zahodni strani, Ojstrica-s Korošice ali iz Logarske d., Planjava-s Kamniškega sedla ali iz Repovega kota, Turska gora-s Kamniškega sedla ali po Turskem žlebu Skuta- s Kokršega ali z Kamn. sedla, Kalški greben-varovana pot s Kokrškega sedla, Dolgi hrbet-s Češke koče ali s Kokrškega sedla, Storžič-preko Žrela ali preko Kališča, in verjetno najtežavnejše: Kočna-po Kremžarjevi poti s Češke koče, Kranjska Rinka-čez Križ s koče na Ledinah, Mrzla gora-iz Matkovega kota ali s Savinjskega sedla, Velika baba-s koče na Ledinah, Krn-Kopiščarjeva pot po zahodni steni. Če bi se pohodniki na Triglav vsaj malo pripraljali na takšno zahtevno turo bi jim ostal prijeten spomnin namesto pogostih izjav,da tega niso pripravljeni ponoviti za noben denar! Pa še nakaj:Zakaj ob izjavah o obvezni čeladi in samovarovalnem kompletu ne slišimo za varnost še pomembnejšega pogoja t.j. zahteve po fizični in psihični pripravljenosti pohodnikov !?
|
|
|
|
Gost29. 08. 2007 00:00:00 |
Popolnoma se strinjam s predhodnikom in se prav pošteno čudim izjavam, da so šli kar na Triglav brez nekih predhodnih tur in priprav kondicije in zdržljivosti. Z možem sva v juliju in avgustu osvojila nekaj, (deset) dvatisočakov,res da sva letos začela intenzivneje planinariti, ampak za naTriglav pravima še nisva dovolj "zrela". Potrebno je spoznati svoje sposobnosti, se navaditi jeklenic in klinov. potem pa bo. In prav bedasto se mi zdi vprašanje:"Kaj na Triglavu še nista bila?" In tako nekateri izivajo naravo in njene pasti, saj poznam nekatere, ki so se podali kar na Triglav, brez da bi bili na katerem drugem vrhu. Pa SREČNO v gorah.
|
|
|
|
Gost30. 08. 2007 00:00:00 |
Tu di midva z možem imava zelo lepo izkušnjo. Že nekaj let sva si želela osvojiti Triglav, vendar je bila največja ovira ta, da se je mož zelo bal višine. Začela sva z lažjimi turami in stopnjevala do vse zahtevnejših. Predvsem lani in letos sva prehodila ogromno in osvojila kar nekaj dvotisočakov. Tako nama je letos uspelo in brez problema sva prišla na Triglav. Največja zmaga ( predvsem za moža ) pa je bila, da je premagal strah pred višino, zato je zadovoljstvo še toliko večje. Za spodbudo vsem, ki jih je strah prepadov: vaja dela mojstra! Se strinjam z zgornjima gostoma, da mora vsak poznati svoje sposobnosti in da nima smisla "riniti" na poti, ki presegajo tvojim sposobnostim. V takem primeru te je samo strah in niti ne opaziš lepot okoli sebe.
|
|
|
|
Gost31. 08. 2007 00:00:00 |
Vse lepo in prav da spoštujete hribe in gore ampak se vam ne zdi da je pri nas kar nekaj dvatisočakov ki so bistveno bolj zahtevni kot pa Triglav??!!TRiglav poleg tega da je pač najvišja gora pri nas ni nič posebnega.zgolj moje mnenje
|
|
|
|
Gost2. 09. 2007 00:00:00 |
Tudi tukaj se pridružujem mnenju predhodnika/ce. Nevem, na Triglavu še nisem bila, včeraj sva z možem bila na Ojstrici in mislim, da bi bilo na Triglav lažje, s kondicijo ni problemov. Morda se motim? Nevem! Odgovorite mi prosim, če poznate obe teževnostni poti, seveda na Triglav jih pelje kar nekaj, v mislih imam samo zahtevne poti, (ne zelo zahtevnih). Hvala za odgovor in srečno.
|
|
|
|
Gost3. 09. 2007 00:00:00 |
Res je, da pot na Ojstrico preko Male Ojstrice ni ravno lahka, vendar pa je kljub temu pot na Triglav ( preko Malega Triglava ) tehnično vseeno zahtevnejša, predvsem pa traja zahtevnješi del dalj časa. p.s. Tudi midva sva bila včeraj na Ojstrici. Morda smo se celo srečali? Vračala sva se po poti mimo Kocbekovega doma. Ta pot se nama je zdela lažja, kot preko vzpon preko Male Ojtrice. 
|
|
|
|
Gost3. 09. 2007 00:00:00 |
Včeraj sva se probala povzpeti na Triglav v enem dnevu po tej poti, vendar sva se zadnji trenutek odločila zaviti na Kredarico. Šele tam sva videla to nemogočo gnečo na Triglav in se enostavno odločila, da bova poskusila kdaj drugič. Pa še vreme se je poslabšalo. Tako, da mi je Triglav ostal v neprijetnem spominu, predvsem zaradi tega navala nanj, kot da bi bil ne vem kaj. Je toliko lepših gora pri nas in mi ni prav nič žal, da še nisem bil na njem.
|
|
|
|
sonce33. 09. 2007 00:00:00 |
Tudi sama se s fantom odpravljava na Triglav.Bila sva na nekaj dvatisočakih,nazadnje na Ojstrici( čez Malo Ojstrico),ta vikend pa na Grintavcu(od Cojzove koče preko Malih vratc do bivaka pod Grintavcem,nato čez Mlinarsko sedlo do Grintavca). Zanima me, kakšna je ta pot na Triglav v primerjavi s potjo čez Mlinarsko sedlo? Povedati moram,da so se mi pri prehodu čez to škbino po *zajli* tresla kolena.Vzpon po klinih malo pod Grintavcem je bila zame *mala malica*. Katero pot na Triglav mi priporočate ? Hvala in SREČNO v gorah! Simona
|
|
|
|
Gost3. 09. 2007 00:00:00 |
Priporočam pot s Pokljuke ali Krme do Planike in nato čez Mali Triglav na vrh. Če sta prišla z Mlinarskega sedla na vrh bosta prišla tudi na Triglav.
|
|
|
|
sonce33. 09. 2007 00:00:00 |
Hvala za nasvet in srečno !
|
|
|
|
zvonko14. 08. 2008 00:00:00 |
Planiramo vzpon na Triglav s prenočitvijo na Planiki.Zanima me ali se je bolje povzpet prvi dan na Triglav,pa prenočit,al prenočit,pa drugo jutro na Triglav.Kakšni so še možni izleti iz Planike. Hvala za odgovore. Zvonko
|
|
|
|
jor_mamma14. 08. 2008 00:00:00 |
Po moji izkušnji je bolje prenočit ter zgodaj zjutraj nadaljevati proti vrhu! In sicer iz dveh razlogov: prvič ni še gužve ter drugič ob lepem vremenu ter dovolj zgodnji uri je sončni vzhod na vrhu nekaj enkratnega! Če se pa res ne moreš odločiti pa se pa lahko na vrh povzpneš prvi dan in še naslednje jutro 
|
|
|
|
Klin15. 08. 2008 00:00:00 |
Prvi dan lahko med vzponom skočiš še na bližnji Draški vrh ali Tosc. Drugi dan pa že zelo zgodaj na Triglav in če ti ostane še kaj časa se lahko ob povratku povzpneš še na tistega od zgoraj omenjenih, ki ga prvi dan nisi osvojil.
|
|
|
|
triglavski15. 08. 2008 00:00:00 |
Tole z Draškim vrhom in Toscem je malo izven teme, seveda še bolj iz nameravane poti.
|
|
|
|
viharnik15. 08. 2008 00:00:00 |
Pozdrav Zvonko!V bližini Planike se kažeta dva manj obiskana vrhova.Prvi je Šmarjetna glava v smeri Doliča-krožna s povratkom na pokljuko(Vršni greben Ist. plezanja ,rahlo izpostavljen-dosegljiv za gornike.Zelo lep in zanimiv vrh.Drugi je Cesar,katerega lahko obiščete od Konjskega sedla ob morebitnem povratku v Krmo-20min lahko.Razglednika!,toplo priporočam.LPP-Rok. 
|
|
|
|
zvonko19. 08. 2008 00:00:00 |
Pozdravljeni,se vam zahvaljujem za nasvete.28 avgusta grem prvič na Triglav.Bom po vrnitvi napisal kakšni so bili občutki. lp Zvonko
|
|
|
|
KANA24. 08. 2009 00:00:00 |
V septembru se prvič odpravljam na Triglav. Ta vikend sem šla po Hanzovi poti na Malo Mojstrovko. Prosim za primerjavo obeh poti, da bom vedela kaj me čaka na poti na Triglav.
|
|
|
|
Bojan_A24. 08. 2009 00:00:00 |
Odvisno po kateri poti boš šla na Trigalv. Sicer pa načeloma, če zmoreš Hanzovo na Mojstrovko ne bi smela imeti problema s potmi na Triglav.
|
|
|
|
Gibbs31. 08. 2009 00:00:00 |
Iz Krme se da pridt v enem dnevu na Tiglav in nazaj. Pot se skozi vzpenja. Sem šel pa letos iz Pokljuke na Triglav sam ker sem štartal ob 7-ih zjutrej mi je zmankal časa da bi šel še ne vrh.
|
|
|
|
Branee23. 07. 2010 00:00:00 |
Pozdrav! Mene pa zanima ali je mogoce obiskati triglav in se vrniti po tej poti v 1 dnevu. Imam veliko kondicije in nobenih fobij pred visino moj korak je pa zelo hiter. Iz izkusenj ponavadi prepolovim cas npisan na tablah, je pa res da nisem bil tako visoko se. Se pa rad odpravim na kak storzic, mojstrovko ipd
|
|
|
|
funnyboy23. 07. 2010 00:00:00 |
seveda je mogoče. Če se počutiš sposobnega potem nevem zakaj ne. Bo pa naporno in vroče.
|
|
|
|
m357527. 07. 2010 00:00:00 |
Katero pot na Triglav bolj priporočate, iz Krme ali iz Rudnega polja? Zanima me glede pestrosti poti, katera je bolj zanimiva. Hvala za odg. in lep pozdrav, Matej
|
|
|
|
m357527. 07. 2010 00:00:00 |
Popravek: iz Krme (čez Planiko in Mali Triglav) ali Konec ceste na Pokljuki (čez Planiko in Mali Triglav.
|
|
|
|
serajko28. 07. 2010 00:00:00 |
m3575 Stvar okusa glede zanimivosti: Iz Krme greš po slabo razgledni dolini do Zgornje Krme in nato preko Kurice . Varijanta s Pokljuke je razglednejša v smeri Bohinski gora. v višinskih metrih je razlike cca 400m Oglej si opise pa se odloči (vsake oči vidijo po svoje) lp
|
|
|
|
neyo3. 08. 2010 00:00:00 |
Jutri smo nameravali z družino iz Pokljuke nato preko Planike na Triglav.Prenočili bi na Planiki.Vremenska napoved pa kot kaže ni kaj prida.Zjutraj naj bi bilo še lepo vreme,nato poslabšanje,v četrtek pa naj bi bilo dopoldne lepo vreme,popoldne pa spet poslabšanje.Kaj mislite je se splača poskusit ali je bol pametno preložiti pohod.
|
|
|
|
neyo3. 08. 2010 00:00:00 |
Jutri smo nameravali z družino iz Pokljuke nato preko Planike na Triglav.Prenočili bi na Planiki.Vremenska napoved pa kot kaže ni kaj prida.Zjutraj naj bi bilo še lepo vreme,nato poslabšanje,v četrtek pa naj bi bilo dopoldne lepo vreme,popoldne pa spet poslabšanje.Kaj mislite je se splača poskusit ali je bol pametno preložiti pohod.
|
|
|
|
neyo3. 08. 2010 00:00:00 |
ljubitelj gora res bi bilo bol pametno preložiti pohod,vendar od petka naprej žal nismo nismo več na dopustu.Vikendi pa so znani po obleganju očaka.Prav zaradi tega nisem bil na Triglavu že celih devetnajst let.Tudi lani se mi je zgodilo isto,in očitno bo sin moral počakati še nekaj časa.
|
|
|
|
Gorazd G3. 08. 2010 00:00:00 |
Pojdite jeseni pred prvim "tapravim" snegom. Tudi med vikendi ni velike gneče. Le dan je krajši ...
|
|
|
|
novihribolazec13. 08. 2010 00:00:00 |
Pozdravljeni! V nedeljo, 15.8. smo z manjšo družbo namenjeni na Planiko in nato zgodaj zjutraj na Triglav, kasneje pa še na sedmerajezera in končamo pot v Bohinju. Malo sem neodločen, če bi sploh šli glede na vremensko sliko...mi lahko "ta pravi gorniki", ki se spoznajo na vreme tam gori prosim svetujete ali sploh iti ali raje prestavimo?hvala za odgovor in želim vam prekrasne ture in varne poti!
|
|
|
|
Tomaz7813. 08. 2010 00:00:00 |
Vremenska napoved res ni obetavna, mogoče še slabša kot za prejšnji teden. Meni je prejšnjo soboto uspelo ... Najbrž je pomembno tudi vprašanje kakšna je je tale tvoja manjša družba (seveda mislim, kako ste pripravljeni) ...
|
|
|
|
viharnik13. 08. 2010 00:00:00 |
Vremenska napoved za Julijske alpe,kot je že Tomaž omenil ni idealna.Ponoči med dnevi bo precej namakalo,podnevi pa kar sončno,v drugem delu popoldneva pa nevihte s strelami,zato se celodnevnih pohodov,še posebno jeklenic popoldan izogibajte.Še najbolje je,če že greste na pot,da popoldne prebijete v zavetju koče,drugače se lahko pripeti na poti nekaj podobnega kot na http:/www.grzs.si/?MenuID=3&NewsID=959
|
|
|
|
novihribolazec13. 08. 2010 00:00:00 |
hvala za odgovor Tomaž78...odločil smo se, da kr gremo, sej v pop. času, ko napovedujejo nevihta, bomo bolj ali manj v okolici koče...pripravljeni smo v redu, smo v zadnjih treh tednih šli na mojstrovko, debelo peč, mangart, špik - imamo tudi ustrezno opremo in veliko dobre volje...
|
|
|
|
viharnik13. 08. 2010 00:00:00 |
http:/www.grzs.si/?MenuID=3&NewsID=959
|
|
|
|
viharnik13. 08. 2010 00:00:00 |
http:/www.grzs.si/?MenuID=1&NewsID=959
|
|
|
|
novihribolazec14. 08. 2010 00:00:00 |
pozdravljeni viharnik...šele danes sem odšel pogledat še kak komentar v vezi vprašanja, ki sem ga zastavil... nekako mi je "ušel"aš komentar in tudi vaša pomoč pri mojem poizvedovanju...hvala za opozorilo in ga bomo tudi upoštevali, saj so gore sicer lepe in jih spoštujemo, a znajo pokazati tudi svojo kruuto stran in neprevidim in trmastim niso naklonjene.... vse lepo in srečno! 
|
|
|
|
viharnik14. 08. 2010 00:00:00 |
Tudi jaz vam želim obilo lepih trenutkov v gorah in moder korak.Vaša ugotovitev pa je še kako na mestu in drži kot pribito.
|
|
|
|
TFerarri7. 09. 2010 00:00:00 |
Morebiti bi bilo potrebno PD, ki upravlja z Triglavom v kratkem času razmisliti o zamenjavi sedanjega "štemplja" na vrhu ali ga kakorkoli zaščititi pred vremenom, pa tudi tinte zmanjkuje. Želim obenem vso srečo delavcem, ki bodo v tem času prekrivali kočo Planiko in obenem pozdravljam prijazno osebje v njej. 
|
|
|
|
mizuno22. 09. 2010 00:00:00 |
Opozarjam vas da na malem triglavu en del poti ni zavarovan, še posebej je nevarno med snegom.
|
|
|
|
Miha481. 08. 2011 00:00:00 |
V soboto smo se povzpeli od Planike preko Malega Triglava na Triglav. Pot je bila zelo solidna. Vreme je bilo kar optimalno. Na nekaterih mestih sicer manjkajo klini, a je vzpon mogoče premagati. Vsem želim srečno pot in lepo vreme.
|
|
|
|
hribovska1. 08. 2011 00:00:00 |
Miha a ti šel v soboto na vrh že dopoldne,ker popoldne bil dež ni bilo za it 
|
|
|
|
Ajsa15. 05. 2012 00:00:00 |
Ok!!junija nameravan z mozem na Triglav!! Greva Prvic in nisva fanatika,,Rabim pomoc pri izbiri prave poti. En dan gor,potem prespiva v koci na drug dan dol!!!Hvala
|
|
|
|
DavidK15. 05. 2012 00:00:00 |
Moje mnenje je, da je boljša varianta, da gresta že prvi dan na vrh in sicer iz Kredarce in nato povratek na Planiko in tam prespita. Srečno pot!
|
|
|
|
KoKiKoKs12. 07. 2012 00:00:00 |
Živijo, s fantom se letos prvič podajava na Triglav. Šla bova po poti Pokljuka-Triglav. Odločila sva se, da se prvi dan povzpneva na vrh in nato nazaj dol do Planike kjer prespiva, drugi dan pa preko Doliča do Savice. Zanima me ali je kakšna pot od Planike do Doliča, ki gre pod Triglavom, ali je samo pot čez vrh?
|
|
|
|
dejan6813. 07. 2012 00:00:00 |
za vse tiste, ki razmišljate kdaj na vrh: na grebenih nimaš po 12 max.13 uri kaj iskat, kar si do takrat opravil si opravil. na to se ob poplavi debat o varovalnih kompletih in podobnem kar pozablja, pa je osnova hoje v visokogorju. Pa srečno pot
|
|
|
|
Zebdi13. 07. 2012 00:00:00 |
Mnja, jaz sem se že dostikrat potikal po grebenih tudi okoli šeste, sedme ure zvečer, pa ni bilo nikoli nobenega problema. Je pa res, da je treba mal spremljat vremensko napoved in dogajanje v ozračju 
|
|
|
|
mojcej'722. 08. 2012 00:00:00 |
V soboto 28.7. odšla iz Vodnikovega doma ob 5h10 do Doma na Planiki na zajtrk (jajca s slanino in čaj = 7,30 EUR). Nato Mali Triglav in vrh ob 9h20, na očaku skupina Slovencev, nekaj tujcev, sledilo je še več ljudi in posledično vse manj prostora za "mirno uživanje" razgleda, ki je bil ta dan res čudovit. Sestop na Kredarico (ki se je očitno spremenila od mojega zadnjega obiska v hotel) na zelenjavno juho (5,20 EUR, verjetno je všteta dostava brokolija s helikopterjem  in potem na Dom Valentina Staniča po štempelj za SPP. Nazaj proti Vodniku (14h50) na zelo zaželjeno mrzlo vodo iz studenca ob koči in daljši odmor, potem še 3h do avta. Vmes srečala opečene Angleže, napol izgubljene Čehe in nekaj samovšečnih Hrvatov. Skandinavci so najmanjši problem, tihi, vzdržljivi, dobro opremljeni. Skratka odlična tura, če naslednje jutro ne bi sledilo nekaj musklfibra. Glede gužve pa drugič raje na Cmir, Vrbanovo špico ali Rjavino. Manjša je akomoditeta, več miru te čaka.
|
|
|
|
alenkas17. 08. 2012 00:00:00 |
mi lahko nekdo realno pove ce lahko otroke stare 8, 11, 13, v dobri kondiciji, a ne zelo privajenih na gore, s tremi odraslimi varno peljem čez planiko na triglav?
|
|
|
|
sh17. 08. 2012 00:00:00 |
Tudi mlajše otroke smo tam že srečali. Mislim, da ne bi smelo biti težave, mi smo eno 11 letnico in dva 13 letnika lani po tej poti brez težav pripeljali na vrh. Upam, da otrok ni strah višine in pogleda navzdol. Vsekakor pa poskrbite za varovanje predvsem zaradi boljšega občutka vseh. Pa na gnečo okrog Triglava se tudi pripravite in poskušajte turo opraviti raje med tednom.
|
|
|
|
matterhorn17. 08. 2012 00:00:00 |
Mi smo po njej brez vsakih težav peljali 6 let starega fanta, res pa je imel že veliko izkušenj v gorah. Pojdite prej na eno lažjo zavarovnao pot in če bodo tam uživali, potem brez skrbi še na Triglav.
|
|
|
|
Nancy19. 08. 2012 00:00:00 |
zdravo, mi lahko kdo razloži kakšna je razlika med višinsko razliko in višinsko razliko po poti? lepa hvala 
|
|
|
|
ben19. 08. 2012 00:00:00 |
Nancy, glede na to, da je potrebno med vzponom na kakšno goro vmes narediti tudi kakšen spust in posledično to potem nadoknadit, je to višinska razlika po poti. Višinska razlika pa pomeni razlika med začetkom poti in ciljem. LP B
|
|
|
|
jujujuhuhu21. 08. 2012 00:00:00 |
Huh, jaz sem šla letos prvič na Triglav. Pa moram priznati, da moja izkušnja ni bila prijetna, vse dotlej, dokler nisem sestopila z Malega Triglava. Pot s Pokljuke do Planike - ni panike; od Planike naprej pa - kap! Predhodno se nisem pozanimala, kaj me čaka. In sedaj vidim, da je rek "gora ni nora - nor je tisti, ki gre gor" resničen. Problem ni bil v moji fizični, ampak v psihični (ne-)pripravljenosti. In zakaj se nisem pozanimala? Ne pravim, da nisem kriva za to - lahko bi se. Vendar na splošno velja, da "če hočeš bit' ta'prav' Slovenc, moraš it gor", kot je rekel predhodnik, "a ti pa nisi še b'la gor?". Oba reka potrebujeta pristavek: "če si pripravljen". In smo šli - organizirano, z izkušenim vodnikom. Pozanimala sem se, kaj potrebujem nesti s seboj, o poti pa ne. Predstavljala sem si, da je to pač le daljša pot, kot jo običajno delam, pa pred vrhom mogoče malo škal. Ja, seveda! Sedaj vidim, kako naivna sem bila - Triglav sem gledala s slik in nisem pomislila, da gre za težko turo, pretežko za mojo nenavajeno dušico  ) No, zdaj se lahko smejem, ko sem dol. Summa summarum: če niste prej osvojili kar nekaj skalnih vrhov s prepadi, mogoče za vas to ne bo prijetna izkušnja. Če nisi prihično pripravljen, se ti noge tresejo, si kar malo obupan in hočeš, da bi se lahko kar 'preslikal' dol. Gledaš samo pod noge in ne uživaš. Ne poslušat tistih, ki se širokoustijo, da to pa res ni težko. Takih sem srečala ogromno, pa verjamem, da polovica od tistih ni prišla dalje od Planike ali Kredarice. Pomislite, edini "vrh", ki sem ga osvojila pred Triglavom, je bil Viševnik. Viševnik! Pa še to pred leti. PAMET V GLAVO!
|
|
|
|
puma21. 08. 2012 00:00:00 |
@jujujuhuhu za svojo iskrenost si zaslužiš vse pohvale  za ostalo pa...no, boš vedela za drugič  . Pa varen korak in srečno v gorah!
|
|
|
|
Aplinist9. 09. 2012 00:00:00 |
Zdravo ljubitelji gora ! Kar se tice vzpona na Triglav naj takoj povem, da naj bo to dvo dnevna odrava, pri kateri se prvi dan povzpnete do Kredarice ali Planike, tam prespite in naslednji dan na vrh Triglav in nato v dolino. Za spanje v kocah prej poskusite s predhodno rezervacijo, ker so lahko polno zasedene. Pred vzponom preverite vreme za oba dni. Triglav tako kot vsaka gora NI za neizkusene popotnike brez vsaj dvotedenske kondicijske priprave, ter kaksne vaje iz plezanja. Do Kredarice ali Planike ni problemov, sam vzpon do vrha Triglava pa je lahko zelo nevaren in ne manjka klinov, jeklenic, kaksna skoba itd, kar je za neizkusene lahko kar hud zalogaj. Nekateri vse prelahko vzamejo. Naj omenim, da je na poti ogromno skal, ki so zelo drsece in nevarne. Ponekod po skalah je tudi drobni pesek in odkruski, ki utegnejo povzrociti zdrs. Kar se tice oblacil: pohodniske hlace, majica in kaksna rezervna za preoblect, termoflis, pohodniska jakna, vetrovka, palerina, nogavice dvojne in rezerva za preobuti, pohodniski cevlji, v primeru snega seveda se dodatna oblacila predagam vec slojev oblacil... Kar se tice varovalne opreme: nahrbtnik, celada zaradi padajocega kamenja, plezalni pas in varnostni vezi z vponkami ( karabin ), rokavice predlagam kaksne usnjene, v primeru snega se dereze, cepin... Ostala oprema: veliko vode, kaksen izotonicni napitek, kaksen noz, svetilka, nekaj energijskih ploscic, kaksne tablete proti bolecinam, alergijam ali ce jemljete sami kaksna zdravila, pvc vrecka za smeti, ker jih morate sami odnesti v dolino, pvc vrecka za mokre stvari, da jih ne mesate s suhimi v narbtniku, pohodne palice. In ne pozabite predvsem na varen korak. Se eno zelo pomembno dejstvo pa je, da se morate po veselju, ko ste osvojili vrh, varno vrniti se v dolino. In sreco pot vsem, ki ste se odlocili za vzpon na Triglav.
|
|
|
|
Aplinist9. 09. 2012 00:00:00 |
Zdravo ljubitelji gora ! Kar se tice vzpona na Triglav naj takoj povem, da naj bo to dvo dnevna odrava, pri kateri se prvi dan povzpnete do Kredarice ali Planike, tam prespite in naslednji dan na vrh Triglav in nato v dolino. Za spanje v kocah prej poskusite s predhodno rezervacijo, ker so lahko polno zasedene. Pred vzponom preverite vreme za oba dni. Triglav tako kot vsaka gora NI za neizkusene popotnike brez vsaj dvotedenske kondicijske priprave, ter kaksne vaje iz plezanja. Do Kredarice ali Planike ni problemov, sam vzpon do vrha Triglava pa je lahko zelo nevaren in ne manjka klinov, jeklenic, kaksna skoba itd, kar je za neizkusene lahko kar hud zalogaj. Nekateri vse prelahko vzamejo. Naj omenim, da je na poti ogromno skal, ki so zelo drsece in nevarne. Ponekod po skalah je tudi drobni pesek in odkruski, ki utegnejo povzrociti zdrs. Kar se tice oblacil: pohodniske hlace, majica in kaksna rezervna za preoblect, termoflis, pohodniska jakna, vetrovka, palerina, nogavice dvojne in rezerva za preobuti, pohodniski cevlji, v primeru snega seveda se dodatna oblacila predagam vec slojev oblacil... Kar se tice varovalne opreme: nahrbtnik, celada zaradi padajocega kamenja, plezalni pas in varnostni vezi z vponkami ( karabin ), rokavice predlagam kaksne usnjene, v primeru snega se dereze, cepin... Ostala oprema: veliko vode, kaksen izotonicni napitek, kaksen noz, svetilka, nekaj energijskih ploscic, kaksne tablete proti bolecinam, alergijam ali ce jemljete sami kaksna zdravila, pvc vrecka za smeti, ker jih morate sami odnesti v dolino, pvc vrecka za mokre stvari, da jih ne mesate s suhimi v narbtniku, pohodne palice. In ne pozabite predvsem na varen korak. Se eno zelo pomembno dejstvo pa je, da se morate po veselju, ko ste osvojili vrh, varno vrniti se v dolino. In sreco pot vsem, ki ste se odlocili za vzpon na Triglav.
|
|
|
|
mummy25. 06. 2013 00:00:00 |
Lep pozdrav Ali je kdo te dni hodil na triglav cez pokljuko.namrec zanima me kaksno je stanje poti. 
|
|
|
|
ladko25. 06. 2013 00:00:00 |
Pot je v redu,nekaj kratkih snežišč,pred Vodnikom eno daljše in strmo,da se brez derez.Lahko se pa tudi spustiš in greš spodaj mimo.Na vrh pa tudi gre brez derez,mogoče cepin v roki (za boljši občutek)
|
|
|
|
LjubiteljaGor28. 06. 2013 00:00:00 |
Zanima me če je pot s Planike na Mali Triglav že skopnela?
|
|
|
|
11235827. 08. 2013 00:00:00 |
Zanima me kakšne izkušnje imate s puščanjem avtomobila čez noč na Pokljuki? A je varno? nasmeh
|
|
|
|
mikkeni16. 09. 2013 00:00:00 |
Zanima me, kako je zdej s potjo do Triglava z Rudnega polja, glede na zadnje padavine? je še zmeri izvedljiva pot brez zimske opreme (dereze)...
|
|
|
|
PsychicSaw24. 09. 2013 00:00:00 |
Zdravo! Kako je s snegom proti vrhu? Npr pot s pokljuke, kakšni problemi?
|
|
|
|
mukica24. 09. 2013 00:00:00 |
V nedeljo sem 2x stopila v trd sneg z vrha Triglava proti Planiki,morda ga več ni,ni pa povzročal nobenih težav...  nižje ga ni
|
|
|
|
lukk19. 06. 2014 00:00:00 |
Pozdravljeni zanima me kakšne so kaj razmere na poti.
|
|
|
|
franjo6621. 08. 2014 00:00:00 |
Ali je kje med potjo pitna voda....
|
|
|
|
franjo6621. 08. 2014 00:00:00 |
Hvala za info 
|
|
|
|
BlackDiamond12. 07. 2015 00:00:00 |
Zanima me, katera pot na Triglav je najbolj primerna za vrtoglave? Ne gre za hud strah,samo vseeno bi zaradi žensk v ekipi radi izbrali najlažjo pot.
|
|
|
|
valerija11212. 07. 2015 00:00:00 |
Zame je najlažja s Planike,tam peljejo tudi 100 žensk. Jaz sem bila bila gor večkrat po vseh zavarovanih poteh.
|
|
|
|
BlackDiamond12. 07. 2015 00:00:00 |
Koliko je pa izpostavljenih mest?Prek teh slik se težko oceni situacijo.
|
|
|
|
Keko12. 07. 2015 00:00:00 |
Več ali manj je izpostavljen ves greben od Malega Triglava do vrha, vendar je tudi zelo dobro varovan z jeklenico. Malček adrenalina pa tudi mora biti.
|
|
|
|
jarsan13. 07. 2015 00:00:00 |
Po mojem mnenju je za vrtoglave lažja pot čez Triglavsko škrbino iz smeri Doliča, saj je manj "zračna", kot čez greben z Malega Triglava,
|
|
|
|
Clovek129. 07. 2015 00:00:00 |
Samo obvestim, da na poti iz Dolica proti trigl. skrbini ni povsod zavarovano z jeklenico ker tu pa tam je izstrgana
|
|
|
|
stilc887. 09. 2015 00:00:00 |
Ima kdo podatek ali je na Triglavu kaj snega... Glede na zadnje padavine?
|
|
|
|
mlubej8. 09. 2015 00:00:00 |
Na sencnih delih je sneg, pot Kredarica - Mali Triglav je bila včeraj na začetni strmini pomrznjena in spolzka. Ne bi se branil malo jekla na podplatu...
|
|
|
|
vito639. 10. 2015 00:00:00 |
Danes sem se odločil,da se podam na tega očaka,saj je bilo vremenska napoved kar v redu in moj plan za letos je bil tudi vzpon na Triglav. Moram priznati,da kljub temu,da sem obdelal že precej dvatisočakov in da sem kondicijsko odlično pripravljen, klinov in jeklenic nisem prav dosti vajen. Do Planike je šlo seveda o.k., potem pa se je začelo. Pot od tam je na izpostavljenih mestih sicer odlično varovana in tudi po klinih in jekklenicah mi je šlo presenetljivo dobro. Edini problem je bil sneg, ki ga je bilo sicer le par centimetrov,vendar je bil ta ravno na mestih,kjer rabiš oporo za nogo, torej na poti. Sneg je bil sicer mehak in sam po sebi ni drsel,vendar nisem vedel,kakšna je spodnja plast. Zato sem za vsako stopinjo porabil precej časa,da sem jo počistil in si zagotovil varno oporo za nogo.Dokler sem se imel česa oprijeti je bilo v redu, dokler nisem prišel do dela,kjer bi moral prečiti maksimalno 10 m skalnatega pobočja do naslednje jeklenice in ki je v kopnih razmerah verjetno sorazmerno varen, nisem pa na tem delu videl nobenega pametnega oprijema za roke, napačen korak pa bi me ekspresno poslal bogve kam,sem se odločil da odstopim od nadaljnje poti. Na slabih 2600 m. In mi ni žal,Triglav bo še nekaj časa tam,sebi pa sem dal možnost ,da ga spet kdaj obiščem. O plezanju dol ne bom govoril,oddahnil sem se šele pri Planiki.In kot jih je že nekaj pred menoj omenilo-ne se zajebavat s to goro (pardon izrazu). Predvsem velja to za plezalno neizkušene gornike mojega kova, pa verjetno v zimskih razmerah tudi za izkušene.Kot pravi star slovenski pregovor (in kot je omenila že Juhuhu), gora ni nora,nor je tisti ki gre gor.Danes sem bil to jaz in hvalabogu,se mi je vse izteklo v redu.Sem sicer pridobil nekaj "plezalnih" izkušenj,vendar bi lahko bila cena za to visoka. Je bilo pa po svoje fajn,ker nisem srečal žive duše,le kup gamsov in vrabca pri Vodnikovi koči. Aja,pa fantastičen razgled na meglo
|
|
|
|
SunBurned9. 10. 2015 00:00:00 |
Bravo in čestitke za pravilno odločitev!
|
|
|
|
mukica10. 10. 2015 00:00:00 |
Bravo, zelo dobra odločitev in vem da ti bo kmalu uspelo v dobrih pogojih 
|
|
|
|
bumslpepe10. 10. 2015 00:00:00 |
Če ni pravega občutka je obrat nazaj najboljša izbira. Saj gremo v gore uživat, ne pa trepetat. Čestitke tudi z moje strani.
|
|
|
|
heinz11. 10. 2015 00:00:00 |
Kapo dol Vito63, tako za pravo odločitev, kot za tvoj iskren in realen opis izkušnje! Za razliko od prenekaterih "junakov", ki tukaj govorijo o "malih malcah, sprehodih, skokih, špancirjih" itd, si pogumno opisal to, kar bi na tvojem mestu gotovo občutil vsak povprečen, pa tudi bolj izkušen planinec. Zagotovo boš še dolgo varno hodil po gorah. Čestitke tudi z moje strani!
|
|
|
|
serznoz13. 10. 2015 00:00:00 |
Bravo Vito, lepo zapisano in modra odločitev, ki je ne zmore vsak. Kdor to lahko stori brez obžalovanja, bo še dolgo stopal po planinah. Srečno
|
|
|
|
jax13. 10. 2015 00:00:00 |
Ah, pretiravat pa tudi ni treba, no ... Če cilj ni bil dosežen, je nekaj obžalovanja vedno prisotno in prav je tako. Sicer nikdar ne bi napredovali in pomikali svojih meja. Prav je, da človek obrne, če ima občutek, da ni varno, ampak da bi moral to narediti popolnoma z lahkim srcem in brez obžalovanja, je pa vendarle malo pretirano.
|
|
|
|
vesnapl13. 10. 2015 00:00:00 |
Vito63, čestitke za pravilno odločitev. 
|
|
|
|
ljubitelj gora13. 10. 2015 00:00:00 |
Takarat, ko se odločiš za povratek si najbolj vesel za pametno odločitev.
|
|
|
|
natalia2315. 10. 2015 00:00:00 |
To je prava odločitev vito63...,še mnogo priložnosti bo in uspelo ti bo...,čestitke...
|
|
|
|
ljubitelj gora15. 10. 2015 00:00:00 |
@jax seveda je vito63 dosegel cilj.
|
|
|
|
Smetar16. 10. 2015 00:00:00 |
Cilj je bil vsekakor dosežen - varna vrnitev domov. Brez obžalovanja in z lahkim srcem verjetno to ni naredil... bo pa sigurno bil naslednjič ko se bo vrnil bistveno boljše pripravljen kot sedaj... Srečno in varno
|
|
|
|
ms_primoz16. 10. 2015 00:00:00 |
pametna odločitev. Shark bi zihr nadaljeval :P
|
|
|
|
loncaruros16. 10. 2015 00:00:00 |
Čestitam za pametno odločitev...cilj je vedno varni prihod domov
|
|
|
|
mornar30. 06. 2018 00:00:00 |
Ali je kdo šeli iz tega konca na Triglav, ali se lahko parkira na koncu ceste,L.P.
|
|
|
|
Hribovc8231. 08. 2018 00:00:00 |
V Torek 28.8.2018 smo se podali na Očaka iz Pokljuke. Šli smo do Vodnikovega doma in nato dom Planika, Mali Triglav, Triglav in sestop proti Kredarici. Pot je fizično kar velik zalogaj za en dan. Glede na to, da je dva dni prej snežilo je bilo snega zelo malo. Ga je pa na nekaterih delih, pri sestopu proti Kredarici moraš biti kar previden. Drugače pa vreme super razgled do morja  . To je bil moj prvi vspon sigurno pa ne zadnji Še kratek filmček: https://youtu.be/U1UDt1FD6YY
|
|
|
|
mersudin17. 09. 2019 00:00:00 |
PERFEKTNA NEDELJA-POKLJUKA-VODNIKOV DOM-PLANIKA-MALI TRIGLAV-TRIGLAV-KREDARICA-Počitek,spanje-drugo jutro povratek v dolino s pesmo...bomo še ponavljali iz drugih smeri...po 17-ih letih sem ponovil,ženi in hčeri prvič in jih je TRIGLAV OSVOJIL....
|
|
|
|
Gore12318. 09. 2019 00:00:00 |
Zanima me,če je pot proti Vodnikovem domu pod pl.Spodnji Tošč še vedno poškodovana in nevarna za zdrs?
|
|
|
|
garmont18. 09. 2019 00:00:00 |
Skrbnik poti odsvetuje pot iz Uskovnice proti planini Spodnji Tosc otrokom in večjim skupinam.
|
|
|
|
garmont18. 09. 2019 00:00:00 |
Skrbnik poti odsvetuje pot iz Uskovnice proti planini Spodnji Tosc otrokom in večjim skupinam.
|
|
|
|
mukica19. 09. 2019 00:00:00 |
Kljub opozorilom da pot ni v dobrem stanju so avgusta PD peljali velike skupine pohodnikov iz Triglava,za navodila se predstavniki NE zmenijo,
|
|
|
|
Marecar5. 01. 2020 00:00:00 |
V sredo 1.1.2020 sem šel iz Krme čez Kredarico, včeraj (4.1.2020) pa iz Pokljuke čez Planiko. Zahtevnost je ene ista ... Čez Kredarico je urejen gaz. Čez Planiko pa ni gaza, zanimivo divje ... Je pa zelo dolga pot. Še poleti brez snega je dolga, zdele v 3,5m snega je pa še kar naporna tura za en dan. Edini sem bil čez Planiko. Vsi ostali so šli čez Kredarico. Čez Planiko so bile manjše sledi derez, se pravi da nisem šel edini ta teden čez Planiko ... Novoletno vreme nam je k sreči kar naklonjeno ...
|
|
|
|
julya5. 01. 2020 00:00:00 |
Prosim vas: urejena gaz, ni gazi,... gaz je ženskega spola (gaz, gazi, gazi, gaz, gazi, gazjo)! Lp pa brez zamere.
|
|
|
|
NEIC0089. 09. 2020 00:00:00 |
Ali je še kaj snega od Planike do vrha Triglava?
|
|
|
|
mmax1318. 09. 2020 00:00:00 |
Pozdravljeni 15.8.20 smo imeli službeno odpravo na Triglav.Osebno sem v katastrofalni kondichji a sem se odločil da grem.Bilo nas je 20 in da ne bo pomote,izlet je bil vrhunsko organiziran,povabljeni so bili tudi zunanji prijatelji z ogromnimi izkusnjami v gorah za vodenje in varnost.Mesec dni prej sem začel z pripravami in se odpravljal na razne Šmarne gore,Nanos,Polho.grmado,Tolsč...naj omenim,da na šmarno goro ne pridem brez vsaj 8 pauz.No ko smo se odpravili mi je do vzpona na planiko še kar šlo potem pa se je agonija kondicije začela!Na Planiki smo si nadeli varovalne komplete in šli na pot malega triglava.Dva sodelavca sta na Planiki ostala,jaz pa ko sem z muko in z trojnim časom pribrcal na mali Triglav le prišel do odločitve,da grem nazaj,ker bi me z mojim časom verjetno ujela tema.Jaz in še trije smo se obrnili ne da bi videli Aljaža.K sreči se ne bojim višine.O poti nazaj,drugi dan pa povem le to,da je bila 2 uri daljsa in polna trpljenja.Izkušnja je bila fenomenalna,ker me je realnost o sebi udarila v obraz.To sem napisal v svarilo podobnim"hribolazcem"naj debelo razmislijo preden gredo v tak projekt.Triglav zahteva več kot željo po njem.Pozdrav vsem!
|
|
|
|
mukica18. 09. 2020 00:00:00 |
mmax13,realno napisano in vse pohvale o samokitiki svojega videnja in doživljanja poti proti Triglavu.Predvidevam da si bil del ekipe Kašče.Moja čelada i n pas sta z njimi romala na Triglav in poznam vašo pot in prigode. B o naslednje leto bolje,več časa za priprave in posledično mnogio več izkušenj.
|
|
|
|
Majdag18. 09. 2020 00:00:00 |
mmax13... bravo, malo takih, ki napišejo, da se pač ne da z glavo skozi zid. Za vsako ceno, pa naj bo želja še tako močna  . Je vse preveč reševanj onemoglih na turah naših vrhov.. 
|
|
|
|
mosovnik18. 09. 2020 00:00:00 |
Čestitam za smelo in edino pravo odločitev v danem trenutku in želim,da ti naslednjič uspe in da užiješ občutek zmagoslavja ob pogledih z vrha. Pa srečno, kjer koli že boš.
|
|
|
|
mmax1318. 09. 2020 00:00:00 |
Res je mukica,bil sem del odprave Kašće Mrlačnik in hvala za opremo.Odlična izkusnja polna učnih uric!
|
|
|
|
NT9957. 09. 2021 14:34:07 |
Vem da je to pogosto vprašanje, ampak zanima me katera pot do Triglava bi bila najlažja. Odpravili bi se ta vikend, smo že osvojili več 2tisočnakov, poskusili smo tudi ferato. Kondicijski smo pripravljeni, ampak zanima me katera pot bi bila tehnično najlažja.
|
|
|
|
Vlajko7. 09. 2021 15:08:07 |
Iz Rudnega polja (Konjščice) mimo Vodnikove koče in Doma Planika, nato na Mali Triglav in po grebenu na vrh Triglava. Povratek po isti poti nazaj. Ta pot naj bi bila tehnično najlažji dostop na očaka, recimo, da tudi zame, čeprav sem praviloma po vseh ostalih pristopih na Triglav prišel brez problemov. ;-) Je pa tudi ta pot za večino planincev kar dolg kondicijski zalogaj, zato predlagam dvodnevni pohod.
|
|
|
|
modrook1228. 06. 2022 14:22:35 |
A je na tej poti od Planike do triglava še kaj snega?
|
|
|
|
cofka28. 06. 2022 18:47:34 |
|
|
|
|
MiaB.6. 07. 2022 11:16:52 |
Mene zanima, ce je obvezna celada in plezalni varovalni pripomocki za na Triglav (Pokljuka, Planika, Triglav, Kredarica in nazaj). Sprasujem, ker nisem se bila na Triglavu in ker tudi nimam svoje. Planiramo pa sedaj v juliju it. Hvala.
|
|
|
|
ŠpRo296. 07. 2022 14:45:56 |
MiaB, a se hecaš? Čelada obvezna. Od Planike in Kredarice, do teh dveh pa če greš s Pokljuke nikjer drugje. Sem že bila priča letenju kamenja, pa če želiš celo glavo, se ni za hecat. Želim ti lep vzpon in še lepši spomin, če greš prvič.
|
|
|
|
Janez Seliškar7. 07. 2022 07:18:55 |
Čelada in samovarovalni komplet sta zelo priporočljiva, da ne rečem obvezna. Saj imaš rada samo sebe, a ne!! 
|
|
|
|
mirank7. 07. 2022 08:13:47 |
Časi ko smo tja gor hodili brez vsega so že kar nekaj časa mimo
|
|
|
|
Janez Seliškar7. 07. 2022 09:32:59 |
"lepenatka", gužve ni bilo še nikoli, občasno je gneča ali drenj!
|
|
|
|
lepenatka7. 07. 2022 09:46:24 |
Seveda  . Sem se malo "sprostila" 
|
|
|
|
dprapr7. 07. 2022 14:36:21 |
Tisti, ki na tej poti potrebujejo SVK, še nikakor niso pripravljeni za ta vzpon in delajo samo gnečo. Od lažjega k težjemu, je včasih veljalo. Čelada je pa vsekakor dobrodošla.
|
|
|
|
orchigu7. 07. 2022 21:31:39 |
Mia B, celado in SVK si lahko sposodis pri kaksnem planinskem drustvu, mislim, da zdaj tud ene trgovine posojajo. Ce nisi ziher, seveda imej SVK in se ne zmeni za tiste, ki hodijo brez. Se mi je zgodilo, da so se frendici, ki sicer ogromno prehodi in tudi na feratah je domaca, na plezalni na Smarno zacele noge trest. Mene pa je folk fulkrat zafrkaval zarad velikega ruzaka, pol je blo pa na konc zmer "joj, a mas to al pa tist". Pameten je lah vsak, sebe mas pa samo eno 
|
|
|
|
Kawasaki22. 07. 2022 14:08:26 |
Eno vprašanje. Kakšna je pot iz Kredarice do doma planika? Hodi se cca 1h. Ali je zelo izpostavljena, ali lahko pride z lahkoto tudi tisti, ki ga je strah pridit na Triglav oziroma se boji višine...
|
|
|
|
garmont22. 07. 2022 14:12:19 |
Na poti je nekaj jeklenic, ni pa pretirano izpostavljena. Bi ti pa priporočal čelado…
|
|
|
|
kayzelko1. 08. 2022 19:28:56 |
pozdrav u opisu puta piše "...... nekdanjega parkirišča Za Ribnico, ki se nahaja na koncu ceste (v bližini so planinske oznake za planino Konjščico). - zabranjeno parkiranje !!!!?...." Gdje je najbolje parkirati da se izbjegne nepotrebno hodanje po cesti........? lp
|
|
|
|
Tadej5. 08. 2022 07:47:00 |
|
|
|
|
kayzelko5. 08. 2022 12:14:09 |
Tnam za taj put ali mene je zanimao put preko Planine Konjščica; koliko najviše sa automobilom bi mogao doći, da ne hodamo po cesti ? lp
|
|
|
|
Janez Seliškar5. 08. 2022 12:31:51 |
Peljete mimo parkirišča na Rudnem polju, preko poligona za biatlon in po makadamski cesti (na križiščih vedno desno) do konca. Tu parkirate in po planinski poti pridete na Planino Konjščica.
|
|
|
|
Enka5. 08. 2022 12:44:54 |
Ja, le da je tam parkiranje zdaj prepovedano.
|
|
|
|
kayzelko5. 08. 2022 16:02:08 |
Ima tko da je parkirao na koncu ceste na Pokljuki (put preko Konjščice prema Vodnikovom domu), unatrag 2-3 mjeseca ? Navodno parkiranje zabranjeno ?  
|
|
|
|
bumbi5. 08. 2022 19:26:37 |
Pri odcepu ceste, ki vodi pod planino Konjščica, je prometni znak za prepoved vožnje za motorna vozila, razen za gospodarjenje z gozdovi. V nedeljo je bilo tam parkiranih kakih 30 vozil, dva Belgijca sta spala v avtu.
|
|
|
|
Enka5. 08. 2022 22:17:42 |
ŠpRo29 pred dobrim mesecem je že bil znak za prepoved vožnje z motornimi vozili, zadnjič je nekdo tu gor objavljal table, ki stojijo na Rudnem polju in na katerih je jasno označena prepoved parkiranja na tem izhodišču. Jaz sem se takrat, torej pred cca. 1 mesecem, odločila reskirat in sem parkirala brez posledic, oskrbnik s Konjščice mi je tudi dejal, da se v praksi prepoved še ne izvaja, ampak prepoved vsekakor je. Potem se pa pač vsak sam odloči.
|
|
|
|
ljubitelj gora6. 08. 2022 13:18:54 |
In redarji imajo prosto pot za kaznovanje. Kakšna je kazen za prepoved vožnje po TNP 500 evrov?
|
|
|
|
MaksCuzak5. 07. 2024 18:04:07 |
5.7.2024, pot lepo prehodna, snegu se da popolnoma izogniti.
|
|
|
|
zokipoki26. 07. 2024 18:42:22 |
Mi zna kdo povedati ali je to izhodišče, parkirišče še aktualno? Nazadnje (3leta nazaj) je še bilo. lp
|
|
|
|
turbo26. 07. 2024 19:27:08 |
Zgoraj v opisu piše  "Po novem je parkiranje na koncu ceste prepovedano, zato parkiramo že na Rudnem polju, kar nam pot podaljša za približno 40 minut, primerneje pa je, da za pot izberemo markirano pot, ki se prične že na Rudnem polju." Na Rudnem se plača. če pa pustiš avto na vojaškem parkirišču (makadam nasproti vojašnice, tik pred uradnim plačljivim) pa je zastonj. In seveda na lastno odgovornost. Tole glede parkinga je iz druge roke (iz teh strani), sam nisem bil gor že lep čas.
|
|
|
|
zokipoki26. 07. 2024 20:07:29 |
 ah...nisem prebral  še enkrat hvala 
|
|
|
|
michael6627. 07. 2024 19:19:43 |
Vprašanje je,če je prepovedano voziti po cesti "do konca". Znak je postavljen med obe cesti,tam k je razcep proti Uskovnici. Je na desni strani ceste za uskovnico in na levi strani za cesto tja proti koncu. Zakaj ni znak pred križišcem 20 metrov prej???
|
|
|