Konec ceste na Pokljuki - Triglav (preko Planike i Mali Triglav)
Polazište: Konec ceste na Pokljuki (1312 m)
| Širina/Dolžina: | 46,33860°N 13,90450°E |
| |
Ime staze: preko Planike i Mali Triglav
Vrijeme hoda: 6 h
Težina: veoma zahtjevan označeni put
Visinska razlika: 1552 m
Visinska razlika po stazi: 1700 m
Zemljovid: Triglav 1:25.000
Preporučena oprema (ljeto): šljem, komplet za samoosiguranje
Preporučena oprema (zima): šljem, komplet za samoosiguranje, cepin, dereze
Pregleda: 289.971
 | 11 osoba sviđa se objava |
Prilaz izlazištu:a) Gorenjsku autocestu napustimo na izlazu za Lesce, zatim slijedimo oznake za Bled i Pokljuku. Nastavljamo kroz Gorje i mimo smučišta Zatrnik do Rudnog polja na Pokljuki, gdje je veliko plaćeno parkiralište, u blizini pa vojarna i strijelište. Odtud nastavljamo ravno po makadamskoj cesti koja nas nešto dalje dovodi do raskrižja gdje nastavljamo desno (lijevo Uskovnica). Ovoj cesti zatim slijedimo do bivšeg parkirališta Za Ribnico koje se nalazi na kraju ceste (u blizini su planinarske oznake za planinu Konjščicu).
Sada je parkiranje na kraju ceste zabranjeno, pa parkiramo već na Rudnom polju što nam produžuje put za oko 40 minuta, primjerenije je odabrati označenu stazu koja počinje već na Rudnom polju.
b) Iz Železnika ili Podbrda vozimo do Bohinjske Bistrice, zatim nastavljamo u smjeru Bleda. Uskoro nakon benzinske postaje Petrol, koja se nalazi malo iza Bohinjske Bistrice, nastavljamo lijevo u smjeru Pokljuke i Jereke. Cesta se prvo strmo penje, zatim se nakon Korita postupno poravna i dovodi nas do raskrižja kod autobusne stanice gdje nastavljamo desno u smjeru Pokljuke, Koprivnika i Jereke (ravno Srednja vas). Odmah nakon raskrižja dolazimo u Jereku, mi pa od raskrižja ispred crkve nastavljamo ravno prema Pokljuki (lijevo Podjelje). Nakon Jereke cesta se ponovno počinje strmije penjati, više se poravna i nastavlja uz Mrzli potok. Kada se priključimo cesti s Bleda idemo lijevo i vozimo do Rudnog polja gdje je veliko plaćeno parkiralište, u blizini vojarna i strijelište. Odtud nastavljamo ravno po makadamskoj cesti koja nas nešto dalje dovodi do raskrižja gdje nastavljamo desno (lijevo Uskovnica). Ovoj cesti zatim slijedimo do bivšeg parkirališta Za Ribnico koje se nalazi na kraju ceste (u blizini su planinarske oznake za planinu Konjščicu).
Sada je parkiranje na kraju ceste zabranjeno, pa parkiramo već na Rudnom polju što nam produžuje put za oko 40 minuta, primjerenije je odabrati označenu stazu koja počinje već na Rudnom polju.
Prometna regulativa na području Pokljuke i Uskovnice u razdoblju od 15.6. do 15.10.
Opis staze:
Iz bivšeg parkirališta na kraju ceste nastavljamo po širokom i sprva usponim kolovozenjem u smjeru planine Konjščice. Kolovoz koji odmah ulazi u gustu šumu brzo se poravna i nakon nekoliko minuta laganog hodanja pretvara u pješačku stazu koja se nastavlja uz lijevi breg potoka Ribnica. Kada se staza potpuno približi navedenom potoku skreće blago desno i strmije se penje. Više se staza poravna i iz šume nas dovodi na donji rub prostrane planine Konjščice. Tu staza skreće blago lijevo, prelazi potočić i nakon nekoliko daljnjih koraka dovodi nas do sirane na planini Konjščica.
Od sirane nastavljamo ugodnom stazom koja nas u nekoliko minuta blagog uspona dovodi na gornji rub planine. Tu staza ulazi u pojas ružja i grmlja i postupno počinje strmije se penjati. U gornjem dijelu uspona prema Jezercima pridružuje nam se s desne staza s Rudnog polja, mi nastavljamo ravno umjereno strmom stazom koja nas u nekoliko minuta daljnjeg hodanja dovodi do Jezerc, gdje se staza poravna i skreće lijevo (tu se desno odvaja staza na Srenjski preval).
Slijedi lagan hod do table koja označava središnje područje TNP-a, zatim se staza počinje umjereno penjati uz hudournik, sprva još potočić. Staza više prelazi na desnu stranu hudournička (gledano iz smjera uspona) i zatim poprečno penje do Studorskog prevjela gdje nam se s desne pridružuje zahtjevna staza sa Srenjskog prevjela.
S prevjela, s kojeg se otvara lijep pogled na bohinjsku stranu, nastavljamo ravno (lijevo Ablanca, desno Veliki Draški vrh i oštro desno Srenjski preval) stazom koja počinje silaziti i nakon nekoliko koraka silazaka skreće desno. Slijedi još kratak spust, zatim se staza nastavlja u poprečnom smjeru, sprva padina pod Velikim Draškim vrhom a kasnije Toscom. Kada dođemo na nenaseljenije južne padine Tosca doći ćemo do manjeg raskrižja gdje se desno odvaja nemarkirana staza na Tosc (odcep za Tosc je označen, staza nanj nije markirana). Samo nekoliko koraka dalje pridružuje nam se s lijeva prilično neprimjetno staza s Uskovnice.
Nastavljamo ravno razglednom stazom koja počinje skretati sve više desno pri čemu prelazi na sve strmije padine Tosca. Dalje dolazimo do umjetno isklesane kamene police preko koje vodi široka i klizajućem kamenju izložena staza (oprez - aktivan podor!). Navedenu policu prelazimo u blagom spustu, zatim staza skreće lijevo i na kratko se penje užom stazom. Dalje se staza poravna i prelazi na manje strme padine. Malo dalje dolazimo na označeno raskrižje gdje nam se s lijeva pridružuje staza iz doline Voje.
Nastavljamo ravno u smjeru Vodnikova doma (blago lijevo Velo polje) zloženim stazom s koje nam se uskoro otvara lijep pogled na Triglav. Staza dalje se vraća pod padine Tosca i prelazeći melište u nekoliko minuta nas dovodi do Vodnikova doma na Velom polju.
Od doma nastavljamo ravno u smjeru Triglava (blago lijevo Koča na Doliču, desno gore Bohinjska vratca).
Staza dalje se umjereno penje i poprečno prelazi padine pod Vernarom. Uskoro nailazimo na prvu jeklenicu koja nam pomaže "prevladati" kratku policu. Staza dalje se penje melištem i zatim nas dovodi do strmog kamenog skoka. Dobro osigurana staza nas strmim stubičkama dovodi na vrh tog skoka. Slijedi nekoliko metara poprečnog prelaska po strmoj padini, zatim nas staza dovodi na prostrana područja u blizini Konjskog sedla koje postižemo nakon kraćeg spusta.
S sedla nastavljamo lijevo u smjeru Planike (ravno Kredarica i Staničev dom, desno Krma) relativno strmom stazom koja se poprečno penje prema zapadu. Više nas sve razglednija staza dovodi na neizražajan greben gdje se skreće desno i privremeno se malo poravna. Dalje markirana staza s desne strane zaobilazi veću vrtaču, zatim počinje skretati lijevo. Slijedi još oko deset minuta uspona i staza nas dovodi do Doma Planika pod Triglavom.
Od Planike nastavljamo desnom stranom planinarskog doma markiranom stazom u smjeru Triglava (lijevo Triglav preko Triglavske škrbine, desno Kredarica). Staza dalje se prvo blago spusti, zatim postupno počinje penjati. Nakon nekoliko minuta laganog hodanja dolazimo do kratkog kamenog dijela gdje se poprečno penjemo po blago izloženoj polici. Staza dalje skreće malo desno i s kamenih pečina prelazi u šljunčani svijet preko kojeg se penjemo do ulaza u plezalački dio.
Već izdaleka vidljiva markacija nas usmjerava u izraženu grapu kroz koju uz pomoć jeklenice penjemo na lijepu razglednu točku. Staza dalje skreće lijevo, prvo se strmo penje, zatim se nastavlja po raznovrsnom kamenju. Ponekad vrlo strma i na svim teškim mjestima dobro osigurana staza nas više dovodi na greben Malog Triglava gdje nam se s desne pridružuje još staza s Kredarice.
Nastavljamo ravno grebenskom stazom koja nas u nekoliko desetaka koraka daljnjeg hodanja dovodi na vrh Malog Triglava.
S Malog Triglava, s kojeg se otvara lijep pogled na glavni vrh Triglava i veći dio staze pred nama, staza se blago spusti, zatim nas dovodi na neizražajno sedlo između dva vrha. Staza dalje se ponovno počinje penjati dobrom osiguranom grebenskom stazom ali osiguranja mogu biti djelomično oštećena zbog vremenskih uvjeta. Ovoj vrlo razglednoj i na pojedinačnim dijelovima i vrlo strmoj stazi slijedimo sve do vrha Triglava.
Izhodište - Planina Konjščica 0:30, Planina Konjščica - Klanci 0:40, Klanci - Jezerce 0:05, Jezerce - Studorski preval 0:30, Studorski preval - Planina Zgornji Tosc 0:35, Planina Zgornji Tosc - Na Zagonu 0:20, Na Zagonu - Vodnikov dom 0:20, Vodnikov dom - Konjsko sedlo 0:30, Konjsko sedlo - Planika 1:00, Planika - Mali Triglav 0:55, Mali Triglav - Triglav 0:35.

Na stazi: Planina Konjščica (1427m), Klanci (1678m), Jezerce (1719m), Izvir pod Studorskim prevalom (1746m), Studorski preval (1892m), Planina Zgornji Tosc (1849m), Na Zagonu (1819m), Vodnikov dom na Velem polju (1817m), Konjsko sedlo (2020m), Dom Planika pod Triglavom (2401m), Mali Triglav (2725m)
Slike:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
Rasprava o izletu Konec ceste na Pokljuki - Triglav (preko Planike i Mali Triglav)
Prikaži starije poruke
|
| Gost30. 04. 2007 |
Tamo gdje se ide uz tu stijen gdje je provalija, zanima me je li dobro osigurano npr. nekom čeličnom užadi za držanje. I jesu li ljeti ikad grupni izleti na Triglav?
|
|
|
|
| Gost30. 04. 2007 |
Pot od Planike do vrha je dobro osigurana, ali ako misliš provaliju pod Toscem, tamo je staza široka 2m i nije osigurana, jer zaštita tamo nije potrebna. Organizirani izleti na Triglav postoje, najbolje se obratiti planinarskim društvima.
|
|
|
|
| Gost20. 06. 2007 |
Je li u redu ići na Triglav s djetetom, sinom od 7 godina koji ima dobru fizičku kondiciju? Plan rute - Pokljuka preko Doma Planika (noćenje), drugi dan Triglav, dolje pa Triglavska jezera, Savica. Oprosti za slovenštino, ja sam iz Češke.
|
|
|
|
| Gost20. 06. 2007 |
Pokljuka - dom Planika 5h, Planika - Triglav - Jezera - Savica 10h. Ako ima dobru kondiciju bit će ok. Što je sa užadima (jeklenicama), naviknut li hodati po teškim stazama?
|
|
|
|
| kvak20. 06. 2007 |
na jeklenicama još nije bio, kondicije pa ima vjerojatno više nego otac

|
|
|
|
| Gost21. 06. 2007 |
Prošle godine bio u Luknji kod Alževog doma, ove godine smo išli tehnički zahtjevne staze na slovačke (Roháče, Vysoké Tatry), ali ne tako visoko kao Julijske Alpe, na jeklenicama još nije bio, ali imam za njega ferratovski "poštovanje" i kacigu.
|
|
|
|
| Gost27. 08. 2007 |
Kako je osiguran dio od Planike do Malog Triglava? Je li staza dobro osigurana kablovima tako da se može koristiti komplet za samovarovanje ili samo klinovi na nekim mjestima? Je li staza Planika-Mali Triglav-Triglav najlakši pristup vrhu (ili najmanje izložen)?
|
|
|
|
| Gost28. 08. 2007 |
Staza od Planike do Malog Triglava smatra se jednim od lakših pristupa Triglavu. Meni lično se čini da je staza dobro osigurana. Po mom, komplet za samovarovanje gotovo ne trebaš, jer bi ti malo koristio - nekamo su klinovi ili nema osiguranja jer nisu najpotrebnija. Od Malog Triglava dalje imaš skoro svuda jeklenice. Lično mislim da je važniji miran i siguran korak, pa će ići. To je naravno moje subjektivno mišljenje! Polona
|
|
|
|
| Gost28. 08. 2007 |
Pletenice (zajle) su dostupne na manje od polovice uspona od Planike na vrh Triglava. Samovarovalni komplet dakle ne rješava stiske (psihološke nelagode) onih pristupnika na vrh koji nisu navikli na prepadne stene. Osjećaj za visinu i time sigurnost stičeš (ako nemaš vrtoglavice) redovitim obilascima planina. Ne smije se dakle oslanjati na to da će samovarovalni komplet riješiti sve probleme, jer kod klinova, koji su prilično česti, nije upotrebljiv. Inače ni kameni oprimci nisu ništa manje korisni od klinova. Svejedno bi bilo dobro da se pohodnici na Triglav prije isprobaju na nekoj izloženom putu, čijih ima dovolj po našim planinama. Uspon iz Planike na Mali Triglav je naizgled lakši (subjektivna ocjena koja je psihološki odlučujuća), nego put s Kredarice, glede na zaštitu nema razlike jer su oba puta maksimalno dobro zaštićena. Na putu s Kredarice je za neiskusne pohodnike (njih je možda čak polovica) strašan pogled na stijen Malih Triglava i na put koji se penje ravno u nebo. Svejedno je uz dobru tjelesnu kondiciju odlučujuća i psihološka spremnost pohodnika na vrh Triglava.
|
|
|
|
| Gost28. 08. 2007 |
Sve pohvale gostu prije mene za vrlo dobar i pošten komentar. Takvih komentara želim više. Sretno svima, pametno i sigurno!
|
|
|
|
| Gost28. 08. 2007 |
Također moje pohvale za komentar. Po mom mišljenju stupnjevi (nezahtjevno, zahtjevno, vrlo zahtjevno) nisu dovolj dobar opis puta. Također gost koji je vrlo dobro komentirao psihološku spremnost spomenuo je izložene puteve čijih ima dovolj za isprobavanje. Biste li bili tako dobri da ih nabrojite? Vjerojatno su klasificirani kao zahtjevni putevi odmah kao ovaj put Planika-Mali Triglav-Triglav inače su manje zahtjevni.
|
|
|
|
| Gost28. 08. 2007 |
Kakav je put od Kredarice do Planike - zahtjevnost i vrijeme? S vrha bismo otišli na Kredaricu, zatim do Planike?
|
|
|
|
| Gost29. 08. 2007 |
Od Kredarice do Planike nije zahtjevna. cca 1 - 1,5 h.
|
|
|
|
| Gost29. 08. 2007 |
Što se tiče "gorskog imidža" planinara na Triglav, prava slika bi vjerojatno pokazao odgovor na pitanje, koliko njih bi se bez oklijevanja popelo na greben svoje kuće ili kozolca ako ga imaju!? Šalu na stranu! Budimo realni, besmisleno je stajalište da su pristupnici na Triglav skoro alpinisti, ali bi bilo nužno da su se prije pohoda na Triglav popeli barem na neke 2000-ake, i da su se obvezno već sreli s fiksnim osiguračima poput čeličnih užadi i različitih varijanti klinova. Neka takva vrha izvan (osim Krna) Julijaca: Peća-zavarana staza po zapadnoj strani, Ojstrica-iz Korošice ili iz Logarske doline, Planjava-s Kamniškog sedla ili iz Repovog kuta, Turska gora-s Kamniškog sedla ili preko Turskog žljeba Skuta- s Kokrškog ili s Kamniškog sedla, Kalški greben-zavarana staza s Kokrškog sedla, Dolgi hrbet-iz Česke koće ili s Kokrškog sedla, Storžič-preko Žrela ili preko Kališća, i vjerojatno najteže: Kočna-po Kremžarjevoj stazi iz Česke koće, Kranjska Rinka-preko Križa iz koće na Ledinama, Mrzla gora-iz Matkovog kuta ili s Savinjskog sedla, Velika baba-iz koće na Ledinama, Krn-Kopišćarova staza po zapadnom zidu. Da su se planinari na Triglav barem malo pripremili za ovako zahtjevnu turu, ostao bi im ugodan dojam umjesto čestih izjava da to nisu spremni ponoviti ni za kakav novac! I još nešto: Zašto uz izjave o obveznoj kacigi i samovarovalnom kompletu ne čujemo za sigurnost još važnijeg uvjeta tj. zahtjeva za fizičku i psihičku spremnost planinara!?
|
|
|
|
| Gost29. 08. 2007 |
U potpunosti se slažem s prethodnikom i iskreno se čudim izjavama da su otišli ravno na Triglav bez prethodnih tura i priprema kondicije i izdržljivosti. S mužem sva u srpnju i kolovozu osvojili neke (deset) dvatisućaka, istina letos smo intenzivnije krenuli planinariti, ali za Triglav mislimo da još nismo dovolj "zreli". Potrebno je upoznati svoje sposobnosti, naviknuti se na čelične užadi i kline. Onda će i to. I baš glupo mi se čini pitanje: "Zar još niste bili na Triglavu?" I tako neki izazivaju prirodu i njene zamke, jer poznam neke koji su se uputili ravno na Triglav bez da su bili na nekom drugom vrhu. Pa SREĆNO u planinama.
|
|
|
|
| Gost30. 08. 2007 |
Ovdje mi dvoje s mužem imamo vrlo lijepo iskustvo. Već nekoliko godina želimo osvojiti Triglav, ali najveća prepreka bila je što se muž jako bojao visine. Počeli smo lakšim turama i postepeno do zahtjevnijih. Posebice prošle i ove godine prošli smo puno i osvojili dosta dvatisućaka. Ovaj put nam je uspjelo i bez problema smo stigli na Triglav. Najveća pobjeda (posebice za muža) bila je što je prevladao strah od visine, pa je zadovoljstvo još veće. Za ohrabrenje svima koji se boje provalija: vježba čini majstora! Slažem se s gornjim gostima da svatko treba poznavati svoje sposobnosti i nema smisla gurati se na staze koje prelaze tvoje mogućnosti. U tom slučaju samo se bojiš i ne primjećuješ ljepote oko sebe.
|
|
|
|
| Gost31. 08. 2007 |
Sve lijepo i u redu da poštujete brežuljke i planine ali zar vam se ne čini da imamo kod nas dosta dvutisućaka koji su znatno zahtjevniji od Triglava??!! Triglav osim što je najviša planina kod nas nije ništa posebno. Samo moje mišljenje.
|
|
|
|
| Gost2. 09. 2007 |
Također se pridružujem mišljenju prethodnika/prethodnice. Još nisam bila na Triglavu, jučer sam s mužem bila na Ojstrici i mislim da bi na Triglavu bilo lakše, s kondicijom nema problema. Možda se varam? Ne znam! Odgovorite mi molim ako poznajete obje težavnosti, naravno na Triglav vodi nekoliko njih, mislim samo na zahtjevne (ne jako zahtjevne). Hvala na odgovoru i sretno.
|
|
|
|
| Gost3. 09. 2007 |
Istina je da staza na Ojstricu preko Male Ojstrice nije baš laka, ali ipak staza na Triglav (preko Malog Triglava) tehnički je ipak zahtjevnija, posebice traje zahtjevniji dio dulje. p.s. I mi smo bili jučer na Ojstrici. Možda smo se i sreli? Vraćali smo se stazom mimo Kocbekovog doma. Ta staza nam se činila lakšom nego uspon preko Male Ojstrice.
|
|
|
|
| Gost3. 09. 2007 |
Jučer sva se pokušala popeti na Triglav u jednom danu po ovoj stazi, ali smo u posljednji trenutak odlučili skrenuti na Kredaricu. Tek tamo smo vidjeli tu nemoguću gužvu na Triglavu i jednostavno odlučili da ćemo pokušati neki drugi put. Vrijeme se također pogoršalo. Dakle, Triglav mi je ostao u neugodnom sjećanju, uglavnom zbog tog naletanja na njega, kao da je ne znam što. Postoji toliko ljepših planina kod nas i nije mi nimalo žao što još nisam bio na njemu.
|
|
|
|
| sonce33. 09. 2007 |
Također idem s dečkom na Triglav. Bili smo na nekim dvatisućnicima, najnovije na Ojstrici (preko Male Ojstrice), ovaj vikend na Grintavcu (od Cojzove koće preko Malih vrata do bivaka pod Grintavcem, zatim preko Mlinarskog sedla do Grintavca). Zanima me kako je ova staza na Triglav u usporedbi sa stazom preko Mlinarskog sedla? Moram reći da su mi se tresla koljena pri prelasku preko te škbine po *zajli*. Uspon po klinih malo ispod Grintavca bio je za mene *mala malica*. Koju stazu na Triglav preporučujete? Hvala i SRETNO u planinama! Simona
|
|
|
|
| Gost3. 09. 2007 |
Preporučujem stazu s Poključe ili Krme do Planike pa zatim preko Malog Triglava na vrh. Ako ste došli s Mlinarskog sedla na vrh, doći ćete i na Triglav.
|
|
|
|
| sonce33. 09. 2007 |
Hvala na savjetu i sretno!
|
|
|
|
| zvonko14. 08. 2008 |
Planiramo uspon na Triglav s prenoćištem na Planiki. Zanima me je li bolje popeti se prvi dan na Triglav pa prenoćiti ili prenoćiti pa drugo jutro na Triglav. Kakvi su još mogući izleti s Planike. Hvala na odgovorima. Zvonko
|
|
|
|
| jor_mamma14. 08. 2008 |
Po mojem iskustvu bolje je prenoćiti i rano ujutro nastaviti prema vrhu! Iz dva razloga: prvi nije još gužve a drugi kod lijepog vremena i dovoljno rane ure izlazak sunca na vrhu je nešto jedinstveno! Ako se baš ne možeš odlučiti možeš se popeti prvi dan i sljedećeg jutra
|
|
|
|
| Klin15. 08. 2008 |
Prvog dana možeš za vrijeme uspona skočiti još na obližnji Draški vrh ili Tosc. Drugog dana pak vrlo rano na Triglav i ako ti ostane još malo vremena možeš se na povratku popeti još na onog od gore spomenutih kojeg prvi dan nisi osvojio.
|
|
|
|
| triglavski15. 08. 2008 |
Ovo s Draškim vrhom i Toscem je malo izvan teme, naravno još više iz namjeravane staze.
|
|
|
|
| viharnik15. 08. 2008 |
Pozdrav Zvonko! U blizini Planike ističu se dva manje posjećena vrha. Prvi je Šmarjetna glava u smjeru Doliča - kružna s povratkom na Pokljuku (vršni greben UIAA penjanja, blago izložen - dostupan za planinare. Vrlo lijep i zanimljiv vrh. Drugi je Cesar, kojeg možete posjetiti od Konjskog sedla uz mogući povratak u Krmu - 20 min. Razglednik!, toplo preporučujem. LPP-Rok.
|
|
|
|
| zvonko19. 08. 2008 |
Zdravo, hvala na savjetima. 28. kolovoza idem prvi put na Triglav. Nakon povratka napisat ću kakvi su bili osjećaji. lp Zvonko
|
|
|
|
| KANA24. 08. 2009 |
U rujnu se prvi put odpravljam na Triglav. Ovaj vikend sam išla Hanzovom stazom na Malu Mojstrovku. Molim za usporedbu obje staze, da znam što me čeka na putu na Triglav.
|
|
|
|
| Bojan_A24. 08. 2009 |
Ovisi o kojoj stazi ćeš ići na Triglav. Inače načelno, ako možeš Hanzovu na Mojstrovku ne bi smjela imati problema sa stazama na Triglav.
|
|
|
|
| Gibbs31. 08. 2009 |
Iz Krme se da doći u jednom danu na Triglav i natrag. Pot se stalno uspinje. Ali letos sam išao iz Pokljuške na Triglav sam jer sam startao u 7 sati ujutro, nedostajalo mi je vremena da odem ni do vrha.
|
|
|
|
| Branee23. 07. 2010 |
Pozdrav! Zanima me može li se posjetiti Triglav i vratiti se po ovoj stazi u 1 danu. Imam puno kondicije i nijedne fobije pred visinom, moj korak je jako brz. Iz iskustva obično prepolovim vrijeme napisano na tablama, istina nisam još bio tako visoko. Volim ići na Štoržic, Mojstrovku itd.
|
|
|
|
| funnyboy23. 07. 2010 |
naravno da je moguće. Ako se osjećaš sposobnim onda ne znam zašto ne. Bit će naporno i vruće.
|
|
|
|
| m357527. 07. 2010 |
Koji put na Triglav više preporučujete, iz Krme ili iz Rudnog polja? Zanima me raznovrsnost puta, koji je zanimiviji. Hvala na odgovoru i lijep pozdrav, Matej
|
|
|
|
| m357527. 07. 2010 |
Ispravak: iz Krme (preko Planike i Malog Triglava) ili Kraj ceste na Pokljuki (preko Planike i Malog Triglava).
|
|
|
|
| serajko28. 07. 2010 |
m3575 Stvar ukusa glede zanimljivosti: Iz Krme ideš po slabo razglednoj dolini do Zgornje Krme i zatim preko Kurice. Varijanta s Pokljuke razglednija je prema Bohinjskim gorama. U visinskim metrima razlike oko 400m Pogledaj opise pa se odluči (svaka oči vide po svom) lp
|
|
|
|
| neyo3. 08. 2010 |
Sutra smo planirali s obitelji iz Pokljuke preko Planike na Triglav. Prenoćili bismo na Planiki. Vremenska prognoza pak kao nije baš dobra. Ujutro bi trebalo biti još lijepo vrijeme, zatim pogoršanje, u četvrtak bi dopodne bilo lijepo vrijeme, popodne pak opet pogoršanje. Što mislite, isplati li se pokušati ili je bolje odgoditi pohod.
|
|
|
|
| neyo3. 08. 2010 |
Sutra smo planirali s obitelji iz Pokljuke preko Planike na Triglav. Prenoćili bismo na Planiki. Vremenska prognoza pak kao nije baš dobra. Ujutro bi trebalo biti još lijepo vrijeme, zatim pogoršanje, u četvrtak bi dopodne bilo lijepo vrijeme, popodne pak opet pogoršanje. Što mislite, isplati li se pokušati ili je bolje odgoditi pohod.
|
|
|
|
| neyo3. 08. 2010 |
ljubitelj planina Stvarno bi bilo pametnije odgoditi pohod, ali nažalost od petka dalje više nismo na dopustu. Vikendi su poznati po opsadi Oćaka. Upravo zbog toga nisam bio na Triglavu već punih devetnaest godina. Čak i prošle godine dogodilo mi se isto, i očito sin mora počekati još malo vremena.
|
|
|
|
| Gorazd G3. 08. 2010 |
Idite u jesen prije prvog "pravog" snijega. Čak i vikendima nema velike gužve. Samo je dan kraći ...
|
|
|
|
| novihribolazec13. 08. 2010 |
Zdravo! U nedjelju, 15.8. idemo s manjom grupom na Planiku a zatim rano ujutro na Triglav, kasnije na sedam jezera i završavamo put u Bohinju. Malo sam neodlučan hoćemo li uopće ići s obzirom na vremensku prognozu...možete li mi "pravi planinari" koji se razumiju u vrijeme gore savjetovati idemo li ili bolje odgodimo? hvala na odgovoru i želim vam prekrasne ture i sigurne staze!
|
|
|
|
| Tomaz7813. 08. 2010 |
Vremenska prognoza stvarno nije obećavajuća, možda još lošija nego prošli tjedan. Meni je prošle subote uspjelo ... Vjerojatno je važno i pitanje kakva je ta tvoja manja družina (naravno mislim kako ste pripremljeni) ...
|
|
|
|
| viharnik13. 08. 2010 |
Vremenska napoved za Julijske Alpe, kao što je Tomaž već spomenuo, nije idealna. Noću i tijekom dana bit će dosta kišno, danju sunčano, ali u drugom dijelu popodneva oluje s munjama, pa izbjegavajte cjelodnevne pohode, posebno jeklenice popodne. Najbolje je, ako već idete na put, popodne provesti u zaklonu koće, inače se na putu može dogoditi nešto slično kao na http:/www.grzs.si/?MenuID=3&NewsID=959
|
|
|
|
| novihribolazec13. 08. 2010 |
hvala na odgovoru Tomaž78...odlučili smo se da ipak idemo, jer u pop. vremenu kad najavljuju oluju, bit ćemo više manje u okolici koće...pripravni smo dobro, u zadnja tri tjedna smo išli na Mojstrovku, Debelu peć, Mangart, Špik - imamo odgovarajuću opremu i puno dobre volje...
|
|
|
|
| viharnik13. 08. 2010 |
http:/www.grzs.si/?MenuID=3&NewsID=959
|
|
|
|
| viharnik13. 08. 2010 |
http:/www.grzs.si/?MenuID=1&NewsID=959
|
|
|
|
| novihribolazec14. 08. 2010 |
pozdrav viharnik... tek danas sam otišao pogledati još neki komentar u vezi pitanja koje sam postavio... nekako mi je "promaknuo" tvoj komentar i tvoja pomoć u mom upitu... hvala na upozorenju i uzeti ćemo ga u obzir, jer su planine inače lijepe i poštujemo ih, ali znaju pokazati i svoju okrutnu stranu i nepazljivima i tvrdoglavima nisu naklonjene.... sve lijepo i sretno!
|
|
|
|
| viharnik14. 08. 2010 |
I ja vam želim obilje lijepih trenutaka u planinama i pametan korak. Vaša primedba je baš na svom mjestu i drži kao pribijena.
|
|
|
|
| TFerarri7. 09. 2010 |
Možda bi PD koji upravlja Triglavom uskoro trebao razmisliti o zamjeni sadašnjeg "štemplja" na vrhu ili ga nekako zaštititi od vremena, tinta također nestaje. Želim sreću radnicima koji će u tom vremenu pokrivati koću Planiku i pozdravljam prijazno osoblje u njoj.
|
|
|
|
| mizuno22. 09. 2010 |
Upozoravam vas da na Malom Triglavu jedan dio puta nije osiguran, osobito je opasno po snijegu.
|
|
|
|
| Miha481. 08. 2011 |
U subotu smo se popeli od Planike preko Malog Triglava na Triglav. Staza je bila vrlo dobra. Vrijeme je bilo optimalno. Na nekim mjestima nedostaju kline, ali uspon je moguć. Želim svima sretan put i lijepo vrijeme.
|
|
|
|
| hribovska1. 08. 2011 |
Miha, jesi li ti u subotu na vrh već dopodne, jer popodne je kiša padala nije vrijedilo ići 
|
|
|
|
| Ajsa15. 05. 2012 |
Ok!! u lipnju planiram s mužem na Triglav!! Idemo prvi put i nismo fanatici,, trebam pomoć pri odabiru prave staze. Jedan dan gore, onda prenoćište u koći, drugi dan dolje!!!Hvala
|
|
|
|
| DavidK15. 05. 2012 |
Moje mišljenje je da je bolja varijanta da idete već prvi dan na vrh i to iz Kredarce pa natrag na Planiku i tu prespavate. Sretan put!
|
|
|
|
| KoKiKoKs12. 07. 2012 |
Živijo, s dečkom se letos prvi put upuštamo na Triglav. Idemo po stazi Pokljuka-Triglav. Odlučili smo se da se prvi dan popnemo na vrh i zatim natrag dol do Planike gdje prenoćimo, drugi dan pak preko Doliča do Savice. Zanima me postoji li kakva staza od Planike do Doliča koja ide ispod Triglava, ili samo staza preko vrha?
|
|
|
|
| dejan6813. 07. 2012 |
za sve one koji razmišljate kad na vrh: na grebenima poslije 12 max.13h nemaš što tražiti, što si do tada obavio obavio je. na to se pri poplavi debata o zaštitnim kompletima i sl. zaboravlja, a to je osnova hoda u visokogorju. Pa sretan put
|
|
|
|
| Zebdi13. 07. 2012 |
No, ja sam se već dosta puta šetao grebenima oko šeste, sedme uveče, pa nikad nije bilo problema. Istina je da treba malo pratiti vremensku prognozu i događaje na nebu 
|
|
|
|
| mojcej'722. 08. 2012 |
U subotu 28.7. krenula sam iz Vodnikova doma u 5:10 do Doma na Planiki na doručak (jaja sa slaninom i čaj = 7,30 EUR). Zatim Mali Triglav i vrh u 9:20, naočnjak grupa Slovenaca, nekoliko stranaca, uslijedilo je još više ljudi i posljedično sve manje prostora za "mirno uživanje" pogleda, koji je tog dana bio zaista čudovit. Silazak na Kredaricu (koja se očito promijenila od mog posljednjeg posjeta u hotel) na povrćnu juhu (5,20 EUR, vjerojatno uključena dostava brokolija helikopterom i zatim do Doma Valentina Stanića po pečat za SPP. Natrag prema Vodniku (14:50) na vrlo poželjnu hladnu vodu iz izvora kraj koče i dužu pauzu, zatim još 3h do auta. Usred srela opečene Engleze, napola izgubljene Čehe i neke samovšečne Hrvate. Skandinavci su najmanji problem, tihi, izdržljivi, dobro opremljeni. Ukratko odlična tura, če sljedeće jutro nije uslijedilo neko mišićno grozničavanje. Što se gužve tiče, ostalima bolje na Cmir, Vrbanovu špicu ili Rjavinu. Manje smještaja, više mira te čeka.
|
|
|
|
| alenkas17. 08. 2012 |
Može li mi netko realno reći mogu li sigurno povesti djecu od 8, 11, 13 godina, u dobroj kondiciji, ali ne baš naviknutu na planine, s troje odraslih preko Planike na Triglav?
|
|
|
|
| sh17. 08. 2012 |
Čak smo tamo sreli i mlađu djecu. Mislim da ne bi trebalo biti problema, mi smo prošle godine jednu 11-godišnjakinju i dva 13-godišnjaka bez problema doveli na vrh po ovoj stazi. Nadam se da dijete nije strah visine i gledanja dolje. Svakako pobrinite se za osiguranje prvenstveno zbog boljeg osjećaja svih. I pripremite se na gužvu oko Triglava i pokušajte turu obaviti radije radnim danom.
|
|
|
|
| matterhorn17. 08. 2012 |
Mi smo njome bez ikakvih problema povezli 6-godišnjaka, istina je imao već puno iskustva u planinama. Prvo idite na lakšu osiguranu stazu i ako će tamo uživati, onda bez brige i na Triglav.
|
|
|
|
| Nancy19. 08. 2012 |
zdravo, može li mi netko objasniti kakva je razlika između visinske razlike i visinske razlike po stazi? lijepa hvala 
|
|
|
|
| ben19. 08. 2012 |
Nancy, s obzirom da prilikom uspona na neku planinu trebaš u međuvremenu napraviti i neki spust i potom ga nadoknaditi, to je visinska razlika po stazi. Visinska razlika znači razlika između početka staze i cilja. LP B
|
|
|
|
| jujujuhuhu21. 08. 2012 |
Huh, letos sam prvi put išla na Triglav. Moram priznati da moje iskustvo nije bilo ugodno sve dok nisam sišla s Malog Triglava. Put s Pokluke do Planike - nema panike; od Planike dalje pa - bum! Prije nisam raspitivala što me čeka. Sad vidim da je rek "gora nije luda - lud je onaj koji ide gore" istinit. Problem nije bio u mojoj fizičkoj, nego u psihičkoj (ne)pripremljenosti. Zašto se nisam raspitala? Ne kažem da nisam kriva - mogla sam. Ali općenito važi da "če hoćeš biti 'pravi' Slovenac, moraš ići gore", kao što je rekao prethodnik, "a ti još nisi bila gore?". Oba reka trebaju dodatak: "če si pripremljen". I otišli smo - organizirano, s iskusnim vodičem. Raspitala sam se što nositi sa sobom, o putu ne. Zamislia sam bila da je to samo duži put nego obično, pa pred vrhom možda malo škal. Da, naravno! Sad vidim koliko sam bila naivna - Triglav sam gledala sa slika i nisam pomislila da je to teška tura, prezahtjevna za moju nepriviknutu dušicu Sad se mogu smijati kad sam dolje. Ukratko: ako prije niste osvojili nekoliko stijenskih vrhova s provalijama, možda vam ovo neće biti ugodno iskustvo. Ako nisi dovoljno pripremljen, noge ti se tresu, malo si očajan i želiš da se možeš samo 'teleportirati' dolje. Gledaš samo pod noge i ne uživaš. Ne slušajte one koji se šire da to stvarno nije teško. Takvih sam susrela hrpu, vjerujem da polovica njih nije stigla dalje od Planike ili Kredarice. Razmislite, jedini "vrh" koji sam osvojila prije Triglava bio je Viševnik. Viševnik! Još to prije nekoliko godina. PAMET U GLAVU!
|
|
|
|
| puma21. 08. 2012 |
@jujujuhuhu za svoju iskrenost zaslužuješ sve pohvale za ostalo...pa, znaš za sljedeći put . Pa siguran korak i sretno u planinama!
|
|
|
|
| Aplinist9. 09. 2012 |
Zdravo ljubitelji planina! Što se tiče uspona na Triglav, odmah kažem da bi to trebalo biti dvodnevno putovanje, gdje se prvog dana popnete do Kredarice ili Planike, ondje prespavate, a sljedećeg dana na vrh Triglava i zatim u dolinu. Za spavanje u koćama prije pokušajte s prethodnom rezervacijom, jer mogu biti pune. Prije uspona provjerite vrijeme za oba dana. Triglav, kao i svaka planina, NIJE za neiskusne pješake bez barem dvotjedne kondicijske pripreme i nekih vježbi penjanja. Do Kredarice ili Planike nema problema, ali sam uspon na vrh Triglava može biti vrlo opasan i ima puno klinova, čeličnih užadi, kuka itd., što može biti težak zalogaj za neiskusne. Neki to previše olako shvate. Spomenimo da ima na stazi puno labavih stijena koje su vrlo klizave i opasne. Na nekim mjestima po stijenama ima i sitnog pijeska i odrona koji mogu uzrokovati klizanje. Što se tiče odjeće: planinarske hlače, majica i neka rezervna za presvlačenje, termoflis, planinarska jakna, vjetrobran, kišna jakna, dvostruke čarape i rezerva za presvlačenje, planinarske cipele, u slučaju snijega naravno dodatna odjeća, preporučujem više slojeva... Što se tiče sigurnosne opreme: ruksak, kaciga zbog padajućeg kamenja, plezački pojas i sigurnosne trake s karabinima, rukavice preporučujem kožne, u slučaju snijega dereze, cepin... Ostala oprema: puno vode, neki izotonik, nož, svjetiljka, neke energetske pločice, tablete protiv bolova, alergija ili ako uzimate lijekove, plastične vrećice za smeće jer ih morate sami odnijeti u dolinu, plastične vrećice za mokre stvari da ih ne miješate s suhima u ruksaku, planinarske štapove. I ne zaboravite prije svega siguran korak. Još jedna vrlo važna činjenica je da se nakon radosti osvajanja vrha morate sigurno vratiti u dolinu. I sretan put svima koji ste se odlučili za uspon na Triglav.
|
|
|
|
| Aplinist9. 09. 2012 |
Zdravo ljubitelji planina! Što se tiče uspona na Triglav, odmah kažem da bi to trebalo biti dvodnevno putovanje, gdje se prvog dana popnete do Kredarice ili Planike, ondje prespavate, a sljedećeg dana na vrh Triglava i zatim u dolinu. Za spavanje u koćama prije pokušajte s prethodnom rezervacijom, jer mogu biti pune. Prije uspona provjerite vrijeme za oba dana. Triglav, kao i svaka planina, NIJE za neiskusne pješake bez barem dvotjedne kondicijske pripreme i nekih vježbi penjanja. Do Kredarice ili Planike nema problema, ali sam uspon na vrh Triglava može biti vrlo opasan i ima puno klinova, čeličnih užadi, kuka itd., što može biti težak zalogaj za neiskusne. Neki to previše olako shvate. Spomenimo da ima na stazi puno labavih stijena koje su vrlo klizave i opasne. Na nekim mjestima po stijenama ima i sitnog pijeska i krša koji mogu uzrokovati klizanje. Što se tiče odjeće: planinarske hlače, majica i neka rezervna za presvlačenje, termoflis, planinarska jakna, vjetrobran, kišna jakna, dvostruke čarape i rezerva za presvlačenje, planinarske cipele, u slučaju snijega naravno dodatna odjeća, preporučujem više slojeva... Što se tiče sigurnosne opreme: ruksak, kaciga zbog padajućeg kamenja, plezački pojas i sigurnosne trake s karabinima, rukavice preporučujem kožne, u slučaju snijega dereze, cepin... Ostala oprema: puno vode, neki izotonik, nož, svjetiljka, neke energetske pločice, tablete protiv bolova, alergija ili ako uzimate lijekove, plastične vrećice za smeće jer ih morate sami odnijeti u dolinu, plastične vrećice za mokre stvari da ih ne miješate s suhima u ruksaku, planinarske štapove. I ne zaboravite prije svega siguran korak. Još jedna vrlo važna činjenica je da se nakon radosti osvajanja vrha morate sigurno vratiti u dolinu. I sretan put svima koji ste se odlučili za uspon na Triglav.
|
|
|
|
| mummy25. 06. 2013 |
Ljubazan pozdrav Je li netko ovih dana išao na Triglav preko Pokljuke? Namrečno, zanima me kakvo je stanje staze.
|
|
|
|
| ladko25. 06. 2013 |
Staza je u redu, neka kratka snježna polja, pred Vodnikom jedno duže i strmo, bez dereza. Ali možeš se spustiti i ići ispod mimo. Na vrh i bez dereza, možda cepin u ruci (za bolji osjećaj)
|
|
|
|
| LjubiteljaGor28. 06. 2013 |
Zanima me je li staza s Planike na Mali Triglav već presušila?
|
|
|
|
| 11235827. 08. 2013 |
Zanima me kakve iskustva imate s ostavljanjem automobila preko noći na Pokljuki? Je li sigurno? nasmeh
|
|
|
|
| mikkeni16. 09. 2013 |
Zanima me kako je sad sa stazom do Triglava s Rudnog polja, s obzirom na zadnje kiše? Je li staza još uvijek izvodiva bez zimske opreme (dereze)...
|
|
|
|
| PsychicSaw24. 09. 2013 |
Zdravo! Kako je sa snijegom prema vrhu? Npr. put s Pokluke, kakvi problemi?
|
|
|
|
| mukica24. 09. 2013 |
U nedjelju sam dva puta zakoračila u tvrdi snijeg s vrha Triglava prema Planiki, možda ga više nema, ali nije izazvao nikakve probleme... niže ga nema
|
|
|
|
| lukk19. 06. 2014 |
Pozdrav, zanima me kakvi su trenutni uvjeti na stazi.
|
|
|
|
| franjo6621. 08. 2014 |
Ima li negdje uz stazu pitke vode....
|
|
|
|
| BlackDiamond12. 07. 2015 |
Zanima me, koja je staza na Triglav najprikladnija za vrtoglavce? Nije strašan strah, samo ipak bismo zbog žena u ekipi odabrali najlakšu stazu.
|
|
|
|
| valerija11212. 07. 2015 |
Za mene je najlakša s Planike, tamo vode i 100 žena. Ja sam bila gore više puta po svim osiguranim stazama.
|
|
|
|
| BlackDiamond12. 07. 2015 |
Koliko ima izloženih mjesta? Teško je procjeniti situaciju preko ovih slika.
|
|
|
|
| Keko12. 07. 2015 |
Više-manje je izložan cijeli greben od Malog Triglava do vrha, ali je i vrlo dobro osiguran čeličnom žicom. Malo adrenalina pa mora biti.
|
|
|
|
| jarsan13. 07. 2015 |
Po mom mišljenju, za vrtoglavce je lakša staza preko Triglavske škrbine iz smjera Doliča, jer je manje "zračna" nego preko grebena s Malog Triglava,
|
|
|
|
| Clovek129. 07. 2015 |
Samo da obavijestim, na stazi iz Dolica prema triglavskoj škrbini nije svuda osiguran užetom jer tu i tamo je iztrgano.
|
|
|
|
| stilc887. 09. 2015 |
Ima li tko podatak ima li snijega na Triglavu... S obzirom na zadnje padaline?
|
|
|
|
| mlubej8. 09. 2015 |
Na zasjenjenim dijelovima ima snijega, staza Kredarica - Mali Triglav bila je juče na početnom usponu smrznuta i klizava. Ne bih se branio malo čelika na đonu...
|
|
|
|
| vito639. 10. 2015 |
Danas sam se odlučio da krenem na ovog diva, jer je vremenska prognoza bila sasvim u redu a moj plan za ovu godinu uključivao je i uspon na Triglav. Moram priznati da, iako sam već obradio dosta dvotisućnika i da sam kondicijski odlično pripremljen, klinova i jeklenica nisam baš navikao. Do Planike je naravno bilo o.k., zatim je počelo. Put od tamo je na izloženim mjestima odlično osiguran, i po klonovima i jeklenicama mi je išlo iznenađujuće dobro. Jedini problem bio je snijeg, koji je bio samo par centimetara, ali je bio baš na mjestima gdje trebaš oslonac za nogu, dakle na putu. Snijeg je bio mekan i sam po sebi nije klizio, ali nisam znao kakav je donji sloj. Zato sam za svaki korak potrošio dosta vremena da ga očistim i osiguram siguran oslonac za nogu. Dok sam se mogao uhvatiti za stijene bilo je u redu, dok nisam došao do dijela gdje sam morao prijeći maksimalno 10 m stjenovitog nagiba do sljedeće jeklenice i koji je u suhim uvjetima vjerojatno relativno siguran, ali na tom dijelu nisam vidio nikakav pametan zahvat za ruke, pogrešan korak bi me ekspresno poslao bog te pita kamo, odlučio sam odustati od daljnjeg puta. Na malo ispod 2600 m. I ne žalim, Triglav će još neko vrijeme biti tu, a sebi sam dao mogućnost da ga opet nekad posjetim. O penjanju dolje neću govoriti, olakšanje sam osjetio tek kod Planike. I kao što su već neki prije mene spomenuli - ne zezajte s ovom planinom (izvinite izraz). To posebno vrijedi za neiskusne penjače mog kalibra, a vjerojatno i u zimskim uvjetima za iskusne. Kao što kaže stara slovenska poslovica (i kao što je već spomenula Juhuhu), planina nije luda, niti onaj koji ide gore. Danas sam to bio ja i hvala Bogu, sve mi se svršilo dobro. Ipak sam stekao neke "penjačke" iskustva, ali cijena za to mogla bi biti visoka. Bilo je ipak na svoj način ugodno jer nisam sreo ni žive duše, samo hrpu srna i vrabca kod Vodnikove koće. Aha, i fantastičan pogled na maglu 
|
|
|
|
| SunBurned9. 10. 2015 |
Bravo i čestitke za pravilnu odluku!
|
|
|
|
| mukica10. 10. 2015 |
Bravo, vrlo dobra odluka i znam da će ti uskoro uspjeti u dobrim uvjetima 
|
|
|
|
| bumslpepe10. 10. 2015 |
Ako nema pravog osjećaja, okret natrag je najbolji izbor. Idemo u planine uživati, ne drhtati. Čestitke i sa moje strane.
|
|
|
|
| heinz11. 10. 2015 |
Kapo dol Vito63, i za pravu odluku i za tvoj iskren i realan opis iskustva! Za razliku od mnogih "junaka" koji ovdje govore o "malim stvarima, šetnjama, skokovima, šetnjama" itd., hrabro si opisao ono što bi na tvom mjestu svakako osjetio svaki prosječni, pa i iskusniji planinar. Sigurno ćeš još dugo sigurno hodati po planinama. Čestitke i sa moje strane!
|
|
|
|
| serznoz13. 10. 2015 |
Bravo Vito, lijepo zapisano i mudra odluka koju ne može svatko. Tko to može učiniti bez žaljenja, još će dugo gaziti planinama. Sretno
|
|
|
|
| jax13. 10. 2015 |
A, pretjerivati također nije potrebno, ne... Ako cilj nije postignut, neka žaljenja uvijek postoji i to je u redu. Inače nikad ne bismo napredovali i pomicali svoje granice. U redu je da čovjek se vrati ako osjeća da nije sigurno, ali da to treba učiniti potpuno sa lakim srcem i bez žaljenja, pa ipak je malo pretjerano.
|
|
|
|
| vesnapl13. 10. 2015 |
Vito63, čestitke za pravilnu odluku. 
|
|
|
|
| ljubitelj gora13. 10. 2015 |
Tada kad se odlučiš za povratak najviše se raduješ pametnoj odluci.
|
|
|
|
| natalia2315. 10. 2015 |
To je prava odluka vito63..., još puno prilika će biti i uspjet će ti...,čestitam...
|
|
|
|
| Smetar16. 10. 2015 |
Cilj je svakako postignut - sigurno povratak kući. Bez žaljenja i s lakim srcem vjerojatno to nije napravio... ali sigurno sljedeći put kad se vrati bit će znatno bolje pripremljen nego sada... Sretno i sigurno 
|
|
|
|
| ms_primoz16. 10. 2015 |
pametna odluka. Shark bi sigurno nastavio :P
|
|
|
|
| loncaruros16. 10. 2015 |
Čestitam na pametnoj odluci...cilj je uvijek siguran povratak kući
|
|
|
|
| mornar30. 06. 2018 |
Je li netko išao na Triglav s tog kraja? Može li se parkirati na kraju ceste? L.P.
|
|
|
|
| Hribovc8231. 08. 2018 |
U utorak 28.8.2018. krenuli smo na Očak s Pokluke. Šli smo do Vodnikova doma pa dom Planika, Mali Triglav, Triglav i silazak prema Kredarici. Staza je fizički prilično velik zalogaj za jedan dan. S obzirom da je dva dana prije sniježilo, snijega je bilo vrlo malo. Ali ga ima na nekim dijelovima, pri silasku prema Kredarici moraš biti prilično oprezan. U suprotnom vrijeme super pogled do mora . To je bio moj prvi uspon sigurno ne zadnji Još kratki filmic:  https://youtu.be/U1UDt1FD6YY
|
|
|
|
| mersudin17. 09. 2019 |
SAVRŠENA NEDJELJA-POKLJUKA-VODNIKOV DOM-PLANIKA-MALI TRIGLAV-TRIGLAV-KREDARICA-Odmaranje, spavanje-drugo jutro povratak u dolinu s pjesmom...ponoviti ćemo iz drugih smjerova...nakon 17 godina sam ponovio, ženi i kćeri prvi put i TRIGLAV ih je OSVOJIO....
|
|
|
|
| Gore12318. 09. 2019 |
Zanima me je li put prema Vodnikovom domu pod pl. Donji Tošč još uvijek oštećen i opasan za klizanje?
|
|
|
|
| garmont18. 09. 2019 |
Udržavatelj staze odsvetuje put iz Uskovnice prema planini Donji Tošč djeci i većim skupinama.
|
|
|
|
| garmont18. 09. 2019 |
Udržavatelj staze odsvetuje put iz Uskovnice prema planini Donji Tošč djeci i većim skupinama.
|
|
|
|
| mukica19. 09. 2019 |
Unatoč upozorenjima da pot nije u dobrom stanju, u kolovozu PD je vodio velike grupe planinara s Triglava, predstavnici se NE obaziraju na upute,
|
|
|
|
| Marecar5. 01. 2020 |
U srijedu 1.1.2020. otišao sam iz Krme preko Kredarice, jučer (4.1.2020.) s Poključe preko Planike. Zahtjevnost je otprilike ista ... preko Kredarice je uređen gaz. Preko Planike pa nema gaza, zanimljivo divlje ... Ali je vrlo duga staza. Čak i ljeti bez snijega je duga, sada u 3,5m snijega je prilično naporna tura za jedan dan. Bio sam jedini preko Planike. Svi ostali su otišli preko Kredarice. Preko Planike bilo je manjih tragova dereza, znači da nisam bio jedini ovaj tjedan preko Planike ... Novoletno vrijeme nam je na sreću prilično naklonjeno ...
|
|
|
|
| julya5. 01. 2020 |
Molim vas: uređena gaz, nema gazi,... gaz je ženskog roda (gaz, gazi, gazi, gaz, gazi, gazju)! Lp bez zamjere.
|
|
|
|
| NEIC0089. 09. 2020 |
Ima li još snijega od Planike do vrha Triglava?
|
|
|
|
| mmax1318. 09. 2020 |
Pozdrav 15.8.20 imali smo službenu ekspediciju na Triglav. Osobno sam bio u katastrofalnoj kondiciji ali sam se odlučio ići. Bilo nas je 20 i da ne bude zabune, izlet je bio vrhunski organiziran, pozvani su i vanjski prijatelji s ogromnim iskustvom u planinama za vođenje i sigurnost. Mjesec dana prije sam počeo s pripremama i odlazio na razne Šmarne gore, Nanos, Polho.grmadu, Tolšć...naj spomenem da na Šmarne gore ne stignem bez najmanje 8 pauza. Ali kad smo krenuli do uspona na Planiku mi je još išlo, zatim je počela agonija kondicije! Na Planiki smo si natakli sigurnosne komplete i krenuli prema malom Triglava. Dva kolege ostala su na Planiki, ja kad sam s mukom i trostrukim vremenom stigao na mali Triglav donio sam odluku da se vraćam jer bi me s mojim tempom vjerojatno sustigla tama. Ja i još troje okrenuli smo se bez da vidimo Aljaža. Na sreću se ne bojim visine. O povratku, sljedeći dan samo to, da je trajao 2 sata duže i pun patnje. Iskustvo je bilo fenomenalno jer me realnost o sebi udarila u lice. Ovo sam napisao kao upozorenje sličnim "brđanima" neka duboko razmisle prije nego krenu u takav projekt. Triglav zahtijeva više od želje za njim. Pozdrav svima!
|
|
|
|
| mukica18. 09. 2020 |
mmax13, realno napisano i sve pohvale za samokritiku svog viđenja i doživljavanja staze prema Triglavu. Pretpostavljam da si bio dio ekipe Kašćea. Moja kaciga i pas putovali su s njima na Triglav i poznajem vašu stazu i pustolovine. Sljedeće godine bolje, više vremena za pripreme i posljedično mnogo više iskustava.
|
|
|
|
| Majdag18. 09. 2020 |
mmax13... bravo, malo takvih koji napišu da se pač ne može glavom kroz zid. Po svaku cijenu, pa makar želja bila još tako jaka . Ima previše spašavanja iscrpljenih na turama naših vrhova..
|
|
|
|
| mosovnik18. 09. 2020 |
Čestitam na hrabroj i jedinoj pravoj odluci u tom trenutku i želim da ti sljedeći put uspije i da uživaš u osjećaju trijumfa uz poglede s vrha. Pa sretno, gdje god da budeš.
|
|
|
|
| mmax1318. 09. 2020 |
Istina je mukotrpno, bio sam dio ekspedicije Kašćea Mrlačnika i hvala na opremi. Odlična iskustva puna ugodnih sati!
|
|
|
|
| NT9957. 09. 2021 14:34:07 |
Znam da je ovo često pitanje, ali zanima me koja staza do Triglava bi bila najlakša. Krenuli bismo ovaj vikend, već smo osvojili više 2tisućaka, isprobali i feratu. Kondicijski smo spremni, ali zanima me koja staza bi bila tehnički najlakša.
|
|
|
|
| Vlajko7. 09. 2021 15:08:07 |
Iz Rudnog polja (Konjščice) mimo Vodnikove koče i Doma Planika, zatim na Mali Triglav i po grebenu na vrh Triglava. Povratak istim putem. Ova staza bi trebala biti tehnički najlakši pristup na oćaka, recimo i za mene, iako sam po pravilu stigao na Triglav svim ostalim pristupima bez problema. ;-) Ova staza je i za većinu planinara prilično dug kondicijski zalogaj, pa preporučujem dvodnevni pohod.
|
|
|
|
| modrook1228. 06. 2022 14:22:35 |
Ima li još snijega na ovoj stazi od Planike do Triglava?
|
|
|
|
| cofka28. 06. 2022 18:47:34 |
|
|
|
|
| MiaB.6. 07. 2022 11:16:52 |
Mene zanima, je li obvezna kaciga i plezalna zaštitna oprema za Triglav (Pokljuka, Planika, Triglav, Kredarica i natrag). Pitam jer još nisam bila na Triglavu i nemam svoju. Planiramo sad u srpnju ići. Hvala.
|
|
|
|
| ŠpRo296. 07. 2022 14:45:56 |
MiaB, hecaš li se? Kaciga obvezna. Od Planike i Kredarice, do te dvije pa ako ideš s Pokljuke nikuda drugde. Bila sam svjedok letenja kamenja, pa ako želiš cijelu glavu, nije za hecanje. Želim ti lijep uspon i još ljepši dojam ako ideš prvi put.
|
|
|
|
| Janez Seliškar7. 07. 2022 07:18:55 |
Kaciga i samovarovalni komplet su vrlo preporučljivi, da ne kažem obvezni. Pa voliš sebe, zar ne!!
|
|
|
|
| mirank7. 07. 2022 08:13:47 |
Vremena kad smo gore išli bez ničega su već davno prošla.
|
|
|
|
| lepenatka7. 07. 2022 08:29:20 |
U baršunastim pumparicama i pletenim dokolenkama   Al' gužve nije bilo
|
|
|
|
| Janez Seliškar7. 07. 2022 09:32:59 |
"lepenatka", gužve nikad nije bilo, povremeno je gužva ili dreka!
|
|
|
|
| lepenatka7. 07. 2022 09:46:24 |
Naravno . Malo sam se "opustila"
|
|
|
|
| dprapr7. 07. 2022 14:36:21 |
Oni koji na ovoj stazi trebaju SVK još uopće nisu spremni za ovaj uspon i samo stvaraju gužvu. Od lakšeg prema težem, nekad je to vrijedilo. Kaciga je pak svakako dobrodošla.
|
|
|
|
| orchigu7. 07. 2022 21:31:39 |
Mia B, kacigu i SVK možeš posuditi u nekom planinarskom društvu, mislim da sada i neke trgovine posuđuju. Ako nisi siguran, naravno imaj SVK i ne obaziri se na one koji idu bez. Dogodilo mi se da su se frendice, koje inače ogromno hodaju i na feratah su kućne, na plezalištu na Smarni počele noge tresati. Ljudi su me puno zadirkivali zbog velikog ruksaka, onda je na kraju bilo uvijek "oj, imaš li to ili ono". Pametan može biti svatko, sebe imaš samo jednog 
|
|
|
|
| Kawasaki22. 07. 2022 14:08:26 |
Jedno pitanje. Kakav je put od Kredarice do Doma Planika? Hoda se cca 1 sat. Je li vrlo izložen, ili ga mogu lako proći i oni kojima je strah ići na Triglav odnosno boje se visine...
|
|
|
|
| garmont22. 07. 2022 14:12:19 |
Na putu ima neke jeklenice, ali nije pretjerano izložen. Preporučio bih ti kacigu...
|
|
|
|
| kayzelko1. 08. 2022 19:28:56 |
pozdrav u opisu puta piše "...... nekdanjega parkirišča Za Ribnico, ki se nahaja na koncu ceste (v bližini so planinske oznake za planino Konjščico). - zabranjeno parkiranje !!!!?...." Gdje je najbolje parkirati da se izbjegne nepotrebno hodanje po cesti........? lp
|
|
|
|
| Tadej5. 08. 2022 07:47:00 |
|
|
|
|
| kayzelko5. 08. 2022 12:14:09 |
Hvala za taj put ali mene zanima put preko Planine Konjščice; koliko najviše s automobilom možeš doći da ne hodamo po cesti? lp
|
|
|
|
| Janez Seliškar5. 08. 2022 12:31:51 |
Vozite mimo parkirališta na Rudnom polju, preko poligona za biatlon i po makadamskoj cesti (na raskrižjima uvijek desno) do kraja. Tamo parkirate i planinskom stazom dođete do Planine Konjščice.
|
|
|
|
| Enka5. 08. 2022 12:44:54 |
Da, samo da je tamo sada parkiranje zabranjeno.
|
|
|
|
| kayzelko5. 08. 2022 16:02:08 |
Ima li tko parkirao na kraju ceste na Pokljuki (put preko Konjščice prema Vodnikovom domu), prije 2-3 mjeseca? Navodno parkiranje zabranjeno? 
|
|
|
|
| bumbi5. 08. 2022 19:26:37 |
Na raskrižju ceste koja vodi ispod planine Konjščice stoji prometni znak zabrane vožnje za motorna vozila osim za gospodarenje šumama. U nedjelju je bilo tamo parkirano oko 30 vozila, dvojica Belgijanaca spavala u autu.
|
|
|
|
| Enka5. 08. 2022 22:17:42 |
ŠpRo29 prije dobrog mjeseca već je bio znak za zabranu vožnje motornih vozila, prošli put je netko ovdje gore objavio table koje stoje na Rudnom polju i na kojima je jasno označena zabrana parkiranja na ovom polazištu. Ja sam se tada, dakle prije cca. 1 mjeseca, odlučila riskirati i parkirala bez posljedica, upravitelj s Konjščice mi je također rekao da se u praksi zabrana još ne provodi, ali zabrana svakako postoji. Onda svatko sam odluči.
|
|
|
|
| ljubitelj gora6. 08. 2022 13:18:54 |
A redari imaju slobodan put za kazne. Kakva je kazna za zabranu vožnje po TNP 500 eura?
|
|
|
|
| MaksCuzak5. 07. 2024 18:04:07 |
5.7.2024., staza lijepo prolazna, snijegu se može potpuno izbjeći.
|
|
|
|
| zokipoki26. 07. 2024 18:42:22 |
Može li netko reći je li ova polazna točka, parking još aktualan? Prošli put (prije 3 godine) još je bio. lp
|
|
|
|
| turbo26. 07. 2024 19:27:08 |
Gore u opisu piše  "Po novom je parkiranje na kraju ceste zabranjeno, pa parkiramo već na Rudnom polju, što nam produžuje stazu za oko 40 minuta, ali je prikladnije odabrati markiranu stazu koja počinje na Rudnom polju." Na Rudnom se plaća. Ako ostaviš auto na vojničkom parkingu (makadam nasuprot vojarne, tik prije službenog plaćenog) onda je besplatno. Naravno na vlastitu odgovornost. Ovo o parkingu je iz druge ruke (s ovih stranica), sam nisam bio gore već dugo.
|
|
|
|
| zokipoki26. 07. 2024 20:07:29 |
ah... nisam pročitao još jednom hvala 
|
|
|
|
| michael6627. 07. 2024 19:19:43 |
Pitanje je, je li zabranjeno voziti cestom "do kraja". Znak je postavljen između oba puta, gdje je račvanje prema Uskovnici. Na desnoj strani puta za Uskovnicu i na lijevoj strani za put prema kraju. Zašto nema znak prije raskrižja 20 metara ranije???
|
|
|
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo
registrirati.