Planina Blato - Koča pri Triglavskih jezerih (čez Prode)
Ishodište: Planina Blato (1147 m)
| Širina/Dužina: | 46,3112°N 13,8501°E |
| |
Ime puta: čez Prode
Vrijeme hodanja: 3 h 15 min
Zahtijevnost: laki označeni put
Visinska razlika: 538 m
Visinska razlika po putu: 700 m
Zemljovid: Triglav 1:25.000
Preporučljiva oprema (ljeto):
Preporučljiva oprema (zima): cepin, dereze
Pogleda: 420.860
 | 6 osoba voli ovu objavu |
Pristup do ishodišta:
S autoceste Ljubljana - Jesenice usmjerimo se na izlaz Lesce i cesti slijedimo prema Bledu i dalje prema Bohinjskoj Bistrici. Nastavljamo vožnju prema Bohinjskom jezeru (Ribčev laz), gdje dolazimo na raskrižje i nastavljamo desno u smjeru Stare Fužine. U Staroj Fužini na raskrižju kod kapele skrenemo oštro lijevo na uzlaznu cestu u smjeru planine Blato, planine Vogar i doline Voje. Cesta nas dalje odvede do mjesta gdje se plaća cestarina i parkirna naknada, mi joj slijedimo dalje do sljedećeg raskrižja, gdje nastavljamo lijevo (desno Voje). Cesti zatim slijedimo do sljedećeg raskrižja (vožimo se prilično dugo), gdje skrenemo oštro desno u smjeru planine Blato (ravno planina Vogar). Ovoj cesti zatim slijedimo do parkirnog mjesta pred planinom Blato.
Opis puta:
S označenog parkirnog mjesta pred Planinom Blato vratimo se malo nazad te se uputimo na široki i sprva tako strm kolovoz, uz koji su oznake za Planinu pri Jezeru. Nakon približno deset minuta uspona dolazimo na označeno raskrižje, s kojeg nastavljamo lijevo u smjeru Planine pri jezeru (lagano desno Planina v Lazu te i strmija staza prema Planini pri Jezeru).
Nastavljajući manje strmim kolovozo koji nas još uvijek vodi kroz šumu, malo dalje s lijeva se priključuje još jedna markirana staza koja vodi mimo Kosijeva doma na Vogarju, mi nastavljamo desno te nastavljamo hodati kolovozo. Više nas staza vodi kroz usku ožinu, zatim prelazimo prilično strme padine gdje je na ledu i snijegu velika opasnost klizanja, inače staza nije zahtjevna. Na kraju strmog obronka s desne se neprimjetno priključuje ranije spomenuta strmija staza, kolovoz ovdje skreće lijevo i prelazi u prilično hladnu dolinici Pungrat, gdje se uspinjemo kroz uglavnom smrekove šume. Kad se više staza poravna s lijeva se priključuje staza koja vodi mimo Planine Vodični vrh, mi se držimo lagano desnog smjera te nastavljamo hod po kolovozi, uz koji se šuma počinje prorijediti. Slijedi još samo nekoliko minuta laganog hoda i izlazimo na paše Planine pri Jezeru, gdje na manjoj uzvisini stoji Koča na Planini pri Jezeru.
Kod koče se desno odvaja staza prema Planini v Lazu, mi nastavljamo lijevo od koče te se spustimo do označenog raskrižja, gdje se nalazi još nekoliko pastirskih stanova.
Biramo širi desni put uz koji su oznake za Planinu Dedno polje te Koču pri Triglavskim jezerima (lagano lijevo Pršivec, Planina Viševnik te Crno jezero).
I u nastavku se uspinjemo kolovozo, koja je na strmim mjestima prilično kamenita, nakon približno deset minuta uspona dolazimo do mjesta gdje se lijevo odvaja staza preko Krištofojce koja vodi prema Planini Viševnik, mi nastavljamo ravno po postupno manje strmom kolovozi koji nas vodi kroz postupno rjeđu šumu. Slijedi još nekoliko minuta laganog hoda po stazi koja kasnije skreće malo desno, kad se staza okrene natrag prema zapadu već dosežemo rub Planine Dedno polje, s kojeg slijedi još šetnja do središnjeg dijela planine, gdje uz pastirske koče postoji i označeno raskrižje.
Pastirske koče i sirarnu zaobilazimo s lijeve strane i nastavljamo ravno u smjeru Koče pri Triglavskim jezerima (desno dolina Za Kopico). Od planine dalje počinjemo umjereno penjati, nama se s lijeva gotovo neprimjetno priključuje staza od obližnje lovačke koče. Još malo dalje staza nas vodi mimo još jednog odvajanja staze prema Planini Viševnik (staza uz Grivu (1758 m)), mi u sljedećih nekoliko minuta dolazimo do gornjeg ruba prostrane Planine Ovčarija, s kojeg se otvara lijep pogled na Bohinjsko - Tolminske gore, nekad nazvane Donje Bohinjske gore. Odavde slijedi kratki spust te dolazimo do raskrižja na sjeveroistočnom dijelu planine.
Nastavljamo lagano desno u smjeru Koče pri Triglavskim jezerima i Male Tičarice (lijevo Planina Viševnik), staza se brzo ponovno račelira.
Od račelila slijedimo oznake za stazu preko Proda (desno staza preko Štapca) i nakon još nekoliko minuta dolazimo do lijepog vidikovca, s kojeg se otvara lijep pogled na planotu Komne i Bohinjsko - Tolminske gore.
Ovdje se staza okreće desno i s planote prelazi na strme travnate padine preko kojih se u umjerenom spustu poprečno spuštamo prema lijevo. Niže staza prelazi u gusto šumovito područje, obronak postaje manje strm, mi se u nastavku na kratko strmo uspnemo. Nekoliko minuta dalje dosežemo označeno raskrižje nad Lopučniškom dolinom, gdje se spajamo sa stazom s izlaznim punktom kod Koče pri Savici, odnosno stazom koja vodi mimo Crnog jezera.
Nastavljamo ravno u smjeru Koče pri Triglavskim jezerima (lijevo Koča pri Savici) po stazi koja se u nastavku blago uspinje, nas staza dovodi do mjesta s kojeg se otvara lijep pogled na Dvojno jezero. Ovdje prolazimo i mimo odvajanja prema Ruskom grobu, zatim nas staza vodi po desnoj, istočnoj strani Dvojnog jezera, gdje se s desna priključuje staza s izlaznog punkta na Planini Blato, odnosno staza preko Štapca.
Nastavljamo ravno i kad napustimo obalu jezera, do Koče pri Triglavskim jezerima nas dijele samo još nekoliko desetaka koraka laganog hoda.
Izlazna točka - Planina pri Jezeru 1:00, Planina pri Jezeru - Planina Dedno polje 0:30, Planina Dedno polje - Planina Ovčarija 0:45, Planina Ovčarija - Prodi 0:15, Prodi - raskrižje nad Lopučniškom dolinom 0:30, raskrižje nad Lopučniškom dolinom - Dvojno jezero 0:10, Dvojno jezero - Koča pri Triglavskim jezerima 0:05.

Možemo produžiti putovanje na sljedeće destinacije: Dom na Komni,
Planina Lopučnica,
Jezero v Ledvicah (1 h),
Rušnata glava,
Zeleno jezero,
Rjavo jezero,
Zasavska koča na Prehodavcih,
Mala Tičarica,
Velika Tičarica,
Koča na Doliču,
Kopica,
Vodnikov Vršac (Vršac nad Zadnjico),
Čelo,
Mala Zelnarica,
Malo Špičje,
Velika Zelnarica,
Vrh Hribaric,
Veliko Špičje (2 h 30 min),
Vršaki (Vzhodni vrh),
Kanjavec,
Triglav
Slike:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
Rasprava o izletu Planina Blato - Koča pri Triglavskih jezerih (čez Prode)
Prikaži starije poruke
|
| mukica6. 12. 2007 00:00:00 |
Zame najlepša pot v naših gorah,navadno narediva krožno čez Štapce do koče 7j nazaj pa čez Prode ali obratno. 
|
|
|
|
| Gost7. 12. 2007 00:00:00 |
To je res ena lepših poti pri nas. Edino kar me moti je draga cestnina do planine Blato.
|
|
|
|
| Gost10. 12. 2007 00:00:00 |
Res je lepa tura. Zanima me, če je kdo v zadnjih dneh hodil po tej poti, koliko je snega in , če je pot shojena. hvala in lep pozdrav. K.
|
|
|
|
| velkavrh1. 08. 2008 00:00:00 |
Bil danes tu-čudovito vreme ,veliko obiska -veliko tujcev.Zame najkrajša in tudi najlepša pot do Triglavskih jezer.Izredno polepša pot postanek na planini Pri jezeru z lepo kočo in na planini Dedno polje .Navdušuje predusem drugačna gradnja pastirskih koč .Zelo priporočam obisk. Pot ni naporna,morda le malo dolga,a je vmes toliko možnosti za počitek,da se splača.
|
|
|
|
| zarja13. 08. 2008 00:00:00 |
Mene pa zanima, če je opisana pot do Triglavskih jezer strma?In še to, ali je možno iz Pokljuke do Triglavskih jezer, mi lahko kdo opiše pot? Hvala.
|
|
|
|
| Tadej13. 08. 2008 00:00:00 |
Opisana pot ni strma. Tudi s Pokljuke je možno, a je pot dolga vsaj 8 ur v eno smer. Pot gre pa takole Pokljuka - Velo polje - Mišeljski preval - Lazovški preval - planina v Lazu - planina Dedno polje - planina Ovčarija - koča pri Triglavskih jezerih. Na poti je veliko vzponov in spustov.
|
|
|
|
| zarja13. 08. 2008 00:00:00 |
Tadej hvala.Mislim, da s Pokljuke ne bom šla in bom izbrala kar opisano pot.
|
|
|
|
| Stolar13. 08. 2008 00:00:00 |
Je morda že kdo prehodil pot od Blata čez Črno jezero do dvojnega jezera? A je pot primerna za otroke stare 10 do 12 let?
|
|
|
|
| Filip&Jakob13. 08. 2008 00:00:00 |
Prejšnji teden smo družinsko z 8 letnikom brez problemov prehodili pot od Koče pri Triglavskih Jezerih do pl. Blato čez Štapce, ki je po opisu zahtevna markirana pot najbrž zaradi cca. 20 metrov varovane poti preko grebena. Pot čez Prode je označena kot lahka - torej bo ta pot primerna tudi za otroke seveda s primerno opremo (obutev!) in kančkom motivacije! Nasploh smo srečali na poti precej družin tudi z manjšimi otroki. Ob lepem vremenu so te poti več kot čudovite!
|
|
|
|
| Stolar14. 08. 2008 00:00:00 |
Hvala, mislil sem sicer pot od planine Viševnik do Črnega jezera, če je kaj prepadno.
|
|
|
|
| Joshua7631. 07. 2009 00:00:00 |
Pozdravljeni. Mi lahko kdo pove po katera pot je lažja do jezer. - Planina Blato - Koča pri Triglavskih jezerih (čez Prode) ali - konec ceste na vogar - koča pri triglavskih jezerih Kolikor sem seznanjen sta obe poti lahki in načeloma ne bi kompliciral. Problem je, ker bi rad vzel psa s seboj. Pa me zanima, če sta obe poti normalno prehodni ali se kje slučajno srečam s kakimi vzponi, spusti, ki ne bi bili prehodni za psa. Najlepša hvala za odgovor. A
|
|
|
|
| ben31. 07. 2009 00:00:00 |
Obe poti se združita malo pod Planino pri Jezeru. Preko Dednega polja in pl. Ovčarije preko prodov pa ni nobenega takšnega mesta, ki ga kuža ne bi zmogel. LP B
|
|
|
|
| AndrejK31. 07. 2009 00:00:00 |
Joshua76, še nekaj bolj natančnih navodil. Parkirišče na pl. Blato in konec ceste na Vogar ni eno in isto. Vmes je kar nekaj kilometrov. Po moji oceni okoli 5. Torej, če boš parkiral na Blatu, greš do 7J preko Planine pri jezeru, Dednega polja, Ovčarije in potem čez Prode do 7J. Če pa se boš pripeljal do konca ceste na Vogar pa imaš možnost preko planine Viševnik do Ovčarije in naprej ali drugo možnost vzpon na Pršivec ter nato preko Planine VIševnik do Ovčarije ter čez Prode do 7J. Srečen in trden korak voščim.
|
|
|
|
| Joshua764. 08. 2009 00:00:00 |
Andrej hvala. Sem šel kar preko Planine pri jezeru. Prelepa izkušnja. Nazaj grede sem se odločil za pot preko Štapc,ki glede na to, da sem bil s psom, ni bilo ravno najlažje. Ampak kaj čmo, na napakah se učimo, mar ne? Hvala še enkrat, Aljoša
|
|
|
|
| MajaM5. 08. 2009 00:00:00 |
Jaz imam tudi namen doo Planine Blato in bi tudi vzela psa. Glede na to, Joshua, da imaš najbolj svežo izkušnjo, mi svetuj kje naj se z zlatkotom odpraviva?
|
|
|
|
| urshy6. 08. 2009 00:00:00 |
Potrebujem KONKRETEN nasvet od tistih, ki ste tole pot od pl. Blato že prehodili. Namreč, do koče pri triglavskih bi prvič šli z nekom, ki hribov ni vajen, bi pa zelo rad šel. Problem je ta, da poti čez KOmno, ki je zelo lepa fizično in časovno ne bo zmogel, ker je predolga (če je tule dobre tri ure za hodit, bomo že pri tej poti rabili vsaj 4,5 ure najmanj!). Pot čez Komarčo pa zanj avtomatično odpade, ker je popolnoma izven njegove lige. Tako da bi res rabila odkrito besedo koliko je ta pot strma, krušljiva, kako je s spustom (primerjate lahko s potjo na Komno, končnim vzponom na Kamniško sedlo, Rombonom, ipd ipd.). Eno primerjavo bi rabila. In pa še podatek, koliko je poti po kamenju (krušljivost), je kakšna prepadna pot (čeprav kratka)? Skratka čim več podrobnosti, da bomo lažje ocenili ali je sploh primerna ali ne za takšnega začetnika, ker moramo prilagoditi vse skupaj najšibkejšemu členu v skupini.
|
|
|
|
| mukica6. 08. 2009 00:00:00 |
Konkretno to ni zahtevna pot,najprej se dvigneš na pl.pri Jezeru,ki je na momente strma po par metrov.od pl naprej greš zopet po krajših strmejšeh delih 2-3 odseki po 5-10 metrov,nič zahtevnega ali nemogočega,večinoma se složnjo vzpenja.Zelo lepa pot,nezahtevna normirana 3,5 ure če niste uhojeni računaj 1 uro več.Nekaj kondicije morate imeti,se je potrebno tudi vrniti,razen če prespite.Pot je bolj slikovita kot na Komno in na določenih delih skoraj položna.Priporočam,zame najlepša.Vsako leto greva parkrat,običajno čez Štapce in Prode nazaj,poleti pa za Kopico in po dolini 7 J mimo koče na izhodišče.Ne bo vam žal,posebno če bo lepo vreme. 
|
|
|
|
| mukica6. 08. 2009 00:00:00 |
Konkretno to ni zahtevna pot,najprej se dvigneš na pl.pri Jezeru,ki je na momente strma po par metrov.od pl naprej greš zopet po krajših strmejšeh delih 2-3 odseki po 5-10 metrov,nič zahtevnega ali nemogočega,večinoma se složnjo vzpenja.Zelo lepa pot,nezahtevna, normirana 3,5 ure če niste uhojeni računaj 1 uro več.Nekaj kondicije morate imeti,se je potrebno tudi vrniti,razen če prespite.Pot je bolj slikovita kot na Komno in na določenih delih skoraj položna.Priporočam,zame najlepša.Vsako leto greva parkrat,običajno čez Štapce in Prode nazaj,poleti pa za Kopico in po dolini 7 J mimo koče na izhodišče.Ne bo vam žal,posebno če bo lepo vreme. 
|
|
|
|
| mukica6. 08. 2009 00:00:00 |
Konkretno to ni zahtevna pot,najprej se dvigneš na pl.pri Jezeru,ki je na momente strma po par metrov.od pl naprej greš zopet po krajših strmejšeh delih 2-3 odseki po 5-10 metrov,nič zahtevnega ali nemogočega,večinoma se složnjo vzpenja.Zelo lepa pot,nezahtevna, normirana 3,5 ure če niste uhojeni računaj 1 uro več.Nekaj kondicije morate imeti,se je potrebno tudi vrniti,razen če prespite.Pot je bolj slikovita kot na Komno in na določenih delih skoraj položna.Priporočam,zame najlepša.Vsako leto greva parkrat,običajno čez Štapce in Prode nazaj,poleti pa za Kopico in po dolini 7 J mimo koče na izhodišče.Ne bo vam žal,posebno če bo lepo vreme. 
|
|
|
|
| urshy6. 08. 2009 00:00:00 |
Hvala za pojasnilo. Pot čez Komno ne pride v poštev. Ko smo šli sami smo hodili dobrih 5 ur s postanki, sploh si ne predstavljam kako dolgo bi hodili, če bi šli na to pot z njim. Ni problem toliko v kondiciji, kot v nevajenosti hoje po gorah, pa tudi kanček nerodnosti je vmes. Bomo šli iz pl. Blato, upam, da ne bo vse skupaj predolgo.
|
|
|
|
| laraa14. 09. 2009 00:00:00 |
Pozdravljeni! Konec meseca bi rada šla po tej poti do koče pri Triglavskih jezerih in nato tu prenočila. Pa me zanima, če je varno pustiti avto čez noč na parkirišču nad planino Blato. Hvala!
|
|
|
|
| mukica14. 09. 2009 00:00:00 |
Do sedaj je bilo popolnoma varno,sva ga postila že velikokrat in ni bilo nobenih nevšečnosti, 
|
|
|
|
| laraa14. 09. 2009 00:00:00 |
Mukica, hvala za informacijo. Se že veselim lepe ture, če bo le vreme OK. 
|
|
|
|
| laraa5. 10. 2009 00:00:00 |
Včeraj sem šla po tej poti do koče pri Triglavskih jezerih, potem pa še do jezera v Ledvicah, nazaj pa čez Štapce in planino Viševnik. Bilo je enkratno, vreme in razgled za bogove!
|
|
|
|
| mia5. 10. 2009 00:00:00 |
Zanima me,če je ob tej poti kaj macesnov in ali že rumenijo. Hvala
|
|
|
|
| dogna5. 10. 2009 00:00:00 |
Meni je bolj všeč pot čez Štapce.Pred enim tednom so macesni ravno pričeli rumeneti. V glavnem so samo macesni.Ko greš čez planino Ovčarija bodi pozorna na svisce in njihovo žvižganje.Povratek pa lahko čez Prode in planino Viševnik ali pa do Črnega jezera in planino Viševnik. Izbire je veliko. Macesni bodo sedaj najlepši. Pa veliko užitka ti želim.
|
|
|
|
| keber15. 10. 2009 00:00:00 |
Macesni so ravno začeli rumeneti, čez kak teden ali dva bo precej bolj barvito. Opozarjam, da kljub zaprtim kočam nad Bohinjem še vedno pobirajo oderuško cestnino za cesto na planino Blato, vsaj ta vikend so jo. Prav tako mi ni jasno, zakaj je koča na planini Jezero zaprta (vsaj ob vikendih ne bi rabili), planincev tem koncu je bilo ta vikend zelo veliko, parkirišče pa tako polno kot poleti.
|
|
|
|
| dogna6. 10. 2009 00:00:00 |
Malo pred sedmo uro zjutraj parkirnine niso pobirali.
|
|
|
|
| EUGEN6. 10. 2009 00:00:00 |
Cesto na planino Blato,10,00E. 4.10.2009
|
|
|
|
| JusAvgustin6. 10. 2009 00:00:00 |
Ni parkirnina ampak cestnina. Kako, a nismo uvedli vinjet? Sam jo zagovarjam, vendar pa samo za tujce in "nelokalce".
|
|
|
|
| laraa7. 10. 2009 00:00:00 |
Jaz sem bila gor v nedeljo, 4.10. Ob 7h sem se peljala skozi Staro Fužino in nato naprej, pa ni bilo nikjer nikogar, ki bi pobiral parkirnino. Morda je bilo še prezgodaj.
|
|
|
|
| rjudnic8. 10. 2009 00:00:00 |
geolog79 zakaj bi imel en iz bohinja zstonj, en iz bleda ali bele krajine bi pa plačal, to je potem diskriminacija tapravi lokalci imate pa itaq zastonj, ker vas pobiralci poznajo
|
|
|
|
| zippo8. 10. 2009 00:00:00 |
Mislim da nekako z oktobrom itak nehajo pobirat cestnino, ker je zaslužka že manj od stroškov
|
|
|
|
| stefanb9. 10. 2009 00:00:00 |
Po informacijah pridobljenih od pobiralke dne 4.10.09, bodo cestnino pobirali do konca oktobra.
|
|
|
|
| lanko28. 04. 2010 00:00:00 |
Ali je kdo v zadnjem času hodil proti triglavskim jezerom? Ali je še veliko snega in je pot kaj shojena?
|
|
|
|
| Iguana30. 07. 2010 00:00:00 |
Odpravljam se na Kočo pri 7 jezerih. Nikjer nisem zasledila opisa po Lupučniški dolini. Šla bi iz Planine Blato, preko Viševnika, Dol pod Stadorjem in Lopučniški dolini. Če je kdo hodil po tej poti, bi ga prosila za kak komentar, kakšna je ta pot. Hvala vsem za pomoč. Planinski pozdrav
|
|
|
|
| Iguana1. 08. 2010 00:00:00 |
Včeraj opravila pot do 7 jezer. Prijetna pot. Pohodnikov bolj malo. Nisem se vračala po Lopučniški in tudi ne čez Štapce, je bila moja sopohodnica malo utrujena, zato sva jo ubrali kar nazaj po isti poti, le na planini Ovčarija sem jo prepričala, da se podava še do planine Viševnik. Tik nad planino je en malo zoprn del, kjer bi mogoče bila priporočjiva ena jeklenica, vsaj pri sestopu.
|
|
|
|
| alesvrscaj4. 07. 2011 00:00:00 |
Koliko je od Bohinja do Planine Blato (čas, km) in kakšna je cesta in cestnina letos (še vedno 10€?)
|
|
|
|
| _sandra_21. 08. 2011 00:00:00 |
Jaz sem sla na Triglavska jezera prejšno nedeljo (14.8.) in sem se vozila dobre pol ure do Planine Blato. Še vedno je 10 eur in je bil grozen dren gor, sem komaj še dobila nekaj prostora za avto  Pot je super, bila sem prvič, zato me je mogoče vse skupaj še toliko bolj navdušilo, jezera so krasna, tako da priporočam, tudi tistim, ki so kondicijsko slabše pripravljeni, ker je nekaj vzpona pa takoj ravnina. Ko sem prišla do Koče pri Triglavskih jezerih sem nekaj malega pojedla, nato pa sem se odpravila naprej pogledat še ostala jezera. Definitivno bom še kdaj ponovila 
|
|
|
|
| katty22. 08. 2011 00:00:00 |
Tudi jaz sem bila tisto nedeljo, 14.8. na tej poti. Šli smo čez Štapce  , se nato povpeli na Malo Tičarico in Zeljarico  . Jz sem hotela it še do Prehodavcev...in smo šli. Bilo je kar veliko ljudi, baje da so imeli ležišča vsa zasedena. Pot smo nadeljevali proti Sedmerim jezerom. Ker sem pot od Prehodavcev do Sedmerih jezer kar dobro poznala, sem vedela, da me čaka še zeeeelllloooooooooo dolga pot   . Med potjo smo srečali veliko planincev, tako slovenskih kot tujcev. Kot je že Sandra rekla, pot je kar lahka in jo priporočam vsakomur, ki ni ne vem kako kondicijsko pripravljen. Po 11ih urah hoje smo bili že prav prijetno utrujeni   , a čakala nas je še pot preko Prodov do Ovčerije, Planine Laz, Dednega polja, Planine pri jezeru ter Planine Blato, kjer nas je na čakal avto. Pot preko Prodov nas je še dodatno utrudila, saj smo bili že tako zadost utrujeni  . Na koncu smo bili prav veseli, da smo srečno prispeli do avtomobila. Pot bi definitivno še enkrat ponovila, saj sem se nadejala čim večjega števila žigov, a jih na žalost v obeh kočah niso imeli. (na vrhu Tičarice in Zeljarice sicer je žig, vedar ni priložene zraven krpice zanj, tako da vsam priporočam, da vzamete krpico s seboj  ) Del poti iz Prehodavcev do Sedmerih jezer bom ponovila ta konec tedna, saj se bom že tretjič povzpela na Triglav  . Kar se pa tiče parkirnine, smo imeli srečo, da je sploh nismo nič plačali  , saj smo prišli na Planino Blato že okrog 6ih zjutraj, vračali pa smo se ob 20ih  . Se pa strinjam, če nisi zadost zgoden, potem definitivno ne boš imel kam parkirati svojega jeklenega konjička. Parkirišče je bilo res nabito polno, še ob poti so se vile kolone vozil.
|
|
|
|
| _sandra_22. 08. 2011 00:00:00 |
ja naslednič bom tudi jaz šla prej, vendar ker sem iz lj. bom morala iti od doma še toliko prej  bila sem bolj pozna, ker sem itak imela rezervirano sobo v Koči pri Triglavskih jezerih, tako da razen parkirišča, nisem zamudila nič 
|
|
|
|
| Jonny_29. 02. 2012 00:00:00 |
Kdo je nazadnje kaj tu okrog hodil? Se z avtom da priti do planine Blato? Kakšna je pot do koče - je narejena gaz?
|
|
|
|
| sodnick6. 03. 2012 00:00:00 |
Enako vprašanje. Ali kdo ve koliko je še snega na tej poti?
|
|
|
|
| maateja6. 03. 2012 00:00:00 |
Prejšnji dan je bilo objavljeno v rubriki Trenutne razmere, pod Sedmera jezera, ravno ta pot od Blata, čez Prode do Koče pri Triglavskih jezerih. 
|
|
|
|
| ben6. 03. 2012 00:00:00 |
v soboto sva bila na tej poti. Snega kakšen meter, do Planine pri jezeru v redu gaz, od tu naprej samo še s krplji ali smučmi. Prečka čez prode kopna, v gozdu pa zopet sneg. Če povzamem: najbolje je it s smučmi ali s krplji čeprav se tudi z slednjimi včasih udre do r... LP B
|
|
|
|
| Jonny_7. 03. 2012 00:00:00 |
ben, hvala za dober opis 
|
|
|
|
| sonchek28. 08. 2012 00:00:00 |
kakšna pa je cesta do planine blato? je asfaltirana?
|
|
|
|
| Alfista28. 08. 2012 00:00:00 |
Skoraj kpl asfaltirana in lepo je videti kam gre denar za cestnino. Pohvalno!
|
|
|
|
| Enka28. 08. 2012 00:00:00 |
Cesta je super, nič skrbeti. Mi smo pričakovali OK cesto, pa smo še bili prijetno presenečeni  .
|
|
|
|
| sasajo8. 10. 2013 00:00:00 |
A seda pridet do koce v 3urah z lahkim ruzakom,pa a ješe koca odprta. Vnaprej hvala za odgovore
|
|
|
|
| BlazG15. 10. 2013 00:00:00 |
To poletje sem jo obiskal dvakrat, cesta je tudi mene presenetila, odlična je. Brez problema se jo da prehoditi pod 3. urami, pot je super, bolj ko si bližje cilju lepše postaja! Se še vrnem, naslednjič po snegu. GPS sled če bi kdo potreboval: http://www.strava.com/activities/73078696
|
|
|
|
| MONIK8. 06. 2014 00:00:00 |
Vceraj smo se najprej podali iz Planine Blato do Male Ticarice cez Stapce in nato se do Koce pri Triglavskih jezer. Se vedno nekaj malega snega, ampak ni hudega. Pri Triglavskih jezerih smo poogresai zig. Ampak odlicna tura,sonco vreme in cudoviti razgledi 
|
|
|
|
| gofra3. 11. 2014 00:00:00 |
|
|
|
|
| gbecan27. 02. 2015 00:00:00 |
Ali mogoče kdo ve kakšne so razmere na poti je veliko snega ???
|
|
|
|
| salewa8910. 04. 2015 00:00:00 |
Ali kdo ve kakšna je pot? Je veliko snega?
|
|
|
|
| ammmt1. 06. 2016 00:00:00 |
Ali kdo ve, če je še sneg na tej poti?
|
|
|
|
| srecko581. 06. 2016 00:00:00 |
Pot s planine Blato,Jezero,Dedno polje,Ovcarija,čez Prode,koča pri sedmerih in nazaj čez Štapce je prehodna brez snega. Pot Dedno polje_planina Laz je se malo zbitega snega,treba paziti na markacije. Pot opravil v soboto.Čudovito.srečno
|
|
|
|
| srecko581. 06. 2016 00:00:00 |
Pot s planine Blato,Jezero,Dedno polje,Ovcarija,čez Prode,koča pri sedmerih in nazaj čez Štapce je prehodna brez snega. Pot Dedno polje_planina Laz je se malo zbitega snega,treba paziti na markacije. Pot opravil v soboto.Čudovito.srečno
|
|
|
|
| smatjaz1. 06. 2016 00:00:00 |
ammmt, bil sem v nedeljo ravno na tej poti tako da iz prve roke, snega je ravno toliko da te prijetno hladi v vročini.......  , povsod normalno prehodno brez "zimskih gum in verig", le občasno v nekaterih kotanjah še posebej tik pred Štapcam se malo ugreza zaradi gnilega snega, tako da malo mokre hlače lahko pričakuješ, za kratke hlače pa še ni. Od koč odprta le na planini pri jezeru, za kočo pri 7j pa ne vem. pa obilo užitkov. mi smo telovadili tukaj http://www.hribi.net/gpszemljevid.asp?id=575
|
|
|
|
| ammmt2. 06. 2016 00:00:00 |
Hvala obema. Grem zagotovo, samo ta vikend obetajo še nevihte...
|
|
|
|
| Simona928. 06. 2017 00:00:00 |
Ali lahko psi prespijo v koci? Hvala 
|
|
|
|
| Enka28. 06. 2017 00:00:00 |
Ko smo mi pred leti spraševali, so nam ponudili spanje s psi v zimski sobi. Kasneje smo se odločili pse pustiti doma, zato nismo preizkusili. Pokliči in vprašaj!
|
|
|
|
| pikica128. 06. 2017 00:00:00 |
Ne rabiš nič klicat, na vratih je napis, da pes nima vstopa v kočo. Moja psička je stala na tistih štapnah pred vhodnimi vrati in me čakala ko sem jaz v svoj zvezek dajala žig. Žigi so čist pri vhodu ko stopiš v kočo, pa sem bila takoj podučena, da pes ne sme v kočo. Se mi je prav neumno zdelo, pes stoji pred vrati pa že paničarjo.
|
|
|
|
| Simona929. 06. 2017 00:00:00 |
Okej hvala pa skoda 
|
|
|
|
| slamca29. 06. 2017 00:00:00 |
Pa dobro ljudje božji, kaj vam ni jasno?. Psa imamo doma in nima kaj spati tam kjer ljudje - ne na postelji. spalnici...., ima svoj prostor. Dajte že enkrat imet psa za psa in ne nadomestek prijatelja - prijateljice, da ne rečem celo otroka.
|
|
|
|
| Enka29. 06. 2017 00:00:00 |
Jaz ti vseeno predlagam, da vprašaš (kaj te pa stane?!). Ker zimska soba je čisto poseben objekt in nima veze s tem, o čemer piše pikica1.
|
|
|
|
| cofka29. 06. 2017 00:00:00 |
|
|
|
|
| korl29. 06. 2017 00:00:00 |
Ja pri enih psi spijo v postelji ali se jim valjajo na sedežni in jedo iz istega krožnika. Stvar posameznika, kako ima kdo to doma pošlihtano, mene prav ne nič moti. Me pa zelo moti, če se moram pokrivat z deko, s katero je bil pokrit pes. Pa ne glede na to, da bodo ljubitelji psov skočili v zrak, češ da so verjetno ljudje počeli pod tistim kocem že kdo ve kaj... So what, ampak jaz tudi ne grem spat v pasjo uto. Psi naj bodo kjer jim je mesto, ljudje pa tudi
|
|
|
|
| slamca29. 06. 2017 00:00:00 |
@korl, točno tako. Red mora bit
|
|
|
|
| blazzm30. 06. 2017 00:00:00 |
Pokliči in vprašaj kakšne so opcije. V kočo psi ne smejo, se pa da marsikaj zmenit. Lanski oskrbnik je imel zelo rad pse.
|
|
|
|
| donat1. 07. 2017 00:00:00 |
Pes ne bo umrl, če bo noč prespal v drvarnici ali pod nekim nadstreškom pri koči, mislim, da za to ni nobenega problema v koči.
|
|
|
|
| gmeta7. 08. 2018 00:00:00 |
Zanima me, je poleti avgusta primerno iti na to pot (Planina Blato, Planina Jezero, Prode, Sedmera jezera) z adidaski?
|
|
|
|
| John7. 08. 2018 00:00:00 |
Obvezno morajo biti adidaske, torej športne copate ADIDAS, če bo pa še vedno tako vroče, kot je te dni, pa tudi v natikačih ampak samo znamke ADIDAS. Pa srečno pot in varen korak
|
|
|
|
| mirx7. 08. 2018 00:00:00 |
Jaz sem pred enim tednom prehodil to pot z treking adidaski  .
|
|
|
|
| John8. 08. 2018 00:00:00 |
V soboto je neka turistka (predvidevam, da je bila Nizozemka, lahko da tudi Skandinavka)"preplezala" Komarčo v natikačih,nekako tko je bila "opremljena" kot sem jst za na plažo (naitkači, kratke hlače, majica) s to razliko, da si jst na plažo vzamem še par litrov vode zraven. No turistka je na Komarči spraševala še za pot naprej, na Pršivec. Predvidevam, da ji je uspelo brez večjih težav, glede na to, da nisem nikjer zasledil, da bi bla kakša reševalna akcija v tistih koncih.Tako, da se očitno, da tudi tako "opremljen" marsikam povzpet.  Glavno vprašanje pa je, koliko je to pametno oz. kdaj se ti lahko kaj zalomi, dobesedno, če ne še kaj hujšega.
|
|
|
|
| iUnknown8. 08. 2018 00:00:00 |
@John To je samo dokaz da: vse se da če se hoče 
|
|
|
|
| pinkerton8. 08. 2018 00:00:00 |
Pokojni Igor je včasih poslikal pod noge kakšne planince/ke v opankah, na koncu pa omenil, da še nikoli niso reševali kakšnega takega. Mogoče zato, ker imajo opankarji boljši občutek do kam lahko gredo, zdrsnejo pa predvsem tisti, ki imajo zanič gojzarje
|
|
|
|
| iUnknown8. 08. 2018 00:00:00 |
O ne mi omenjati teh zanič gojzarjev. To soboto sem bil v hribih in nazaj grede sem prehitel enega pravega planinca v gojzarjih. Ampak niso izgledali kot kakšni iz Lidla ali pa Decathlona. In ta planinec se je lovil vsakih par korakov, ker mu je nonstop zdrsovalo. Meni je za razliko na celi poti malenkostno zdrsnilo samo parkrat pa sem nosil precej težak (okoli 15 Kg) 70 literski rukzak in sem bil v nizkih La Sportiva Ultra Raptor. Ti so mi zelo dobri, ker zelo malo zdrsujejo. Problem pa je, ker ponavadi ne zdržijo dolgo. Sicer so pa tam na južnem tirolskem na višini 3210m odkrili Ötzi-ja, ki tudi ni imel nobenih gojzarjev, pa sploh ni umrl od tega 
|
|
|
|
| pinkerton8. 08. 2018 00:00:00 |
Nisem imel v mislih cenenih zadev, ampak bolj kakšne 10 let stare, nekoč odlične gojzarje, ki imajo že totalno zlizan profil, jih je pa škoda zamenjat 
|
|
|
|
| KJ8. 08. 2018 00:00:00 |
Če so pa tako dobro uhojeni!! 
|
|
|
|
| mirank8. 08. 2018 00:00:00 |
Ja sej so uhojeni, ma guma sčasoma rata trda in prav nič več ne prime. Take šolne samo za v njivo...
|
|
|
|
| bpigor26. 07. 2019 00:00:00 |
Pozdrav. Planiram sljedeći vikend preko Planine Blato do Triglavskih jezera sa sinom (14) Molim vas informaciju o nekoj kružnoj turi natrag do Planine Blato. Hvala vam
|
|
|
|
| John26. 07. 2019 00:00:00 |
#bpigor, evo ti variante...planina Blato, planina Jezero, Dedno polje itd..do Triglavskih jezera. Vratiš se do planine Jezero in od tu, planina v Lazu do Blata. A ima i drugih varianta.
|
|
|
|
| bpigor30. 07. 2019 00:00:00 |
Hvala John 
|
|
|
|
| Enka30. 07. 2019 00:00:00 |
Priporočam, da greste tja grede čez Štapce (https://www.hribi.net/izlet/planina_blato_koca_pri_triglavskih_jezerih_cez_stapce/1/133/109 ), nazaj pa po tej poti. Za nazaj lahko pri Planini Ovčarija zavijete desno proti Planini Viševnik, s katere se spustite direktno na Planino pri jezeru. Tudi jaz priporočam še "obvoz" čez Planino Blato, če ne bosta preveč utrujena.
|
|
|
|
| glorija20. 09. 2019 00:00:00 |
Pozdravljeni,tudi sama sem izkoristila brezplačni avtobus iz Srednje vasi,dala za parking 4eur za cel dan in se odpeljala do planine Blato. Šla do Sedmerih preko planine jezero kjer me je v koči gospa v strežbi jasno dal vedeti kako sva nezažečjeni z nahrbtniki in stresala slabo voljo vse na okoli..razmišljam mar se res ne znam obnašati v koči,ko pridem z ruzakom v kočo?Seveda guže ni bilo..Samo vprašam,ker sem se prvič srečala z takim primerom..Pot sva nadaljevali preko čudovitega Dednega vrha in na odcepu pot nadaljevali na Prode..pot je bila zelo lepa in razgibana,.nikakor pa se ni vlekla ,kot znajo to povedati nekateri..pri koči poklepetamo z prijaznim gospodom ,ki je bil v strežbi in se odločiva ,da pot nadaljujeva čez Štapce.Tu naju malo preseneti lestev in jeklenice ker nisva vedeli zanj.Premagali sva to krajšo razdaljo in se vračali po tej krožni poti nazaj na Planino blato.Bil je res čudovit dan z krasnimi razgledi.
|
|
|
|
| bbugari120. 09. 2019 00:00:00 |
"preko planine jezero kjer me je v koči gospa v strežbi jasno dal vedeti kako sva nezažečjeni z nahrbtniki in stresala slabo voljo vse na okoli..razmišljam mar se res ne znam obnašati v koči,ko pridem z ruzakom v kočo?" To bo kmalu postal uradni obrazac v kočah. V Ribniški koči ni več dovoljeno jesti iz nahrbtnika (vsaj tako piše)... Bo kdo (PZS) nekaj naredil, ali verjetno ne?
|
|
|
|
| Buha20. 09. 2019 00:00:00 |
V Erjavčevi koči na Vršiču tudi ni dovoljeno ne jesti, ne piti svojo pijačo.
|
|
|
|
| felix20. 09. 2019 00:00:00 |
Na PZS bi morali počasi opredeliti, katere koče so še planinske, katere pa zasebne. V tujini na nekaterih kočah lahko ješ svojo hrano, vendar moraš plačati pogrinjek.
|
|
|
|
| bo_zl20. 09. 2019 00:00:00 |
Poglejmo še z druge stani. Planinska društva morajo zaslužiti za obnovo koč in še za marsikaj. In če bi večina jedla in pila iz nahrbtnika bi bore malo zaslužila. če je koča oddana v najem zesebniku (s.p ali d.o.o.) potem pa je to kot bi v privat gostilno s sabo prinesli hrano in pijačo. In se mi zdi da odkar nas večina hodi samo še na enodnevne ture v hribe, večina v rukzaku tovori vse mogoče. Sam z veseljem v koči pojem in popijem kar pač nudijo.
|
|
|
|
| rajko002820. 09. 2019 00:00:00 |
felix-v tujini tudi ponudijo hrano ki je pri nas ne dobiš v marsikateri gostilni-in to za ceno našega golaža (10-12€ . pa ob 4 00 ti skuhajo kavo in pripravijo zajtrk na planiki pa ob 4 pm nisem mogel dobiti hrane ker se morajo kuharice spočiti sic. bobo zl-dokler bom za liter radenske plačal 6€ jo bom nosil s sabo kljub navodilu PZS da mi morajo računati 1€ za pitje v koči. Sedaj samo še čakam, da bodo postavili zapornico in da bom šel brezplačno mimo samo če bom najel vodnika.
|
|
|
|
| marjetap20. 09. 2019 00:00:00 |
Jaz imam slabo izkušnjo s hrano v Planiki, v joti z mesom ni bilo mesa, s sabo sem nosila spalko, pa sem kljub temu morala plačati za posteljnino - pa toliko propagande in polemike glede te posteljnine. Poglavje zase so sanitarije - predvsem WC zunaj, sedaj v jeseni ko je noč že ob 19h, šele ob 22h odprejo notranji WC z normalno razsvetljavo. Skratka ne bodo me več videli.
|
|
|
|
| bbugari120. 09. 2019 00:00:00 |
Letos sem spal (po dolgih letih) na avtocesti ob 7J. Vstanem ob šestih zjutraj (nekateri celo prej) in - kuhinja zaprta (zaklenjena!), ni čaja ali kave, odpira se v 7... Prej se ni bilo mogoče zbuditi pred oskrbnikom... So se stvari v zadnjih letih toliko spremenile, ali ja postajam zelo konzervativen?  Kmalu bomo dobili samo hotele in outdoor destinacije namesto planinskih postojank.
|
|
|
|
| alba2121. 09. 2019 00:00:00 |
@bbugari1 - Niste konzervativen, le omenjena planinska postojanka ni več to, kar je bila. Instant turizem pač...Drugič izberite Kočo na Prehodavcih, če boste v tistih koncih, ni zastonj postala naj visokogorska koča 2019. Popolnoma druga pesem kot tam spodaj.
|
|
|
|
| glorija22. 09. 2019 00:00:00 |
Buha..tu sploh ni šlo za hrano iz nahrbtnika..samo stopili sva v prostor(dva koraka v prostor)...seveda,da bi se usedli naročili kaj za pojest in popiti..bila pa sta za eno mizo le dva gosta v celem prostoru..tudi prijateljica ,ki zelo veliko hodi z soprogom je povedala kako so tudi drugi zaposleni slabe volje ob prihodu..res mi gre kar na bruhanje...Kdor ni za delo z ljudmi ,naj tega ne dela..Sama sem delala 30l. z strankami,če bi se tako obnašla bi letela iz službe tisto minuto kot sem dolga in široka...
|
|
|
|
| capraibex22. 09. 2019 00:00:00 |
Podali bi pritožbo na PZS,oz. pristojne za to kočo.V zadnjem času je takih primerov več.
|
|
|
|
| darinka422. 09. 2019 00:00:00 |
Ste naleteli slabo. Pred par dnevi sem prespala v zavvetišču na Špički in prav prijetno smo se počutili vsi kar nas je bilo. Prijazno dekle. Zjutraj je vstala ob 6 da nam je pripravila zajtrk. Ni vse tako črnogledo. Lani tudi prijeten par tam gori. Predlani Fux legenda.
|
|
|
|
| jax22. 09. 2019 00:00:00 |
rajko0028 20.9.2019 felix-v tujini tudi ponudijo hrano ki je pri nas ne dobiš v marsikateri gostilni-in to za ceno našega golaža (10-12€ . pa ob 4 00 ti skuhajo kavo in pripravijo zajtrk na planiki pa ob 4 pm nisem mogel dobiti hrane ker se morajo kuharice spočiti sic. bobo zl-dokler bom za liter radenske plačal 6€ jo bom nosil s sabo kljub navodilu PZS da mi morajo računati 1€ za pitje v koči. Sedaj samo še čakam, da bodo postavili zapornico in da bom šel brezplačno mimo samo če bom najel vodnika. Naj omenim, da sem letos enako doživel v Artur von Schmid Haus pod Säuleckom. Koča lepa, urejena, tudi dobra hrana, ampak zajtrk je ob sedmih. Je*i ga, tako pač je. Očitno izhajajo iz tega (konec koncev lahko isto trdijo tudi na Sedmerih ali pa Planiki), da tam v bližini ni hribov, ki bi prav neogibno terjali zgodnji odhod. Tisti redki, ki imajo v planu kako daljšo vezno turo, se pa pač morajo znajt. Vsekakor minus, ni pa to omejeno samo na Slovenijo ...
|
|
|
|
| felix24. 09. 2019 00:00:00 |
Ta tema bi sicer morala biti nekje drugje. Navedel sem samo dejstva, nikakor pa se ne strinjam, da svoje hrane ne smeš uživati v koči. Kot je nekdo že navedel - Ribniško kočo je naše društvo dalo v najem zasebniku, ki pa lastno hrano prepoveduje uživati v koči - pa mi kot društvo nič ne moremo. Na primer, v Dolomitih pred tednom dni, smo se na zasebni koči lahko dogovorili za zajtrk uro prej, kot imajo po urniku. Lp
|
|
|
|
| bbugari124. 09. 2019 00:00:00 |
"Ribniško kočo je naše društvo dalo v najem zasebniku, ki pa lastno hrano prepoveduje uživati v koči - pa mi kot društvo nič ne moremo." Ali ni na nivou PZS kakršenkoli zakon, pravilnik, odločba i sl. ki je nad takšno prepoved najemnika, seveda če gre za planinsko postojanko?
|
|
|
|
| Aktem29. 05. 2020 00:00:00 |
Ojla, je bil kdo pred kratkim gor? Glede na to, da je ponekod še sneg, bi morda lahko bil tudi tu še vedno na kakem delu?
|
|
|
|
| mili29. 05. 2020 00:00:00 |
Po tej poti smo šli v četrtek. Snega ni nikjer več, pot je čudovita, ob poti je veliko cvetja. Tudi pot s planine Blato je suha, gozdnih delavcev ni bilo slišati.
|
|
|
|
| Aktem29. 05. 2020 00:00:00 |
Najlepša hvala 
|
|
|
|
| Matt78919. 09. 2020 00:00:00 |
Včeraj sva šla s punco po tejle poti in je res zakon. Ko sva prišla nazaj in sva se pri avtu preoblačla se je meter za mojim hrbtom pojavla luštna mala lisica. Bila je zelo radovedna, čisto nič se ni bala, ni kazala nobenih znakov agresije, ni imele kakšne pene okol gobca. Vmes se je še malo popraskala, imel sem občutek kot da imam svojega psa zravn. Naredil sem napako, ker sem ji dal za ostanek od jabolka in ga je veselo pojedla. Potem se je še malo smukala okoli avta in šla v smeri mojih 2 tedna starih salomonk. Na glas sem ji rekel, pusti to in lej jo kradljivko pograbi čevelj in spidzi u hosto. Nisem mogu verjet. Punca je skor umrla od smeha. Sem šel za lisico u gozd, čevlja seveda nisem našel. Počasi se je že delala tema, bilo je oblačno in še ta model salomonk je temno zelene barve tako da je vsak kos maha od daleč zgledal kot da bi bil lahko čevelj. Teren sem večkrat prečesal, čevlja pa itak nisem našel. Baraba mala je potem še enkrat prišla do avta pogledat če imam še kaj za jest. Očitno ji čevelj ni tok dišal kot je sprva mislila :-D. Torej folk pazite na svoje imetje, zapirajte vrata od avta, če jo zagledate jo ne futrat, da vam kaj ne izgine :-D Verjetno pa nisem edini, ki jo je futral, ker je delovala precej navajena človeka.
|
|
|
|
| madeira19. 09. 2020 00:00:00 |
V torek 15.09. sem tudi jaz imela za izhodišče parkirišče na planini Blato. Ko sem vrnila do avta, je takoj ko me je zaslišala prišla iz gozda in se postavila blizu mene. Prav čaka, da bi dobila kakšen priboljšek. Kot en pes. Sem jo slikala, bom slikco prilepila v temi Obnašanje živali. Sem razmišljala, da bi naslednjič imela s seboj pasjo ali mačjo hrano. Mora biti mlada lisica, lani je nisem nikoli videla, letos pa že drugič.
|
|
|
|
| pikica119. 09. 2020 00:00:00 |
@Matt789 fajn si me nasmejal
|
|
|
|
| mukica20. 09. 2020 00:00:00 |
Lušna prigodam lisička ve kam mora fehtat  samo revica kako bo preživela zimo,ko nas pohodnikov nebo gor na parkirišču 
|
|
|
|
| chloek26. 01. 2021 00:00:00 |
Pozdravljeni, rad bi vedel, ali je ta pohod zapleten? Hello, I would like to know if this hike is complicated?
|
|
|
|
| Enka27. 01. 2021 00:00:00 |
|
|
|
|
| Davorin2822. 01. 2022 12:19:36 |
Pozdravljeni. Je šel kdo v tem času po tej poti? Kako je z prevoznostjo ceste do Planine blato?
|
|
|
|
| exwannabe22. 01. 2022 20:09:19 |
Popolna zapora do nadaljnjega. Zima je. Če imaš srečo se lahko greš edino sankat po cesti. Pa upam, da ne misliš, da je ta pot enako "simpl" pozimi, kot je poleti. https://promet.bohinj.si/
|
|
|
|
| ločanka24. 01. 2022 08:53:18 |
Kako je pa trenutno s parkiriščem za Korita Mostnice?
|
|
|
|
| exwannabe24. 01. 2022 15:37:32 |
Na zgornji povezavi so vse aktualne info. glede parkiranja. In ja, mogoče je parkirati na parkirišču Vorančkojca (Stara Fužina).
|
|
|
|
| Davorin2827. 01. 2022 12:38:48 |
Exwannabe, brez skrbi vem, da ni simpl, kot poleti, samo za cesto me je zanimalo. Hvala
|
|
|
|
| winni28. 01. 2022 10:20:01 |
Bohinjski veleumi so dvignili cestnino na 15€ na dan.
|
|
|
|
| exwannabe28. 01. 2022 14:21:56 |
Glede na to kakšna je gužva poleti je verjetno še to premalo.  
|
|
|
|
| turbo28. 01. 2022 15:30:56 |
Dobrač je 19.50€, s tem da je od srede novembra do srede aprila zastonj (spluženo do vrha). Asfalt, parkirišča, ogromno info točk ob cesti, razgledišča... Dobiš še zemljevid, prospekt in nalepko, vse vključeno v ceno  In ne more se zgoditi, da bi en odsek moral voziti vzvratno po polovici širine cestišča (druge pol je zaparkirane), če srečaš drugo vozilo, kot se dogaja na odseku Vogar-Blato 
|
|
|
|
| jaz28. 01. 2022 19:53:35 |
Nič ni zastonj, že decembra sem plačal parkirnino 9 evrov. Lp!
|
|
|
|
| Valgirt slo 10. 10. 2023 17:22:25 |
Pozdravljeni. Kje se nahaja žig SPP ko je koča zaprta..? Lp.
|
|
|
|
| bistri12. 05. 2025 07:29:43 |
Je bil kdo v zadnjih dneh na tej poti? Kaj posebnosti?
|
|
|