Vršič - Prisank / Prisojnik (Kopiščarjeva pot)
Ishodište: Vršič (1611 m)
Širina/Dužina: | 46,4336°N 13,7435°E |
| |
Ime puta: Kopiščarjeva pot
Vrijeme hodanja: 3 h 50 min
Zahtijevnost: veoma zahtjevan označeni put
Ferata: B/C
Visinska razlika: 936 m
Visinska razlika po putu: 1000 m
Zemljovid: Triglav 1:25.000
Preporučljiva oprema (ljeto): čelada, komplet za samovarovanje
Preporučljiva oprema (zima): šljem, komplet za samoosiguranje, cepin, dereze
Pogleda: 256.342
| 20 osoba voli ovu objavu |
Pristup do ishodišta:
Iz Kranjske Gore vozimo prema Bovcu ili obrnuto, ali samo do prijevoja Vršič, gdje parkiramo.
Opis puta:
Sa parkirališta idemo na usku cestu koja vodi pored planinarskog doma Tičarjev dom prema planinarskom domu Poštarski dom. Nakon kraćeg uspona cesta skreće lijevo i zatim nas dovodi do putokaza gdje se od ceste odvajaju pješačke staze. Na križanju pratimo putokaz »Prisojnik (skozi okno)«. Staza se u početku lagano spušta i počinje presijecati padinu u smjeru prema zidinama Prisanka. S lijeve strane zatim se spaja staza od planinarskog doma Erjavčeva koča, a malo prije nego što uđemo u penjački dio staze s desne strane se spaja i staza sa Sovne glave. Već na početku penjačkog dijela staze postaje jasno da ova staza nije za svakoga. Staza najprije uz čeličnu sajlu prelazi lijevo preko zida, a zatim skreće desno strmo prema gore. Dugo se zatim strmo uspinjemo uz pomoć čeličnih sajli i brojnih rampi. Padina tada postaje manje strma i nakon kraćeg uspona kroz borovinu otvara se prekrasan pogled prema Neganskoj djevi. Staza tu ide blago udesno i ponovno se počinje nešto strmije uspinjati kamenitom padinom. Povremeno nam pomažu i neki željezni šiljci i čelične sajle. Slijedi trasiranje lijevo i ubrzo smo pred ulazom u najteži dio staze. Ispred nas je dimnjak visok 15 metara. Uz pomoć brojnih ivica počinjemo se uspinjati preko dimnjaka koji je na nekim mjestima čak i nadvišen. Slijedi uspon po stenama kroz toliko uski prolaz, da moramo skinuti ruksak i gurati ga ispred sebe. I dalje se strmo uspinjemo uz sajlu, a zatim dolazimo na nešto manje strme padine, koje nas dovode do raskrižja, gdje se s lijeve strane spaja staza od planinarskog doma Koča na Gozdu. Nastavljamo lagano desno prema gore, a zatim slijedi lagano penjanje po krševitom kamenju, uglavnom bez osigurača. Uskoro ćemo s desne strane primijetiti prozor Prednje okno u Prisanku. Na usponu prema prozoru moramo biti dosta oprezni jer je staza dosta mrvičasta i puna šljunka. I u rano ljeto ovdje još uvijek ima snijega. Od prozora se zatim uz pomoć brojnih strmina strmo uspinjemo i zatim se spajamo na stazu Grebenska pot na Prisanku. Na raskrižju nastavljamo lijevo, ali problemi još nisu gotovi. Staza skreće lijevo i blago eksponiranom padinom uz čeličnu sajlu se uspinje prema grebenu. Hod po grebenu tada je nešto lakši, ali na nekim mjestima još uvijek dosta izložen. Kasnije se s desne strane spajaju staze Slovenska i Jubilejna pot. Zatim slijedi samo kraći uspon i ubrzo stižemo na vrlo razgledan vrh.
Staza Kopiščarjeva pot na Prisanku prikladna je samo za iskusne planinare, mnogi je planinari smatraju čak i najtežom osiguranom penjačkom stazom na području Slovenije (prije nego su napravljene iznimno zahtjevne sportske ferate).
Silazak se preporučuje stazom Slovenska pot.
Možemo produžiti putovanje na sljedeće destinacije: Križ
Slike:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
Rasprava o izletu Vršič - Prisank / Prisojnik (Kopiščarjeva pot)
Prikaži starije poruke
|
david7. 10. 2006 00:00:00 |
plezanje čez prednje okno je bilo zelo fascinantno.pred oknom jebilo dobro vreme skozi pa megleno in mrzlo.zelo odtrgano in ena izmed zanimivejših izkušenj
|
|
|
|
Gost12. 10. 2006 00:00:00 |
cudovita pot,ki pa ni za vsakogar
|
|
|
|
Gost31. 10. 2006 00:00:00 |
Prisank skozi okno,Škrlatica,Triglav,Rjavina-kaj je najtežje oz. najbolj nevarn?Manjkala sm samo na Prisank,pa me kr mal skrbi.
|
|
|
|
Gost31. 10. 2006 00:00:00 |
"Tehnično" najtežje je Prisank skozi prednje okno.
Za "vrtoglave" pa je najtežje čez zadnje okno.
LP
Igor
|
|
|
|
Adson31. 10. 2006 00:00:00 |
Sem bil gor v nedeljo 29. oktobra. Lepa tura, ni preveč zahtevna, prej bi rekel, da slabo (dvoumno) označena. Najtežji odsek je takoj na začetku. Veleopevani kamin ni zahteven, saj je dobro opremljen s klini, na vrhu se je treba res plaziti, vendar se da priti skoz tudi z nahrbtnikom.
Priporočam, da se na pot odpravite zgodaj, kajti kasneje nastane gneča, kar ni prijetno (jaz sem bil na Vršiču ob 7h, ko se je začelo daniti, in sem imel prosto pot).
Ne pravim, da je tura primerna za vsakogar, vendar sem bil glede na to, kar sem slišal od drugih, kar malo razočaran, saj sem pričakoval tehnično bolj zahtevno in izpostavljeno pot.
|
|
|
|
Gost2. 11. 2006 00:00:00 |
Fenks za informacije o Prisanku,zdej pa držite še pesti,da ga bom v soboto uspešno "pohodila"!
|
|
|
|
Gost28. 05. 2007 00:00:00 |
V petek sem bila skozi okno na Prisanku. Bilo je super, le snega je pa še kar precej.
|
|
|
|
Gost20. 07. 2007 00:00:00 |
Prosila bi, čekdo ve, ali jem možno obstja pot od Prisanka do Koče v Krnici ali od Goličice do Koče v Krnici (koliko časa traja in zahtevnosti). Hvala in lep pozrav,
|
|
|
|
Gost20. 07. 2007 00:00:00 |
Direktne povezave ni. Sestopiti moraš na Vršič in navzdol do tretjega ovinka in od tam naprej proti koči v Krnici.
|
|
|
|
Gost25. 07. 2007 00:00:00 |
Na Prisank sem šla skozi okno.Čelada in komlet za samovarovanje sta mi dala večji občutek varnosti. Nisem vedela kaj me pravzaprav čaka. Ker pa uživam v plezanju, je bila celotna pot zame pravi užitek in hkrati moj prvi podvig takšne vrste. Še danes ne morem verjeti, da sem bila tam gori.
|
|
|
|
Gost31. 07. 2007 00:00:00 |
Vidim, da ste vsi zelo pogumni in uspešno premagujete višino Mene tudi vleče, samo po slikah sodeč je na poti zelo pestro Naj mi pove kdo, ki ni ravno izkušen plezalec kako je občutil vzpon? Sama sem preizkusila že Vrbanove špice, pa vseeno tudi tale Prisojnik jemljem z velikim spoštovanjem. Bom vesela odgovora. M.
|
|
|
|
Gost31. 07. 2007 00:00:00 |
Tura je zelo lepa, vendar kar zahtevna. Treba je biti ves čas do vrha kar dobro skoncentriran. Drži, da ni za vsakogar, skoraj obvezna je čelada, pa tudi samovarovalni komplet ne bo odveč, če kdo ne mara višine in zračnosti poti. Pot je dobro zavarovana in zanimiva, previdnost pa ni odveč. Grozno pa je, da srečaš tujce v japonkah oziroma tujke v kratkih krilcih in špagarcah na poti proti vrhu. Odštekano! V nedeljo je en blondinec s češkim naglasom vlekel svojo blondinko v kavbojkah kar na štriku za sabo navzdol, kot telico, ona pa se je kar tresla od strahu. To je pa od sile! Pa še za druge so nevarni, ker prožijo kamenje.
|
|
|
|
Gost31. 07. 2007 00:00:00 |
Najlepša hvala za odgovor... že sedaj se psihično pripravljam M.
|
|
|
|
kantavtor13. 08. 2007 00:00:00 |
res je to ena težjih poti...za amaterje v naših Alpah...fenomenalna, vendar treba je realno presoditi svoje sposobnosti...
|
|
|
|
Gost17. 08. 2007 00:00:00 |
Za začetnike bi veljajo, da se prej preizkusijo na lažjih zavarovanih plezalnih poteh. Morda je Hanzova pot na M.Mojstrovko primerna za predhodni test vrtoglavice in vzdržljivosti. Prisojnik skozi veliko okno velja za tehnično najzahtevnejšo zavarovano pot (ferrato) pri nas in je za eno težavnostno stopnjo težji od Prisojnika. Za začetnika precej naporen in utrudljiv, ob neprevidnosti lahko tudi nevaren, za izkušenega ferrata plezalca kljub dolžini ture nič posebno hudega. Ob primernem vremenu lepa tura, vredna večkratnega obiska. Veliko fotografij in dva 30min filma iz obeh plezalnih poti sta na ogled na http://atv.hamradio.si/gore Pa previdno na pot s primerno opremo, in nikar sami. M.K.
|
|
|
|
Gost17. 08. 2007 00:00:00 |
... in je za eno stopnjo težji od Hanzove poti na Mojstovko. Se opravičujem za tipkarsko napako. M.K.
|
|
|
|
Gost31. 08. 2007 00:00:00 |
Dragi M.K. najlepša hvala za podano mnenje in link. Slike sem pogledala... uf, zanimivo. Srečno vsem. M.
|
|
|
|
Gost10. 09. 2007 00:00:00 |
Včeraj šel po omenjeni (Kopiščarjevi) poti na Prisojnik. Pot je čudovita, priporočam pa varovalni komplet ter čelado, ter veliko zbranosti po nadaljevanju poti po grebenu.
|
|
|
|
Gost13. 09. 2007 00:00:00 |
Kakšne so pa razmere na poti na Prisojnik, kaj snega??? Hvala za info! Lep pozdrav, L.N.
|
|
|
|
Gost17. 09. 2007 00:00:00 |
Brane V.-danes sem si ogledal filmček o vzponu na Prisojnik po Kopiščarjevi poti.Avtorjema vsa pohvala.Tudi glasbena oprema je čudovita.Jaz še nisem šel po tej poti.Šel sem kako leto nazaj po grebenski od Poštarskega doma.Tura me je skozi film navdušila,tako,da bom gotovo to pot oprvil drugo leto.S takimi planinci kot sta avtorja se je verjetno prijetno srečati.
|
|
|
|
Gost1. 10. 2007 00:00:00 |
Gost ali je res tako nevarno brez celade.
|
|
|
|
Gost3. 10. 2007 00:00:00 |
Sploh ni nevarno, če ti nič na glavo ne prileti. Raje dajte čelado na glavo, saj skoraj nič ne oteži poti, še vedno jo lahko v nahrbtniku neseš, če presodiš, da je ne rabiš.
|
|
|
|
Gost3. 10. 2007 00:00:00 |
Čelada sodi v osnovno opremo za visokogorje, če gre za ferrato pa tudi samovarovalni komplet. Seveda ne samo s sabo, pač pa tudi na glavo... Za ljubitelje težjih ferrat sta na strežnik dodana filma: vzpon po ekstremni ferrati na Cjajnik/Košuta, ter najnovejši: po zahtevni ferrati via Italiana in Slovenski poti na Managart. http://atv.hamradio.si/gore Ob ostalih, je na ogled tudi obilna zbirka fotografij iz velikopoteznega prečenja Civette 3220m / Dolomiti, po obeh zloglasnih ferratah degli Alleghesi in Attilio Tissi. Varen korak, Mijo K.
|
|
|
|
Dejanp7. 07. 2008 00:00:00 |
Se strinjam, brez čelade in samovarovalnega kompleta odsvetujem plezanje po kateri koli ferati. Ravno tule sem dobil kamen direkt v glavo, če ne bi imel čelade, danes najbrž ne bil več med živimi. Andrej Mašera v knjigi 50 zavarovanih plezalnih poti (1996) opisuje Kopiščarjevo pot kot verjetno še vedno najzahtevnejšo slovensko zavarovano pot. Mogoče, vendar je vseeno večidel dobro zavarovana in marsikje varovanje niti ni potrebno. Kamin pa je v svojem previsnem delu kljub lojtri še vedno zelo zahteven, še sploh pasje je, če se v najožjem delu poti zagozdiš z nahrbtnikom, najzahtevnejše pa je melišče tik pod oknom, kjer ni varovanja, gre le po vseh štirih in se vsenaokrog neprestano proži kamenje. Skratka, moram reči, da je bil vzpon naporen. Vendar je bil zame zaradi razgibanosti poti kljub marsikateri preplezani ferati tudi med najfascinantnejšimi, čeprav smo se zaradi slabega vremena povzpeli le skozi okno in nato sestopili. Komaj čakam ponovitev. Srečno, Dejan P.
|
|
|
|
grahlck19. 07. 2009 00:00:00 |
Ali je kaj snega na poti? So varovala v dobrem stanju?
|
|
|
|
matjaz1211. 08. 2009 00:00:00 |
nekoliko off topic.. zakaj ni v opisu pristopov na Prisank Hanzove poti?
|
|
|
|
bridnk11. 08. 2009 00:00:00 |
s kolegi biv prejšnji teden gor, ko se mi bo zaluštalo se bom lotil opisa, če ne drugega pa vsaj slike prilepim
|
|
|
|
bridnk11. 08. 2009 00:00:00 |
če še sam pokomentiram za nazaj, dokler so klini in jeklenice sploh ni problema saj se lahko držiš........pri naravnih oprimkih se šele žačne prava veselica in užitkarija
|
|
|
|
Johny7724. 08. 2009 00:00:00 |
pozdravljeni v petek sva bla z Borisom na Prisojniku, men se je zdelo res dobr čudovito, ta okn je res neki posebnga,če še kdo ni biv gor mu ga pripročam
|
|
|
|
grahlck3. 10. 2009 00:00:00 |
V soboto 26 septembra sem hodil po Kopiščarjevi poti. Res je, da je bila megla ampak na tej poti res moraš uživati.
|
|
|
|
pasavec23. 06. 2010 00:00:00 |
živjo! je mogoče kdo hodil po kopiščarjevi v teh dneh? je kaj snega oziroma ali sneg kje otežuje prehode? hvala!
|
|
|
|
hribček24. 06. 2010 00:00:00 |
želim si na Prisank po Kopiščarjevi. Za sabo imam med drugim Pot čez Plemenice na Triglav, Mrzlo goro,Kopinškovo na Ojstrico. Ali te izkušnje zadoščajo za Kopiščarjevo? hvala, lp
|
|
|
|
mosovnik24. 06. 2010 00:00:00 |
Če si našteto že "skoz dal" (pred tem pa predpostavljam, da tudi že nekaj),ob pravi opremi, ne bi smel imeti težav. Pa srečno!
|
|
|
|
sportnick16. 07. 2010 00:00:00 |
V nedeljo sem šel na Prisojnik po Kopiščarjevi poti. Opremljen s čelado in varovalnim kompletom. To je bil moj prvi nekoliko bolj plezalni vzpon in bil sem navdušen. Pot je dobro zavarovana, razgibana in zelo zanimiva. Štart ob 8h z Vršiča, prihod na vrh ob 12h, povratek po slovenski/južni poti (2h hoje). Skratka, enkraten izlet.
|
|
|
|
JusAvgustin9. 08. 2010 00:00:00 |
Včeraj sva izbrala nekoliko drugačno varijanto in po kopiščarjevi sestopila. Omeniti velja, da so skale v oknu in še na nekaterih delih mokre in spolzke, dosti je tudi blata. Največji problem ni bil sestop ampak trume ljudi, ki so prihajale gor. Tudi grušč je nevaren za zdrs. Varovala so v odličnem stanju. Še vedno pa ostaja hanzova na Prisank moja najbolj priljubljena pot na vrh. Lpp
|
|
|
|
matej_s31. 08. 2010 00:00:00 |
Zdravo, Prvič se odpravljam v četrtek 2.9. po Kopiščarjevi na Prisojnik. Gledam napoved in kaže lepo. Glede na zapadel sneg pa me zanima vaše mnenje (izkušnje): - ali lahko na poti pričakujem sneg (bo skopnel do čet)? - kakšen je vzpon po mokrih skalah (drsi)? je možno stalno samovarovanje (zajle po poti)? - rabim cepin oz. dereze (imam samo pol dereze, to je čez 1/2 stopala)? Nekaj izkušenj s feratami že imam, vendar ne na ravni najvišje zahtevnosti ... Matej
|
|
|
|
lepenatka31. 08. 2010 00:00:00 |
Za to pot je pa potrebno veliko izkušenj.
|
|
|
|
jedriličar31. 08. 2010 00:00:00 |
poštovani ne znam zašto plašite čovjeka nepotrebno. čitajući Vaše komentare, skoro pa da se prosječan planinar ne bi ni usudio na kopiščarjevu. matej, samo se ti lijepo otpravi na feratu, ta ferata nije ništa pretjerano zahtjevno, naravno ako poštuješ osnovna pravila ferate: pojas, čelada i komplet za samoosiguranje. najteži detalj je provlačenje (putanje) od cca 2 metra na vrhu jednog kamina. i to je to, pamet u glavu i put pod noge, malo poštovanja prema planini i problema nema. P.S. i ja kad sam prvi put išao na kopiščarjevu, pročitao sve što su o njoj napisali, maltene sam se bojao. kad ono, obična feratica (namjerno sam napisao feratica, jer osiguranih dijelova ima cca 50 m na ulazu, zatim cca 100 m srednji dio i otprilike 30 m na izlazu iz okna, ostalo je obična hodačina). Lp
|
|
|
|
NEIC00831. 08. 2010 00:00:00 |
Tako se govori. Pogum in šibaj..
|
|
|
|
matej_s24. 09. 2010 00:00:00 |
Evo sem nazaj s Prisojnika (gor po Kopiščarjevi, dol po Slovenski) ... Včeraj je bilo NORO lepo vreme, v celem dvenu nas je bilo gor cca 10, res sama milina, skoraj brez vetra. Pot je solidno označena, vendar se mi je kljub temu uspelo zgubiti, ko nisem bil pozoren na slabo vidne merkacije in sem pred vstopom v vertikalo po nepotrebnem prečil melišče in se tako zaplezal, da sem rabil več kot pol ure nazaj na pravo traso Sicer pa se mi pot ni zdela tehnično prezahtevna, mogoče bolj orientacijsko nepredvidljiva če nisi pozoren, plezarija po zelo dobro (celo predobro!)zavarovanih prehodih pa terja nekaj moči v rokah, skala je odlična, tako da je hoha res pravi užitek. Mogoče kdo ve, katera tura bi bila tehnično recimo za eno stopnjo zahtevnejša?
|
|
|
|
JusAvgustin24. 09. 2010 00:00:00 |
čestitke! vendar pa dokler boš plezal(čeprav to ni plezanje) z rokami ostani na zavarovanih planinskih poteh, če si se izgubil na kopiščarjevi, potem ti ne priporočam hanzove, tur tehnično zahtevnejših imaš malo morje onstran meje t.i. ferrate...
|
|
|
|
brish24. 09. 2010 00:00:00 |
Če še nisi bil na Jezerski Kočni po Kremžarjevi poti,kar pot pod noge. Pa na samovarovalni komplet in čelado ne pozabi.Pozanimaj se,ali je Češka koča še odprta.Varen korak in veliko lepih razgledov.
|
|
|
|
NejcJ1. 07. 2011 00:00:00 |
Danes sva s kolegom opravila z Kopiščarjevo, zelo lepa pot, snežišča sta samo 2, vendar zimska oprema ni potrebna!
|
|
|
|
ljubitelj gora1. 07. 2011 00:00:00 |
NejcJ ali sta uporabljala na tej poti samovarovalni komplet.
|
|
|
|
brish1. 07. 2011 00:00:00 |
Za Kopiščarjevo na Prisojnik je samovarovalni komplet obvezen. Lp
|
|
|
|
Stumby18. 07. 2011 00:00:00 |
danes bil na prisojniku čez kopiščarjevo. samovarovalni komplet seveda ni obvezen, sploh če hočeš bit malo hitrejši, je pa res da je za začetnike in manj izkušene zelo priporočljiv. matej_s: za konkretno stopnjo zahtevnejše ferrate so via italiana na mangart, via della vita na vevnico, SV deber na viš, itd...
|
|
|
|
dedo2418. 07. 2011 00:00:00 |
Kolk je še snega? Ali se da pridet brez zimske opreme?
|
|
|
|
Stumby18. 07. 2011 00:00:00 |
snega je malo in ga lahko obideš, tak da komot lahko greš brez zimske opreme...
|
|
|
|
vik19. 07. 2011 00:00:00 |
Bili pred 14 dnevi po tej poti in se ravno najlažjemu (pod 50) članu male (3) odprave udrlo na snegu in se ujel na cepin. Ampak bilo snega res za nekajkrat po nekaj korakov. Varovano v stenah res še pa še, da je od železa že kar malo kičasto, ampak je že prav tako. Skoraj imel občutk, da je tudi Ajdovska deklica za trenutek odprla oči. Tudi čez okno je vleklo mrzlo in proti vrhu čez greben vetrovno in megleno. V takem je potrebno gor kar paziti pri hoji po izpostavljenemn grebenu. Razgledi na vrhu vsaj nekaj, očak pa se ni hotel razkriti kape, še najbolj razgledno proti Mojstrovki kjer bili še en teden dni nazaj. Pot nazaj pa isto po grebenu, nato pa mimo okna levo in okrog na Vršič, kjer kaj že? Aja, jota.
|
|
|
|
FRANC GNEZDA20. 07. 2011 00:00:00 |
Čudovita pot če jo povežeš s potjo skozi zadnjo okno.
|
|
|
|
augustus334. 08. 2011 00:00:00 |
a je kaj dodatnih težav za nizkorasle planince? žena je le meter dvainpetdeset namreč...
|
|
|
|
Irina15. 08. 2011 00:00:00 |
Okno vedno znova pritegne poglede, ko se podamo na Vršič. Včeraj smo skozenj tudi pokukali. Uživala sem pri vsaki stopinji, na vsakem delu poti. Ta pot me vsakokrat še posebaj prevzame in vsakokrat znova se gori zahvalim, da mi je dovolila, da sem se potikala po njenih skritih kotičkih. Žal vedno znova ugotavljam, da se na zahtevne poti podajajo tudi družine z otrokom. Nihče med njimi ni imel niti čelada, o kompletu varovanja verjetno še slišali niso.
|
|
|
|
uhan116. 08. 2011 00:00:00 |
Zivjo Zanima me, ali je izvedljivo v enem dnevu narediti Prisojnik (Kopiščarjeva) in nadaljevati na Razor (čez zadnje okno) in mogoče Planja, ter nazaj na Vršič, po južni poti(mislim, da se tako reče?)? Koliko časa? Sem pa zelo dobro kondicijsko pripravljen in sem tudi preplezal via della vita na Mangart, tako da nimam težav z zavarovanimi potmi. Hvala
|
|
|
|
uhan116. 08. 2011 00:00:00 |
Seveda, kar ja naredil David je fascinantno Ampak jaz bi štartal zgodaj zjutraj in bi se rad vrnil še pred nočjo. Res ni to še nihče naredil, da bi malo povedal kako in kaj?
|
|
|
|
furman16. 08. 2011 00:00:00 |
@Uhan, pred dvema letoma sva kolega in Jaz šli z Pogačnikovega doma na Razor, kolega je prej Razora šel še na Planjo. Z Razora sem jaz šel na Vršič, a kolega je šel na Prisojnik po jubilenoj (oz. južnoj) poti. Z Prisojnika ja na Vršič sestopil po Grebenskoj poti. To turo je kolega prehodil za kakših 10 ur. Potem sva pa skupaj šli do Mihovga doma kjer sva pustila auto. Kolega ni bil nič posebno fizično pripravljen. Razlika z tvojo in njegovo turo je kar je on šel z Pogačnika (cca 2000 m) na Vršič (cca 1600 m), ti bi pa šel v nasprotni strani, in kar on ni šel po Kopiščarjevi ampak po Grebenski poti.
|
|
|
|
otiv16. 08. 2011 00:00:00 |
uhan1 Ne vem razloga za kaj bi se moral do noči vrniti,ko pa je na Kriških podih tako lepo.Tvoja tura je izvedljiva,samo v primernem vremenu,te dni bo sigurno prevroče.Sam osebno sem šel samo v eno smer po vrhovih,toda v nasprotni strani. Pa srečno!
|
|
|
|
HomoAlpinicus21. 08. 2011 00:00:00 |
Super tura, tudi v vročem vremenu povsem izvedljiva. Danes 21.8., smo pri hoji od Sovne glave do vstopa v plezalni del Kopiščarjeve poti našli modro-siva sončna očala. Lastnik naj se oglasi na toneplaninsek@yahoo.co.uk
|
|
|
|
urbancek21. 08. 2011 00:00:00 |
Sem gledal danes tole obleganje Prisojnika...lol. Večina ljudi iz Vršiča nima druge domišljije, kot da oblega to ubogo goro Seveda, da je Kopiščarjeva izvedljiva v vročem vremenu, saj je večji del v senci, kakor sem danes uspel videti. Lp!
|
|
|
|
Arso4. 09. 2011 00:00:00 |
Konec avgusta sem šel po Kopiščarjevi. To pot sem že večkrat prehodil gor in dol. Sedaj je želja še iti po celotni Hanzovi na kateri je včasih slap in vedno snežišča. Ali kdo ve kakšno je stanje na Hanzovi?
|
|
|
|
veja55. 09. 2011 00:00:00 |
Zdravo, ali lahko primerjamo Kopiščarjevo pot po težavnosti s Slovensko na Mangart? Hvala za informacije. Pozdrav!
|
|
|
|
IgorZlodej6. 09. 2011 00:00:00 |
Primerjava je seveda možna, pa ne samo s Kopiščarjevo, ampak še s kakšno drugo potjo.
|
|
|
|
lukecpukec6. 09. 2011 00:00:00 |
Kopiščarjeva pot se mi zdi za stopnjo težavnješa od slovenske na Mangart...Lp
|
|
|
|
LidijaJesih7. 09. 2011 00:00:00 |
Ocena je vedno subjektivna, a Kopiščarjeva je zahtevnejša od Slovenske na Mangart. Razen če te nad 2300 m že muči redek zrak
|
|
|
|
kkXhc8. 09. 2011 00:00:00 |
|
|
|
|
urbancek8. 09. 2011 00:00:00 |
Mah, meni ni bila nič posebnega, dva do trije težki predeli in to je to... Meni daleč od tega, da bi bila špica... Lp!
|
|
|
|
Ksandi8. 09. 2011 00:00:00 |
Bil s prijateljem 8.9. na Prisojniku po Kopiščarjevi. Krasno, že dolgo nisem tako užival.
|
|
|
|
Andro111. 09. 2011 00:00:00 |
Zelo lepa pot!! Edino malo bi lahko ze obnovili markacije, sem sibal gor pa se kar hitro kaksno zgresi
|
|
|
|
wsbase13. 09. 2011 00:00:00 |
Živjo, kaj mi zna kdo povedat kakšen je pot oziroma prehod med kopiščarjevo potjo in hanzovo? ALi je kakšna druga pot, da se pride z Vršiča na Hanzovo? Hvala!
|
|
|
|
JusAvgustin13. 09. 2011 00:00:00 |
pot je zaprt zaradi podor na sedlu med hudičevim stebrom in prisojnikom. Prehod med potema ni nič posebnega(krasna prečnica), če pa še malo počakaš(beri: do snega in nizkih temperatur), pa boš lahko prišel na hanzovo tudi po kakšnem slapu, ki jih pod prisankom ne manjka
|
|
|
|
JORDAN19. 09. 2011 00:00:00 |
V soboto 17.09.2011 sva se s prijateljico podala po Kopiščarjevi poti na Prisank. Ferrata je bila zelo dobro obiskana,zelo spodbudno pa je zavedanje vseh sobotnih obiskovalcev te poti,da so jo vzeli resno in so bili vsi katere sem videl opremljeni s samovarovalnimi kompleti.Pot je res posebno doživetje,vendar pa nama je največ adrenalina pognalo po žilah ravno vzpenjanje proti oknu po zelo krušljivem terenu.Tam je potrebno biti zelo previden saj skale komaj čakajo da jim kdo pomaga,da se odvalijo v dolino.Še nasvet za prehod skozi preduh,da vam ne bo potrebno sneti nahrbtnika in da se ne zagozdite,vlezite se na levi bok in se s stegnjenimi rokami na jeklenici splazite navzgor.
|
|
|
|
urbancek19. 09. 2011 00:00:00 |
Tole ni nobena Ferrata...
|
|
|
|
JusAvgustin19. 09. 2011 00:00:00 |
podpišem urbancka... dajte že začet razločevat med ZPP in ferrato
|
|
|
|
JUREE19. 09. 2011 00:00:00 |
Via ferrata, v prevodu železna pot, je zavarovana plezalna pot, opremljena z različnimi varovali, običajno z jeklenico in klini, pogosto pa tudi s pripomočki kot so lestve, mostički, stopi in katerih namen je zmanjšati težavnost vzpona. Zgodovina gradenj Via Ferrat sega v čas prve svetovne vojne. Prvotni namen je bil olajšati vojakom pristope na izpostavljene, vendar strateško pomembne točke visoko v gorah. Za potrebe vojskovanja so jih gradili predvsem v Dolomitih in prav Dolomiti še danes veljajo za središče plezanja po zavarovanih poteh oz. feratah.
|
|
|
|
JusAvgustin19. 09. 2011 00:00:00 |
a kaj več od copy-paste ne gre? Še vedno stojim za tem, da Kopiščarjeva(oz. Jeseniška!) pot na prisank NI klasična ferrata. V vednost vsem, ki ne poznajo zgodovine poti. Pot je speljana po originalni smeri, ki sta jo preplezala Kravanja-Kopiščar in Vertelj-Hanza leta 1932. Pot so odprli leta 1948. Potemtakem je Hanzova tudi ferrata? Pa čeprav gre čez vso S steno po naravnih prehodih...
|
|
|
|
neph19. 09. 2011 00:00:00 |
Se še komu zdi zares odveč (ponovno) polemiziranje glede izraza "feratta"? Mislim, da vsi dobro vemo, v kakšnem kontekstu ga je uporabil "JORDAN", kako ima pa termine vsak pri sebi razčiščene, je pa stvar vsakega posameznika. Važno je, da se razumemo.
|
|
|
|
turbo19. 09. 2011 00:00:00 |
V Italiji imajo feratte, v Avstriji klettersteige. Pri nas . . . marsikdo reče feratta, nihče ne reče klettersteig . . . varovala pri nas so po slovensko jeklenice, skobe in klini . . . da se ne bo kdo spomnil in napisal, da je gor grede "jekleničaril" in dol grede "skobaril" , vmes pa še malce "poklinaril"
|
|
|
|
CarpeDiem24719. 09. 2011 00:00:00 |
Lahko bi bila po naše Železninka ali Oželeznjenka, hehe
|
|
|
|
bobo6. 10. 2011 00:00:00 |
včeraj sva šla z ženo po Kopiščarjevi. pot je fantastična, zelo dobro varovana in razgledna. nobene gneče na vrhu, vreme pa idealno. sicer pa na poti ni nobenih posebnosti, mogoče kakšen zrahljan klin in pa zbledele markacije. previdnost pa je v gorah tako in tako potrebna na vsakem koraku...krasno izkoriščen dan...
|
|
|
|
dolenjka&primorc6. 10. 2011 00:00:00 |
Ma ja no...šla sva po Kopiščarjevi na Prisank v nedeljo, 2.10.2011...lepa in zanimiva turca, ampak spet ne tako zahtevna, kot jo nekateri opisujejo ..v glavnem čelado priporočava, samovarovalni komplet pa bolj za psiho kot kaj drugega...no to je zgolj najino mnenje .. Lep pozdrav in varen korak vsem še naprej
|
|
|
|
JusAvgustin6. 10. 2011 00:00:00 |
pot je primerna za sestop(najhitrejša), če prideš po hanzovi gor... ali kdo ve kaj je sedaj s hanzovo potjo? predvidevam, da bojo poškodbo sanirali po zimi...
|
|
|
|
mdj26. 06. 2012 00:00:00 |
a mogoče ve kdo,kaka je pot trenutno,je kopna?
|
|
|
|
bobby9. 07. 2012 00:00:00 |
Pozdravljeni! Če ima kdo v planu 21.7. iz Vršiča iti na Razor in nato podaljšati na Prisojnik in nazaj na Vršič, potem se priporočam. Načeloma smo imeli v planu samo Prisojnik, vendar sem v teh mailih dobil energijo tudi za Razor. Smo trije in za "vodnika" sprašujem zgolj zaradi poti in recimo varnosti. Smo kar solidno pripravljeni. Nudim prevoz in po želji tudi plačilo(recimo 30€). Smo iz MB zato je lahko "vodnik" tudi iz teh koncev.
|
|
|
|
zelodko19. 07. 2012 00:00:00 |
Predlagam vam, da se ture ne lotite tako, da greste najprej na Prisank in šele nato na Razor. Domnevam, da želite iti na Prisank po Kopiščarjevi poti, ki za sestop ni pretirano primerna. Pojdite z Vršiča po Kopiščarjevi na Prisank, nato po Jubilejni mimo Zadnjega okna proti Razorju, z Razorja pa potem sestopite prek Kranjske planine na Vršič. Je to zares lepa tura, ne vem pa točno v kakšnem stanju je trenutno pot. Pa srečno!
|
|
|
|
Šarlot8. 08. 2012 00:00:00 |
Zdravo, Zanima me, zakaj veliko komentatirjev piše, da ne iti po tej poti sam? Lp, Š
|
|
|
|
ljubitelj gora8. 08. 2012 00:00:00 |
Kaj bi šele nekateri rekli, ko se določeni podamo na zelo zahtevno brezpotje.
|
|
|
|
Keko8. 08. 2012 00:00:00 |
Na nobeno potepanje v visokogorje se ne priporoča hoditi sam, posebno ne na tiste ture, ki so zelo malo obiskane. Za Kopiščarjevo lahko rečem, da je kar dobro obiskana in če se nanjo napotiš za vikend najbrž ne boš sam. Na tej poti sem srečal kar nekaj pohodnikov, ki so se je lotili sami.
|
|
|
|
Šarlot8. 08. 2012 00:00:00 |
To je jasno, a bolje v družbi, ampak če ni družbe ... Doma zarad tega ne bomo
|
|
|
|
Šarlot8. 08. 2012 00:00:00 |
No pač, poti ne poznam, vendar je v letošnjem repertoarju, zato sem vprašala, ali ima izpostavljanje tega, da ne it sam, kakšen namen...glede varovanja ipd. Kompanjona najbrž ne bom našla, zato bom šla pač sama lp
|
|
|
|
Zebdi8. 08. 2012 00:00:00 |
Šarlot, hoja v družbi se načeloma priporoča zaradi takojšnje tovariške pomoči v primeru morebitne nesreče. Včasih so celo govorili, da je treba iti vedno v troje..da eden počaka pri ponesrečencu, drugi pa gre do najbližje koče po pomoč Če greš sam, potem pač tvegaš, da je izid morebitne nesreče slabši kot pa če greš v družbi - sploh, če (iz takšnih ali drugačnih razlogov) sam ne moreš poklicati na pomoč. Jaz dosti hodim sam, pa mi nič ne manjka
|
|
|
|
jprim8. 08. 2012 00:00:00 |
@ zebdi Enkrat sem slišala šalo, nekako takole ... Janezek je bil star že nekja let, pa še vedno ni nič spregovoril, enkrat pa nenadoma za mizo pri kosilu:"Ja sol mi dajte!" Mama presrečna:"Pa Janezek, pa saj ti govoriš, ja pa zakaj nisi prej že spregovoril?" "Ja, do zdaj je blo vse ok!"
|
|
|
|
Zebdi9. 08. 2012 00:00:00 |
@jprim Vidiš, če si sam skuham kosilo, potem mi ni potrebno prositi za sol Vsak zase najbolje ve, česa je sposoben in kakšno tveganje je še pripravljen sprejeti. Če pa nekdo misli, da je v družbi 100% varen, potem se pa krepko moti
|
|
|
|
jprim9. 08. 2012 00:00:00 |
Pa mojo šalo res lahko vsak drugače razume. A, ne?
|
|
|
|
Zebdi9. 08. 2012 00:00:00 |
Možno. Verjetno lahko vsak drugače razume tudi moj odgovor.
|
|
|
|
Maro13. 08. 2012 00:00:00 |
Živjo, v sredo se odpravljamo na Prisojnik in potem naprej na Kriške pode. Če je kdo zainteresiran, se nam lahko pridruži! Lp, Marko
|
|
|
|
nataša113. 08. 2012 00:00:00 |
Živjo! Tudi sama imam namen iti v sredo na Prisojnik in sicer po Kopiščarjevi. Po kateri gre pa vaša skupina? Če imamo isto smer se vam z veseljem pridružim. LPP - Nataša
|
|
|
|
andrejp13. 08. 2012 00:00:00 |
V soboto smo pravili z omenjeno potjo. Rad bi samo opozoril, da je na tistem zožanju na vrhu kamina skala izredno gladka, kar še dodatno otežuje prehod. Sicer so varovala v redu, da ne bo pomote. Lp A
|
|
|
|
Maro13. 08. 2012 00:00:00 |
Nataša tudi mi imamo namen iti po Kopiščarjevi. Tako, da se lahko zmenimo in krenemo skupaj. Andrej hvala za opozorilo! LP, Marko
|
|
|
|
krpan14. 08. 2012 00:00:00 |
Če mi lahko kdo poda informacijo - letos "preplezal" Mangart (slovenska) in Malo Mojstrovko (Hanzova), oboje brez posebnosti - ko se navadiš na previse. A mi lahko prosim kdo, ki je Kopiščarjevo na Prisojnik že "preplezal", poda primerjavo glede težavnosti, zahtevnosti itd. Hvala vnaprej.
|
|
|
|
Keko14. 08. 2012 00:00:00 |
Kopiščarjeva je težja od obeh, ki si jih omenil, zelo lepa in tudi zelo dobro varovana. Vendar njena težavnost ni tolikšna, da je malo bolj izkušen gornik ne bi preplezal brez problemov. Tudi jaz sem se lansko leto po Hanzovi na Mojstrovko, podal na Kopiščarjevo in mi ni predstavljala nobenih problemov. Tako da kar pogumno.
|
|
|
|
krpan14. 08. 2012 00:00:00 |
Hvala obema za info, še jutri "sprehod" cca. 20 km (1200 m vzpona, spusta) in čez vikend podobno (2000 m vzpona, spusta), pa potem čakam na lepo vreme med tednom za Kopiščarjevo . Da se kolena "navadijo" za sestopanje
|
|
|
|
krpan22. 08. 2012 00:00:00 |
Hvala, Kucelj, za informacije. Pot opravljena včeraj, pohodnikov ("plezalcev") za vzorec. Me pa jezi , ker ni pri izstopu iz luknje že kar vrh Prisanka, ampak ... se te 1,5 ure res vleeeeeče. Na vrhu pa gneča. Sestop po južni, moram priznati, da ob včerajšnji vročini dokaj naporna. Start in sestop - Erjavčeva koča. Gor 4 ure in pol, dol 3 ure. Ni ravno sprintersko . Najbolj nevarno pa je bilo, ko mi je en froc na poti od Poštarskega do Erjavčeve koče po bregu skozi goščavo skoraj skalo vrgel v glavo (ja, tudi takšne starše imamo, ki pustijo otrokom metati kamenje po poti navzdol po gozdu). P.S. To glede nevarnosti je čista resnica in malo heca - Prisojnik je potrebno absolutno SPOŠTOVATI in potrebna je dobra kondicija!
|
|
|
|
natalijab20. 10. 2012 00:00:00 |
Jutri nameravamo opraviti to pot. Mi lahko kdo svetuje, če je kakšna možnost, da je gor (oziroma po poti) sneg?
|
|
|
|
IgorZlodej20. 10. 2012 00:00:00 |
Nekaj malega snega je po grebenu, ampak že visoko nad oknom, se mu je možno izogniti na grebenu.
|
|
|
|
natalijab20. 10. 2012 00:00:00 |
Najlepša hvala za odgovor! Če bi bil sneg po najtežjem delu poti, bi vsekakor šli po kakšni lažji varianti...lp
|
|
|
|
natfal22. 10. 2012 00:00:00 |
Natalijab - zanima me če ste potem šli po tej poti včeraj na Prisojnik in kakšne so razmere - je še kaj snega, ledu, je kje nevarno za zdrs? Po kateri poti ste šli dol? Ima kdo drug kakšne najnovejše info glede Prisojnika, saj bi šle 3 jutri gor. Hvala in lp
|
|
|
|
johnybravoslo3. 07. 2013 00:00:00 |
Ali ima kdo informacijo kakšna je ta pot? Je že prehodna, je kaj snega...itd.
|
|
|
|
Daaam3. 07. 2013 00:00:00 |
|
|
|
|
oybl6. 07. 2013 00:00:00 |
Tale pot bi brez problema lahko imela težavnost "izjemno zahtevna"
|
|
|
|
Zebdi6. 07. 2013 00:00:00 |
Zakaj že?
|
|
|
|
oybl8. 07. 2013 00:00:00 |
Že dvakrat sem šel po tej poti, in če jo primerjam npr. z Italiano ali Cjajnikom, sem bil vedno tukaj 5x bolj povožen Še Turkenkopf (ki je sicer težko primerljiv), mi je lažji. No to je osebno mnenje...
|
|
|
|
robter8. 07. 2013 00:00:00 |
Tvoja subjektivna ocena, ki pa ni pogojena s samo tehnično zahtevnostjo poti, ki je denimo na ostalih treh, ki si jih naštel veliko večja, ampak so lahko tudi drugi vzroki za "povoženost". Na Prisank premagaš precej večjo višinsko razliko, kot na ostalih treh, razen če italiano pričneš na Belopeških. Izjemno zahtevna ravno ni, saj na tej poti jeklenico uporabljaš za varovanje, oprimke pa lahko iščeš v skali, kar za Cjajnik ne moremo reči. Je pa res, da je za enega lažja ena smer, za drugega pa druga. Pa varen korak še naprej.
|
|
|
|
Keko8. 07. 2013 00:00:00 |
No no, zdaj že pa malo pretiravate. Si upam trditi da vsaj polovica tistih, ki gre po Kopiščarjevi, niti približno ne zmore Turkenkopfa, tako da med izjemno zahtevne je pa le ne moremo prištevati.
|
|
|
|
robter8. 07. 2013 00:00:00 |
Keko, bo kar držalo. V Turkenkopfu me je navilo ......
|
|
|
|
Kita9. 07. 2013 00:00:00 |
Prisojnik po Kopiščarjevi je izjemno zahteven za hribovce z slabo kondicijo drugače pa lahko greš dol in gor po Kopiščarjevi brez samovarovalnega kompleta,ker je pa sestop po južni res dolgočasen in ubija psiho...
|
|
|
|
oybl9. 07. 2013 00:00:00 |
Pa dobro, tole je bla bolj pohvala za to pot, ker je meni osebno v istem rangu kot Via Italiana (manj tehnicno zahtevna, ampak bolj naporna). Se ne pritozujem In lahko bi imeli tudi kako izjemno zahtevno pot v sloveniji ane
|
|
|
|
urbancek9. 07. 2013 00:00:00 |
Saj jo imamo...
|
|
|
|
Pero#2420. 07. 2013 00:00:00 |
Je bil mogoče zadnje dni kdo po tej poti na Prisojniku? Zanima me ali je na poti še veliko snega? Se potrebuje dereze ali plezalna vrv zaradi snega? Hvala za odgovore.
|
|
|
|
Sano20. 07. 2013 00:00:00 |
Po tej poti sem šel 18.7., pot je v celoti kopna. Srečno!
|
|
|
|
DARINKA531. 07. 2013 00:00:00 |
Mislim da imam dovolj kondicije, samo me malo skrbi tisti nevarni vzpon proti oknu na 55 sliki. Ali mi lahko da kdo kak komentar?
|
|
|
|
Daaam31. 07. 2013 00:00:00 |
Grušč, in čelada. ..glavne tehnične težave so nižje (kamin/nad kaminom) tako da če boš do ovinka prišla boš tudi na vrh prišla
|
|
|
|
namajefajn12. 08. 2013 00:00:00 |
Živjo, konec tedna bi šel po Kopiščarjevi na Prisojnik. Zanima me primerjava težavnosti in izpostavljenosti med to potjo in plezalno potjo na Veliko Babo čez Ledine. Hvala.
|
|
|
|
Tatana12. 08. 2013 00:00:00 |
Meni se zdi Kopišarjeva precej težja od plezalne na Veliko Babo. Na Veliki Babi se mi samovarovanje ni zdelo potrebno, po Kopiščarjevi si za enkrat še ne bi upala brez, saj je veliko bolj zračna. Tudi kondicijsko se mi zdi bolj zahtevna. Ampak s pravilno opremo, nekaj volje in kondicije super pot.
|
|
|
|
urbancek12. 08. 2013 00:00:00 |
Kamorkoli človek pogleda samo "nabijanje" ali z Veliko Babo ali pa z Mrzlo goro Pa ne leti tole nate Tatana, da ne bo pomote...
|
|
|
|
namajefajn12. 08. 2013 00:00:00 |
Brez slabe volje prosim - vprašat ni greh Me pač zanima, kako je, da se ne bom potem sredi poti spraševal kaj počnem
|
|
|
|
urbancek12. 08. 2013 00:00:00 |
@namajefajn: Tudi nate ni letelo tole... Mislil sem na slošno... Ker se s tema dvema potema oz. gorama ljudi le straši in dela iz muhe slona... Pa še tako izgleda, kot da bi obstajali le ti dve gori... Že malo klišejsko vse skupaj ... Lp! P.S: Zavarovana zelo zahtevna pot, torej če si brez težav prišel na Babo tudi s Kopiščarjevo ne boš imel velikih težav, čeprav se razlikujeta. Poskrbi za samovarovanje in uživaj!
|
|
|
|
Potohodnik13. 08. 2013 00:00:00 |
Ali je pot dobro zavarovana in zelo krušljiva?, jutri ali v četrtek mislim iti.
|
|
|
|
tinky13. 08. 2013 00:00:00 |
Pot je dobro varovana, svetujem pa da greš v sredo. V četrtek je praznik in bo gužva.
|
|
|
|
Kita13. 08. 2013 00:00:00 |
Tatana vse kar je na Kopiščarjevi poti težkega je sestop po krušljivi južni poti...Najbolj moteče pa so skobe v kaminu ki težavnost močno razvrednotijo...
|
|
|
|
JusAvgustin14. 08. 2013 00:00:00 |
Vsi, ki govorite o krušljivosti Prisanka mislim, da sploh ne veste kaj je krušljiva gora oz. pojem krušljivo. Je pa tako, več kot imaš za sabo "intenziteta" krušenja pojenja. Kakorkoli upam, da Potohodnik danes ni šel, saj je vse mokro, kar je huje kot "krušljivo", vendar bo jutri spet vse drugače. Pa srečno na poti kjerkoli že ste! Juš
|
|
|
|
marjan1123. 08. 2013 00:00:00 |
Poslušam debate o Kopiščarjevi in Hanzovi na Mojstrovko - nekajkrat sem prehodil že obe. Na splošno velja, da je Kopiščarjeva na Prisojnik zahtevnješa od Hanzove na Mojstrovko, vendar ne vem zakaj. Po metrih jeklenic in številu klinov sigurno prednjači pot na Mojstrovko, tudi zračna se mi zdi mestoma bolj. Kopiščarjeva po težavnosti prednjači edino v dolžini, ter tistemu kaminu v sredini, ki pa je naježen s klini in skobami - skratka nobenega problema. In pa vzdušje na Kopiščarjevi se mi vedno zdi nekam bolj mračno in resno.
|
|
|
|
augustus331. 09. 2013 00:00:00 |
Zelo lepa pot, ki jo zelo priporočam. Menim, da je strašenja o njej preveč. Se strinjam, da ni za vsakega pohodnika, je pa za skoraj za vsakega, ki se je že podajal na druge varovane plezalne poti. Brez varoval bi bila ta pot za navadne gornike sicer nepreplezljiva, a teh kar mrgoli. Morda so na poti 2-3 nekoliko bolj nerodna mesta - eno od njih je, kako z nogo doseči do prvih skob pri izstopu iz okna. Pozor pa pred padajočim kamenjem, še posebno pod oknom in ob gneči kakršna je bila včeraj.
|
|
|
|
BibaS1. 09. 2013 00:00:00 |
Tudi meni je bila to ena izmed lepših poti, kar sem jih prehodila v naših gorah.
|
|
|
|
ms_primoz6. 09. 2013 00:00:00 |
Zdrave, gre jutri kdo na Prisank po Kopiščarjevi? Sprašujem zato, da ne bi šel sam.
|
|
|
|
Alesko19716. 09. 2013 00:00:00 |
Sam na sončno sobotno septembrsko jutro po Kopiščarjevi na Prisank? Privilegij, ki si ga jutri ne more kupiti noben kralj, noben bogataš... Brez skrbi, ne boš sam, stal boš v vrsti.
|
|
|
|
SunBurned6. 09. 2013 00:00:00 |
Uf, odličen video. Inspirativno!
|
|
|
|
klin8411. 09. 2013 00:00:00 |
Mogoc kdo ve kaksne so razmere zadnje dni glede snega...na Kredarici je lepo pobeljeno..
|
|
|
|
IgorZlodej11. 09. 2013 00:00:00 |
Zadnje dni je bilo kopno, zdaj pa je mokro in tudi malo sneženo
|
|
|
|
klin8411. 09. 2013 00:00:00 |
Malo ? Na vrhu verjetno si mislu glede poti me bol zanima, v soboto zgleda obetavno vreme sicer
|
|
|
|
ms_primoz12. 09. 2013 00:00:00 |
ja do sobote se bo itak vse stopilo, seveda, če ne bo še danes in jutri snežilo....drugače pa, gora bo počakala, boš počakal tudi ti? to je sedaj vprašanje
|
|
|
|
klin8413. 09. 2013 00:00:00 |
hvala lepa...koker sm gledu bo lepo ja tk da..cakali pa ne bomo na drugo priloznost
|
|
|
|
Domch13. 09. 2013 00:00:00 |
4.9. premierno na Prisanku in kar po prvenstveni - Kopiščarjevi gor in sestop po Grebenski poti. Gre za lepo, dolgo in tehnično kar komplicirano turo, ki je vsekakor vredna obiska. Sam sem pričakoval še težjo pot, sodeč tu gor po slikah in prebranih informacij o tej poti. Po prebranem naj bi bila to nazahtevnejša varovana plezalna pot pri nas. Po do sedaj prehojenem lahko to potrdim, ni pa bila tako hudobna kot sem pričakoval. Vstop je adrenalinski in spominja na Slovensko pot na Ledinah. Najbolj zahteven del je pa kamin oziroma razjeda, kjer roke kar lepo vlečejo gor. V ozkem prehodu pa sem se malo zagozdil, saj sem vstopil obrnjen v napačno smer, težavo sem rešil s snetim nahrbtnikom, pa je šlo. Skozi okno zgoraj je kar prepih. Greben pa je na ključnih delih lepo varovan, mogoče manjka kakšen klin tik pod tretjim vrhom na tisti gladki plošči, predvsem pri sestopu velja posebna previdnost. Za turo toplo priporočam samovarovalni komplet, čelado in rokavice.
|
|
|
|
nena311. 10. 2013 00:00:00 |
Je bil kdo slučajno pred kratkim na Prisojniku (Kopiščarjeva)? Se že rabi dereze?
|
|
|
|
JusAvgustin2. 10. 2013 00:00:00 |
Tudi ko se jih bo mi verjemi da takrat ne boš šla...
|
|
|
|
redbull2. 10. 2013 00:00:00 |
ahh,,kakšne dereze,,razn če greš hanzovo pa še tam jih ne rabiš. lp
|
|
|
|
nena312. 10. 2013 00:00:00 |
hvala lp
|
|
|
|
natfal16. 10. 2013 00:00:00 |
Je bil mogoče kdo gor tele dni? je kaj snega? Razmišljam, da bi šla gor v petek. lp
|
|
|
|
Daaam16. 10. 2013 00:00:00 |
|
|
|
|
JusAvgustin16. 10. 2013 00:00:00 |
Snežilo je, mraz je bil, v steni je skoraj gotovo požled in kakšna flika snega. Sam sem imel take razmere v soboto v S steni Vrtače. V takih razmerah ni več zajebancije.
|
|
|
|
natfal21. 10. 2013 00:00:00 |
Hvala za info. V petek sem šla raje na jesensko obarvano Trupejevo poldne in sem od tam opazovala Prisojnik - zgleda kar nekaj snega gor. Teli topli dnevi ga bodo pa verjetno stopili. Če bo imel kdo kakšne nove info naj prosim napiše.
|
|
|
|
dona28. 06. 2014 00:00:00 |
Hoj! Zanima me kakšno je stanje na poti skozi okno? Prdvidevm da so dereze še obvezne. Je kdo že šov letos po tej poti, ni nobenega komentarja. Če kdo kaj ve sem vesela informacij. Jutri bi šla to turo.
|
|
|
|
IgorZlodej28. 06. 2014 00:00:00 |
Dereze in krajne poči, pa še dež bo
|
|
|
|
ujemi utrinek20. 07. 2014 00:00:00 |
Trenutne razmere na Kopiščarjevi poti na Prisojnik: Še vedno so tri manjša snežišča, strma, zelo trd sneg. Težko jih je obiti, ker se gibljemo v strmem svetu. Priporočam vsaj uporabo cepina, če se odločate za to pot. Po pripovedovanju planinca, ki je prišel na vrh po Hanzovi poti je zimska oprema na Hanzovi poti obvezna! In še komentar nekaterih planincev: Zimska oprema je na obeh poteh nujna. Da se lahko po zahtevni poti preko snežišč, čeprav manjših vzpneš brez opreme je neodgovorno zavajanje. Pri takih objavah prosim imejte v mislih, da objave berejo tudi povprečni planinci
|
|
|
|
taubi43. 08. 2014 00:00:00 |
V soboto smo šli po kopiščarjevi na Prisank.V najbolj okovanih delih je skala mokra in zelo spolzka.Samovarovalni komplet je zato obvezen.Zimska oprema ni potrebna saj nismo nikoli stopili na sneg.kljub temu naj bi imel vsaj to poletje vsak odgovoren gornik cepin s sabo
|
|
|
|
hbranko16. 09. 2014 00:00:00 |
Ima kdo kakšno informacijo o stanju na Kopiščarjevi poti. Je na poti kaj snega ?
|
|
|
|
One Mic26. 09. 2014 00:00:00 |
Lep pozdrav. Danes smo si privoščili izlet po dotični ferati in za vse, ki bi jih utegnile zanimati razmere: da se brez težav brez zimske opreme, na dveh mestih je odtrgana jeklenica ampak nič hujšega. Tudi skozi ozek del se da brez snemanja nahrbtnika (pa imam 90kg in ne najmanjši nahrbtnik). Na vrhu se snežišču niti malo ne približamo, edina zoprnost je nekaj novozapadlih snežink, ki se topijo in zmočijo pot skozi okno. Na tem mestu je potrebno nekaj previdnost, saj obstaja možnost zdrsa po mokrih skalah ali grušču. Priporočam tudi topla oblačila. Srečno.
|
|
|
|
BMarolt18. 10. 2014 00:00:00 |
Živjo. Danes sva bila z Vesno po Kopiščarjevi na vrh in nato po grebenski nazaj na vršič. Pot brez posebnosti, ponekod malo mokra zato previdno ker drsi. Lep pozdrav in srečno
|
|
|
|
levak18. 12. 2014 00:00:00 |
Ima kdo kaj informacij o stanju kopiščarjeve? Koliko je sploh snega na Vršiču, še posebno v senčnih legah? Glede na temperature predvidevam, da prav predelan sneg ni, tako da zna bit pot do vrha kr zabavna zaradi vsega pršiča. Upam da vsaj kakšna zajla sem in tja ven gleda, da bo orientacija malo lažja.
|
|
|
|
lizika18. 12. 2014 00:00:00 |
Čist ta prav vzdevek si si izbral
|
|
|
|
tinky18. 12. 2014 00:00:00 |
A pisat znaš, levak, brat pa ne.....
|
|
|
|
redbull18. 12. 2014 00:00:00 |
da bi bilo malo snega pa ne verjamem, ga je kar zadosti
|
|
|
|
lizika18. 12. 2014 00:00:00 |
Bulči, preveč za pajkice in opanke
|
|
|
|
redbull18. 12. 2014 00:00:00 |
niti ne, zdej je super za cokle lizek
|
|
|
|
metod18. 07. 2015 00:00:00 |
Za letos sploh še ni vpisov o stanju. je še sneg, je morda Kopiščarjeva zaprta? Hvala za odgovore. LP, M
|
|
|
|
zico1018. 07. 2015 00:00:00 |
Kopiscarjeva je odprta, snega na poti ni.... je lepo prehodna. Opravljena pot danes tako da inf. iz prve roke.
|
|
|
|
Potohodnik19. 07. 2015 00:00:00 |
Kopiščarjeva (nekateri rečejo tudi Jeseniška) je za nekoga vsaj malo navajenega v redu. Me je spominjalo na Montaž (s Pecola): sicer se najde tudi kakšna nezavarovana II. stopnja plezanja, potem pa kar tako naenkrat skoraj športna ferata v kaminu (zato skoraj rabiš na poti nekaj moči). Malo je zoprno, ker so skale zlizane. Jaz in moj oče sva jo danes mahnila tam čez. V hribe zagnano hodiva le 3 leta, pa sva jo danes zmazala za hec. Reči moram le, da razsežnosti na hribih kot so Prisank zgubijo razsežnosti. Moj oče ima malo slabšo kondicijo in sva rabila do vrha 6 h.
|
|
|
|
ms_primoz20. 07. 2015 00:00:00 |
Potohodnik - čestitke. Predvsem za to, ker hodiš z očetom. Tudi jaz ogromno prehodim z očetom, kot tudi ostalimi člani družine. To je nekaj najlepšega... To nima vsak, le redki, zato ceni to. Jaz cenim.
|
|
|
|
planika8220. 07. 2015 00:00:00 |
ms primoz, se popolnoma strinjam s tvojim razmišljanjem.
|
|
|
|
MartinU20. 12. 2015 00:00:00 |
Kopiščarjeva pot je od 11.9.2015 do nadaljnjega zaprta, zaradi pretrganih jeklenic...
|
|
|
|
gorjanc5. 07. 2016 00:00:00 |
Ima kdo informacijo kakšne so trenutne snežne razmere po Kopiščarjevi?lp
|
|
|
|
Branee5. 07. 2016 00:00:00 |
Je zaprta ker je poskodovana
|
|
|
|
gorjanc6. 07. 2016 00:00:00 |
hvala lepa za odgovor... nisem vedel ali je bilo mogoče v tem času že kaj sanirano. lep pozdrav
|
|
|
|
Amritaya6. 07. 2016 00:00:00 |
Dlje časa se z družbo odpravljamo na Prisojnik in zdaj smo zasledili, da planinsko društvo Koper organizira vzpon na Prisojnik po Kopiščarjevi poti. Dali smo skozi Škrlatico, oprema je in kondicija tudi...bi priporočali so smer vzpona? Kako je kaj ocenjena težavnost? Vsi v skupini imamo radi zajle in klini, ampak bolj strašijo nekateri komentarji, kako je ta pot težka...pa je res? Lp Bojan
|
|
|
|
B26. 07. 2016 00:00:00 |
Kopiščarjeva pot na Prisojnik je zaprta zaradi poškodovanih varoval. Zapora poti je objavljena na spletni strani PZS že od 11. septembra 2015 in ni preklicana. Sanacija poti se bo opravila predvidoma to sezono. Zaradi osebne varnosti, je zaželeno, da zaporo spoštujete in za vzpon na goro uporabljate druge planinske poti.
|
|
|
|
Amritaya8. 07. 2016 00:00:00 |
Zdaj sem opazil. da so objavo spremenili in ni več Kopiščarjevi poti, ampak po Grebenski poti...vseeno mikavno, kaj pravite napram Kopiščarjevi po zahtevnosti, lepoti...? Lp Bojan
|
|
|
|
redbull9. 07. 2016 00:00:00 |
Amritaya tvoji stavki so pa brc v temo. A ce ne bi spremenili na grebensko bi verjetno kljub poskodovani poti na enem delu rinali gor z nepoznavnostjo poti. Srecno
|
|
|
|
Amritaya10. 07. 2016 00:00:00 |
redbul...sem vidu objavo in vprašal kako pa kaj, to, da so na društvu zgrešili pa nisem jaz kriv, nekako se zanesem na stvari, ki jih napišejo organizatorji. Nisem imel namen it na Prisojnik v privat organizaciji, ampak s planinskim društvom,zato me samo zanima kakšna je težavnostna razlika med potema..
|
|
|
|
Branee10. 07. 2016 00:00:00 |
Kopiscarjeva je tezja kot tista na skrlatico
|
|
|
|
Gost10. 07. 2016 00:00:00 |
Prisojnik je lepa a tudi zahrbtna gora. Zaradi visoke nadmorske višine izhodišča (Vršič), pa tudi zelo oblegana. Kopiščarjeva je lahko v teh vročih poletnih dneh prava poslastica, saj si do okna ves čas v senci-je pa seveda zaprta. Grebenska je lahko za nekoga kar težak izziv, saj so skale na nekaterih mestih že precej zlizane-gladke, pa tudi greben se na nekaterih mestih zelo zoži. Na južnih travnatih pobočjih Prisojnika, še pred oknom lahko najdemo območja, ki so porasla s planikami in murkami. Sama pot je tudi zelo vroča, saj si ves čas na soncu. Posebna previdnost velja sestopu, ko smo že malce utrujeni in z mislimi na zaslužen požirek na Vršiču. Na tej gori je žal življenje izgubil prijatelj Vinko, ki se je srečno povzpel po Kopiščarjevi na vrh, a je pri povratku omahnil z grebena malček nad oknom in padel 200m po južnem pobočju. Srečno.
|
|
|
|
tcanka24. 07. 2016 00:00:00 |
Kopiscarjeva pot je uradno se vedno zaprta, so pa nekateri vceraj sli cez. Razlog naj bi bil snezisce. Ni najbolj prikladno, da je znak, da je pot zaprta sele na vstopu v plezalni del, tako da sva s kolegom imela dodatnih 100 visincev. Sva sla pa po grebenski, ki je pa zelo lepa
|
|
|
|
kufrio5. 08. 2016 00:00:00 |
Pozz! Dal je Kopiščarjeva staza i dalje zatvorena? Dal ima opasnih snežišća za dereze i cepin? Hvala.
|
|
|
|
garmont10. 08. 2016 00:00:00 |
Kopiščarjeva pot je odprta in normalno prehodna.
|
|
|
|
mukica15. 08. 2016 00:00:00 |
Pot je lepo obnovljena in nobenega znaka o zaprtju.Je pa bila v soboto velika gneča , tako da smo lepo uživalai v razgledih in slikanju med potjo, na vrhu pa nagrada za strpnost...brezveterje in pogledi daleč naokoli
|
|
|
|
B215. 08. 2016 00:00:00 |
Pot je prejšnji teden obnovila Tehnična skupina KPP PZS. Informacija je objavljena na spletni strani PZS "Planinske poti". Pot je odprta in zavarovana.
|
|
|
|
luy26. 09. 2016 00:00:00 |
Danes po Kopiščarjevi varovala zelo dobra vse pohvale KPP PZS
|
|
|
|
clarisa23. 08. 2017 00:00:00 |
Pozdravljeni, z možem bi rada šla po Kopiščarjevi, pa glede na komentarje, ki jih tu bereva, čutiva strahospoštovanje do te smeri. Zanima naju, ali bi se jo dalo primerjati naprimer s Slovensko na Mangart, Hanzovo na Mojstrovko, Korenovo na Krn? Te smeri poznava in sva uživala na njih. Drugače veliko hodiva v hribe, tako, da nama kondicije ne manjka. Lp, Clarisa
|
|
|
|
geppo23. 08. 2017 00:00:00 |
Če sta vse to prehodila potem nič bat. Je mogoče potem bolj nevarno po grebenu ( zdrs ). lp
|
|
|
|
zeti23. 08. 2017 00:00:00 |
clarisa se strinjam z geppo js tud po grebenu nisem mel večjih težav, sem mel večje na jalovec na zadnjem grebenu. Srečno
|
|
|
|
Cockta2. 09. 2017 00:00:00 |
Res je prava poslastica Kopiscarjeva.. pot, ki ne bo nikogar pustila ravnodusnega res ze takoj na zacetku pokaze zobe.. plezanje skozi okno pa fascinatno
|
|
|
|
Tejama24. 06. 2018 00:00:00 |
Kakšna je pot po Kopiščarjevi na Prisojnik? Se rabi zimska oprema (dereze, cepin)? Hvala.
|
|
|
|
Tomaz44930. 06. 2018 00:00:00 |
Imam isto vprasanje kot Tejama. @HMatjaz, si bil letos ze skozi okno? Imas kaj vec informacij? Hvala
|
|
|
|
Qlimac3. 07. 2018 00:00:00 |
Se pridružujem vprašanju Tomaža in Teje...
|
|
|
|
danielenidoma4. 07. 2018 00:00:00 |
Zivijo, mi smo bili v nedeljo Precis 2 snezisci, nic posebnega, vsaj meni se ni zdelo .. Mogoce cepin po presoji, dereze niso bile potrebne .. Lp
|
|
|
|
Qlimac4. 07. 2018 00:00:00 |
Super, hvala za info! Za vikend je v planu, če bo vreme OK...
|
|
|
|
sonjav24. 07. 2018 00:00:00 |
Ima kdo kakšno informacijo o stanju na Kopiščarjevi poti. Je na poti kaj snega ?
|
|
|
|
KJ24. 07. 2018 00:00:00 |
Je, vendar ni potrebe, da bi stopil nanj!
|
|
|
|
miratan28. 08. 2018 00:00:00 |
Pozdrav, a je bil kdo po zadnjem sneženju po Kopiščarjevi na Prisanku? Jutri, v sredo 29.8.bi šel po tej poti, pa me zanimajo snežne razmere.
|
|
|
|
enrique8. 09. 2018 00:00:00 |
Živjo. Gre kdo mogoče jutri po Kopiščarjevi poti na Prisojnik? Bi bil vesel družbe ..
|
|
|
|
darinka414. 09. 2018 00:00:00 |
Lepa je tale Kopiščarjeva plezalna. Zanimiv je en ozek prehod, kjer je najbolje , da nahrbtnik daš dol. No meni je uspelo z nahrbtnikom se prerinit skozi po vseh štirih. Sicer je dobro obiskana. Nekaj plezalnih delov je težkih . Bolje ,da imaš samovarovalni komplet vsaj do okna.
|
|
|
|
dkorpar14. 06. 2019 00:00:00 |
Je na poti kaj snega ? Se rabi zimska oprema?
|
|
|
|
simon7914. 06. 2019 00:00:00 |
Trenutnih razmer ne poznam. Se pa na tej poti običajno rabi zimska oprema še daleč daleč v poletje. Letos je pa sploh še veliko snega/leda nad 2000, na osojnih straneh sigurno ...
|
|
|
|
Zombi15. 06. 2019 00:00:00 |
In Grebenska pot pre in nad Oknom? Kopna?
|
|
|
|
lojz4. 08. 2020 00:00:00 |
A je Kopiščarjeva pot bolj zahtevna od Plemenic oz Rjavine po grebenu?
|
|
|
|
ppegan5. 08. 2020 00:00:00 |
Da, Kopiščarjeva je bolj zahtevna od omenjenih poti, saj je plezalni del daljši, poleg tega je v najtežjem delu, v kaminu, pot postavljena čisto pokonci oz. celo malo previsna, kar je mene zelo presenetilo. Čez tisti ozek prehod se že zbašeš, ampak je do tja kar napeto. Ko prideš čez okno, te čaka še vsaj 1 ura hoje po grebenu, ki prav tako zahtevna trden in varen korak. Če se ne motim, je Kopiščarjeva pot zaradi poškodbe varoval trenutno zaprta (sem prebrala danes zjutraj).
|
|
|
|
felix6. 08. 2020 00:00:00 |
26.7. bil na tej poti, pa nisem zasledil kakšnih pomanjkljivosti. Ali je prišlo v tem času do poškodb?
|
|
|
|
felix6. 08. 2020 00:00:00 |
Julius, si dobro prečital moj stavek? Ne trdim, da ni dovolj obvestilo, le sprašujem, če je prišlo v tem času do poškodb!
|
|
|
|
Marjetica610. 08. 2020 00:00:00 |
Zdravo, To soboto smo šli po Kopiščarjevi, saj na tabli spodaj ni bilo nobene oznake da je pot zaprta Pred nami sta bila že dva, za nami cca 10 ljudi. Vmes je bil izruvan en klin sredi zajle, ter še na dveh mestih dva rahlo navzdol obrnjena klina, kjer stopiš.. Ampak nič od tega kritičnega, do okna prišli brez problema. Je pa ravno, ko smo prišli do vrha, nekdo 'namontiral' obvestilo, da je pot zaprta ..nazaj pa po Slovenski..kar bi v vsakem primeru
|
|
|
|
TilenP12. 09. 2020 00:00:00 |
Danes po tej poti na Prisojnik. Kot kaže je pot že urejena, varovala so OK, nekatere jeklenice izgledajo čisto nove. Je pa res po celem Vršiču polno obvestil, da je pot zaprta. Najbrž zato ker je na obvestilu tudi opozorilo o zaprti Jubilejni poti.
|
|
|
|
12a3bc16. 07. 2021 10:00:33 |
Ima kdo informacijo kakšne so trenutne snežne razmere na Kopiščarjevi?
|
|
|
|
denis29116. 09. 2021 13:08:07 |
Včeraj prehojena (preplezana) Kopiščarjeva pot (5.9.2021). Vrhunska in res zahtevna, a prelepa pot. Lahko bi dodal, da je potrebno kar dosti moči v rokah. Varen korak vsem!
|
|
|
|
ločanka6. 09. 2021 13:57:31 |
Včasih smo nahrbtnik porivali pred seboj, ker na hrbtu z njim na enem preduhu ni šlo . A to danes še velja?
|
|
|
|
dprapr7. 09. 2021 07:28:39 |
To s porivanjem nahrbtnika smo pa vedno poslušali v preteklosti. Tudi za tisti prehod pod Kočno. Zakaj je bilo tako, ne vem. Predvidevam, da so imeli težave predvsem tisti s prevelikimi “omarami” , z neudobnimi nahrbtniki, polnimi hrane in opreme za več dni. V tistih časih se v hribe ni hodilo za en dan. Tudi denarja ni bilo za “razkošje” v kočah. Zato smo veliko prenašali zraven. O obilici pijače pa smo lahko samo sanjali na določenih turah.
|
|
|
|
Darxta7. 09. 2021 09:04:26 |
Ločanka, tisti del je še vedno tako ozek in če se plaziš skozi, je potrebno sneti nahrbtnik. Lahko greš pa tisti del po boku brez snemanja nahrbtnika, vendar je potem malce bolj akrobatski. LP
|
|
|
|
dragon7. 09. 2021 17:26:34 |
Je tako kot pravi Darxta. Sem se ravno včeraj plazil tu skozi. Po boku s 25 l nahrbtnikom. Da bi moral porivat nahrbtnik pred sabo bi se mi zdelo še težje.
|
|
|
|
12a3bc9. 06. 2022 12:59:50 |
Ali je pot že kopna?
|
|
|
|
RIRO20. 06. 2022 12:24:37 |
Zdravo, je na poti kaj snega? Kakšne so razmere?
|
|
|
|
LISAC3. 08. 2022 16:44:04 |
Zdravo. Ali kdo ve kakšno je stanje poti na Prisank? Kolikor sem uspel razbrati naj bi bila uradno zaprta le Hanzova, Kopiščarjeva, Jubilejna in južna sestopna pa normalno prehodni? Hvala vnaprej in varen korak
|
|
|
|
LISAC3. 08. 2022 20:27:26 |
|
|
|
|
G3420. 11. 2022 17:17:43 |
Ali morda kdo ve ali vodi kakšna pot na Prisojnik čez Ajdovsko deklico?
|
|
|
|
BorStenar4. 12. 2022 15:18:18 |
In oglej si knjigo "VRŠIČ PLEZALNI VODNIK" v kateri je čez to vklesano faco opisanih vsaj 5 vzponov Poleg tega ne mislim "poti," ampak brezpotnih plezalnih smeri. Ne vem, če kakšna od njih vodi še na Prisojnik, a lahko jo pa ti spelješ
|
|
|
|
BorStenar4. 12. 2022 17:33:24 |
Mimogrede, katero pot priporočate za sestop bolj: Grebensko ali slovensko pot?
|
|
|
|
rokeg4. 12. 2022 17:38:46 |
Slovenska je tehnično lažja. Meni se zdi zelo zračna. Grebenska je pa tehnično zahtevnjše, je pa malo manj prepadno, za moje pojme. Se pa tu mnenja precej razlikujejo. Če gledaš opise po težjih poteh, priporočajo sestop po Slovenski.
|
|
|
|
G3429. 04. 2023 16:28:28 |
Ali je ta pot primerna za začetnike? Šli smo že na ferato Mojstrana, verjetno bomo potem šli še na ferato Hvadnik in Dobršnik. Ali bomo potem dovolj izkušeni da gremo po tej poti na Prisojnik oz. Prisank?
|
|
|
|
biba29. 04. 2023 16:39:46 |
|
|
|
|
Danak16. 07. 2023 09:23:36 |
Pozdravljeni, Koliko je ta pot težja, npr od hanzove na MM? Hanzova mi ni bila problem, sedaj pa me mika Prisojnik. Ali pa priporočate kakšno pred tem? Hvala
|
|
|
|
Enka16. 07. 2023 12:51:51 |
To so sicer taka subjektivna vprašanja, pa vseeno. Lahko delim moj pogled na obe. Tehnično je Prisojnik težji, je več vertikale, nekaj rahlo previsnih delov, zračni sta pa obe. Je pa varoval/pomagal v plezalnem delu dovolj in če ti MM ni predstavljala prav nobene težave, ti je tudi ta ne bi smela. Meni se zdi bolj bistvena razlika v tem, da na MM ni ničesar podobnega nadaljevanju na Prisojnik od okna dalje, po grebenu. Tam je ponekod šodrasto, varoval ni povsod, zračno pa je mestoma res fino fejst. Meni osebno je bil ta del (predvsem psihično) veliko težji od plezalnega, ki mi ni predstavljal težav. Kopiščarjeva je tudi občutno daljša od Hanzove na MM.
|
|
|
|
Danak17. 07. 2023 07:41:46 |
Ma vem, ja, da so subjektivna, ampak vsaj imam kakšno informacijo več pot pod noge, pa bo. Hvala ti
|
|
|
|
cky2. 10. 2023 19:07:58 |
Lep pozdrav! Zanima me, če mi kdo lahko mogoče iz izkušenj pove primerjavo Kopiščarjeve poti z potjo na Stol po ferati iz Avstrijske strani... Hvala
|
|
|
|
funnyboy2. 10. 2023 20:01:04 |
Kopiščarjeva pot je težja, najtežji deli so bolj strmi in izpostavljeni kot po plezalni na Stol.
|
|
|
|
Ivanhoe10. 07. 2024 14:06:19 |
Dne 6. 7. 2024 sva z bratrancem lezla po Kopiščarjevi poti. Pot je bila zelo lepa in polna izzivov. Varovala super. Le eno snežišče tik pod oknom vendar se da pod njim pridet čez. Lp.
|
|
|
|
tomazsss5. 08. 2024 17:38:43 |
Zdravo, Pozna kdo pot ki povezuje Kopiščarjevo in Hanzovo. Zanima me, kje točno je odcep iz Kopiščarjeve in ali se na Hanzovo priklopi pod ali nad snežiščem? Hvala!
|
|
|
|
ben5. 08. 2024 18:45:58 |
Odcep s Kopiščarjeve je malo nad kaminom. Priključek je pa je nad snežiščem.
|
|
|
|
Hribolazec8130. 08. 2024 16:56:00 |
Kakšno je stanje s kopiščarjevo, je še kakšno snežišče po poti?
|
|
|
|
kalc29. 10. 2024 13:08:19 |
Je bil kdo pred kratkim gor? Je kaj snega po poti?
|
|
|
|
Jazbec1330. 10. 2024 17:44:48 |
Bil danes, nobenega snega
|
|
|